Top/Flopspelers

DeletedUser

Guest
Dankje, altijd het voortouw genomen. zal ik ook altijd blijven doen, altijd de kar getrokken en ja dat doe ik nu weer^^.

Wat een 'faal'-antwoord. Als leider eerste de stam achterlaten , trouwe mensen zonder enige bespreking achterlaten en daarbij nog eens samentroepen met de vijand. Laat zien wat voor leider je waart. Dingen oplossen kan je ook anders doen , en zeker met bespreking. In plaats van iets posten en 5 minuten te stam te verlaten. Een beetje een lafbek als je het mij vraagt & dat heeft niets met voortouw te maken.

Je hebt best wel een ego 'altijd het voortouw genomen , altijd blijven doen , altijd de kar getrokken en nu doe IK dat weer'.... Nou volgens mijn bronnen ben je er pas 2 maanden ofzo. Dus laat die altijd maar achterwegen en geef naar mijn mening maar wat meer respect voor Silence I Farm U die stokje meehielp met leiden (& steakhouse) , maar achja... toen waart ge er nog niet. Juist!
 

DeletedUser62436

Guest
Steakhouse is net zo, zitten nieuwe spelers op die niks met stokje te maken hadden. Leiding van niks al je het mij vraagt.
 

DeletedUser

Guest
Wat een 'faal'-antwoord. Als leider eerste de stam achterlaten , trouwe mensen zonder enige bespreking achterlaten en daarbij nog eens samentroepen met de vijand. Laat zien wat voor leider je waart. Dingen oplossen kan je ook anders doen , en zeker met bespreking. In plaats van iets posten en 5 minuten te stam te verlaten. Een beetje een lafbek als je het mij vraagt & dat heeft niets met voortouw te maken.

Je hebt best wel een ego 'altijd het voortouw genomen , altijd blijven doen , altijd de kar getrokken en nu doe IK dat weer'.... Nou volgens mijn bronnen ben je er pas 2 maanden ofzo. Dus laat die altijd maar achterwegen en geef naar mijn mening maar wat meer respect voor Silence I Farm U die stokje meehielp met leiden (& steakhouse) , maar achja... toen waart ge er nog niet. Juist!
koning flapdrol

Steakhouse is net zo, zitten nieuwe spelers op die niks met stokje te maken hadden. Leiding van niks al je het mij vraagt.

daarom heb ik steakhouse laten vervangen door kangaroo^^
 

DeletedUser23144

Guest
Als de mensen die niet overal iets vanaf weten nou eens hun mond houden over deze discussie. De ''fusie'' is moreel te verantwoorden, en tactisch al helemaal. Sommige zullen er nog even tijd voor nodig hebben, maar hopelijk ook gaan inzien dat dit voor iedereen het beste is. Typisch ook dat full time meer hier reageert als dat hij op zijn account aanwezig was.
 

DeletedUser

Guest
Als de mensen die niet overal iets vanaf weten nou eens hun mond houden over deze discussie. De ''fusie'' is moreel te verantwoorden, en tactisch al helemaal. Sommige zullen er nog even tijd voor nodig hebben, maar hopelijk ook gaan inzien dat dit voor iedereen het beste is. Typisch ook dat full time meer hier reageert als dat hij op zijn account aanwezig was.



+1

Mensen zien het als backstab terwijl ze hun nou juist moeten zien als gift.
Wij als de ex leiding van hand hebben voor iedereen een nieuwe kans gecreëerd. we blazen tevens nieuwe wind door de wereld zodat de kansen van beide kanten weer fair wordt. wie dat niet kan begrijpen moet misschien nog een aantal jaren gaan spelen voordat ze hun mond opentrekken

Dat laat zien op wat voor een hoog niveau jij communiceert.


Nah had geen zin om energie in jou te steken noch me eigen te verlagen naar jou niveau. als je überhaupt dit soort teksten gaat typen laat je zien dat je er weer helemaal niks vanaf weet en 0 tactisch inzicht hebt.

Veel ego.... weinig inhoud. Bespaar de moeite :)

Heb mijzelf al op meerdere werelden bewezen;) Nu jij nog
 

DeletedUser62436

Guest
Als de mensen die niet overal iets vanaf weten nou eens hun mond houden over deze discussie. De ''fusie'' is moreel te verantwoorden, en tactisch al helemaal. Sommige zullen er nog even tijd voor nodig hebben, maar hopelijk ook gaan inzien dat dit voor iedereen het beste is. Typisch ook dat full time meer hier reageert als dat hij op zijn account aanwezig was.

Jij weet blijkbaar niet dat ik gestopt ben. Dit omdat de leiding van hand faalt, en kei hard ook.
Ik geef aan dat ik het niet solo red met massa's omdat ik in een drukke periode zat met school. Ik heb dat 1000 keer aangegeven. Dan wordt mij een co aangeboden, een co die bij elke massa verdwijnt.
Als ik dit aangeef, en weer meld het niet solo te redden krijg ik van een stamgenoot de volgende reactie:
"ach, dan spring je toch op bb"

Wtf is dat voor een reactie? Verder gaf niemand meer gehoor aan mijn vragen om hulp. Niemand die mij ff terug aanspreekt. Iets wat mij juist in zo'n situatie de leiding hoort te doen. Ook toen ik geleaved was geen pm van stamgenoten. De eerste pm's kreeg ik van mijn vijandige buren, die bezorgd waren of ik op bb ging. Want mijn vijanden vonden dat blijkbaar nog erger dan dat mijn "stamgenoten" dat vonden.
Als je het mij vraagt is/was hand een stam van niks. Alleen maar intern gezeik.
 
Bovenaan