Grappige IGM's

DeletedUser68935

Guest
wat sommige mensen allemaal reageren.. faith in humanity lost
 

DeletedUser53985

Guest
Hahahahaha, kwakje22 en paggalink reageren er ook echt op.
emoticon-00140-rofl.gif
 
Reactiescore
533
gimp zei:
Hee,

Nu zit je steeds maar te zanikken op bepaalde leden van M M over CF blablabla, wanneer is dit eens klaar?:)

als we heen en weer blijven blaten over wat andere verkeerd doen zijn we nog wel even bezig,

het is nog maar een kleine 3 weken voordat swiss valt hoor.
dus houd je energie voor dat moment:D

We worden een beetje misselijk van dat gezeur elke keer,
en die pm's die je dat stuurt naar desbetreffende leden heeft zo weinig zin,
enigste wat we er op doen is kei hard lachen....

oorlogverklaring,
die staat toch allang klaar, jullie vriendjes ST is al begonnen,
maar dit hoef ik jou niet te vertellen,
want dit is in overleg met jou gebeurd, (heb PM'S!!!!)

swiss is een ander woord voor achterbaks?

nooit geweten zo leer ik nog eens wat.

PS, je hoeft dit niet met leiding M M te bepraten hoor:)
ik blijf hier mee bezig,
want iedereen weet toch wat voor iemand jij bent;)
en de GIMPEN laten ze lekker gaan(kiss)


kusjes maat
Deze pm kon ik jullie allen niet ontnemen. Hij was te mooi!

Alles in detail gaan bekijken is natuurlijk teveel werk.
Maar toch de voornaamste dingen eruit gehaald.

Gimp zei:
het is nog maar een kleine 3 weken voordat swiss valt hoor.
dus houd je energie voor dat moment:D
Weer een typische grootspraak voor M M? Bij mijn weten is er zeker geen reden tot paniek voor Swiss. We zijn al lang gewoon om veel massa's op ons te krijgen.

Bij M M zou het de eerste keer zijn dat ze 2vijanden tegelijk krijgen... Eens in eigen boezem kijken, want daar zijn veel twijfels over dat jullie dat wel aankunnen.

Gimp zei:
We worden een beetje misselijk van dat gezeur elke keer,
en die pm's die je dat stuurt naar desbetreffende leden heeft zo weinig zin,
enigste wat we er op doen is kei hard lachen....
Ik moet zeggen dat ik hiermee ook heb zitten lachen!
Je hebt echt je best gedaan deze keer en je overtroffen.

Trouwens, sinds wanneer vindt MM normaal om in anderemans cluster te gaan edelen terwijl er theoretisch nog steeds een NAP heerst.

Achja M M zal altijd M M blijven, hun eigen wetten aanpassen naar hun goeddunken.
Remember deffen door Kevin?

Gimp zei:
oorlogverklaring,
die staat toch allang klaar, jullie vriendjes ST is al begonnen,
maar dit hoef ik jou niet te vertellen,
want dit is in overleg met jou gebeurd, (heb PM'S!!!!)

swiss is een ander woord voor achterbaks?
Toch mooi, Complex is uit jullie stam. Maar de complexen die jullie tegenover mij hebben is wel groot moet ik zeggen.

Jongens jullie lezen het goed!
Ik beslis wat er in -ST- gebeurt. Ik denk dat dat zowat een unicum moet zijn... Een account die al sinds het begin in oorlog is met een stam. Die stam eventjes zijn toekomst gaan bepalen.

Ik denk dan, ben ik een wereldleider?
Waar blijft mijn lofzang!

Gimp zei:
PS, je hoeft dit niet met leiding M M te bepraten hoor:)
ik blijf hier mee bezig,
want iedereen weet toch wat voor iemand jij bent;)
en de GIMPEN laten ze lekker gaan(K)
Ik zal het niet met de leiding bespreken, ik gooi het gewoon op het AF.
Dit is gewoon te prachtig.

Groetjes,
Herrezen Draak
 

DeletedUser69092

Guest
Deze pm kon ik jullie allen niet ontnemen. Hij was te mooi!

Alles in detail gaan bekijken is natuurlijk teveel werk.
Maar toch de voornaamste dingen eruit gehaald.


Weer een typische grootspraak voor M M? Bij mijn weten is er zeker geen reden tot paniek voor Swiss. We zijn al lang gewoon om veel massa's op ons te krijgen.

Bij M M zou het de eerste keer zijn dat ze 2vijanden tegelijk krijgen... Eens in eigen boezem kijken, want daar zijn veel twijfels over dat jullie dat wel aankunnen.


Ik moet zeggen dat ik hiermee ook heb zitten lachen!
Je hebt echt je best gedaan deze keer en je overtroffen.

Trouwens, sinds wanneer vindt MM normaal om in anderemans cluster te gaan edelen terwijl er theoretisch nog steeds een NAP heerst.

Achja M M zal altijd M M blijven, hun eigen wetten aanpassen naar hun goeddunken.
Remember deffen door Kevin?


Toch mooi, Complex is uit jullie stam. Maar de complexen die jullie tegenover mij hebben is wel groot moet ik zeggen.

Jongens jullie lezen het goed!
Ik beslis wat er in -ST- gebeurt. Ik denk dat dat zowat een unicum moet zijn... Een account die al sinds het begin in oorlog is met een stam. Die stam eventjes zijn toekomst gaan bepalen.

Ik denk dan, ben ik een wereldleider?
Waar blijft mijn lofzang!


Ik zal het niet met de leiding bespreken, ik gooi het gewoon op het AF.
Dit is gewoon te prachtig.

Groetjes,
Herrezen Draak


Haha komt ie weer aan met zijn laffe poging tot zwart maken van MM, op een paar Swissers, een enkele STer en een enkele MMer komt er niemand hier op het AF... Dat dus ten eerste.

Ten tweede, wil je beweren dat Swiss en ST al die tijd in oorlog zijn geweest? laat me niet lachen. Laatste halfjaar hebben jullie 1x ST voor 2 weken aangevallen daarna geen aanvallen meer, er lijken sterke vermoedens dat jullie zelfs samenwerken met jullie zogenaamde 'aartsvijand'.

CF'en in een periode dat de NAP nog theoretisch in werking is, tjah wat noem je van clusterfucken met het account king kirito wat in jullie beheer is?? Wat ik overigens ook absurd vind, account wat al meer als een halfjaar in MM zat en waar een nieuwe speler op zat sinds nog niet zo'n hele lang tijd, die speler stopt nadat hij uit MM gaat en vervolgens komt ibj jullie de VV uit aangezien hij met Rudinio mee is gegaan. Dat account daarna ook nog eens gebruiken om te clusterfucken, haha laat me niet lachen, volgende stap is zeker ook ermee aanvallen op M M.

Dus ja HD, ga niet weer zoals je altijd doet de schijnheilige uit lopen hangen want je bent één grote poppenkast. En ja je hebt je zaakjes redelijk goed voor elkaar ingame, op een dermate achterbakse, vieze manier dat je daar in ieder geval bij mij geen respect mee afdwingt. Maargoed, ik heb me gal ook weer even gespuit op het AF
 
Reactiescore
533
Haha komt ie weer aan met zijn laffe poging tot zwart maken van MM, op een paar Swissers, een enkele STer en een enkele MMer komt er niemand hier op het AF... Dat dus ten eerste.

Ten tweede, wil je beweren dat Swiss en ST al die tijd in oorlog zijn geweest? laat me niet lachen. Laatste halfjaar hebben jullie 1x ST voor 2 weken aangevallen daarna geen aanvallen meer, er lijken sterke vermoedens dat jullie zelfs samenwerken met jullie zogenaamde 'aartsvijand'.

CF'en in een periode dat de NAP nog theoretisch in werking is, tjah wat noem je van clusterfucken met het account king kirito wat in jullie beheer is?? Wat ik overigens ook absurd vind, account wat al meer als een halfjaar in MM zat en waar een nieuwe speler op zat sinds nog niet zo'n hele lang tijd, die speler stopt nadat hij uit MM gaat en vervolgens komt ibj jullie de VV uit aangezien hij met Rudinio mee is gegaan. Dat account daarna ook nog eens gebruiken om te clusterfucken, haha laat me niet lachen, volgende stap is zeker ook ermee aanvallen op M M.

Dus ja HD, ga niet weer zoals je altijd doet de schijnheilige uit lopen hangen want je bent één grote poppenkast. En ja je hebt je zaakjes redelijk goed voor elkaar ingame, op een dermate achterbakse, vieze manier dat je daar in ieder geval bij mij geen respect mee afdwingt. Maargoed, ik heb me gal ook weer even gespuit op het AF
Het is niet moeilijk om M M zwart te maken. De moeilijkheid zit hem in het niet te doen...

Maar in dit geval ging het vooral over de grote "zever" dat Gimp verkondigt.
En stel de vraag gerust aan -ST- wie de oudste vijand is van hun.

Ik heb geen weet van King Kirito zijn clusterfucks?
Het ging over die belachelijke dorpen in Inno zijn cluster, denk dat iedereen daarover eens is dat dat clusterfucks zijn, niet?

En King Kiritto is in Swiss handen. Waarom? Omdat de eigenaar het ook niet meer kon vinden met M M. Lekker fair om hem dan te gaan claimen.
Een account is nog steeds het bezit van een speler, niet van een stam.
 
Reactiescore
746
Dit is gewoon geniaal. Dat niveau van Gimp. :eek:

PS: clusterfucks van King Kirito?

Toen de edels nog onderweg waren werd al een bericht gestuurd naar tamaleloco dat hij ze mocht overnemen zodra ze aankwamen. Of heeft hij dat voor jullie verzwegen?

Ik heb speciaal voor jou, Jorg, dat berichtje even opgevraagd bij KK:
cuzP6J0.png



OEPS?
Dus in plaats van te spreken van moedwillige clusterfucks aan Swiss kant kan je het misschien beter hebben over de fucks van:

Tameleloco in Poo gebied;
David in Innovation gebied;
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Dat past niet in het kraam van M M he.

Beter de zwarte piet doorschuiven naar Swiss...
 

DeletedUser

Guest
Lieve M M'ers,

Jullie hebben heeellemaal gelijk, -ST- werkt al vanaf het begin van de oorlog met Swiss samen:rolleyes:
Ook klopt het dat Swiss al weken ,in goed overleg met -ST- , een plannetje aan't smeden was om M M aan te vallen. :cool: En daarbij was HD het Meesterbrein achter dit alles. Kortom echt een speler van wereldniveau, iets wat ongekend is in deze wereld :rolleyes:

Beschouw deze post is vooral niet als sarcastisch :eek:
 
Reactiescore
746
Lieve M M'ers,

Jullie hebben heeellemaal gelijk, -ST- werkt al vanaf het begin van de oorlog met Swiss samen:rolleyes:
Ook klopt het dat Swiss al weken ,in goed overleg met -ST- , een plannetje aan't smeden was om M M aan te vallen. :cool: En daarbij was HD het Meesterbrein achter dit alles. Kortom echt een speler van wereldniveau, iets wat ongekend is in deze wereld :rolleyes:

Beschouw deze post is vooral niet als sarcastisch :eek:

Je vergeet nog het feit dat we jullie altijd al overal mee hebben geholpen.

Beschouw deze post is vooral niet als sarcastisch <<-- Copied.
 

DeletedUser49428

Guest
Het heeft lang geduurd, maar het was het wachten waard :D

Eindelijk weer wat leesvoer :)
 
Reactiescore
533

DeletedUser

Guest
Ik wil niet bijdehand doen, maar doe het lekker toch: :)

Ik snap echt niet waarom M M zich zo drukt maakt als Swiss binnen 3 weken toch weg is of zijn de boys van M M er naderhand toch achtergekomen dat het niet zo makkelijk gaat als geplanned :confused:
Gimp zei:
het is nog maar een kleine 3 weken voordat swiss valt hoor.
dus houd je energie voor dat moment


Gimp zei:
oorlogverklaring,
die staat toch allang klaar, jullie vriendjes ST is al begonnen,
maar dit hoef ik jou niet te vertellen,
want dit is in overleg met jou gebeurd, (heb PM'S!!!!)

swiss is een ander woord voor achterbaks?

Proof it :eek: Zet die pm's maar op het AF, als je met bewijzen aankomt laat ze dan zien.


Jorg5101 zei:
Dus ja HD, ga niet weer zoals je altijd doet de schijnheilige uit lopen hangen want je bent één grote poppenkast. En ja je hebt je zaakjes redelijk goed voor elkaar ingame, op een dermate achterbakse, vieze manier dat je daar in ieder geval bij mij geen respect mee afdwingt. Maargoed, ik heb me gal ook weer even gespuit op het AF

Beste vertegenwoordiger van M M,

Ik weet niet waarom je altijd naar andere mensen moet wijzen maar naar mijn weten is de enige die op een achterbakse manier spelen M M, zoals in voorgaande voorbeelden genoemd heeft M M toch redelijk wat 'backstabs' aan Swiss gegeven.

Het kinderachtige gedoe van M M en ook van swiss om zich achter de NAP te verschuilen om hun acties goed te praten vind ik wel erg zwak.. Als je dan toch zo'n grote bek hebt bewijs dat dan met acties i.p.v. de zielige piet uit te hangen. Snap überhaupt het doel niet om de andere partij zwart te maken, schiet je niks mee op jullie doen nou net alsof iemand zich hier iets van aantrekt..

Denk dat het kleine restje spelers van W31 toch onderhand wel weten hoe de meeste spelers in elkaar zitten, dus bespaar ons(iig mij) de details over wat voor gluiperds er in Swiss & M M zitten :D

Kusjes,
 

DeletedUser63648

Guest
Haha komt ie weer aan met zijn laffe poging tot zwart maken van MM, op een paar Swissers, een enkele STer en een enkele MMer komt er niemand hier op het AF... Dat dus ten eerste.

Er komen ook een paar Remainers, en toevallig ook nog eens een enkele FTW'er hier. De enige grote stam die hier niet aanwezig is, is WAO. En van die stam weet ook de hele wereld het niveau(check wat ze vandaag weer zijn kwijtgeraakt)
Maar ik moet je ergens toch wel een punt geven. De hele wereld weet al dat MM achterbaks is, dus we hoeven het eigenlijk niet meer te zeggen.
 

DeletedUser69092

Guest
Haha M M achterbaks, grapjas... maargoed ik laat jullie wel in je wonderenwereld... Die pm van gimp is over de top ja, natuurlijk bestaat swiss over 3 weken nog, dat snap jij, dat snap ik dat snapt gimp ook, en ja clusterfucks zijn dat, en nee heeft niemand over gezeikt, dat zag ik op de kaart.
Ik claim de speler niet, echter was de speler gestopt bij mijn weten, of speelt daar nu nog steeds dezelfde speler op (sven?) volgens mij niet, maargoed maakt verder niet uit.

Daarnaast @ backtolife, ik ben niet de vertegenwoordiger van MM, ik ben toevallig iemand uit MM die op het AF komt. Ik nodig je dan ook vriendelijk uit om die meerdere "backstabs" duidelijk te maken, want ik zie er toch geen één vanuit MM. Ik zie er ook geen uit swiss, en heb dat dan ook nooit verkondigd wel te zien, ik zou het alleen heel erg raar vinden als ST en Swiss een bondgenootschap of laat staan een NAP hebben aangezien ze van oudsher vijanden zouden zijn. Voor vijanden van oudsher is er de laatste 5 maanden verschrikkelijk weinig gebeurd tussen jullie twee stammen.

FTW schaar ik bij Swiss en daarbij is er maar 1 (mario) speler van FTW die op het AF komt geloof ik? Van Remain, wie dan nog? Dan mis ik dat even.

Maargoed met zo'n kleine groep blijf je dezelfde discussies houden :) Ik ga dan ook stoppen met dat gediscussieer over wie wat wel en wie wat niet doet, daar komt toch geen einde aan. Wie zien wel ingame wat er wel en niet gebeurd, misschien ook wel het slimst van WAO om niet hier op het AF te komen
 

DeletedUser

Guest
Weet je jorg, het maakt mij allemaal niet zoveel uit ;)

Het enige wat hier gebeurt is dat jan en alle man elkaar met verwijten en beschuldigingen bekogeld om elkaar zwart te maken. Van gewoon gezellig gepraat en een normale Vijand-Vijand verhouding is hier helaas geen sprake. Dit betreur ik toch wel het meest er waren tijden dat je gwn een normaal gesprek moet de speler die je aanviel kon voeren maar blijkbaar gaat dat tegenwoordig niet meer. Het AF van W31 is zo dood als een pier en daar is maar een echte verklaring voor: Regenboogelfjes:eek: Ik weet niet hoe ze hier terecht zijn gekomen maar het stoort wel enorm, en niet alleen mij.. want zeg pakweg 95% van W31 is hier niet present. Mssh zouden sommige spelers op W31 zich iets wat volwassener kunnen opstellen en voor de gein eens gezellig doen i.p.v. te ouwehoeren met hun beeldscherm :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wij draakjes werken in het geheim samen met Vlemis.
Niemand heeft meer dorpen van -ST- gepakt dan Vlemis, niemand!:cool:


Beschouw deze post is vooral niet als sarcastisch <<-- Copied.
 

DeletedUser63648

Guest
Haha M M achterbaks, grapjas... maargoed ik laat jullie wel in je wonderenwereld... Die pm van gimp is over de top ja, natuurlijk bestaat swiss over 3 weken nog, dat snap jij, dat snap ik dat snapt gimp ook, en ja clusterfucks zijn dat, en nee heeft niemand over gezeikt, dat zag ik op de kaart.
Ik claim de speler niet, echter was de speler gestopt bij mijn weten, of speelt daar nu nog steeds dezelfde speler op (sven?) volgens mij niet, maargoed maakt verder niet uit.

Daarnaast @ backtolife, ik ben niet de vertegenwoordiger van MM, ik ben toevallig iemand uit MM die op het AF komt. Ik nodig je dan ook vriendelijk uit om die meerdere "backstabs" duidelijk te maken, want ik zie er toch geen één vanuit MM. Ik zie er ook geen uit swiss, en heb dat dan ook nooit verkondigd wel te zien, ik zou het alleen heel erg raar vinden als ST en Swiss een bondgenootschap of laat staan een NAP hebben aangezien ze van oudsher vijanden zouden zijn. Voor vijanden van oudsher is er de laatste 5 maanden verschrikkelijk weinig gebeurd tussen jullie twee stammen.

FTW schaar ik bij Swiss en daarbij is er maar 1 (mario) speler van FTW die op het AF komt geloof ik? Van Remain, wie dan nog? Dan mis ik dat even.

Maargoed met zo'n kleine groep blijf je dezelfde discussies houden :) Ik ga dan ook stoppen met dat gediscussieer over wie wat wel en wie wat niet doet, daar komt toch geen einde aan. Wie zien wel ingame wat er wel en niet gebeurd, misschien ook wel het slimst van WAO om niet hier op het AF te komen

Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen in de eerste alinea? Ik wordt een beetje afgeleid door dat slechte Nederlands.
Serieus, doe er wat aan.


Elke speler van MM die hier reageert is een vertegenwoordiger van MM. Maar ook elke speler van Swiss die hier reageert is een vertegenwoordiger van Swiss. en MM zit gewoon Swiss te fucken, hoe schijnheilig je ook mag zijn.


van remain reageert 5072(WOLPC) hier toch wel eens? Iig is het zeker dat hier altijd meer mensen zijn dan mensen die reageren. en FTW is flink vertegenwoordigt hiero hoor. zeker 5 spelers die dit allemaal iig leest.
En jij weet ook wel dat WAO niet reageert hier omdat het edelvoer is, waar jullie toevallig dan een BG mee hebben.
 
Bovenaan