Goede aanval/Goede verdediging

DeletedUser40933

Guest
En het is mijn eerste Classic, dus daarom had ik geen idee dat zo'n mass (met zo'n enorm laag stacklimiet) zóóóó tijdsrovend zou zijn. ;)


Niggah says what?

Dit is geen lage stacklimiet, if anything staat die veel te hoog om echt een boerwereld te zijn.
 

DeletedUser64943

Guest
inderdaad, ik dacht altijd dat het wel lekker zou zijn om met een hogere stacklimiet te werken, maar toch blijft 36k het lekkerste aan boederijwereld
18k/18k kun je dus maar stacken
 
Reactiescore
2.039
Je moet al langer spelen dan vandaag om iets te weten van de situatie.

Aangezien ik deze wereld al vanaf het begin volg weet ik er genoeg over om mij in discussies te mengen.
Overigens hoef je niet zulke slechte excuses te bedenken omdat je geen degelijk antwoord kunt formuleren hoor. ;)
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ik deze wereld al vanaf het begin volg weet ik er genoeg over om mij in discussies te mengen.
Overigens hoef je niet zulke slechte excuses te bedenken omdat je geen degelijk antwoord kunt formuleren hoor. ;)

Oh dus je VOLGT de wereld al van het begin? Dan nog weet je niets, maar dan ook niets van de situatie Ingame, dus zwijg gewoon tegen mij, betwetertje.
 
Reactiescore
2.039
Oh dus je VOLGT de wereld al van het begin? Dan nog weet je niets, maar dan ook niets van de situatie Ingame, dus zwijg gewoon tegen mij, betwetertje.

Geef mij eens 1 goed argument waarom ik daarom de situatie niet ken?
Overigens gedraag ik mij als een betweter, omdat ik het ook daadwerkelijk beter weet. Wens je het tegendeel te bewijzen, reageer dan maar eens op mijn post in plaats van iedereens vermoedens op dit forum dat je er zelf weinig van snapt te bevestigen door het te negeren. ;)
 

DeletedUser

Guest
en dat zeg jij, degene die nog een pak minder van de situatie afweet :rolleyes:

Jij moet gewoon zwijgen. Ga nou maar eerst zien te overleven met dat rampenaccountje van je.



Geef mij eens 1 goed argument waarom ik daarom de situatie niet ken?
Overigens gedraag ik mij als een betweter, omdat ik het ook daadwerkelijk beter weet. Wens je het tegendeel te bewijzen, reageer dan maar eens op mijn post in plaats van iedereens vermoedens op dit forum dat je er zelf weinig van snapt te bevestigen door het te negeren. ;)

Om écht iets van de situatie af te weten moet je in het spel zelf actief zijn (en toch echt wel langer dan vandaag...). Ik bedoel daarmee dat je vanuit die gastingang of twstats niet echt alles tot op de voet kan volgen. Het enige wat daar kan zien is de verandering van punten en dorpen, maar om de situaties tussen stammen etc te weten moet je contacten hebben, en ingame pm's lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan