Grappige IGM's

DeletedUser70993

Guest
Kan je het wel? Dan ben je een egoïst en moet je overtollig def naar stamgenoten sturen met 3x zoveel front als jezelf.
Wil jou al nooit als stamgenoot :)

Jammergenoeg wil niemand hier jou als stamgenoot, en ik wil best bij sera in de stam zitten :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Je kunt inderdaad beter 1 account zo stacken dat je er geen omkijken meer naar heb, dan 2 accounts matig gestackd.

Op grotere schaal zou je dus kunnen zorgen dat je 7 van de 10 frontaccounts volledig safe heb staan. op de andere 3 moet continu gevv'ed worden.
 

DeletedUser56459

Guest
uit welk gesticht ben jij ontsnapt?

Als jij serieus denkt dat ik er meer dan 1,5mio eenheden in heb gepompt, dan ben je niet goed snik.

Waarom staat het hier dan?
Als dat voor grap is zijn je grappen maar van een zeer laag niveau :)

Jammergenoeg wil niemand hier jou als stamgenoot, en ik wil best bij sera in de stam zitten :p

Jammer genoeg speel ik w29 niet.
 

DeletedUser

Guest
Waarom staat het hier dan?
Als dat voor grap is zijn je grappen maar van een zeer laag niveau :)



Jammer genoeg speel ik w29 niet.

Boeit het iemand?
als ik niet wil laten zien wat voor troepen er in dat dorp staan, en ik maak dit er van, mag jij het grappig/niet grappig/normaal vinden , wat je wil.
Maakt me ook vrij weinig uit wat iemand, die zonder w29 te spelen op een w29 forum gaat reageren, vindt.

Houden zo!
 

DeletedUser56459

Guest
Als je niet wil dat iedereen je troepen weet, zet er dan gewoon niks op :/
Faal troller.
 

DeletedUser72576

Guest
Boeit het iemand?
als ik niet wil laten zien wat voor troepen er in dat dorp staan, en ik maak dit er van, mag jij het grappig/niet grappig/normaal vinden , wat je wil.
Maakt me ook vrij weinig uit wat iemand, die zonder w29 te spelen op een w29 forum gaat reageren, vindt.

Houden zo!

Hij speelt wel w29 hoor. Hij faalt alleen. Dus dan zegt ie maar dat ie niet speelt.
 

DeletedUser

Guest
Als je niet wil dat iedereen je troepen weet, zet er dan gewoon niks op :/
Faal troller.

Oké, sorry het spijt me.
als je nog iets op te merken hebt wat mij geen reet boeit, stuur dan graag een pm.
 

DeletedUser62454

Guest
De laatste post richting mij?

runeskater 11.04.14 10:17
Aangezien nog niet iedereen gestemd heeft wou ik via deze weg toch even aandringen om een stem uit te brengen voor de nieuwe naam van de fusie stam die er stilaan aankomt.

Het topic is te vinden in het gedeeld forum tussen Para en MT.

PJ | Quite Shaqly

MisterNice 11.04.14 17:53
hoi PJ,

Is er dan al een topic geweest of een fusie nodig is?
Mij is helaas niks gevraagd, beetje vreemd.
Ik zie er op het moment zeker geen voordeel in, heb ik iets gemist of hoe zit het precies?

runeskater 11.04.14 17:56
Fusie was al afgesproken toen het bg was gemaakt, lang voor je op deze wereld was.
Zelfde concept als w3, 2 bg's die samenvechten tot het einde en dan samen afsluiten.

Plus als je de wereld wilt winnen moet je 75% van de actieve dorpen hebben, atm had para 34%, alleen kan je niet winnen

PJ | Quite Shaqly

MisterNice 11.04.14 18:58
Ik denk dat er vrij weinig spelers zijn die zich dit nog kunnen herinneren of vanaf hetbeginnend moment op deze wereld spelen.

Een NewsFlash: ik heb wel al in MT gespeeld vanaf het begin dat het was opgericht en ook weet ik dus van de fusie die zou komen. Wel is het zo netjes dat eerst te bespreken met de leden die er NU toe doen en niet de leden van vroegen.
Daarbij waarom nu? Wat is het praktisch nut?
Op het moment zijn para en MT ook nog niet groot genoeg.

runeskater 12.04.14 06:34
Manneke, gade nu echt lastig doen over een feit waar al lang over beslist is voor uw tijd? Dit was, zoals mark zou moeten gezegd hebben, één van de voorwaarde als je op MN kwam spelen.

PJ | Quite Shaqly

MisterNice 12.04.14 18:08
Door mij alleen al manneke te noemen kan ik 'lastig'gaan doen, hoewel dat woord vanuit jouw perspectief staat.

Ik wilde gewoon opheldering, geen kleinering.

Mark heeft dat waarschijnlijk aan mij verteld.
Ik ben ook niet tegen de fusie, ik zeg alleen dat er momenteel nog geen voordelen aan zitten, hoewel een deel van de vijand op delete staat.

Je gaat raar met je stamspelers om, ik speel hier nu denk ik een half jaar en heb al eerder in MT gezeten.

Sorry maar dit staat allemaal in de vorige post.

runeskater 12.04.14 19:56
Author zei:
MisterNice vandaag om 19:33 uur
Hoi Levi,
Ik wacht nog even met de overstap.
Ik ben nog in gesprek met runeskater
[19:40:35] Levi: ??

denk niet dat wij in gesprek zijn of dat je nog een antwoord hierop moest verwachten

PJ | Quite Shaqly

MisterNice 12.04.14 22:58
De keuze ligt bij jou en niet bij mij.
Je kan zoals iedere normale leider een normaal antwoord geven of je kan je dit blijven volhouden.
Je kan natuurlijk ook het account hacken, of er een andere speler op zetten die tot geen moer instaat is * kuch kuch.

Zolang ik van jou geen leidingswaardig antwoord krijg zal ik jou ook niet volgen als leider.
Simpel zat.

runeskater 12.04.14 23:03
Je moet mij niet volgen, je doet je ding maar :) Maar je weet ook goed genoeg dat Para straks wordt opgeheven en je wel iets moet doen. Dat je even verder koppig wilt zijn is je eigen keuze

PJ | Quite Shaqly

MisterNice 12.04.14 23:06
Koppig zijn staat buiten kijk, ik ben niet koppig ik ben/was enkel nieuwsgierig.
Het feit alleen al dat je die keuze aanmoedigt door dit zo te formuleren laat mij nog even dubbel kijken naar wat ik precies ga doen.

runeskater 12.04.14 23:08
Waarom moet ik plezierig antwoorden naar iemand die nooit op dergelijke wijze zelf het gesprek heeft gevoerd met mij en als reactie op ons laatste skypegesprek (waar mark ook bijzat) mij verwijderd heeft van skype ? Dan toon je zelf al aan niet open te staan voor een normaal gesprek, dus hoef ik geen moeite te doen.
Ik verwacht dan ook niet nog enige moeite langs één van de kanten. Enige wat ik verwacht is dat stamafspraken netjes nagemaakt worden, en die komen niet van mij.

PJ | Quite Shaqly

MisterNice 12.04.14 23:14
Nu breekt mijn klomp.
Je hebt het over een normaal gesprek?
Kijk wat je hieronder tegen mij zegt.
Ik stel een normale vraag, jij begint met kleineren en vervolgens met dreigen!

Maar je weet ook goed genoeg dat Para straks wordt opgeheven en je wel iets moet doen. Dreigement

Ronduit absurd, waarom zou ik me aan een regel houden als jij al de tw regels aan je laars lapt?
Een hypocriete draak van een vent ben je, een simpel antwoord was genoeg geweest.
Your choising the hard way ;)

runeskater 12.04.14 23:15
Als dat een dreigement is moet je het eens herlezen?

Waarom is het ook altijd met u dat er over alles een "probleem" moet ontstaan en je niet als een normaal persoon kan antwoorden en spelen. Soit, zie dit maar als mijn laatste post ooit richting u.

PJ | Quite Shaqly

Eens zijn hoe hypocriet je bent
 
Reactiescore
559
ach ja zegt wel wat over jou ook he om dit op het AF te plaatsen :rolleyes:
 

DeletedUser62454

Guest
ach ja zegt wel wat over jou ook he om dit op het AF te plaatsen :rolleyes:

Natuurlijk doet dat het sherlock.
Hoe moet ik anders het gesprek doorvoeren?
Door de spots op het AF te zetten maak ik een veel betere kans.
Ik ben trouwens niet degene die niet openstond voor een gesprek, gelukkig kon bizon wel gewoon reageren.
 
Reactiescore
559
zoiets bespreek je iig niet via het AF
en de naam is monique ^^ mocht je dat vergeten zijn :)
 

DeletedUser62454

Guest
zoiets bespreek je iig niet via het AF
en de naam is monique ^^ mocht je dat vergeten zijn :)

Dankje, en nee dat wist ik niet.
Ik vind dat ik het gedrag van mijn eigen stamleider die tevens veel behandelt en betrokken is op dit forum mag bekritisteren wegens zijn gedrag en daden. Ik heb dit nooit openlijk gedaan, maar ik word al bestempeld door pj als "lastig manneke". Dus dan zal ik me maar eens verlagen tot dat niveau.
Maar kop op, ik zal nooit accounts hacken of iets in die richting dan ben je wel een stuk dieper gedaalt dan dat.
En ja ik ben aardig nijdig.
 
Reactiescore
559
grow up -.-

ik ga hier iig niet in discussie over
 
Reactiescore
2.506
go Leon go Leon ;)

Doe het voor mij en win de wereld :D
 

DeletedUser58372

Guest
Gaat lekker daar bij CS, commanderen en dreigen :S

Sterkte aan de leden!
 
Bovenaan