Top/Flopspelers

DeletedUser

Guest
Zegt diegene die zijn Papa nadeed bij de support om gelijk te krijgen.
Jaja , ik weet misschien meer dan je denkt via via. Je moet niet liegen :). Ohja en je broertje zat er op... mhm geloofwaardig. 1 dag voor het einde van de wereld.

Houdoee

echt jonge laat zitten, volgens mij ben jij psychisch niet helemaal in orde..
Maar mijn complimenten hoe jij dingen kan verzinnen., vind het erg knap van je.

Ik ga verder niet meer reageren op je. Ben erg vriendelijk gebleven en heb je alles haarfijn uitgelegd +je argumenten gekilled.

een prettige avond verder
 
Reactiescore
768
koning kritiek, leuk en aardig maar je weet hopelijk wel dat iedereen mij verdenkt dat ik jou ben. Als jij gewoon zegt wie je bent --'. Heb ik geen klagende mensen op skype.
 

DeletedUser11552

Guest
echt jonge laat zitten, volgens mij ben jij psychisch niet helemaal in orde..
Maar mijn complimenten hoe jij dingen kan verzinnen., vind het erg knap van je.

Ik ga verder niet meer reageren op je. Ben erg vriendelijk gebleven en heb je alles haarfijn uitgelegd +je argumenten gekilled.

een prettige avond verder

Ey euh Thijs ,
wat KK hier zei , klopt wel. Dat heb je zelf toegegeven dat het je dat acc had aangemaakt, toch? Dus beetje raar hoe jij reageert.

Ik vraag me alleen af wie je bent KK. Maak je zelf kenbaar , want als jij w25 zo goed kent , dan moet ik jouw ook goed kennen. En nee , je bent niet max ... want Max zou volgens mij niet zo dingen achter de rug zeggen + zou houdoe niet fout schrijven :D (heb het gevraagd op skype hoe hij het schrijft haha) . Dus who are you? Common! Reveal yourself.
 

DeletedUser

Guest
Ey euh Thijs ,
wat KK hier zei , klopt wel. Dat heb je zelf toegegeven dat het je dat acc had aangemaakt, toch? Dus beetje raar hoe jij reageert.


Ik vraag me alleen af wie je bent KK. Maak je zelf kenbaar , want als jij w25 zo goed kent , dan moet ik jouw ook goed kennen. En nee , je bent niet max ... want Max zou volgens mij niet zo dingen achter de rug zeggen + zou houdoe niet fout schrijven :D (heb het gevraagd op skype hoe hij het schrijft haha) . Dus who are you? Common! Reveal yourself.

beide accounts waren van mij inderdaad en dat zie je mij niet ontkennen. maar dat ene account was na de fusie meteen weggegeven en een andere speler die ik goed ken heeft dat gekregen destijds.
 

DeletedUser11552

Guest
beide accounts waren van mij inderdaad en dat zie je mij niet ontkennen. maar dat ene account was na de fusie meteen weggegeven en een andere speler die ik goed ken heeft dat gekregen destijds.

Ja ok maar waarom zit je dan heel de tijd te zeggen dat er 2 spelers op die accounts zaten. Jij had dat account gewoon aangemaakt hoor voor extra PA :D.

Maar KK , wie ben je op w25. Zeg me dat :D
 

DeletedUser

Guest
dat account is niet aangemaakt? dat was er vanaf dag 1 van de wereld hoor?
 

DeletedUser11552

Guest
dat account is niet aangemaakt? dat was er vanaf dag 1 van de wereld hoor?

Ik heb het over starmed dat 36 punten was en dus op einde werd aangemaakt toen wereld bijna gedaan was. Daar heeft KK het toch over. En jij zegt dat jij dat niet waart en nu zeg je wel dat jij dat waart :D I don't get it.
 

DeletedUser

Guest
ah zo ik begreep het al niet, nee dat klopt wel ik heb inderdaad iemand opdracht gegeven. maar dat verhaal wat hij er om heen verzint is gewoon onwaar en diep triest natuurlijk
 

DeletedUser62436

Guest
Op het moment dat jij typt dat je op delete staat heeft contact ook vrij weinig zin meer. En je kan de leiding niet verwijten dat cedric zat te kutten. Zo is cedric nou eenmaal. Ik weet heus wel wat er in hand zich afspeelde, hoef je mij echt niet te vertellen. Trouwens, je had 2 co's. Het feit dat jullie alle drie niet actief genoeg waren door uiteenlopende redenen zegt genoeg.
Op het moment dat een stamlid van je zegt, ik zet me acc op delete. Zouden bij jou alle alarm bellen moeten gaan rinkelen en zou je juist contact moeten opnemen om te zorgen dat het niet gebeurd.
Verder hoort de leiding personen aan te spreken of te kicken als ze zich vreselijk gedragen. dus die kunnen we er zeker verantwoordelijk voor houden als ze geen reet uithalen.
Ook blijkt maar weer dat je geen reet van de situatie weet. de 3e co waar je het over hebt is een persoon met heel weinig tijd, maar die wel graag wat voor me doet op tw. Die houd zich dus op mijn accs bezig met uitbouwen, rekruteren en munten slaan. Meer niet. die gaat niet deffen of aanvallen.

ach ik ga niet eens mee reageren op dit dom en triest persoon. Kleutertje dat het is.

Zielig hoor, hem voor kleuter uitmaken omdat je zijn argumenten blijkbaar niet kan ontkrachten, erg volwassen hoor :eek:
 

DeletedUser

Guest
Op het moment dat een stamlid van je zegt, ik zet me acc op delete. Zouden bij jou alle alarm bellen moeten gaan rinkelen en zou je juist contact moeten opnemen om te zorgen dat het niet gebeurd.
Verder hoort de leiding personen aan te spreken of te kicken als ze zich vreselijk gedragen. dus die kunnen we er zeker verantwoordelijk voor houden als ze geen reet uithalen.
Ook blijkt maar weer dat je geen reet van de situatie weet. de 3e co waar je het over hebt is een persoon met heel weinig tijd, maar die wel graag wat voor me doet op tw. Die houd zich dus op mijn accs bezig met uitbouwen, rekruteren en munten slaan. Meer niet. die gaat niet deffen of aanvallen.



Zielig hoor, hem voor kleuter uitmaken omdat je zijn argumenten blijkbaar niet kan ontkrachten, erg volwassen hoor :eek:

lol kun je al lezen mark? Ik heb nou juist wel zijn argumenten ontkrachtigt met zakelijke onderbouwde argumenten. ik vind het een kleuter aangezien hij nieuwe dingen bij blijft verzinnen en inderdaad ik ga daar geen energie insteken


En btw cedric was aangesproken hoor;) maar iedereen was moe van jou relatie problemen met je vriendin waardoor heel dat gezeik begon. tevens liet jij je account net zo hard barsten als je co's. Dus ga hier niet andere mensen lopen te beschuldigen. Als eigenaar van je account moet je zorgen dat de dingen goed geregeld zijn en niet alles afschuiven op 1 co. Makkelijk hé met de vinger naar een ander wijzen, daar weet jij alles van natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
768
lol kun je al lezen mark? Ik heb nou juist wel zijn argumenten ontkrachtigt met zakelijke onderbouwde argumenten. ik vind het een kleuter aangezien hij nieuwe dingen bij blijft verzinnen en inderdaad ik ga daar geen energie insteken


En btw cedric was aangesproken hoor;) maar iedereen was moe van jou relatie problemen met je vriendin waardoor heel dat gezeik begon. tevens liet jij je account net zo hard barsten als je co's. Dus ga hier niet andere mensen lopen te beschuldigen. Als eigenaar van je account moet je zorgen dat de dingen goed geregeld zijn en niet alles afschuiven op 1 co. Makkelijk hé met de vinger naar een ander wijzen, daar weet jij alles van natuurlijk.

Gozer, laat die relatie buiten het AF. Dat maakt jezelf geen haar beter...
 

DeletedUser62436

Guest
Helemaal mee eens. moet hij geen smaad gaan plegen.

Volgens mij ben jij echt een klap mongool. Ik heb echt talloze keren aangegeven het NIET te redden alleen. Vind je het gek dat het dan mis loopt, ik red het toch niet alleen.
Verder idd mijn relatie hier buiten houden. Gaat niemand hier ene donder aan. Beter boek jij em lekker van tw, want je doet heel groot. Maar je bent een leider en speler van niks...
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij ben jij echt een klap mongool. Ik heb echt talloze keren aangegeven het NIET te redden alleen. Vind je het gek dat het dan mis loopt, ik red het toch niet alleen.
Verder idd mijn relatie hier buiten houden. Gaat niemand hier ene donder aan. Beter boek jij em lekker van tw, want je doet heel groot. Maar je bent een leider en speler van niks...

Het heeft geen zin om achteraf daar over te bekvechten. Dat Hand! niet goed liep weten we allemaal, dat is geen geheim. Dat is ook grotendeels waarom dit zo gebeurd is denk ik zelf. Inmiddels is CoVi een wereld van verschil, ik heb het nu al gezellig en vvs worden vol op gedraaid. :)
Waarom speelde Hand eigenlijk door als het onderling zo slecht liep en ook terrein verloor? Ik schat omdat er toch wel een samenhorigheid was die sterker was dan ruziën en verliezen. Van die kracht ga ik ook uit met CoVi, maar dan wel met een goede sfeer.
 

DeletedUser

Guest
ah zo ik begreep het al niet, nee dat klopt wel ik heb inderdaad iemand opdracht gegeven. maar dat verhaal wat hij er om heen verzint is gewoon onwaar en diep triest natuurlijk

Grappig dat Tom Blitzkrieg mijn verhaal bijstaat. En dat je dan opeens dingen toch gaat toegeven.
Ik vraag me af wat ik er bij verzonnen heb dan? Want dat van je papa is waar en dat je 'broertje' erop zat kan dan ook weer niet.

Dus zeg me dan eens welk verhaal ;)!

Greetigzz

KK
 

DeletedUser62436

Guest
Het heeft geen zin om achteraf daar over te bekvechten. Dat Hand! niet goed liep weten we allemaal, dat is geen geheim. Dat is ook grotendeels waarom dit zo gebeurd is denk ik zelf. Inmiddels is CoVi een wereld van verschil, ik heb het nu al gezellig en vvs worden vol op gedraaid. :)
Waarom speelde Hand eigenlijk door als het onderling zo slecht liep en ook terrein verloor? Ik schat omdat er toch wel een samenhorigheid was die sterker was dan ruziën en verliezen. Van die kracht ga ik ook uit met CoVi, maar dan wel met een goede sfeer.

Hier heb je zeker gelijk. Ik wens jullie dan ook veel suc6 met jullie nieuwe stam :)
Ik wil je wel graag melden dat er in hand! eerst ook een top sfeer heerste en VV's ook goed gedaan werden, Dat ging later helaas minder.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij ben jij echt een klap mongool. Ik heb echt talloze keren aangegeven het NIET te redden alleen. Vind je het gek dat het dan mis loopt, ik red het toch niet alleen.
Verder idd mijn relatie hier buiten houden. Gaat niemand hier ene donder aan. Beter boek jij em lekker van tw, want je doet heel groot. Maar je bent een leider en speler van niks...

Ik heb mijn eigen altijd voorgenomen niet actief te worden op het algemeen forum. Nu ik al een tijdje zit mee te lezen heb ik een beetje moeite gekregen mezelf in te houden.
Wat je hier zegt is pure lafheid. Omdat Thijs jou een spiegel voor je neus houd ga je gelijk zeggen dat hij groot doet en een leider/speler van niks is.

Ik heb Thijs zien spelen, het is echt wel een goede speler, ook heb ik een tijdje onder zijn bewind gestaan en over zijn leiderskwaliteiten heb ik niks op aan te merken. Het is simpel een goede leider die echt wel veel voor zijn leden doet. Waar hij alleen vaak op aangerekend wordt is dat hij vaak direct is en straight to the point, sommige mensen kunnen dat niet hebben net zoals jij nu.

Je gaat alle schuld op de leiding en je co's afschuiven terwijl de schuld volledig bij jouzelf te halen is.

Grappig dat Tom Blitzkrieg mijn verhaal bijstaat. En dat je dan opeens dingen toch gaat toegeven.
Ik vraag me af wat ik er bij verzonnen heb dan? Want dat van je papa is waar en dat je 'broertje' erop zat kan dan ook weer niet.

Dus zeg me dan eens welk verhaal ;)!

Greetigzz

KK


Volgens mij lees jij niet helemaal goed? Hij ontkent niet dat hij een speler op starmed heeft gezet om zo extra pa binnen te slepen, hij zegt alleen dat jij verhaal er om heen een verzonnen leugen is.

Ik vind dat het allemaal niet zo belangrijk is. het is toch jou woord tegen het zijne.

greetz leeuw
 

DeletedUser

Guest
Vind het lief van je maar Ik weet wie het zegt hoor. Zulke mensen kunnen inhoudelijk niet reageren noch hun argumenten onderbouwen. Er word maar wat in de rondte geroepen. Kunt wel zien dat hun vroeger op school nooit hebben leren discussiëren.

Mag ik vragen wie je bent leeuwtje^^
 

DeletedUser

Guest
Vind het lief van je maar Ik weet wie het zegt hoor. Zulke mensen kunnen inhoudelijk niet reageren noch hun argumenten onderbouwen. Er word maar wat in de rondte geroepen. Kunt wel zien dat hun vroeger op school nooit hebben leren discussiëren.

Mag ik vragen wie je bent leeuwtje^^


Ik ken jou van wereld 23, waar je helaas door privé redenen moest stoppen.

Je was mijn leider op w25 en ik had mijn overleving aan jou te danken. Je hebt erg vaak mijn vv gedaan en voor me genacht, je hebt me veel over het spel geleerd en mij veel geholpen met problemen. De speler die ik nu ben heb ik best wel aan jou te danken en daar heb ik je nooit voor bedankt eigenlijk. Bij deze dus bedankt heertje T.B haha

Leeuw
 

DeletedUser

Guest
Aah Ik denk het wel te weten wie je bent. En geen probleem hoor. Ik doe graag dingen voor mijn leden.

Hoe is het verder met je? Speel je nog? En had jij niet al een forum account?
 
Bovenaan