Top 20 waardig?

Reactiescore
2.506
Zo kan je het ook zien:eek:
 
Reactiescore
1.037
Hoe anders;) Door de stacks ga je toch niet heenkomen als het goed is:) take you're time girl :*
 
Reactiescore
2.506
Ik gooi gwn 50 clears op 1 dorp :p
 
Reactiescore
2.506
Op W22 heb ik nu een hoofdspeler :D
Ik ben daar nu de co geworden ;) Ik kom daar alleen nog online als we aan een offensief beginnen :eek:
 

DeletedUser70993

Guest
Nou jongens, er is weer wat verandering. Nog mensen die hun mening over anderen willen uitdrukken?:p
 
Reactiescore
2.506
Aangezien ik mij compleet verveel op m'n vrije dag:

Space Bison: Ja, maar hij heeft zich in mijn ogen niet bewezen voor nummer 1 van de wereld, nooit echt een goede tegenstander tegen gekomen, ook al is dat lastig om deze wereld. Rang 1 dus niet maar wel top 25 ;)
runeskater: Half, skills zijn in mijn ogen niet zo heel goed, maar met woorden zijn het uitblinkers.
Ultimate Question: Ja, top 25 zeker kiest alleen de makkelijke weg qua targets uit. Is niet verkeerd alleen wel opvallend en op die manier kon je ook ver zoals je bewezen hebt.
Kragtwijk: -
Lord Ranekevo: Twijfel, hij heeft vroeger al hoog in de ranglijst gestaan, maar ik heb nooit wat van dit account gehoord. Of het een goed of een slecht tegen is moet jezelf invullen. Feit blijft dat hij op een mooie nummer 5 in de ranglijst staat.
Simon says: Ja, jammer dat hij op deffensie speelt, maar ondanks dat komt hij er toch door.
benny6max: Ja, één van de weinige met een constante groei. Dat kan meerdere dingen betekenen.
drasp: Ja, hij doet alleen geen moeite, ik denk dat hij als hij moeite doet wel eens een nog grotere verrassing kan worden.
Amalthea.: Ja, blijft door rammen en is een off speler.
y-12: Ja, maar je moet het voorstaan slimmer aanpakken 130clears op 1 dorp laat ik niet lopen en je clear samenstelling kan ook veel beter naar mijn idee.
InsaneOwnage: Nee, hij mag dan wel in de rim liggen dan kan je naar het front jumpen, alleen interene lijkt mij saai.
QQX999: Nee, lijkt me voor iedereen wel duidelijk.
Tormund Schedelkliever: Ja, door veel mensen onderschat naar mijn idee. Hij heeft de skills alleen weinig tijd. Ik kan mij herinneren dat jullie het soms moeilijk hadden met appie. Zins het moment dat appie inc kreeg was hij weg en deed torumd de vv.
maarten9595: Nee, omdat hij zijn stam toch wel laat zitten. Hij heeft veel tijd dacht ik, naar draait weinig vv's.
Nivelle: Ja, alleen doet geen zak.
QA 2880: Ja, jammer dat hij bb's edelt in onze cluster.
Sir Parcifal: Nee, meer geluk dan wijsheid dat hij er nog steeds is.
emsee: Ja, toch 1 van de weinige changes die er nog is en actief groeit, niks mis met de mentaliteit.
angeleyes77: Ja, doneert altijd zijn clears in een goede staat, alleen de slordigheid die hij vroeger soms had moet er vanaf, als dit nog steeds het geval is.
Saccharomyces Cerevisiae: Nee, het klinkt voor veel van jullie gek, maar in mijn ogen is hij de top 25 niet waard. Hij heeft nooit een tegenstander gehad. Hij is er steeds doorgekomen omdat hij niet vaak meedeed met een massa en als de aandacht ergens anders was sloeg hij toe. Geen OS geen VV op die acc's. Veder is hij persoonlijk ook niet zo vriendelijk, tegen mij tenminste, is hij nooit geweest. Gelukkig is dit een mening lijstje(deels).
Yokanio: Ja, want blijft wel doorgaan ondanks wat er is gebeurt.
The Crowe.: Nee, want kan me herinneren toen in voor Laurens op BS zat te deffen ik zijn acties echt behoorlijk slap vond.
maistronovic: Nee, heb ik eerlijk gezegd nog nooit, maar dan ook nooit van gehoord (a)
Roald97: Ja, hij heeft geduld en slaat toe als een slang, vroeger ooit een leuke PM met hem uitgewisseld. De laatste tijd zie ik niks meer terug van die vriendelijkheid op het AF. Maar de eerste indruk in het belangrijkste vaak en ook in sit geval.
Lord Nachtwaker: Ja, veel positiefs over gehoord.


Wie mis ik?
.SQRT, ik gun hem echt een groter account.
Theo, als hij nu eens meer bb's had om te farmen :p
 
Reactiescore
1.037
Mis je Brono niet eens:eek:

Maar verder heb je helemaal gelijk, wat een tamme zak die Nivelle, gister maar een aanvaller van 1,1 mil:eek:
 
Reactiescore
60
Wie mis ik?
.SQRT, ik gun hem echt een groter account.
Theo, als hij nu eens meer bb's had om te farmen :p

Ja idd, beter gaat stille op delete ofzo, dan farm ik dat wel :p
 

DeletedUser67973

Guest
Mijn gedeelte klopt ook wel:p als ik zo actief ben op 29 als op 34 danwas ik al top 3 geweest:p
 

DeletedUser

Guest
'Saccharomyces Cerevisiae: Nee, het klinkt voor veel van jullie gek, maar in mijn ogen is hij de top 25 niet waard. Hij heeft nooit een tegenstander gehad. Hij is er steeds doorgekomen omdat hij niet vaak meedeed met een massa en als de aandacht ergens anders was sloeg hij toe. Geen OS geen VV op die acc's. Veder is hij persoonlijk ook niet zo vriendelijk, tegen mij tenminste, is hij nooit geweest. Gelukkig is dit een mening lijstje(deels).'

Je doelt op Yannick of..?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
1 Space Bison
Absoluut top 3 waardig, Spelers die ook alles voor de stam doen. Bereid andere te helpen, Clears zullen niet veel stilstaan.

2 runeskater
Ook top 3 waardig, Sommige twijfelen aan skills. Maar deze hebben beide spelers zeker wel. Enkel hebben ze dat op deze wereld niet eens hoeven te gebruiken. Ook heeft PJ een goed tactisch inzicht.

3 Ultimate Question
Ook top 3 waardig, Ook absoluut stamspelers, En W. is een fijne oprechte leider.

4 Kragtwijk
Bewonder vooral het doorzettingsvermogen, en vind het knap Aldo zo duidelijk een eindstreep kan zetten. Zowel laurens als aldo hebben genoeg in huis om deze rang te bezitten & behouden. Nog altijd vind ik het jammer dat Laurens BS barb heeft laten gaan, Maar begrijp en de overstap. En had waarschijnlijk heb zelfde gedaan in zijn situatie.

5 Lord Ranekevo
Top 10 waardig, Toen het account nog Ibra Gonzaa heette, is er meermaals bewezen dat er top spelers op zaten.
Ook de huidige speler, is een prima speler.


6 Simon says
Top 15 waardig, Schijnt een prima en vooral oprechte leider te zijn, Mooie Oda

7 benny6max
Top 25 waardig, Heeft voor zover ik weet, geen grote overwinningen op zijn naam mogen zetten. En blinkt ook niet echt uit

8 drasp
Top 15 waardig, Knap hoe deze speler het gehele spel in een korte tijd eigen heeft gemaakt. Heeft meermaals prestaties geleverd richting vijanden. Prima OD. Fijne leider.

9 Amalthea.
Twijfel, Bij veel aanvallen (neem bijvoorbeeld appie / neo) Doet amalthea pas mee als de doelwitten inactief of verslagen zijn. In mijn ogen snoept hij voornamelijk mee. Is vroeger misschien anders geweest. Wel een goede Oda!

10 InsaneOwnage
Behoord niet in de top 20, Deze speler heeft nog nooit een waardig target gehad. Benoemd alle spelers in zijn gebied tot Du / MB. Maakt het zich erg makkelijk om top 20 te geraken. En heeft geen behoefte aan front. Houd zijn clears ook thuis (lage Oda,)

11 QQX999
Ondanks recente gebeurtenissen, toch nog wel goed opgepakt. Maar slechte oda, en geen prestaties geleverd. Top 30 waardig.

12 y-12
Vroeger een speler die veel vv's deed, Daarna heeft tuanne daar nog even gespeeld nietwaar? Maar momenteel heb ik geen idee wie daar speelt.

13 Tormund Schedelkliever
Top 40, Ik vind het knap hoe deze speler zich af sluit van de wereld. Maar in mijn ogen een speler die voornamelijk deffjes stuurd, zich nergens mee bemoeid. + Slechte oda.

14 maarten9595
Top 30, Dit is een safe zone speler, Clears sturen doet hij wel. Maar heeft geen enkele prestatie geleverd.

15 Nivelle
Top 10, Schijnt een fijne leider te zijn. Oda geiler, Veel inzet. Bereid dingen te regelen en Vv's te nemen. Duidelijk een stamspeler.

16 QA 2880
Top 10, Hij valt niet zo op, Maar is echt een topper. Altijd bereid vv's te draaien, deffs en clears van zowel eigen als andermans account te sturen. Op Qa kun je altijd rekenen.

17 Sir Parcifal
Top 100, Waardeloze speler. Vergelijkbaar met een iets te grote Dorpenuitbouwer in de rim.

18 emsee
Top 100, Ook eek speelster/speler die enkel barbaren edeld. Verder een waardeloze stamspeler. Voor een 9mio account mag je wel iets meer dan 17mio Oda verwachten...

19 angeleyes77
Top 15, Kun je goed mij samenwerken. Als er tijd is, Dan presteerd het account erg goed.

20 Lord Nachtwaker
Top 30, Twijfel, Heeft alle barbaren in zijn cluster geedeld. Wel redelijke maar niet uitblinkende prestatie. Prima Od.

21 Yokanio
In mijn ogen niet zo een goede speler. Zijn acties die ik via vv heb mogen waarnemen, waren niet echt bijzonder. lage oda, Maar sommige zeggen dat het een prima speler is. Ik kan het niet goed inschatten.

22 Saccharomyces Cerevisiae
Inactief, maar denk toch wel een redelijke speler. Prima oda. Top 30?

23 The Crowe.
Top 50, Zelf vrij passief, Snoept mee met andermans overwinningen. Doet niet mee aan stammassa's, Negeerd deffaanvragen.

24 Roald97
X

25 maistronovic
Top 40, een stamspeler, zet zich graag leeg om stamgenoten te voorzien van deff. Of hij skills heeft, geen idee. Heeft volgens mij alleen geinternd om zich naar deze positie te werken.


* Noobs in de rim valt bij mij ook onder internen.


Wie mis ik:
Away from Keyboard
Alle spelers die daar gespeeld hebben en spelen zijn toppers, deze spelers hebben erg veel impact gehad op de wereld. Meerdere belangrijke tegenstanders verslagen, Massa overleefd. Op clears en vv kun je altijd rekenen bij AFK. Ze verdienen een rang in de top 10.

SQRT.
Altijd bereid vv's te nemen, Hoor ik veel positiefs over. Top 25 waardig.
 
Bovenaan