Mijlpalen

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser40933

Guest
Door de overwinningsvoorwaarden is dat aantal inderdaad nodig, aangezien jullie 3 spelers front hebben en 3 spelers die kunnen rim edelen. Als we jullie willen inhalen dan lukt dat niet 1v1 of 3v3.
Ik schat niemand laag in, maar ik merk wel bij zowel Height en Smooi dat spelers noob noemen de nieuwe trend is...

Juist, want de helft van jullie prutsstammen ligt niet in de rim? Jullie hebben niet zowat exact evenveel front spelers als wij? Dus waarop slaat die redenering eigenlijk. Je schat zeker wel mensen enorm laag in, zonder die deffverbrandende samenwerking met Bruce die jullie hebben hadden jullie al lang zelf front met ons kunnen hebben en het 1 op 1 uitvechten. Maar blijkbaar is ZO daar te chicken voor.

Wat overigens niet wil zeggen dat heel ZO nub is. Fmcedric heb ik respect voor. Voor een accountje als SHC heb ik respect onder nul staan. Lekker overlopen omdat het in click wat te lastig is, geen enkele intentie tonen om front te maken. Liever wat van uren afstand clears gooien en dan op het AF de toffe sjonnie komen uithangen dat je clears werpt. Hoezee.


En jij zegt 8 treinen? Ik zeg meer :p

En btw Ours is ook al behoorlijk wat edels op mij kwijt geraakt. Ik ging laatst tellen toen stond het +-40 edels die ik had vermoord van Ours tegen +-10 van mij. Dat is nu dus +-40 tegen +- 35 dus ongeveer weer gelijk:)

De magnitude van de aanvallen op jou en die op Ours valt imo ook niet echt te vergelijken. Maar hoe dan ook, je doet het tegen Ours niet slecht.


Realisten.


Ow, op hoeveel accounts ben jij deze wereld nou ook alweer ge-edeld? Beter kruip je onder een steen ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Juist, want de helft van jullie prutsstammen ligt niet in de rim? Jullie hebben niet zowat exact evenveel front spelers als wij? Dus waarop slaat die redenering eigenlijk. Je schat zeker wel mensen enorm laag in, zonder die deffverbrandende samenwerking met Bruce die jullie hebben hadden jullie al lang zelf front met ons kunnen hebben en het 1 op 1 uitvechten. Maar blijkbaar is ZO daar te chicken voor.

Als Smooi Bruce geedeld had, dan zaten jullie al aan de overwinningsvoorwaarden, wat het dus extra moeilijk maakt voor ons. Het def "verbranden" zorgt voor vertraging bij Smooi, waardoor wij zouden moeten tijd winnen. Lijkt me allemaal logisch.


Voor een accountje als SHC heb ik respect onder nul staan. Lekker overlopen omdat het in click wat te lastig is, geen enkele intentie tonen om front te maken. Liever wat van uren afstand clears gooien en dan op het AF de toffe sjonnie komen uithangen dat je clears werpt. Hoezee.

Dit slaat nergens op.
Click bestond nog uit 2 leden, het enige wat SHC nog kon doen, is het joinen van een andere stam.
Op die manier komt er een grootmacht bij, die de wereld interessanter maakt.
ZO had SHC kunnen edelen, dat geef ik toe. Maar dat zou alleen voor onnodige vertraging gezorgd hebben, waardoor Smooi of Height makkelijker kon winnen. Het zou ook 2 fronten opleveren voor ZO, niet bepaald ideaal.

Als je wat betrokken was geweest, dan weet je dat SHC al lang zoekt naar een manier om front te krijgen.
Echter zien wij nergens een mogelijkheid om dat te doen. 3LC kunnen we niet edelen, omdat het een bondgenoot is en een cluster beginnen ten noorden van Smooi heeft ook weinig potentie.
Ik hang ook niet de "sjonnie" uit, geen idee waar je dat overigens vandaan haalt.
 

DeletedUser40933

Guest
Als Smooi Bruce geedeld had, dan zaten jullie al aan de overwinningsvoorwaarden, wat het dus extra moeilijk maakt voor ons. Het def "verbranden" zorgt voor vertraging bij Smooi, waardoor wij zouden moeten tijd winnen. Lijkt me allemaal logisch.

Ik heb het dan ook niet over ons Bruce laten edelen. Ik heb het over dat ZO misschien eens moet leren ballen te tonen in plaats van allemansvriend te proberen zijn. Het had bijzonder simpel geweest voor ZO om de restanten van dat idiote stammetje Bruce op te edelen en zodoende zelf front te maken en ons echt eens te bekampen in plaats van die deffwall waarachter ZO zich nu kan verschuilen.


Dit slaat nergens op.
Click bestond nog uit 2 leden, het enige wat SHC nog kon doen, is het joinen van een andere stam.

Dat is absoluut niet het enige dat SHC kon doen. Dat is het meest opportunistische maar dat is dan ook exact mijn punt.

Op die manier komt er een grootmacht bij, die de wereld interessanter maakt.

Grootmacht? :D

Het verbond van allen bedoel je?

ZO had SHC kunnen edelen, dat geef ik toe. Maar dat zou alleen voor onnodige vertraging gezorgd hebben, waardoor Smooi of Height makkelijker kon winnen. Het zou ook 2 fronten opleveren voor ZO, niet bepaald ideaal.

Dus alweer koos ZO voor de weg van de minste weerstand. Exactly: allemansvriendjes zonder ballen.


Als je wat betrokken was geweest, dan weet je dat SHC al lang zoekt naar een manier om front te krijgen.
Echter zien wij nergens een mogelijkheid om dat te doen. 3LC kunnen we niet edelen, omdat het een bondgenoot is en een cluster beginnen ten noorden van Smooi heeft ook weinig potentie.
Ik hang ook niet de "sjonnie" uit, geen idee waar je dat overigens vandaan haalt.

Zozo.


3lc ook een bondgenoot. Zijn er ook stammen waarmee ZO geen bg heeft? Als jullie je wegsteken achter tonnen bg's is het niet moeilijk dat er geen front te maken valt. Voor front te maken moet je initiatief tonen, geen angsthazerij. Maar daar blinkt ZO duidelijk wel in uit.

En jawel dat doe je wel. Vanaf je denkt dat SHC iets voor het eerst doet of überhaupt iets goed doet sta je hier meteen te showen ermee.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het dan ook niet over ons Bruce laten edelen. Ik heb het over dat ZO misschien eens moet leren ballen te tonen in plaats van allemansvriend te proberen zijn. Het had bijzonder simpel geweest voor ZO om de restanten van dat idiote stammetje Bruce op te edelen en zodoende zelf front te maken en ons echt eens te bekampen in plaats van die deffwall waarachter ZO zich nu kan verschuilen.

Dat was simpel geweest ja, maar stabben is niet echt ons ding...




Dat is absoluut niet het enige dat SHC kon doen. Dat is het meest opportunistische maar dat is dan ook exact mijn punt.

De andere realistische optie was?



Grootmacht? :D

Het verbond van allen bedoel je?

Nee, ik bedoel een stam die kans maakt op die 17%.
 

DeletedUser40933

Guest
Dat was simpel geweest ja, maar stabben is niet echt ons ding...

Er zijn zat opties waarbij er niet gestabbed geraakt.
Bg's vallen altijd op te zeggen mits het respecteren van een opzegtermijn. Bovendien is het absurd dat dat überhaupt al een bg was, maar zo zijn dat soort stammen nu eenmaal vermoed ik.




De andere realistische optie was?

Waarom is zelf iets op poten zetten of weerstand bieden geen realistische optie?

Was het omdat je het misschien niet ging overleven? Dus dat je eigenlijk gewoon je eigen vel redden wou? Juist ja.



Nee, ik bedoel een stam die kans maakt op die 17%.

Juh, door meer bg's te maken dan wat anders. Waarom trouwens niet reageren op mijn andere punten? Is het beetje leuk daar in de rim omgeven door een zee van lichtblauw trouwens?
 

DeletedUser40933

Guest
Ik haat tegen muren praten.

Ik zou net denken dat de Deffnubs inc (ik zal de coalitie vanaf nu gewoon zo noemen) alles weet van muren.

Het is trouwens niet omdat je niet kan antwoorden dat ik een muur ben. Ik stel enkele simpele vragen en het enige dat jij zegt is "das bg", "zeg eens realistische dingen want eventueel echt een oorlog kunnen wij toch niet uitvechten".

Tsjah.
 

DeletedUser

Guest
Ninja_Awesome_Smiley_by_E_rap.png
 

DeletedUser10875

Guest
Onderwerp Prestatie ontvangen: De heerser over het slagveld (Goud - Level 4)
Verzonden 12.04.14 23:00:19
De heerser over het slagveld (Goud - Level 4)


Vernietig 2.500 vijandelijke legers volledig.

Bekijk je prestaties

Wie nog meer? Weet dat Lady um al een tijdje heeft.
 

DeletedUser70338

Guest
Freakshow ook:

De heerser over het slagveld (Goud - Level 4)
Vernietig 2.500 vijandelijke legers volledig.
Totaal: 3.006
 

DeletedUser39679

Guest
Heldendood (Goud - Level 4)

Verlies bij de ondersteuning van andere dorpen 100.000 van je eenheden!

Totaal: 2.978.631

Wie nog meer dan ..
 

DeletedUser70338

Guest
Heldendood (Goud - Level 4)
Verlies bij de ondersteuning van andere dorpen 100.000 van je eenheden!
Totaal: 3.038.891
 

DeletedUser71272

Guest
Heldendood (Goud - Level 4)

Verlies bij de ondersteuning van andere dorpen 100.000 van je eenheden!

Totaal: 2.978.631

Wie nog meer dan ..







Heldendood (Goud - Level 4)
Verlies bij de ondersteuning van andere dorpen 100.000 van je eenheden!

Totaal: 1.140.080

Wie nog meer? Weet dat Lady um al een tijdje heeft.



inderdaad al een tijdje :)




De heerser over het slagveld (Goud - Level 4)
Vernietig 2.500 vijandelijke legers volledig.

Totaal: 3.606
 

DeletedUser

Guest
Hij viel wat groter uit dan ik dacht, maar ja dat vielen de overwinningen op de klassiks ook niet waar ;)
 

DeletedUser

Guest
2 keer online in een week, ik voel een comeback aankomen :eek:

ik ben elke dag online, het was alleen zo dat ik opera voor het eerst in 5 (?) maanden opende, en de laaste sessie automatisch opstarte, zo doende kwam ik dus op het forum :D

Maar maak je geen illusies over een come back, ik speel inmiddels een ander spel waar ik veel te veel schik mee heb ;)
 
Bovenaan