Einde Wereld 16

DeletedUser

Guest
Dylan is nooit ten onder gegaan door mooie aanvallen van Nilva, Dylan is ten onder gegaan door mensen welke probeerde het account te vernietigen door het leeg te zetten. Tot 2x toe is er een speler op gezet welke het account gesloopt heeft. Als Astra* niet gevallen toen was, had dylan zelf het account weer opgepakt en verder gespeeld....

Dus ik schrijf deze af op de ondergang van Astra* en niet als "overwinning" door Nilva.
 
Reactiescore
1.089
Dylan is nooit ten onder gegaan door mooie aanvallen van Nilva, Dylan is ten onder gegaan door mensen welke probeerde het account te vernietigen door het leeg te zetten. Tot 2x toe is er een speler op gezet welke het account gesloopt heeft. Als Astra* niet gevallen toen was, had dylan zelf het account weer opgepakt en verder gespeeld....

Dus ik schrijf deze af op de ondergang van Astra* en niet als "overwinning" door Nilva.

Ik kan beide meningen wel een beetje begrijpen. Nilva heeft er namelijk wel 2 mil van afgeedeld/gekata'd uiteindelijk..

Het account kreeg flinke klappen toen ik er vlak voor mijn overstap naar krovikan niet was (ivm vakantie) door gebrek aan vv's. En daarna met de nieuwe speler erop ook. Toen heeft het een tijdje weer stand gehouden en toen werd het leeggezet, of er zat een spion of iets op, of een van die spelers deed helemaal niks (zekere falco dacht ik?). Uiteindelijk is het op bb gezet rond de 4 miljoen dacht ik.
 

DeletedUser

Guest
Net onder de 6mil, maar 2 maanden lang werden dorpen leeg gezet voor Nilva en kleine dorpen uitgebouwd voor hun bij lya.
Dylan had een smal strookje naar boven, maar de grootste cluster lag boven De leen.

Dit was ook een van de redenen voor onze delete. Dylan kon die dropen in het noorden niet zelf ondersteunen (vanwege dat de account beheerder alle troepen had weggestuurd, en ik mocht het niet omdat Dylan inmiddels mijn huisgenoot was geworden. De rest van Astra* was in een interne strijd verwikkeld.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier ook nog een x mijn verhaal doen, na mijn SE-week.. !
 

DeletedUser35742

Guest
Hokuzje even kansloos als altijd en dat om enkel te provoceren zonder enige feitenkennis. De leen is namelijk altijd een pracht account dat enkel op delete ging ivm de val van Astra ( dit was uiteraard onnodig en verschrikkelijk jammer ). Daarnaast kan je Ama zijn stam niet de schuld geven mbt CCC16, dit omdat in die periode De Leen een Astra lid was dat het prima deed. Of dacht je dat het toen een Mental lid was? Schatje toch, toch niet seniel aan het worden he?

Daarnaast weten we natuurlijk dat jouw "monsterscore" geflatteerd was. Dit mede omdat tijden CCC16, Astra* heel lang voor heeft gestaan op de CCC16 alliantie ( deze stand werd mede mogelijk gemaakt door High5 de toenmalig nummer 1 :D ). Nilva heeft het prima gedaan, maar ik hoor je ergens pius overwinning zeggen... Bedoel je niet Pyrrusoverwinning... Een overwinning die verwijst naar de Griekse generaal die tegen de Romeinen vocht en enkele slagen won, maar waarbij de verliezen zo zwaar waren dat ze de oorlog verloren.. Zo iets doet me namelijk enorm aan Nilva denken... Won de slag om Astra*, maar werd uiteindelijk door diezelfde spelers verslagen onder GOH XL vlag...



40+ stelde idd niks voor tot de fusie. Daarom is het ook zo mooi om te zien dat de parade paardjes van de nieuwe stam Goh spelers waren.. Darkruler09 was Carrrlo, Rugbyrob kwam naar het zuiden... Daarnaast werden deze natuurlijk nog eens ondersteund door Astra* spelers als Palikir, Krovikan et cetera. Maar de echte overwinnaars zijn juist de fusiepartners. Tevens 10? Je gaat me toch niet vertellen dat je niet kunt tellen he! Itz is 1, Itob is 2, Faha is 3, Dylan 4, DNBH 5 ( probeer ik nu met supergrover stemmetje te tellen ) waarvan 3 ex Nilva accounts waren. Maar knul ik snap best dat je dit vergeten bent hoor, het is ook al zo lang geleden dat je gedwongen op delete moest omdat Nilva verpulverd werd...



Nilva waren de kindertjes die te hard schreeuwden en die niemand mocht. Jankten om erkenning en werden euforisch als Curam ze weer een complimentje gaf. Hadden een alliantie nodig van 5 stammen om Astra* na 2 jaar te kunnen nekken. En ziet dit nog steeds als een hoogtepunt. Het is grappig maar ook triest om te zien dat een speler die altijd predikte strijdend ten onder te gaan, maar toen bleek dat zijn winnende veldslagen pyrrusoverwinningen waren roemloos op delete ging, als verliezer predikt een winnaar te zijn.

De waarheid is niet jouw interpretatie van de waarheid. Nilva had de beste oorlogstats en Astra* de slechtste. Niemand mocht Nilva. Nee, vandaar ook CCC16 en de BG met Curam. Klopt hoor.

Dylan is nooit ten onder gegaan door mooie aanvallen van Nilva, Dylan is ten onder gegaan door mensen welke probeerde het account te vernietigen door het leeg te zetten. Tot 2x toe is er een speler op gezet welke het account gesloopt heeft. Als Astra* niet gevallen toen was, had dylan zelf het account weer opgepakt en verder gespeeld....

Dus ik schrijf deze af op de ondergang van Astra* en niet als "overwinning" door Nilva.

Jawel. Heb hem nota bene zelf geedelt.
 
Reactiescore
1.089
De waarheid is niet jouw interpretatie van de waarheid. Nilva had de beste oorlogstats en Astra* de slechtste. Niemand mocht Nilva. Nee, vandaar ook CCC16 en de BG met Curam. Klopt hoor.



Jawel. Heb hem nota bene zelf geedelt.

Ja moeilijk om de beste oorlogstats te hebben tegen een stam die nog 3 andere lopende oorlogen had. Terwijl jullie er maar 1 hadden. Besides, die 'beste' oorlogstats werden even teniet gedaan toen FUL/Mental en GoH XL het vuur opende op in totaal 3/4 Spelers van Nilva, en actief edelde van slechtst 2. Het gevolg daarvan weten we allemaal...

En wat betreft die BG, ik kan me hier nog uitgebreide ruzies herrineren... Nee denk dat ze in Curam Nilva erg mochte, er waren niet voor niets allerlei backstab plannen in Curam gesmeden...:rolleyes:

En ja, ik heb ook een deel van een aantal Nilva spelers geedeld, heb ik ze nu ook allemaal weggespeeld? Nee.
Dylanf3 is op barbaar gezet toen het 4/5 mil nog had. En het weer redelijk stabiel werd. Het leed ervoor zware verliezen inderdaad aan Nilva, maar dat was te danken aan spionnen/spelers die het acc leeg zette. Een vervalsing van de statistieken..
 
Reactiescore
24
Good memories..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
@amagonsan
Laurens: Bedankt voor je harde werken, op zowel mijn account als voor de stam.

Thank you very much. c: Maar overigens waren de verschillen met lya, ook verschillen met mij. Maar achteraf, je bent qua kwaliteit een zéér sterke speler, alleen je grote mond.. Ik herkende mezelf in je hahahaha.:)
 

DeletedUser20611

Guest
Deze stam wist optimaal gebruik te maken van de toegeslagen inactiviteit in beide stammen. En zeker toen vanuit GoH XL nog zelfs aanvallen werden gestuurd op Mental, zodat er nog 1 moment van actie zou komen, die de GoH XL spelers en Mental spelers sinds hun spetterende eerste oorlog niet meer hadden gehad, kon FFDH optimaal groeien.

Bij de GoH XL leden kwam het besef dat vele eigenlijk helemaal niks deden om deze oorlog activiteitsvol te houden pas laat. En helaas koos toen een van de spelers toppers van w16 uit Mental al voor de grijze zee; Yero Fosgate. GoH XL bood weer vrede aan, aan Mental, en samen zouden ze dan de overwinning eisen.

Heel leuk om terug te lezen :)

Wil juist even terugkomen op het bovenstaande stukje. GOH XL en Mental hadden voor dat GOH XL aanvallen begon te sturen op Mental wel een overeenkomst om de wereld samen te beeindigen. GOH XL verbrak deze en begon massaal aan te vallen op de front accounts van Mental welke respectievelijk Muchas Maracas. , Philips de goede , Elowyo en Sylar FTW waren. Elowyo en Sylar FTW stonden toen onder mijn VV (Muchas Maracas.). Vanaf die aanvallen binnenkwamen besloten Yero Fosgate en Sylar FTW dat zo een oorlog met 8 tegen +-60 in die tijd onbegonnen werk was en dus gingen ze op barbaar.
"En helaas koos toen een van de spelers toppers van w16 uit Mental al voor de grijze zee; Yero Fosgate.."
Bovenstaande impliceert dat hij de dragende kracht was achter Mental maar Yero Fosgate was vooral hier op het forum zeer sterk met propaganda. Hij kon de ideeên of rapportjes die sommigen binnenbrachten prima verwerken en omzetten in topposts. Maar ingame in de stam deed hij helemaal niet zoveel VV/Def/...-werk als hij liet uitschijnen.
Hij had bijvoorbeeld nooit tijd om een VV aan het front te doen maar hij zou die dag wel Rover van de Dag halen.
Ik heb helemaal niks tegen Yero, 2 topgasten, maar er moeten niet meer pluimen in het achterste gestoken worden dan nodig.

En om nog even een pluim in Mental hun anusje te proppen.. Die aanvallen van GOH XL op Mental lijken in bovenstaande post van kroki nietveel voor te stellen maar mijn teller is gedurende die maand niet onder de 1000 geweest en ik heb uiteindelijk maar 1 dorp moeten prijsgeven aan Rugbyrob welke op dat ene dorp nog eens 3000-tal clears van me heeft opgevangen met de boerderijregel :D (B. nogmaals bedankt voor alle hulp op mijn account!) Philips de Goede wordt ook niet tot zelden genoemd maar was er van begin tot eind en was niet vies van een VVtje.
Gig Graham II die in zijn eentje 3-4 spelers van Nilva op grijs jaagt wordt ook niet vermeld. Misschien had ik beter nog een post vanuit Mental oogstandpunt gemaakt maargoed maakt niet uit...

Vijgen na pasen ;)

Ik ga hier ook nog een x mijn verhaal doen, na mijn SE-week.. !

Ik wacht nog steeds in spanning Dikkerd!

Gefeliciteerd aan de terechte overwinnaars. Een man of...4? Misschien tot ooit! Pre-made van w16 spelers lijkt me nog steeds een tof idee.

Was aan dat aan mij Gtje? :cool:
 
Reactiescore
1.089
Heel leuk om terug te lezen :)

Wil juist even terugkomen op het bovenstaande stukje. GOH XL en Mental hadden voor dat GOH XL aanvallen begon te sturen op Mental wel een overeenkomst om de wereld samen te beeindigen. GOH XL verbrak deze en begon massaal aan te vallen op de front accounts van Mental welke respectievelijk Muchas Maracas. , Philips de goede , Elowyo en Sylar FTW waren. Elowyo en Sylar FTW stonden toen onder mijn VV (Muchas Maracas.). Vanaf die aanvallen binnenkwamen besloten Yero Fosgate en Sylar FTW dat zo een oorlog met 8 tegen +-60 in die tijd onbegonnen werk was en dus gingen ze op barbaar.
"En helaas koos toen een van de spelers toppers van w16 uit Mental al voor de grijze zee; Yero Fosgate.."
Bovenstaande impliceert dat hij de dragende kracht was achter Mental maar Yero Fosgate was vooral hier op het forum zeer sterk met propaganda. Hij kon de ideeên of rapportjes die sommigen binnenbrachten prima verwerken en omzetten in topposts. Maar ingame in de stam deed hij helemaal niet zoveel VV/Def/...-werk als hij liet uitschijnen.
Hij had bijvoorbeeld nooit tijd om een VV aan het front te doen maar hij zou die dag wel Rover van de Dag halen.
Ik heb helemaal niks tegen Yero, 2 topgasten, maar er moeten niet meer pluimen in het achterste gestoken worden dan nodig.

En om nog even een pluim in Mental hun anusje te proppen.. Die aanvallen van GOH XL op Mental lijken in bovenstaande post van kroki nietveel voor te stellen maar mijn teller is gedurende die maand niet onder de 1000 geweest en ik heb uiteindelijk maar 1 dorp moeten prijsgeven aan Rugbyrob welke op dat ene dorp nog eens 3000-tal clears van me heeft opgevangen met de boerderijregel :D (B. nogmaals bedankt voor alle hulp op mijn account!) Philips de Goede wordt ook niet tot zelden genoemd maar was er van begin tot eind en was niet vies van een VVtje.
Gig Graham II die in zijn eentje 3-4 spelers van Nilva op grijs jaagt wordt ook niet vermeld. Misschien had ik beter nog een post vanuit Mental oogstandpunt gemaakt maargoed maakt niet uit...

Ik kan moeilijk iets stellig beweren, want ik was pas later tot de sub-leiding toegetreden.
Maar ik meen me te herinneren - ik zal echter bevestiging van Rob of Marco of Justin moeten hebben- dat GoH XL niet gezegd heeft dat we de wereld gingen beëindigen samen met Mental. Ik weet wel dat er een BG/GAP was om nilva (& curam) weg te werken. Welke vervolgens massaal barbaar ging.
Want het was namelijk zo, dat toen Nilva op barbaar ging, we nog een half jaar expres door sukkelde. Er was toen iemand die had al aan mental verteld dat we ze gingen aanvallen, volgens mij was dat djonni boy.
Daarna zouden we jullie nog een maand voorbereiding hebben gegeven, voordat echt aanvallen werden gestuurd


Ik had geen idee hoe het intern was gegaan in Mental. Ik wist wel dat er iets niet pluis was gezien jullie reacties toendertijd yero op barbaar was gegaan. Maar heb volgens mij ooit nog gevraagd om een verhaaltje, wat niet echt is gekomen. Ik had graag wat willen toevoegen hoor, daar niet van. Maar ik probeerde meer te benadrukken dat er al mensen op barbaar gingen over iets wat zeer twijfel achtig was gegaan (namelijk die laatste ''oorlog'')

Verder vind ik ook die 60 tegen 5 situatie erg overdreven. Ten eerste bestond GoH XL -zeker toen het nog niet met GoH XS samengevoegd was- uit 27 leden geloof ik. En uiteindelijk toen goh xs werd samgengevoegd uit 34 leden. Dat is niet meer dan doorsnee.. Zeker als je kijkt naar bijv w3 waar 52 leden in de overwinnende stam zaten.
Ten tweede was er een ongelooflijk grote tweestrijd in GoH XL, waarbij de helft van de leden heeft gezegd Mental absoluut niet aan te vallen. Dit is ook niet gebeurd.

Sterker nog, degenen die het hardst vroegen/ bijna smeekte om een oorlog; Dimanuz mr mikado .totallyspies laurel dj keessie en nog een paar, waren juist degenen die helemaal niks deden.

En mensen die eigenlijk het meest tegen de oorlog waren; zonnn, justin, djonniboy, kampgolf en ik. Waren juist degenen die oorlog aan het voeren waren (in vorm van offensieve/defensieve ondersteuningen en vv's). Daarom hebben we toen ook op een gegeven moment gezegd van we doen dit niet, we gaan hier niet mee verder. Het is namelijk zo onlogisch als wat.


Ik kan enigszins je nog wel begrijpen hoor, daar niet van, ik zou ook kwaad zijn geweest, en ben ook zeker kwaad geweest op een aantal mensen toendertijd, en dat heeft denk ik wel de relatie met hun voor altijd geschaad.

Ik schaam me vandaag de dag nog steeds hoe het is gegaan, al is het lang niet zo erg geweest als je hier doet overkomen.
Maar ik leg hierbij de schuld wel op degenen die persé oorlog wilden, en zich NUL hebben ingezet. Die mensen hebben in feite de goede relatie verpest tussen Mental en GoH XL, en ook tussen leden onderling.
Het is eigenlijk te bezopen voor woorden, half jaar lang zeurden ze om oorlog, maar wanneer puntje bij paaltje kwam, was er niemand die zich inzette.

Dus ja, om ook een beetje tot het punt te komen van mijn post, ik voel me persoonlijk een beetje over de kam geschoren. Omdat ik een van de weinige was die zich actief verzette tegen oorlog.

Hoe het precies allemaal is gegaan weet ik niet meer. Maar ik weet dat er ooit sprake was van een stemming over oorlog. En dat die uitkomst heel erg uiteenliep. En dat er vervolgens voor oorlog is gekozen, omdat rugby-rob en carrrrrlo ook nog wel een keer actie wilden. Niet wetende dat zij eigenlijk de enige waren die zich ook daadwerkelijk toewijdde tot de oorlog (zowel zin hadden, en dit ook daadwerkelijk waar maakte).


Verder heb ik de dag voordat de wereld (onverwachts) te vroeg eindigde aan Sverre gevraagd of hij ook kon zorgen voor een leuk tekstje, wat we dan samen zouden schrijven. Doordat de wereld gelijk gesloten werd heb ik gelijk een verhaal gepost, waar voornamelijk de misstanden van het CM in stonden. Dat is er intussen uitgehaald, omdat het nou niet echt mooi staat.
Maar daardoor lijkt het wellicht wat eentonig. Maar again, dat is nooit mijn bedoeling geweest. Ik had echter geen beschikking over het profiel plaatje van Mental, überhaupt wist ik weinig over het interne leven in Mental. En moest ik alles globaal vertellen.

Sorry daarvoor, maar dat was ook jullie verantwoordelijkheid..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20611

Guest
Ik kan moeilijk iets stellig beweren, want ik was pas later tot de sub-leiding toegetreden.
Maar ik meen me te herinneren - ik zal echter bevestiging van Rob of Marco of Justin moeten hebben- dat GoH XL niet gezegd heeft dat we de wereld gingen beëindigen samen met Mental. Ik weet wel dat er een BG/GAP was om nilva (& curam) weg te werken. Welke vervolgens massaal barbaar ging.
Want het was namelijk zo, dat toen Nilva op barbaar ging, we nog een half jaar expres door sukkelde. Er was toen iemand die had al aan mental verteld dat we ze gingen aanvallen, volgens mij was dat djonni boy.
Daarna zouden we jullie nog een maand voorbereiding hebben gegeven, voordat echt aanvallen werden gestuurd
Justin speel ik mee samen op W37, zal het even navragen maar ik meen mij te herrinneren dat er toch gezegd was deze wereld samen te beeindigen. Maar toen waren die Astra* recruits nog niet gebeurd natuurlijk..
Goed geheugen, Lies heeft ons inderdaad ingelicht over het feit dat Robbie persee hamerde op een oorlog.


Ik had geen idee hoe het intern was gegaan in Mental. Ik wist wel dat er iets niet pluis was gezien jullie reacties toendertijd yero op barbaar was gegaan. Maar heb volgens mij ooit nog gevraagd om een verhaaltje, wat niet echt is gekomen. Ik had graag wat willen toevoegen hoor, daar niet van. Maar ik probeerde meer te benadrukken dat er al mensen op barbaar gingen over iets wat zeer twijfel achtig was gegaan (namelijk die laatste ''oorlog'')
Ja het was vooral een soort tweekamp binnen de leiding geworden na allemaal kleine dingen waar Sverre en ik ons aan ergerde. Bijvoorbeeld het geen tijd hebben voor een VV maar wel voor farmen met het eigen account of krediet opeisen voor bepaalde zaken waar hij geen aandeel in had gehad. Maargoed ik verwijt Yero helemaal niks, we hadden ook niet gestaan waar we stonden zonder hem, of toch niet op dezelfde manier/met dezelfde uitstraling.

Om eerlijk te zijn merkte in die laatste oorlog vooral op omdat er destijds weinig over gezegd is maar er vanop Muchas Maracas. door Berno echt zeer sterk gedeffed is geweest. Zoals de actieve oorlogvoerders wel kunnen beamen denk ik.. :)

Verder vind ik ook die 60 tegen 5 situatie erg overdreven. Ten eerste bestond GoH XL -zeker toen het nog niet met GoH XS samengevoegd was- uit 27 leden geloof ik. En uiteindelijk toen goh xs werd samgengevoegd uit 34 leden. Dat is niet meer dan doorsnee.. Zeker als je kijkt naar bijv w3 waar 52 leden in de overwinnende stam zaten.
Ik weet het niet perfect meer maar het waren volgens mij zeker 30+ accounts. Bij het getal 60 dat ik noem tel ik alle coo-spelers per account ook mee natuurlijk + GOH XS. Je moet weten dat wij zelfs niet eens met 5 waren maar met 4. Op Gig Graham II speelde Sverre actief en deed die mijn VV soms, Philip speelde op Philips de Goede en deed ook soms VV. Dan had je op Elowyo Richard maar die had het zeer druk in die tijd met zijn bovenbuur dus die telt maar half eigenlijk :D En dan mijn eigen account natuurlijk.

Je kan niet ontkennen dat het er dan vrij somber uitziet , of het nu tegen 30-40-50 of 60 man was :D

Ten tweede was er een ongelooflijk grote tweestrijd in GoH XL, waarbij de helft van de leden heeft gezegd Mental absoluut niet aan te vallen. Dit is ook niet gebeurd.

Sterker nog, degenen die het hardst vroegen/ bijna smeekte om een oorlog; Dimanuz mr mikado .totallyspies laurel dj keessie en nog een paar, waren juist degenen die helemaal niks deden.

En mensen die eigenlijk het meest tegen de oorlog waren; zonnn, justin, djonniboy, kampgolf en ik. Waren juist degenen die oorlog aan het voeren waren (in vorm van offensieve/defensieve ondersteuningen en vv's). Daarom hebben we toen ook op een gegeven moment gezegd van we doen dit niet, we gaan hier niet mee verder. Het is namelijk zo onlogisch als wat.
Wij hadden in die tijd veel contact via PM en heb je toen mijn mening gegeven over de personen die wel oorlog wouden. Mijn voorspelling over die personen is dan ook uitgekomen. Ik ga er nietmeer over uitwijden maar ik weet wel wie de rotte appels waren en wie niet. Weet dus ook dat jij een terechte winnaar bent ;)


Dus ja, om ook een beetje tot het punt te komen van mijn post, ik voel me persoonlijk een beetje over de kam geschoren. Omdat ik een van de weinige was die zich actief verzette tegen oorlog.
Om dat bij deze recht te zetten: Ik doel vooral op enkele individuen waar jij al enkele van vernoemde.


Verder heb ik de dag voordat de wereld (onverwachts) te vroeg eindigde aan Sverre gevraagd of hij ook kon zorgen voor een leuk tekstje, wat we dan samen zouden schrijven. Doordat de wereld gelijk gesloten werd heb ik gelijk een verhaal gepost, waar voornamelijk de misstanden van het CM in stonden. Dat is er intussen uitgehaald, omdat het nou niet echt mooi staat.
Maar daardoor lijkt het wellicht wat eentonig. Maar again, dat is nooit mijn bedoeling geweest. Ik had echter geen beschikking over het profiel plaatje van Mental, überhaupt wist ik weinig over het interne leven in Mental. En moest ik alles globaal vertellen.

Sorry daarvoor, maar dat was ook jullie verantwoordelijkheid..
Heb je volkomen gelijk in. Wij hadden van zodra wij die eindoverwinning hadden kunnen dwingen meteen onze laptop weggesmeten en in de zon gaan liggen denk ik :D. Nee maar ikzelf bijvoorbeeld had er toen even genoeg van. Berno had enorm veel tijd in mijn account gestoken toen ik minder kon zijn door examens, toen ik terugkwam heb ik zelf ook soms tot belachelijk vroege uren online geweest om toch maar te kunnen snipen en voor ons was het daarna gewoon even genoeg. Ik moest even geen TW meer horen/zien. :)
 
Reactiescore
1.089
Ja je hebt wel gelijk hoor, vond het niet GoH XL op zijn best. Gelukkig is dat relatief snel weer recht getrokken (naar mijn mening alsnog te langzaam maar goed, dat doet er verder niet toe)
Ben wel blij geweest uiteindelijk dat jij philips en sverre niet het vertrouwen waren verloren. Dat had inderdaad jullie anders wel te kort gedaan.

Want hoe je het wend of keert nilva en curam vielen gelijk bij het eerste stevige windje. En daar hebben jullie minstens net zo n groot aandeel in gehad.


Wij waren trouwens ook niet meer met veel hoor. Vooral in het noord westen was men zeer inactief. En volgens mij was er slechts op elk acc nog maar 1 speler, die af en toe inlogde ofzo. Denk slechts het eenoog6 en theorangemachine acc nog 2 spelers had. Meer niet, dan 1 per account. Heb uiteindelijk nog wat (ex) w18 stamgenoten weten te trikken dat ze de pa bonus kregen als ze slechtst inlogde tot het einde.

Dat was ook eigenlijk denk ik een van de 2 grootste redenen waarom die oorlog nooit tot stand had moeten/mogen komen, de inactiviteit... Het forceren van oorlog werd meer energie in gestoken dan het daadwerkelijk uitvoeren
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser35742

Guest
In de hoop dat nilvanen hier niet zouden reageren ofzo sseg? We hebben jouw stam (astra*) en die van muchas (mental) weg gespeeld. Van vallen bij het eerste briesje was absoluut geen sprake en al was dat het wel, jullie vielen ver voor ons. Nilva is op delete gegaan omdat Curam waardeloos bleek als BG, FUL heel de wereld minus Astra* stabte in ccc16 door deelname te faken, en 40+ tegen gemaakte afspraken in de Astra* leftovers rekruteerde. Wij hebben onszelf massaal op delete gezet omdat we tegen/met zoveel stabs niet wilden spelen.
 
Reactiescore
1.089
Ehm nee astra heeft zich nooit als stam kunnen focussen op Nilva vanwege de oorlogen met 40+, ~goh~ high5^2.
En nilva andersom wel op astra. Daardoor viel astra altijd maar aan met slechtst een deel van de slagkracht, terwijl andersom de volledige slagkracht wel gebruikt werd.
Nilva is op dat gebied dus totaal niet getest.

Dat je vervolgens nog verbaasd zit op te kijken dat FUL niet mee heeft gedaan is apart. Sowieso hadden jullie astra allang in de tang. Een extra front was helemaal niet nodig, dus dat je daar zo over in zit, is mij een volledig raadsel. Want jullie hadden alsnog 3 andere stammen aan jullie zijde in de oorlog tegen astra. Waar astra er geen had.
Ten tweede, FUL zou sowieso next target worden als astra volledig weg was gespeeld, dat weet iedereen hier. In welke situatie is alleen nog onduidelijk. Maar dit had net zo goed uit kunnen monden in de 2 vs 2 situatie die uiteindelijk ontstond.

Die 2 tegen 2 situatie die uiteindelijk ook is ontstaan is ook nog eens een mooie uitgangspositie voor een nieuwe mooie oorlog. Eentje waarbij beide kanten even veel kans zouden hebben. De wereld was ook ong 50/50 verdeeld hierin. Maar jullie hebben het af laten weten.
Dus toen de kansen echt gelijk waren, trokken jullie de stekker eruit, dus ja, bij de eerste echte wind (misschien danwel de 2e, want weet vrij weinig over de oorlog tegen het eerdere Mental), was nilva verdwenen, en dat kan je wijten aan dingen die al ver daarvoor waren gebeurd.

Zoals FUL die deelname fakde. Of GoH XL die restanten Astra rekruteerde. En een BG die geen fluit deed. Maar dat was natuurlijk dikke zever.

Want ten eerste, waren het jullie die GoH XL de oorlog verklaarde. Dus je wist van te voren waar je aan begon. Dat je vervolgens verliest en het gooit op de wandeelname van FUL in de ccc16 was allang verleden tijd.

Ten tweede, die recruits lagen in de core van de wereld, waar jullie slechts veduki hadden, die sowieso al een uitsteeksel was op het nilva cluster. Veduki had ook maar front met slechts 1 speler van die recruits zonnnn. Krovikan en aragorn lagen veel dieper. Over Palikir overhung en ownz nog maar niet te spreken, die lagen helemaal in het noord westen van W16, slaat natuurlijk nergens op dat je daarover moest zeuren.
Ze waren dus alles behalve direct gevaar voor Nilva.

Ten derde, het was jullie BG curam die ook een deel van deze spelers persé wilde hebben. Maar daar hoor je dan weer niemand over? Dat is natuurlijk dan wel goed gekeurd zeker. :eek:

Kortom, die 'zogenaamde' backstabs zijn achteraf bedachte redenen voor het falen van nilva. Jullie wisten waar jullie aan begonnen, jullie hadden veduki helemaal vol kunnen gooien, jullie hebben curam zelfs gevraagd om alles kapot te katapulteren van mij en Palikir. Jullie hebben die Veduki ook vol laten zetten.
Curam zat ook constant grote monden te geven op het AF dat GoH XL laf was etc. Maar uiteindelijk waren het de GoH XL spelers die naar het front van Curam sprongen, die vervolgens ook curam spelers wegspeelde.


Ik kan dit alles niet zeggen over astra. Die hebben altijd een 4 fronten oorlog gehad. Er zijn zeker slachtoffers gevallen. Die ook zeker voorkomen konden worden. Maar astra heeft altijd de wind tegen gehad. Dus dat dat uiteindelijk op niets is gegaan is helemaal niet zo erg..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20611

Guest
In de hoop dat nilvanen hier niet zouden reageren ofzo sseg? We hebben jouw stam (astra*) en die van muchas (mental) weg gespeeld. Van vallen bij het eerste briesje was absoluut geen sprake en al was dat het wel, jullie vielen ver voor ons. Nilva is op delete gegaan omdat Curam waardeloos bleek als BG, FUL heel de wereld minus Astra* stabte in ccc16 door deelname te faken, en 40+ tegen gemaakte afspraken in de Astra* leftovers rekruteerde. Wij hebben onszelf massaal op delete gezet omdat we tegen/met zoveel stabs niet wilden spelen.
Het Mental van TheHappinessFactory is inderdaad gevallen nadat Astra* de oorlog verklaarde aan Mental toen Mental al oorlog had met Nilva, Fallen en nog een andere rimstam. Daar hebben we toen met de actieve leden naar Dice. gegaan, vervolgens FUL en vervolgens het nieuwste Mental waartegen Nilva gewoon keihard onderuit ging hé G.
FUL waartegen Nilva viel had maar 8 leden. Het klopt dat je ooit de eerste veldslag hebt gewonnen, maar de oorlog heeft Nilva duidelijk verloren tegen het laatste Mental/FUL ;)

Ik kan begrijpen dat je het niet zo fijn vond dat GOH XL tot 2x toe fuseerde. (GOH + 40+en GOH XL + Astra*), dat vonden wij ook niet fijn waardoor vele mensen onterecht in het winnende kamp kwamen en later nog de wereld verziekten met die oorlog maargoed. Dat FUL diplomatisch de sterkste stam is geweest op W16 is in jouw ogen misschien een verwijt maar ik vind het een compliment. Wij hebben alles perfect uitgestippeld en uitgespeeld en mogen onszelf zeker terechte winnaars noemen.. ;)

Je weet dat je mijn favoriete forumposter bent en dat komt omdat je zo goed bent in propaganda G, daarom zul je nooit of te nimmer toegeven aan wat ik en Seggg hierboven vermelden.

PS: Ik vermeld zeer zeker Curam nergens in mijn posts omdat die stam gedurende heel W16 onzichtbaar was. Je kan zeggen dat wij verkozen om niet deel te nemen aan CCC16, maar liever er voor uitkomen dan zo maar half te strijden zoals Curam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
Dat FUL diplomatisch de sterkste stam is geweest op W16 is in jouw ogen misschien een verwijt maar ik vind het een compliment. Wij hebben alles perfect uitgestippeld en uitgespeeld en mogen onszelf zeker terechte winnaars noemen.. ;)

Ja zeker, want als jullie dat van de ccc16 niet hadden gedaan was het wellicht Nilva+ curam+ GoH XL vs FUL geweest of anders de situatie die nu ontstond. Maar nee dat vind G. dan weer niet 'eerlijk' ...
 

DeletedUser20611

Guest
Berno is een baas:cool:

Zeker en vast :D

Ja zeker, want als jullie dat van de ccc16 niet hadden gedaan was het wellicht Nilva+ curam+ GoH XL vs FUL geweest of anders de situatie die nu ontstond. Maar nee dat vind G. dan weer niet 'eerlijk' ...
Nja volgens mij weet hij wel dat we terechte winnaars zijn.. Hij gaat het gewoon niet snel toegeven of toegeven dat Nilva op het einde gewoon te zwak/uitgeput was.
 

DeletedUser35742

Guest
Ehm nee astra heeft zich nooit als stam kunnen focussen op Nilva vanwege de oorlogen met 40+, ~goh~ high5^2.
En nilva andersom wel op astra. Daardoor viel astra altijd maar aan met slechtst een deel van de slagkracht, terwijl andersom de volledige slagkracht wel gebruikt werd.
Nilva is op dat gebied dus totaal niet getest.

Dat je vervolgens nog verbaasd zit op te kijken dat FUL niet mee heeft gedaan is apart. Sowieso hadden jullie astra allang in de tang. Een extra front was helemaal niet nodig, dus dat je daar zo over in zit, is mij een volledig raadsel. Want jullie hadden alsnog 3 andere stammen aan jullie zijde in de oorlog tegen astra. Waar astra er geen had.
Ten tweede, FUL zou sowieso next target worden als astra volledig weg was gespeeld, dat weet iedereen hier. In welke situatie is alleen nog onduidelijk. Maar dit had net zo goed uit kunnen monden in de 2 vs 2 situatie die uiteindelijk ontstond.

Die 2 tegen 2 situatie die uiteindelijk ook is ontstaan is ook nog eens een mooie uitgangspositie voor een nieuwe mooie oorlog. Eentje waarbij beide kanten even veel kans zouden hebben. De wereld was ook ong 50/50 verdeeld hierin. Maar jullie hebben het af laten weten.
Dus toen de kansen echt gelijk waren, trokken jullie de stekker eruit, dus ja, bij de eerste echte wind (misschien danwel de 2e, want weet vrij weinig over de oorlog tegen het eerdere Mental), was nilva verdwenen, en dat kan je wijten aan dingen die al ver daarvoor waren gebeurd.

Zoals FUL die deelname fakde. Of GoH XL die restanten Astra rekruteerde. En een BG die geen fluit deed. Maar dat was natuurlijk dikke zever.

Want ten eerste, waren het jullie die GoH XL de oorlog verklaarde. Dus je wist van te voren waar je aan begon. Dat je vervolgens verliest en het gooit op de wandeelname van FUL in de ccc16 was allang verleden tijd.

Ten tweede, die recruits lagen in de core van de wereld, waar jullie slechts veduki hadden, die sowieso al een uitsteeksel was op het nilva cluster. Veduki had ook maar front met slechts 1 speler van die recruits zonnnn. Krovikan en aragorn lagen veel dieper. Over Palikir overhung en ownz nog maar niet te spreken, die lagen helemaal in het noord westen van W16, slaat natuurlijk nergens op dat je daarover moest zeuren.
Ze waren dus alles behalve direct gevaar voor Nilva.

Ten derde, het was jullie BG curam die ook een deel van deze spelers persé wilde hebben. Maar daar hoor je dan weer niemand over? Dat is natuurlijk dan wel goed gekeurd zeker. :eek:

Kortom, die 'zogenaamde' backstabs zijn achteraf bedachte redenen voor het falen van nilva. Jullie wisten waar jullie aan begonnen, jullie hadden veduki helemaal vol kunnen gooien, jullie hebben curam zelfs gevraagd om alles kapot te katapulteren van mij en Palikir. Jullie hebben die Veduki ook vol laten zetten.
Curam zat ook constant grote monden te geven op het AF dat GoH XL laf was etc. Maar uiteindelijk waren het de GoH XL spelers die naar het front van Curam sprongen, die vervolgens ook curam spelers wegspeelde.


Ik kan dit alles niet zeggen over astra. Die hebben altijd een 4 fronten oorlog gehad. Er zijn zeker slachtoffers gevallen. Die ook zeker voorkomen konden worden. Maar astra heeft altijd de wind tegen gehad. Dus dat dat uiteindelijk op niets is gegaan is helemaal niet zo erg..

Wow wat lul jij nou uit je nek man? Heb je het Nilva vs Astra* topic nooit gelezen? Er waren maanden aan een stuk dat Astra* de volledige aandacht op ons had liggen/had kunnen hebben (niet onze schuld als dat niet het geval was), en heb je ooit de SCREENSHOTS van de oorlog gezien? We hadden minder dan een keer zoveel verslagen tegenstanders als aanvaller op het eind maar wel 4.5x zoveel overgenomen dorpen. Wat nou geen tegenstand, en wat nou Astra* heeft zich nooit op ons gefocust? Discussie is prima, liegen nog altijd niet.

Ben je voor het gemak de Mental vs Nilva oorlog vergeten (door ons gewonnen) of High 5 vs Nilva (omgezet in een NAP en later BG bij een min of meer gelijke stand). Wij nooit getest? Hahahaha. Als je zoals je zegt niet zo goed weet wat er allemaal is gezegd of gebeurd, zeg dan ook niks. CCC16 was een initiatief van FUL (Yero). En juist FUL was degene die hun deelname faketen. Toen dit uitkwam -nota bene doordat Astra* zich verlulde- hebben GoH XL en Nilva de afspraak gemaakt om NOOIT Astra* leden te rekruteren. CCC16 eindigde op een moment dat wij voor de 4 deelnemende stammen clearmolens aan het doen waren. Voordat het de beurt van GoH XL was, viel dat pact. Uit sympathie voor GoH XL heeft Nilva toen alsnog een berg clears voor GoH XL de deur uit gestuurd, ook mede om de goede banden te onderstrepen.

Hoe wij nooit getest zijn met rang 1 verslagen tegenstanders als aanvaller, als rang 1 stam met een overweldigende rang 1 op de stammenoorlogen stats pagina is mij pas echt een raadsel. Maar dat zal komen omdat jij van logica of beredenerd vermogen nooit gehoord lijkt te hebben. Maar vooruit, ergens kan ik me nog wel voorstellen dat iemand uit een stam die door ons is gesloopt Nilva naar beneden wil halen. Jammer genoeg had ik jou altijd hoog zitten. Onterecht, blijkt. Dan troost ik me maar met de gedachte dat ik die pruts account van je heb gesloopt:)

En wat is er vreemd aan om de stab van FUL als 1 van de redenen aan te dragen waarom wij het uiteindelijk niet hebben gered. Omdat FUL ons (en de rest van de wereld) heeft gestabbed, gingen zij van een stam waar we een gezamenlijk doel mee hadden, naar een stam waar we oorlog mee zouden gaan krijgen. Astra*/de Astra* spelers hadden we al oorlog mee, GoH XL KREGEN we oorlog mee omdat ze zich niet aan de afspraken hielden. Wat deze wereld eigen lijkt te zijn. Dus we gaan van 1, naar 3 tegenstanders, en alles wat we hebben is 1 waardeloze BG en weinig zin om nog door te spelen omdat het spelplezier ons is afgenomen door het...wangedrag van anderen, maar DAT is geen goede reden om aan te voeren voor het op delete zetten van onze accounts?

Jij lijkt onze verklaringen als excuses te zien. Dat is niet zo. Als Curam niet doet wat het wel moet doen (ons bijstaan), en GoH XL wel doet wat het niet moet doen (Astra* rekruteren) en FUL heel de wereld stabbed, dan denk ik dat wij met recht over prima verklaringen kunnen spreken. En dan alsnóg was de reden voor ons om op grijs te gaan (met accounts als MansonM en gusten als al dan niet tijdelijke uitzondering), dat we niet met zoveel stabbers op een wereld wilde spelen.

-Curam waardeloos als BG/op strijdvlak.
-Astra* een zwakke verzameling van de meest nare persoonlijkheden die ik ooit op een spelletje heb gezien.
-FUL stabbers van heel de wereld
-GoH XL stabbers richting hun laatste BG.

Nu zul jij dat vast afdoen als zwakke excuses want ja dat word van jou als slechte tegenstander verwacht, maar iedereen hier weet wel beter. Het is tekenend maar uitermate komisch dat de 2 ultieme stabbers de wereld winnend hebben af weten te sluiten over de rug van elke andere speler en stam. FUL stabbed heel de wereld inclusief GoH XL. GoH XL stabbed Nilva, wat FUL in de kaart speelt. FUL en GoH XL werken samen en winnen zo de wereld. Niks goede diplomatie, niks goed kunnen spelen, niks eer en geweten. Stab stab stab = win.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan