Top/Flopspelers

DeletedUser23144

Guest
Punt 1: Hand stond voor democratie en overleg. Jullie hebben de reguliere stemming ontweken door het oprichten van een nieuwe stam. Want laat ons eerlijk zijn: iedereen is welkom? Waarom zou je dan een nieuwe stam oprichten? Organiseer een stemming over Wosha op het forum en bekijk het resultaat. Dus als ik jouw antwoord dan lees: er is een nieuwe stam opgericht want er gingen mensen tegen zijn? Beetje gek. Het enige waarover je moest nadenken bij het oprichten van die stam, was hoe breng ik de informatie over aan de mensen waarmee ik al een hele tijd speel? Zelfs de AA wachtte niet eens de reacties af. Erg respectvol. En je moet als eerste tegen je eigen stam open zijn, niet tegen anderen.

Punt 2: Langzaam maar zeker. Of moet alles nou opeens snel gaan? In de trend van: laten we het spel winnen ten koste van anderen?

Punt 3: Jullie overleg had moeten gebeuren IN de stam en MET de stam.

Punt 4: Mijd je nou het onderwerp Thunder?

Sjaan.

1. denk dat het logisch is dat zoiets eerst als leiding word besproken. De stap daarna is door omstandigheden die met eerlijkheid te maken hebben t.o.v. anderen snel gegaan, te snel. Er waren al geruchten en dus al meningen voordat het hele verhaal naar buiten kwam. Wosha wilde trouwens niet in Hand, dat is de reden van een nieuwe stam.

2. Dit ging dus over thunder. En het edelen van bijvoorbeeld Thunder ging erg langzaam. In dat tempo waren we er niet gekomen.

3. Eerst tussen leiding en toen in de stam. Zoals bij 1 dus al genoemd zijn het externe redenen dat het te snel is gegaan.

4. Zie 2
 

DeletedUser

Guest
ach ik ga niet eens mee reageren op dit dom en triest persoon. Kleutertje dat het is.

Ah durf je niet toegeven dat je wel gestraft werd door innogames en dat ze je dus niet geloofde?
Is wel makkelijk zo gaan lopen.

Dom triest persoon omdat hij de moeite neemt om jouw argumenten te weerleggen?

Dat bedoel ik dus! Bedankt om het ook even te vermelden ;)! Ik denk dat hij daar niet tegen kan.
 

DeletedUser

Guest
Punt 1: denk dat het logisch is dat als je het enkel met de leiding bespreekt, het niet uitlekt. Dus het is met anderen besproken die geen leiding waren. En dan gaat de stam dus voor.

Punt 2: Wat wou je bereiken? Op 3 dagen de wereld winnen?

Punt 3: zie punt 1.

Punt 4: Dus als het snel genoeg gaat om te edelen: laten we hem recruteren? :D Het wordt er steeds beter op.

P.S. Wie ben je op W32?

Sjaan.
 

DeletedUser23144

Guest
Punt 1: denk dat het logisch is dat als je het enkel met de leiding bespreekt, het niet uitlekt. Dus het is met anderen besproken die geen leiding waren. En dan gaat de stam dus voor.

Punt 2: Wat wou je bereiken? Op 3 dagen de wereld winnen?

Punt 3: zie punt 1.

Punt 4: Dus als het snel genoeg gaat om te edelen: laten we hem recruteren? :D Het wordt er steeds beter op.

P.S. Wie ben je op W32?

Sjaan.

1. Het is tussen leiding besproken, hoe het is uitgelekt ga ik niet verder op in.
2/4. Tuurlijk win je het niet op 3 dagen, feit was gewoon dat er sneller dorpen verloren werden als dat er dorpen gewonnen werden. Team kon ons aanvallen, maar wij hadden enkel oog voor Wosha. Op een moment zou wosha vast en zeker kapot zijn gegaan, op dat moment zou team echter al veel te groot zijn.

P.S. doet er niet toe
 

DeletedUser23144

Guest
1. Zegt genoeg ;)
2. Had VV genomen en deed het even zelf.

Sjaan.

1. doe eens een gokje dan? Het is door eerlijkheid en loyaliteit uitgelekt.
2. Wie zegt dat ik geen front ben? Feit was gewoon dat we een bijna 100% front hadden/hebben. Aan de ene kant werd sneller verloren als aan de andere kant gewonnen.
 

DeletedUser

Guest
1. Een gok over wat? Ik weet niet wat jij onder loyaal verstaat, maar als AA als eerste leaven, is weinig loyaal aan. Je stam op het laatste moment op de hoogte stellen nog minder. Dus kom alsjeblieft niet af met 'eerlijk en loyaal' xD
2. Ik zeg niet dat je geen front bent, maar omdat je front bent, betekent niet dat je geen VV kan draaien toch? xD

Mijn gok: dutchprozz ;)

Sjaan.
 

DeletedUser23144

Guest
1. Een gok over wat? Ik weet niet wat jij onder loyaal verstaat, maar als AA als eerste leaven, is weinig loyaal aan. Je stam op het laatste moment op de hoogte stellen nog minder. Dus kom alsjeblieft niet af met 'eerlijk en loyaal' xD
2. Ik zeg niet dat je geen front bent, maar omdat je front bent, betekent niet dat je geen VV kan draaien toch? xD

Mijn gok: dutchprozz ;)

Sjaan.

1. Niet eerlijk en royaal naar je eigen stam toe, daar gaat het niet over. Je hebt duidelijk geen idee van wat er zich heeft afgespeeld, sterker nog, je wist de huidige functie van T niet eens.
2. Ik heb ook maar beperkte tijd, ik speel ook nog eens solo op mijn account

Je gok = helemaal totaal fout
 

DeletedUser

Guest
1. Een gok over wat? Ik weet niet wat jij onder loyaal verstaat, maar als AA als eerste leaven, is weinig loyaal aan. Je stam op het laatste moment op de hoogte stellen nog minder. Dus kom alsjeblieft niet af met 'eerlijk en loyaal' xD
2. Ik zeg niet dat je geen front bent, maar omdat je front bent, betekent niet dat je geen VV kan draaien toch? xD

Mijn gok: dutchprozz ;)

Sjaan.

Nee hoor. Stefan uit Roosendaal , Dwarf op w1 & LittleJohn op w32.
Denk trouwens niet dat jij veel te zeggen hebt over wat er gebeurd is , want zolang zit je volgens mij ook nog niet op dat account.

Greettiings,

KK
 

DeletedUser23144

Guest
Nee hoor. Stefan uit Roosendaal , Dwarf op w1 & LittleJohn op w32.
Denk trouwens niet dat jij veel te zeggen hebt over wat er gebeurd is , want zolang zit je volgens mij ook nog niet op dat account.

Greettiings,

KK

Ik weet anders genoeg van wat er zich heeft afgespeeld.
 

DeletedUser

Guest
Lol. Ter info: ik heb hufhuf gespeeld ;)

Net iets langer dan jou en dat is sarcastisch btw.

Sjaan.
 

DeletedUser

Guest
Zeker wel :)

Jij praat alsof je de leden nog niet erg lang kent. En laat dat juist het geval zijn, toch?

Sjaan.
 

DeletedUser23144

Guest
Zeker wel :)

Jij praat alsof je de leden nog niet erg lang kent. En laat dat juist het geval zijn, toch?

Sjaan.

Ik ken de meeste niet erg lang, absoluut. Jij hebt alleen niet gelezen wat de reden is dat het is uitgelekt. Het is namelijk niet uitgelekt door iemand van hand.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat dan ook niet enkel over die reden? Maar ook over de recrutering (zie thunder?), AA die als eerste leaved, het vastleggen van eigen leden etc..

Sjaan.
 

DeletedUser23144

Guest
Het gaat dan ook niet enkel over die reden? Maar ook over de recrutering (zie thunder?), AA die als eerste leaved, het vastleggen van eigen leden etc..

Sjaan.

Recrutering heb ik al uitgelegd, hij was geen AA maar stamleider, en dat hij als een van de eerste leavde is wel logisch te noemen. Zo'n nieuwe stam moet toch een leiding hebben, dus 1 leider was gegaan en de andere is een lange tijd gebleven. En er is geen enkel lid vastgelegd. Voor elk lid is een groeimogelijkheid gemaakt waar gemakkelijk geëdeld kan worden. De feiten kloppen niet.
 

DeletedUser

Guest
Ah durf je niet toegeven dat je wel gestraft werd door innogames en dat ze je dus niet geloofde?
Is wel makkelijk zo gaan lopen.



Dat bedoel ik dus! Bedankt om het ook even te vermelden ;)! Ik denk dat hij daar niet tegen kan.

Nou ik leg je een heel verhaal uit en je blijft onwaarheden verspreiden, tunnel visie noemen ze dat. Dan heb ik ook geen tijd/zin meer om de discussie voor te zetten. En inderdaad beide accounts hebben geen PA ontvangen dat heb ik ook nooit ontkent. maar vanuit de support is er wel gezegd dat het 2 verschillende spelers waren alleen dat ze het zeker van het onzekere namen.


ook dat argument van rineander en black tower laat je precies zien dat je nergens niks vanaf weet. eerst heten het account rineander. in 2 weken veroverden wij in de 1 vs 1 battle 89 dorpen. rineander gaf het op en deed een account switch met black tower. daarna zijn we gewoon door gegaan op black tower tot het stoppen van de wereld. Ook blacktower kon de battle niet aan en verloor net als rineander dorpen aan ons. Nu zit ik het hier toch weer uit te leggen terwijl ik daar niet eens zin in heb. want nu ga je toch weer afkomen met nieuwe verzinsels en ga maar door.

Als persoonlijke argumenten(onwaarheden) ineens het weerleggen van zakelijke argumenten betekent kun je het beste terug naar schooltje gaan snotneus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Recrutering heb ik al uitgelegd, hij was geen AA maar stamleider, en dat hij als een van de eerste leavde is wel logisch te noemen. Zo'n nieuwe stam moet toch een leiding hebben, dus 1 leider was gegaan en de andere is een lange tijd gebleven. En er is geen enkel lid vastgelegd. Voor elk lid is een groeimogelijkheid gemaakt waar gemakkelijk geëdeld kan worden. De feiten kloppen niet.

ben blij dat jij het zo goed kan verwoorden. ik zie het ook steeds voorbij komen maar ik ben niet eens als eerste geleaved. en het is precies wat jij zegt hoe de insteek was.. mensen hebben simpel een plaat voor hun ogen en gaan toch zien wat ze willen zien. johan en ik en jorne hebben het nu meerder malen uitgelegd hoe het in zijn werking is gegaan en wat de bedoeling is, ook hoe wij het bedoelde etc. maar mensen kijken daar glashard doorheen en doen/zeggen toch wat ze zelf willen. En ik ben wel gewend om de zondebok te zijn. Als leider heb je verantwoordelijkheid gaat er dingen mis of anders dan word je ook altijd verantwoordelijk gehouden of je er nu iets mee te maken hebt of niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou ik leg je een heel verhaal uit en je blijft onwaarheden verspreiden, tunnel visie noemen ze dat. Dan heb ik ook geen tijd/zin meer om de discussie voor te zetten. En inderdaad beide accounts hebben geen PA ontvangen dat heb ik ook nooit ontkent. maar vanuit de support is er wel gezegd dat het 2 verschillende spelers waren alleen dat ze het zeker van het onzekere namen.

Zegt diegene die zijn Papa nadeed bij de support om gelijk te krijgen.
Jaja , ik weet misschien meer dan je denkt via via. Je moet niet liegen :). Ohja en je broertje zat er op... mhm geloofwaardig. 1 dag voor het einde van de wereld.

Houdoee
 
Bovenaan