top 10

DeletedUser65908

Guest
en dan denk ik dat ik soms rare onderwerpen heb in gesprekken
 

DeletedUser69437

Guest
Snel mijn top10 maken tussen schoolwerk door :D

1.Hier twijfelde ik tussen DDM en Noire en heb toch DDM gekozen, top account, dat helpt waar nodig, een account dat perfect op orde staat en ik kom met beide spelers al sinds het begin van de wereld overeen, zelfs toen er oorlog was (Star. vs Cookie).
2.Dan hier maar Noire gezet :p topgozers die van het begin van de wereld het al top doen, nu echter wat inactiever, liggen aan front met mij en pesten mij graag :p
3.Postabon, Cona (en nu ook Ramon) speelt al lang op deze wereld en blijft het voortreffelijk doen, krijgt stilletjes aan ook Kapsel op de knieën, topgozer die niet te beroerd is om een vv over te pakken
4.Vitalise, ik kwam vroeger goed overeen met Gardeni, jammer genoeg tegenwoordig is hij nog steeds mad om kooyman denk ik :p ach een verdiende 6e plaats dus, aangezien het toch wel topkerels zijn die echt wel weten hoe te spelen. En telkens ik ze bijna inhaal op ranglijst edelen ze weer een hele zooi :(
5.Lavalya(Wouter), Belangrijk figuur in de vorming van de wereld, zeer irritant op het AF maar wel slim in zijn reacties,soms komt er ook wel veel zever uit.
6.Triggerbullet, ik kom al lang goed overeen met Joren, hij doet heel veel voor ODA en draait altijd vv waar nodig :)
7.SnDD, in het begin wist ik niet wat hij kon maar naarmate de stam en het spel kreeg ik te zien wat hij echt kon, heeft ook het hele front van scooby ff weggeëdeld, dikke pro dus! :p
8.Certio, ik moet eerlijk zijn, ik weet niet veel over hem, maar het lijkt me een echt goeie speler :)
9.Ezra van Super Fresh, heel sympathieke kerel waarmee ik al verscheidene keren gepm'd hebt, ik twijfel echter een beetje aan de kwaliteit van dat account, maar ze verdienen toch mijn nominatie, gewoon omdat het kan!
10.Prinsesje, mij niet nomineren, tsss :( voor de rest een topkerel en goede vver :D

Zo, is moeilijk om een lijstje te maken maar toch gelukt :D
 
Reactiescore
255
Bedankt voor alle vermeldingen. Maar van een 'team' is al zeker een paar maanden geen spraken meer. Alhoewel ik verwacht dat onze Gardeni nog wel een comeback gaat maken :D
 

DeletedUser69437

Guest
Bedankt voor alle vermeldingen. Maar van een 'team' is al zeker een paar maanden geen spraken meer. Alhoewel ik verwacht dat onze Gardeni nog wel een comeback gaat maken :D

Hoeft niet hoor, haal ik jullie miss eens in :D
 
Reactiescore
255

DeletedUser78577

Guest
1. noire - 79 punten
2. door de muur om 7 uur - 59 punten
3. I Thought She Was 18 - 52 punten
4. vitalise - 50 punten
5. b0en - 37 punten
6. ease our mind - 35 punten
6. ildraco - 35 punten
8. sndd - 21 punten
9. prinsesje - 21 punten
10. scooby-doo - 19 punten
10. heartSolid - 19 punten
12. maakjenietdruk - 18 punten
13. La Comadreja - 16 punten
14. lavalya - 15 punten
15. johanov - 14 punten
16. kapseljd - 13 punten
17. mr tobias - 11 punten
18. cookietag - 8 punten
18. postabon - 8 punten
20. certio - 4 punten
21. schroef2000 - 3 punten
21. Ziegelsteine Whackers - 3 punten
23. triggerbullet - 2 punten
24. overlord frodo - 1 punt
24. highlander - 1 punt

zat foutje in en is verbeterd

Ik kan me ogen niet geloven dat deze 2 niet evenveel punten hebben als mij. Een dikke 0 voor deze stabber en die punktengeile noob die me gat liet aanvallen ook een dikke 0! :mad:
 
Bovenaan