Goede spelers (spelers geen accounts!!)

DeletedUser63354

Guest
We begrijpen het allemaal wel, maar wij hebben het idee dat deze kerel een beetje teveel pocht. De nummers 1, 2, 3 hebben verscheidene massa's achter de rug. Het zou dus dwaas zijn om te stellen dat je zomaar nummer #1 ODD komt.

Ja en men neemt dit dus gewoon te letterlijk. Lees het met een korreltje zout en kijk vanuit de arrogantie waarmee het gepost is.
 

DeletedUser

Guest
Namens heel M M bied ik mijn excuses aan. Hij had nooit mogen zeggen dat je pas van een serieuze massa kunt spreken als je #1 odd staat.

Loud heeft het heel zwaar gehad. Stacken is vet moeilijk jongens! :mad:

Beetje meer respect vanuit M M zal wel op zijn plaats zijn.
 

DeletedUser

Guest
Respect? Nee joh. Het enige wat je van me krijgt is meer clears :D
 

DeletedUser72763

Guest
+1

Bundy heeft nog geen massa over zich gekregen.
Tja, dat laat zien dat het goede spelers zijn zeker? ;)
 
Reactiescore
19
+1

Bundy heeft nog geen massa over zich gekregen.
Tja, dat laat zien dat het goede spelers zijn zeker? ;)

je hoeft hem ook niet zelf te krijgen om te laten zien dat je een goede speler bent.

Juist met een vv laat je zien dat je daarbij ook nog eens een teamplayer bent...

en dan heb ik het niet over 1 vv...
 
Reactiescore
746
je hoeft hem ook niet zelf te krijgen om te laten zien dat je een goede speler bent.

Juist met een vv laat je zien dat je daarbij ook nog eens een teamplayer bent...

en dan heb ik het niet over 1 vv...

Inderdaad ja.

Die bundies, en bertje, hebben meermaals de vv van Poo gedaan toen ikzelf afwezig was. En aangezien ik op 2 sta ODD, te danken aan onder andere vv's denk ik toch dat we kunnen spreken van uitmuntende defskills van Bundy en bertje :)

(en nog vele andere natuurlijk, maar daar gaat het nu niet over :p )
 

DeletedUser

Guest
Balen dat ik niet genoemd wordt joh :p nu al vergeten :O


Nee ik vond de spelertjes van blur wel nice, vooral mn buddy daar. Hij weet wel wie ik bedoel ^^
Daarnaast Richard uit M M, heerlijke tactisch inzicht en fantastische teamspeler. Thanks mate voor de leuke gesprekken ook nog.

Natuurlijk alle spelers van Ex-Uits van mijn tijd nog, heerlijke tijd gehad. Helaas mocht het niet zo zijn en waren de co'tjes hier van andere mening wat er allemaal moest gebeuren toen ik weg ging.
 

DeletedUser68027

Guest
Balen dat ik niet genoemd wordt joh :p nu al vergeten :O


Nee ik vond de spelertjes van blur wel nice, vooral mn buddy daar. Hij weet wel wie ik bedoel ^^
Daarnaast Richard uit M M, heerlijke tactisch inzicht en fantastische teamspeler. Thanks mate voor de leuke gesprekken ook nog.

Natuurlijk alle spelers van Ex-Uits van mijn tijd nog, heerlijke tijd gehad. Helaas mocht het niet zo zijn en waren de co'tjes hier van andere mening wat er allemaal moest gebeuren toen ik weg ging.

VictoriaJustice neem ik aan? ;-)

Welke speler van het account? Daan, of Marijn, of .. :rolleyes:

Mvg,
Mathijs | WOLPC
 

DeletedUser

Guest
VictoriaJustice neem ik aan? ;-)

Welke speler van het account? Daan, of Marijn, of .. :rolleyes:

Mvg,
Mathijs | WOLPC

Oehh mathijsje, buurmanneke :) Wou jou eigenlijk als eerste noemen maar wist je accountnaam niet meer precies :eek:

Ik ben Marijn
 

DeletedUser68027

Guest
Oehh mathijsje, buurmanneke :) Wou jou eigenlijk als eerste noemen maar wist je accountnaam niet meer precies :eek:

Ik ben Marijn

Heyhoi Marijn, daar ben je weer..
Lange tijd geleden dat ik je gesproken heb zeg, hoe gaat ie daar?
Speel je nog op W31? Op een andere wereld..

Zin om bij te kletsen? Voeg mathijs472 eens toe op skype ;)

Mvg,
Mathijs.
 

DeletedUser

Guest
Heyhoi Marijn, daar ben je weer..
Lange tijd geleden dat ik je gesproken heb zeg, hoe gaat ie daar?
Speel je nog op W31? Op een andere wereld..

Zin om bij te kletsen? Voeg mathijs472 eens toe op skype ;)

Mvg,
Mathijs.

Added ;)
Dan stoppen we voor onze lieve medemens maar even de spam hier :)
 

DeletedUser

Guest
Dan nomineer ik de spelers van Poo voor doorzettingsvermogen:]
 
Bovenaan