Legends op 21 - poging 4

DeletedUser

Guest
Ik heb net beslist dat Meest zieke spammer terugkomt. Alleen mensen die hier nog posten doen mee!

Ik haal ze gewoon met die 20bb's achteraan in mijn cluster :cool:

Fruit'ers, ga daar snel cf'en, voor hij ze wegadelt :eek::eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Ik heb net beslist dat Meest zieke spammer terugkomt. Alleen mensen die hier nog posten doen mee!



Fruit'ers, ga daar snel cf'en, voor hij ze wegadelt :eek::eek:

Geef detoost nog meer ideeën. Zijn motivatie waarom bb's clusterfcken totaal niet zielig is. 'Ik moet ze uiteindelijk toch edelen'.
 

DeletedUser

Guest
Weet ik niet. Maar hij post nu via een ander account op het AF, dus vandaar dat ik zijn post aangaf met de volgende commentaar :D

Deze speler is op een ander AF account (tuanne) gebanned maar blijkbaar ontwijkt hij die ban middels dit account. Als hij dit blijft doen, hoop ik dat jullie uiteindelijk consequent zijn in jullie straffen en hem, zoals jullie bij sommige anderen hebben gedaan, ook IG een ban geven (.JaTu.Dread.)
 

DeletedUser69459

Guest
Kan ik eens wraak nemen. En als hij dan met een voorstel komt, dan bekijk ik het nog niet eens :D:D
 

DeletedUser

Guest
Weet ik niet. Maar hij post nu via een ander account op het AF, dus vandaar dat ik zijn post aangaf met de volgende commentaar :D

Deze speler is op een ander AF account (tuanne) gebanned maar blijkbaar ontwijkt hij die ban middels dit account. Als hij dit blijft doen, hoop ik dat jullie uiteindelijk consequent zijn in jullie straffen en hem, zoals jullie bij sommige anderen hebben gedaan, ook IG een ban geven (.JaTu.Dread.)

Lol als je het niet winnen dan maar zo proberen he :eek::rolleyes: Wat een sneue spelertjes zitten/zaten toch in resist:rolleyes::eek: Helaas voor jou staat IG en AF los een IG ban geld niet op AF en kan niet omgezet worden in een IG ban en andersom ook niet.
 

DeletedUser64036

Guest
Lol als je het niet winnen dan maar zo proberen he :eek::rolleyes: Wat een sneue spelertjes zitten/zaten toch in resist:rolleyes::eek: Helaas voor jou staat IG en AF los een IG ban geld niet op AF en kan niet omgezet worden in een IG ban en andersom ook niet.

True story bro
 

DeletedUser69459

Guest
Lol als je het niet winnen dan maar zo proberen he :eek::rolleyes: Wat een sneue spelertjes zitten/zaten toch in resist:rolleyes::eek: Helaas voor jou staat IG en AF los een IG ban geld niet op AF en kan niet omgezet worden in een IG ban en andersom ook niet.

En daarom moet je er tegen mij, ig, over zagen? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Lol als je het niet winnen dan maar zo proberen he :eek::rolleyes: Wat een sneue spelertjes zitten/zaten toch in resist:rolleyes::eek: Helaas voor jou staat IG en AF los een IG ban geld niet op AF en kan niet omgezet worden in een IG ban en andersom ook niet.

Tuurlijk wel. Ik heb al meegemaakt dat spelers gebanned worden omdat ze hun ban op het AF ontwijken e.d. Ook nog een ander voorbeeldje was die Flame-War die IG gebanned werd omdat hij onzedelijke plaatjes had gepost op het speedforum of zoiets. Dit is dan wel geen banontwijking, maar toch is er dus een band tussen AF & IG.
Overigens moet hij zich maar gewoon aan de regels houden. That's it.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk wel. Ik heb al meegemaakt dat spelers gebanned worden omdat ze hun ban op het AF ontwijken e.d. Ook nog een ander voorbeeldje was die Flame-War die IG gebanned werd omdat hij onzedelijke plaatjes had gepost op het speedforum of zoiets. Dit is dan wel geen banontwijking, maar toch is er dus een band tussen AF & IG.
Overigens moet hij zich maar gewoon aan de regels houden. That's it.

Echter is Tuanne niet de eigenaar en de hoofdspeler van het account .Jatu.Dread. dus heeft het TW team in deze geen recht van spreken om dat account te bestraffen.
 

DeletedUser73169

Guest
Volgens mij is onze eend in al zijn TW jaren nog nooit zo actief geweest hier als sinds het moment dat hij inactief werd..

Je had toch geen tijd meer en geen zin in W21? Ik vind je hier nog wel erg vaak anders duck.
 
Reactiescore
217
Volgens mij is het vakantie :eek: en even op je mob het AF checke is ook zo gedaan

Wel grappig dat jullie je daar druk om maken :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk wel. Ik heb al meegemaakt dat spelers gebanned worden omdat ze hun ban op het AF ontwijken e.d. Ook nog een ander voorbeeldje was die Flame-War die IG gebanned werd omdat hij onzedelijke plaatjes had gepost op het speedforum of zoiets. Dit is dan wel geen banontwijking, maar toch is er dus een band tussen AF & IG.
Overigens moet hij zich maar gewoon aan de regels houden. That's it.

Dan ben je wel een heel zwak persoontje om daar om te gaan vragen :eek:


De heerser over het slagveld (Goud - Level 4)

Vernietig 2.500 vijandelijke legers volledig.

Totaal: 55.343

die van mij is (nog ) hoger :p
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is onze eend in al zijn TW jaren nog nooit zo actief geweest hier als sinds het moment dat hij inactief werd..

Je had toch geen tijd meer en geen zin in W21? Ik vind je hier nog wel erg vaak anders duck.

Kijk naar het tijdsbestek waarin mijn posts zijn geplaatst (1,5 uur), naar wanneer ik niet heb gepost (zowat heel de dag dus, op dat 1,5 uurtje na dan) en spreek dan nog eens. Daarenboven is het in België gewoon nog vakantie en begint school morgen pas weer.
Maar trol, IG en AF koppel ik dan ook los van elkaar.

Volgens mij is het vakantie :eek: en even op je mob het AF checke is ook zo gedaan

Wel grappig dat jullie je daar druk om maken :eek:

Idd :D

Echter is Tuanne niet de eigenaar en de hoofdspeler van het account .Jatu.Dread. dus heeft het TW team in deze geen recht van spreken om dat account te bestraffen.

Hij is van geen enkel account eigenaar, dus op dat vlak kan het TW team geen enkel account bannen. Dus ik hoop dat ze er dan gewoon eentje uitkiezen. En daar help ik hen bij.
 

DeletedUser62862

Guest
Hij is van geen enkel account eigenaar, dus op dat vlak kan het TW team geen enkel account bannen. Dus ik hoop dat ze er dan gewoon eentje uitkiezen. En daar help ik hen bij...

duckie.jpg


Jij zou wel een goeie uitkiezen :D

Plaatje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan