Grappige aanvallen

DeletedUser25273

Guest
Ik verlies vrezen? Niet tegen jou, daar heb je idd de skills niet voor in huis. Iemand met skills kan namelijk ook dorpen veroveren als er wel iemand online is en als niet elk dorpje van de tegenstander tot de grond toe afgebroken is. Logisch ook dat je niet weet wat skills zijn, je hebt ze nog nooit getoond. Reden dat ik je edels kill is niet om me in te dekken, maar omdat ik jou niet het genoegen gun om dorpen te edelen van het account Demo73. Dat kost ook geen zeeën van tijd, je maakt het namelijk niet echt heel moeilijk.....timen heb je nog nooit gedaan.:rolleyes: Ik hoef me niet in te dekken, iedereen begrijpt dat ik niet in mijn eentje heel =OAD= en Exe.! van het lijf kan houden. Wat ik ook al aangaf, ik heb de bal bij Exe.! neergelegd over hoe ze deze wereld willen eindigen en wat mij betreft is dat met het wegedelen van noobje abrikoos. Als Exe.! daartoe besluit, dan help ik ze daar nog even mee, ik heb genoeg edels om daar wat bij te helpen.:) Only zal deze wereld niet meer winnen, vandaar ook de felicitaties naar Exe.!. en het aangeven dat ik stop om daarnaar te streven. Nu hoop ik dat ze nog even de ballen laten zien om jou een kopje kleiner te maken en daar help ik met liefde bij.
 

DeletedUser

Guest
abrikoos07 (Abrikoos 51-60 B21) verovert 55 E1 ZW Demo73 Only Us! 100 (511|598) C55
 

DeletedUser25273

Guest
Gefeliciteerd koosje, misschien verklaard dit ook waarom. ;) Veel plezier met barbaartjes edelen en gefeliciteerd met de overwinning, hoe jullie dat verder ook mogen regelen.

Eens diep nagedacht en besloten dat ik nog steeds een hoop tijd in dit account steek, ondanks dat er niks meer te halen valt. Liet er ook dingen in RL voor liggen en dat staat me tegen. Ik heb de eerste paar jaar hier heel leuk gespeeld, laatste jaren wat minder door het stoppen van vele spelers. Ik moet 24 uur per dag bijna online zijn om alle nieuwe aanvallen in de gaten te hebben en zonder een co en actieve vv is dat niet te doen. Door het wegvallen van zovele spelers kunnen ze ook op elk willekeurig punt langs mijn grenzen landen, dus er blijft straks ook totaal geen veilig gebied meer over. Ik dank jullie allen voor jaren leuk samenspelen en wens jullie het allerbeste. Dit is de laatste wereld van Demo73 die op delete gaat. Ik ben trots op degenen die het ook zo lang hebben volgehouden. Ik zal jullie reacties niet meer lezen via dit account, maar via mijn skype **** en mijn email **** en mijn forumaccount kunnen jullie me nog bereiken.

Voor mij eindigt wereld 7 hier dus per direct en ik stel me zo voor dat heel wereld 7 nu snel zal volgen. Het ga jullie goed.

Met vriendelijke groet,

Sergej
 

DeletedUser

Guest
Het had een mooie actie moeten worden op Demo, Exe en TWR waren er klaar voor om de laatste klap uit te delen. Denk dat vele puur nog speelde om Demo weg te werken want Only draaide om deze persoon. Binnen TWR en Exe wist ook iedereen als dit account ooit zou stoppen is het gedaan met W7. Een oorlog tussen Exe en TWR denk ik niet dat die zal komen, sommige zijn niet de beste vrienden andere respecteren elkaar weer en zullen elkaar nooit aanvallen dit heeft ook te maken dat vele al jaren samen spelen. Ook zal de wereld er niet beter op worden als TWR en Exe oorlog gaan voeren want dit zal ook van korte duur zijn, niemand zit nog te wachten om op W7 veel tijd te besteden nog en zoekt naar het einde van W7.

W7 is ook een wereld die ik zelf nooit zal vergeten, vele vrienden gemaakt en ook vijanden, niet altijd even leuk geweest maar er waren zeer mooie tijden en mindere tijden maar toch steeds door blijven gaan. W7 heeft iets wat je op andere werelden niet meer vind dat is echt voor elkaar door het vuur gaan. Denk dat vele zelfde mening ook hebben anders speelde velen niet zo lang op 1 wereld, de wereld zal pas gedaan zijn als Only gevallen is hoe lang dit nog duurt is niet bekend maar zoals uit ziet niet lang meer.

Voor mij ook al is W7 nog aan de gang bedank ik ook iedereen voor de mooie jaren op W7, zowel vrienden als vijanden en vooral de spelers die W7 nog zo lang hebben vol gehouden.
 

DeletedUser25273

Guest
Tja, als er een mooie actie op mij had moeten zijn, dan had dat wellicht eerder moeten gebeuren, niet op het moment dat alle spelers om mij heen gestopt zijn en ik er volledig alleen voor sta. De tactiek heeft gewerkt in ieder geval, eerst al mijn stamgenoten tot stoppen dwingen en mij als toetje overhouden. Voor mij was w7 3 jaar geleden eigenlijk al gedaan. Voor mij heeft vooral de onevenredige kracht van katapulten een te negatieve invloed op het spel gehad. Goede spelers winnen niet, alleen spelers met tijd teveel die alleen maar op slopen uit zijn. Als InnoGames ooit nog eens tot zijn verstand komt, dan brengen ze de kracht van kata's terug tot het slopen van maximaal 1 gebouwlevel, ongeacht het aantal kata. (verzamelplaats moet je met 10 kata heen bijvoorbeeld en boerderij 100 voor 1 level) Wereld 7 heeft ook gewoon te lang geduurd, te grote wereld geworden in dorpenaantal. Natuurlijk baal ik dat wij niet de winnaars zijn geworden, maar ik kan niemand dwingen om te spelen. Ach ja, tijd voor andere dingen over nu.
 

DeletedUser

Guest
wat een onzin over die kata's .... indien er geen kata's zouden zijn dan zou het wel heel gemakkelijk worden voor die 24/7-spelers zoals demo er ééntje was .... het enige wat ze dan hoeven te doen is de edels killen, alle andere aanvallen kunnen ze dan gewoon dodgen want die kunnen dan toch geen kwaad ... kata's zijn het enige middel om die dodgers op de knieën te krijgen ... als je genoeg sloopt dan geven ze het op den duur ALTIJD op, de ene houdt het al wat langer uit dan de andere maar uiteindelijk is er geen enkele speler op w7 geweest die uiteindelijk niet geplooid is onder de langdurige aanvallen met kata's ....
 

DeletedUser

Guest
Grappig dat Demo73 zo valt over het gebruiken van kata's.

Om zich nog een beetje te redden heeft ie ze uiteindelijk zèlf óók gebruikt op Hoofdgebouw, Smederij en Verzamelplaats.
Daar gaat dus het "statement" over kata's.

En maar boze PM's sturen en dreigen om dorpen tot de grond af te breken als je toch kata's bij dorpen van Demo73 op andere gebouwen dan muur of Verzamelplaats gebruiken zou.

Fijn Demo73, dat je uiteindelijk ingezien hebt dat die kata's er inderdaad voor bedoeld zijn om je tegenstander "lam" te leggen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25273

Guest
Ik heb altijd me verzet tegen het gebruik van kata's, maar kan niet om het feit heen dat anderen ze wel tegen mij gebruiken. Tegen spelers die ze tegen mij gebruiken, gebruik ik ze natuurlijk wel. Dus wat is je punt? Ik blijf erbij dat ze minder krachtig in de aanval zouden moeten zijn.
 

DeletedUser53052

Guest
Nah, wat een saai einde zeg, niet eens een serieuze oorlog geweest :D ?
 

DeletedUser

Guest
wat een onzin over die kata's .... indien er geen kata's zouden zijn dan zou het wel heel gemakkelijk worden voor die 24/7-spelers zoals demo er ééntje was .... het enige wat ze dan hoeven te doen is de edels killen, alle andere aanvallen kunnen ze dan gewoon dodgen want die kunnen dan toch geen kwaad ... kata's zijn het enige middel om die dodgers op de knieën te krijgen ... als je genoeg sloopt dan geven ze het op den duur ALTIJD op, de ene houdt het al wat langer uit dan de andere maar uiteindelijk is er geen enkele speler op w7 geweest die uiteindelijk niet geplooid is onder de langdurige aanvallen met kata's ....

Haha wat een onzin idd van jou :D Zonder katas komt er juist meer skills bij kijken. Timen wordt belangrijker, enige wat jij deed was lukraak aanvallen sturen 24/7. w7 is wat dat betreft nog een makkelijke wereld om edels te timen, omdat het een secondewereld is. Op milliseconden kun je nog snipen, dat is hier onmogelijk als je een fatsoenlijke aanvaller tegenover je hebt.

Geef mij maar de tijden met InS en CN , dat waren voor mij de hoogtepunten op deze wereld. Toen waren er nog genoeg actieve spelers/stammen om de wereld leuk te houden. Daarna is het steeds meer het internen/barbaar edelen geworden. Skills waren niet meer nodig, het was gewoon een kwestie van wie weet zijn stam actief te houden en dat is Exe het beste gelukt. Gefeliciteerd :)
 

DeletedUser72568

Guest
Demo heeft gewoon pakslaag gekregen op wereld 7 :D

Ja, dat is duidelijk te zien aan de stats. :D

Zijde 1:
Spelers: Demo73
Zijde 2:
Stammen: Exe.!, [TWR]

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 928
Kant 2: 75
Verschil: 853

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,622,878
Kant 2: 606,110
Verschil: 8,016,768

chart
 

DeletedUser25273

Guest
Dat opgeven had niks met jullie uit te staan, wel met mijn eigen stam. We hadden nog maar 3 man over die ook nog eens ver uit elkaar liggen. Dan kan je er nog een hoop energie in steken om te laten zien wat je in huis hebt, of je gaat je tijd nuttiger besteden, aangezien je in je eentje niet 2 stammen eeuwig van het lijf kunt houden. Die 75 die jullie gepakt hebben, zijn ook voor een groot deel gepakt toen ik al op delete stond.

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 926
Kant 2: 12
Verschil: 914

Dat was het toen ik hem op delete zette. Met een kleine 4000 edels op voorraad had ik die schade nog veel groter kunnen maken, maar het plezier was gewoon al te lang weg op wereld 7.
 

DeletedUser20611

Guest
Abrikoos ik vind je reacties echt niet passend.

Het is leuk dat je zo gedreven was en Demo echt ziet als een vijand maar nu hij heeft opgegeven in plaats van nog enkele maanden zich recht te houden en dan toch te moeten buigen moet je je er toch over kunnen zetten en kunnen toegeven dat Demo wel benoemd mag worden tot het figuur van Wereld 7.
Hij zit niet in de winnende stam maar is er sinds het begin van de wereld bij en heeft altijd de wereld gemaakt.
Nog voor Exe.! bestond was Demo al bezig met het spel te maken hier op Wereld7. Ik zat op dat moment bij ~BOD~ en dat was een continent stam dus je kan je wel voorstellen welke fase van de wereld dat was.
Ik heb de eer gehad om het hier vol te houden tot en met de begintijd van Exe.! en moet zeggen dat deze wereld de enige reden is dat ik nog Tribal Wars speel.

Gefeliciteerd aan Exe.! en vooral aan de huidige eigenaars van Kopdrveur! ;)
 

DeletedUser

Guest
Abrikoos ik vind je reacties echt niet passend.

Het is leuk dat je zo gedreven was en Demo echt ziet als een vijand maar nu hij heeft opgegeven in plaats van nog enkele maanden zich recht te houden en dan toch te moeten buigen moet je je er toch over kunnen zetten en kunnen toegeven dat Demo wel benoemd mag worden tot het figuur van Wereld 7.
Hij zit niet in de winnende stam maar is er sinds het begin van de wereld bij en heeft altijd de wereld gemaakt.
Nog voor Exe.! bestond was Demo al bezig met het spel te maken hier op Wereld7. Ik zat op dat moment bij ~BOD~ en dat was een continent stam dus je kan je wel voorstellen welke fase van de wereld dat was.
Ik heb de eer gehad om het hier vol te houden tot en met de begintijd van Exe.! en moet zeggen dat deze wereld de enige reden is dat ik nog Tribal Wars speel.

Gefeliciteerd aan Exe.! en vooral aan de huidige eigenaars van Kopdrveur! ;)

demo DE figuur???? tja, dat hangt ervan af hoe je het bekijkt natuurlijk ... ondertussen is het toch wel duidelijk geworden dat only draaide op een paar personen die elk een aantal accounts beheerden ... DE valsspeler lijkt me een beter passende titel voor DEMO ...
 

DeletedUser25273

Guest
Pardon? Ik heb nooit vals gespeeld en zal dat ook nooit doen. Valse beschuldigingen vind ik volstrekt ongepast. Ik beheerde 1 account, mijn eigen. Op de andere accounts die tegelijkertijd met mij op delete zijn gegaan zaten gewoon spelers, alleen speelden die al heel lang niet meer actief en hielden de accounts in leven zolang ik nog speelde. Hieruit blijkt eens te meer wat voor zielig klein kindje je bent Koos. Met skills kun je niet winnen, daarom kon je ook niet anders dan veel aanvallen en alles kapot katapulteren en nu vind je het ook nog eens nodig om mijn naam te besmeuren met vieze leugens nadat ik mijn account verwijderd heb. Je bent een ontzettend zielig ventje en de schande van wereld 7 wat mij betreft. Dat jij überhaupt wat durft te zeggen over accountbezetting is een gotspe, gezien wat er in jouw stammetje gebeurd is.
 

DeletedUser

Guest
ja, juist .... het leest als een sprookje .... allemaal spelers die hun account enkel nog in stand hielden ter ere van de grote demo, lol .... een sprookje dus ...

en wat is er wel in 'mijn stammetje' gebeurd dan? ben wel benieuwd, naar mijn weten zitten hier op alle accounts verschillende spelers ... indien niet dan bedriegt deze valsspeler zijn eigen stamleden ....
 

DeletedUser38246

Guest
Het is gewoon waar wat hij zegt hoor, ik was zelf ook één zo'n speler. Als ik dan hoor dat demo stopt en only dus dood is dan gooi ik mijn account op delete. Zo ken ik van de andere accounts, buiten dragonfire, ook de mensen die soms logten om het groen te houden.
Veel succes verder allemaal en gefeliciteerd..
 
Bovenaan