Mijlpalen

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Lady krijgt OS van 2/3 spelers, ga aub niet overdrijven...
Vergeet niet dat Bruce front heeft met Smooi en ZO met Height, waardoor niet iedereen def kan sturen.
 

DeletedUser40933

Guest
Idd wat een noob :D

Maar laten we het niet hebben over 1000k*tjes die ook treintjes doodloopt op Lady :rolleyes:

En ik moet toegeven dat Ours prima heeft gedeffd!

1000k*tjes. Hoe oud ben je? 5? :rolleyes:

Buiten dat laten we eens vergelijken:

Zijde 1:
Spelers: Ours is the Fury
Zijde 2:
Spelers: Rudral

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 7
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 68,991
Kant 2: 68,947
Verschil: 44

chart

Resultaat voor een dode trein of 8 ofzo?


Zijde 1:
Spelers: Death by a 1000 cuts
Zijde 2:
Spelers: Lady Revenge

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 84
Kant 2: 11
Verschil: 73

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 771,104
Kant 2: 98,857
Verschil: 672,247

chart


Voor een dode trein of 8 ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Laten we de 100mio ODD van Lady Revenge maar even vergeten zeker?
Die strijd duurt al een hele poos langer dan die tussen Ours en Rudral.
 

DeletedUser

Guest
lady krijgt os van 2/3 spelers, ga aub niet overdrijven...
Vergeet niet dat bruce front heeft met smooi en zo met height, waardoor niet iedereen def kan sturen.

666strengt 07.04.14 11:37
server hosting company vroeg of wij konden helpen want bruce ligt onder vuur door smooi en omdat wij bekent staan mrt onze defensiefr dingen vroeg die mii of ik samen met me stam hun wou helpen.
Dat lukt nirt want lig zelf al onder vuur

i lol'd
 

DeletedUser40933

Guest
Laten we de 100mio ODD van Lady Revenge maar even vergeten zeker?
Die strijd duurt al een hele poos langer dan die tussen Ours en Rudral.

ODD heeft weinig van zien met dode treinen. Het moment waarop je die stuurt is enorm belangrijk of je tegenstander nu 2k odd of 200 miljoen odd heeft. Bovendien krijgt Lady meer dan genoeg os om zelf tonnen mobiele deff voorhanden te kunnen houden.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag om hulp omdat er op dit moment niet genoeg def beschikbaar is?
Ik snap niet waar je heen wil hiermee?

Dat het vrij triest dat je ook nog bij andere stammen om def gaat schooien, terwijl jullie al met ZO Bruce en Krieg zijn
 

DeletedUser

Guest
Dat het vrij triest dat je ook nog bij andere stammen om def gaat schooien, terwijl jullie al met ZO Bruce en Krieg zijn

Triest? Het lijkt me meer dan normaal dat we voorbereiden op de endgame zodat het nog eens leuk wordt voor iedereen.
Natuurlijk winnen jullie hierdoor moeilijker, maar als goede eerlijke speler zou je het toch leuk moeten vinden om een grotere uitdaging aan te gaan?
 

DeletedUser

Guest
Triest? Het lijkt me meer dan normaal dat we voorbereiden op de endgame zodat het nog eens leuk wordt voor iedereen.
Natuurlijk winnen jullie hierdoor moeilijker, maar als goede eerlijke speler zou je het toch leuk moeten vinden om een grotere uitdaging aan te gaan?

Ik vind een uitdaging zeker niet erg. Maar dit zegt toch al wel genoeg over het niveau in jullie kamp. :D
 
Reactiescore
2.039
Triest? Het lijkt me meer dan normaal dat we voorbereiden op de endgame zodat het nog eens leuk wordt voor iedereen.
Natuurlijk winnen jullie hierdoor moeilijker, maar als goede eerlijke speler zou je het toch leuk moeten vinden om een grotere uitdaging aan te gaan?

Wij zijn dan ook niet degenen die begonnen over Lady. ;)

E: trouwens dat deftekort vind ik idd niet vreemd als Lady zelfs in het achterland gestackt staat xD
 

DeletedUser40933

Guest
Triest? Het lijkt me meer dan normaal dat we voorbereiden op de endgame zodat het nog eens leuk wordt voor iedereen.
Natuurlijk winnen jullie hierdoor moeilijker, maar als goede eerlijke speler zou je het toch leuk moeten vinden om een grotere uitdaging aan te gaan?

Dus een verhouding 3 spelers per 1 van ons is nog niet goed genoeg voor de heren van Deffnubs Inc.? :D

Fijn dat je je stam- en bondgenoten als zo'n bende mislukkelingen inschat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus een verhouding 3 spelers per 1 van ons is not niet goed genoeg voor de heren van Deffnubs Inc.? :D

Fijn dat je je stam- en bondgenoten als zo'n bende mislukkelingen inschat.

Door de overwinningsvoorwaarden is dat aantal inderdaad nodig, aangezien jullie 3 spelers front hebben en 3 spelers die kunnen rim edelen. Als we jullie willen inhalen dan lukt dat niet 1v1 of 3v3.
Ik schat niemand laag in, maar ik merk wel bij zowel Height en Smooi dat spelers noob noemen de nieuwe trend is...
 

DeletedUser72584

Guest
1000k*tjes. Hoe oud ben je? 5? :rolleyes:

Buiten dat laten we eens vergelijken:

Zijde 1:
Spelers: Ours is the Fury
Zijde 2:
Spelers: Rudral

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 7
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 68,991
Kant 2: 68,947
Verschil: 44

chart

Resultaat voor een dode trein of 8 ofzo?


Zijde 1:
Spelers: Death by a 1000 cuts
Zijde 2:
Spelers: Lady Revenge

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 84
Kant 2: 11
Verschil: 73

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 771,104
Kant 2: 98,857
Verschil: 672,247

chart


Voor een dode trein of 8 ofzo?

ach ik vind die naam gewoon wat leuker om te zeggen :eek:

En jij zegt 8 treinen? Ik zeg meer :p

En btw Ours is ook al behoorlijk wat edels op mij kwijt geraakt. Ik ging laatst tellen toen stond het +-40 edels die ik had vermoord van Ours tegen +-10 van mij. Dat is nu dus +-40 tegen +- 35 dus ongeveer weer gelijk:)
 
Bovenaan