Top 20 waardig?

DeletedUser70361

Guest
als je aan een spel begint doe je dat hopelijk met een inentie om er een voordeel uit te halen. Of wel begin je om te winnen maar de reden kan ook gewoon zijn dat je jezelf beter wil maken. Als je daarentegen start met de ambitie om niets te bereiken kan je net zo goed beginnen. Je zal op deze manier toch niet winnen, enkel verliezen

Ik vraag me af wie plezier heeft in verliezen :rolleyes:
 

DeletedUser13822

Guest
Ook typisch, en psychologisch volledig normaal, dat alleen personen uit het verliezende kamp zeggen dat ze enkel om het "plezier spelen". Ze hebben namelijk hun keuze al gemaakt, al dan niet vrijwillig door zelf te stoppen of door weggespeeld te zijn. Maar die keuze moeten ze verantwoorden in hun hoofd dus gaan ze deze rechtvaardigen op eender welke manier zodat ze niet met tegenstrijdige gedachten zitten. Allemaal psychologisch verantwoord en logisch. Jullie zijn voorbeelden uit mijn handboek van de 2e bach
 

DeletedUser

Guest
Nu ik me toch verveel.. maak ik nog wel even een lijstje klaar.



21. Yokanio:
Ja, goede berichten over gehoord.

Bedankt..
Beetje bezig blijven ;)

Ikzelf ken jullie nog maar amper.
Dus een lijstje maken zou nog niet van toepassing zijn momenteel.
 
Reactiescore
60
Revolutie:D:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ook typisch, en psychologisch volledig normaal, dat alleen personen uit het verliezende kamp zeggen dat ze enkel om het "plezier spelen". Ze hebben namelijk hun keuze al gemaakt, al dan niet vrijwillig door zelf te stoppen of door weggespeeld te zijn. Maar die keuze moeten ze verantwoorden in hun hoofd dus gaan ze deze rechtvaardigen op eender welke manier zodat ze niet met tegenstrijdige gedachten zitten. Allemaal psychologisch verantwoord en logisch. Jullie zijn voorbeelden uit mijn handboek van de 2e bach

Had van jou niets anders verwacht Peejee, maar wat je zegt klopt weer van geen kanten. Zal wel Belgisch psychologie zijn, denk ik althans.

Als je wist dat ik in het beginstadium al verteld had dat ik voor de fun speel, en toen waren het 50k aan punten, en dit eigenlijk wilde deleten, maar door Aldo ben ik gebleven.
Blijkbaar besef je niet dat er funplayers zijn, die niet alles serieus nemen. Een tekortkoming van je karakter?

Oh! Oh!, rune heeft z'n eigen stam opgericht :S

Zoals al vaker op W29:D

Wispelturig als het weer zou ik zeggen, of zit hier weer een psychisch element achter verborgen??

Hoe dan ook, de stamnaam zegt me genoeg, eens Engelse les volgen zou hem niet misstaan:p
 

DeletedUser

Guest
Ja, gewoon begrijpend Nederlands schrijven is moeilijk, dat blijkt wel vaker uit je berichtgevingen.

Maar wist niet dat je aan spanningen lijdt :D
 
Reactiescore
556
last van frustraties dat je het af weer eens bezoekt? :rolleyes:
 
Reactiescore
60
Reactiescore
556
wrm vraagt iedereen me altijd of me dat boeit :S

ik ben gwn te sociaal voor dit spelletje, boeit me mss iets teveel hoe sommige over me denken :$ :p
 
Bovenaan