Top/Flop Spelers!

DeletedUser19123

Guest
UP is weg zoals je ziet dus ben weer terug op mn 'oude' stek:) & ja heur, anders waren er wel barbarendorpjes gekomen:)



Wat is die andere :D

Beide accounts geblokt: De speler is geblokkeerd en kan daarom niet worden aangevallen of worden ondersteund

Je bent echt aan het prutsen is het niet?
Je zou bijna gaan denken dat je echt noob ben:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19513

Guest
Beide accounts geblokt: De speler is geblokkeerd en kan daarom niet worden aangevallen of worden ondersteund

Je bent echt aan het prutsen is het niet?
Je zou bijna gaan denken dat je echt noob ben:D

Ben je serieus vergeten 5 dagen te wachten :O das niet zo slim :S
 

DeletedUser19123

Guest
Ben je serieus vergeten 5 dagen te wachten :O das niet zo slim :S

sommige zijn niet zo slim bij choice en hij is er 1 van...
Eerst verprutst hij het in de leiding, vervolgens verpest hij het account up en nu ook aia...
Echt een meerwaarde zon speler:rolleyes:
 

DeletedUser19513

Guest
sommige zijn niet zo slim bij choice en hij is er 1 van...
Eerst verprutst hij het in de leiding, vervolgens verpest hij het account up en nu ook aia...
Echt een meerwaarde zon speler:rolleyes:

persoonlijk vond ik ons kicken een goeie actie van hem. moet je eens voorstellen dat wij nu ook in dat drama zouden zitten daar in het choice zuiden xD
 

DeletedUser

Guest
sommige zijn niet zo slim bij choice en hij is er 1 van...
Eerst verprutst hij het in de leiding, vervolgens verpest hij het account up en nu ook aia...
Echt een meerwaarde zon speler:rolleyes:

Qua speler schat ik hem een heel stuk hoger in dan jou hoor, zou toch niet al te hoog van de toren blazen.

En een nogal...ongelukkige actie ja.
 

DeletedUser

Guest
Even korte uitleg van mijn kant voor opheldering.

Ik stapte na dag 1 al over van UP naar AIA ja. Maar dat ging goed omdat ik thuis ook op het internet van de buren kon. Als ik op AIA logde (deed het niet echt veel voor zekerheid) switchte ik naar het internet van de buren. Dat ging dus goed.

Van het weekend was ik bij iemand waar ik zonder problemen op het internet kon loggen. Ging dus ook goed.

Vandaag thuisgekomen logde ik automatisch in op AIA weer. Echter maakte ik de grove fout dat ik logde op het thuisinternet van hier en niet van de buren. Automatisme van mij en kwam er dus pas net achter. Had officieel weer morgen mogen loggen op het thuisinternet maar door de automatisme en het weekend ben ik het gewoon domweg vergeten.

Snel revancheren en dit nooit meer doen.

sommige zijn niet zo slim bij choice en hij is er 1 van...
Eerst verprutst hij het in de leiding, vervolgens verpest hij het account up en nu ook aia...
Echt een meerwaarde zon speler:rolleyes:

De grootste prutser die op tribalwars rondloopt ben jij altijd nog. Ik ga hier wijselijk niet verder op in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19513

Guest
Even korte uitleg van mijn kant voor opheldering.

Ik stapte na dag 1 al over van UP naar AIA ja. Maar dat ging goed omdat ik thuis ook op het internet van de buren kon. Als ik op AIA logde (deed het niet echt veel voor zekerheid) switchte ik naar het internet van de buren. Dat ging dus goed.

Van het weekend was ik bij iemand waar ik zonder problemen op het internet kon loggen. Ging dus ook goed.

Vandaag thuisgekomen logde ik automatisch in op AIA weer. Echter maakte ik de grove fout dat ik logde op het thuisinternet van hier en niet van de buren. Automatisme van mij en kwam er dus pas net achter. Had officieel weer morgen mogen loggen op het thuisinternet maar door de automatisme en het weekend ben ik het gewoon domweg vergeten.

Snel revancheren en dit nooit meer doen.

Grappigste is dat Innogames niet meer kijkt naar ip addres maar naar welke PC er gebruikt wordt xD
 

DeletedUser67973

Guest
ooooooooooo dan weet je nu waarom ik m'n vorige laptop en m'n vorige pc nog heb:) :cool:
 

DeletedUser19123

Guest
Waar heb jij het nu weer over.




Doe ik niet. ;)

Qua speler schat ik hem een heel stuk hoger in dan jou hoor, zou toch niet al te hoog van de toren blazen.

En een nogal...ongelukkige actie ja.

Je mag iedereen beter vinden als mij en dat laat me dan ook helemaal koud.
Ik doe gewoon mijn ding en sta het je niet aan is dat heel jammer voor jou denk ik zomaar :)

Mensen kunnen en mogen veel van mij zeggen maar ik heb nog nooit zo geprutst zoals ik vele de laatste jaren zie doen.
Zie jij dat anders? prima even goede vrienden maar het is een mening gebasseerd op woorden en niet op de dingen die je van me weet, dus gebasseerd op 0,0.
 

DeletedUser19513

Guest
Je mag iedereen beter vinden als mij en dat laat me dan ook helemaal koud.
Ik doe gewoon mijn ding en sta het je niet aan is dat heel jammer voor jou denk ik zomaar :)

Mensen kunnen en mogen veel van mij zeggen maar ik heb nog nooit zo geprutst zoals ik vele de laatste jaren zie doen.
Zie jij dat anders? prima even goede vrienden maar het is een mening gebasseerd op woorden en niet op de dingen die je van me weet, dus gebasseerd op 0,0.

Je bent de 1 na beste speler op azeasyaspie ;) nu wil dat niet veel zeggen maar oke!

Blitzkrieg is de beste!! :)
 

DeletedUser

Guest
Je mag iedereen beter vinden als mij en dat laat me dan ook helemaal koud.
Ik doe gewoon mijn ding en sta het je niet aan is dat heel jammer voor jou denk ik zomaar :)
.

Eh, heeft helemaal niets te maken met mij niet aanstaan? Heeft überhaupt niets te maken met wat jij al dan niet doet.

sommige zijn niet zo slim bij choice en hij is er 1 van...
Eerst verprutst hij het in de leiding, vervolgens verpest hij het account up en nu ook aia...
Echt een meerwaarde zon speler:rolleyes:

Mensen kunnen en mogen veel van mij zeggen maar ik heb nog nooit zo geprutst zoals ik vele de laatste jaren zie doen.
Zie jij dat anders? prima even goede vrienden maar het is een mening gebasseerd op woorden en niet op de dingen die je van me weet, dus gebasseerd op 0,0

Wat hebben 'vele' er nu mee te maken? Je zegt dat Mark geen meerwaarde zou zijn, terwijl hij als speler toch een paar niveautjes boven jou uitsteekt, naar mijn mening uiteraard. En niet gebaseerd op 0,0 , jij mag onze discussie in PM dan wel al vergeten zijn, ik ben dat nog niet, noch hetgeen je erin geschreven had. En ook Melvin niet.
 
Reactiescore
86
Even korte uitleg van mijn kant voor opheldering.

Ik stapte na dag 1 al over van UP naar AIA ja. Maar dat ging goed omdat ik thuis ook op het internet van de buren kon. Als ik op AIA logde (deed het niet echt veel voor zekerheid) switchte ik naar het internet van de buren. Dat ging dus goed.

Van het weekend was ik bij iemand waar ik zonder problemen op het internet kon loggen. Ging dus ook goed.

Vandaag thuisgekomen logde ik automatisch in op AIA weer. Echter maakte ik de grove fout dat ik logde op het thuisinternet van hier en niet van de buren. Automatisme van mij en kwam er dus pas net achter. Had officieel weer morgen mogen loggen op het thuisinternet maar door de automatisme en het weekend ben ik het gewoon domweg vergeten.

Snel revancheren en dit nooit meer doen.

Hoe is op 2 accies tegelijk loggen (want dat is hoe Inno het ziet) ooit in zo'n niet uiterst noodzakelijk situatie (ga ik vanuit) een goed idee?
 

DeletedUser19513

Guest
Eh, heeft helemaal niets te maken met mij niet aanstaan? Heeft überhaupt niets te maken met wat jij al dan niet doet.





Wat hebben 'vele' er nu mee te maken? Je zegt dat Mark geen meerwaarde zou zijn, terwijl hij als speler toch een paar niveautjes boven jou uitsteekt, naar mijn mening uiteraard. En niet gebaseerd op 0,0 , jij mag onze discussie in PM dan wel al vergeten zijn, ik ben dat nog niet, noch hetgeen je erin geschreven had. En ook Melvin niet.

Echt who cares. wie is beter dan wie.... we zijn allemaal noobs die ons verstoppen voor de waarheid dat dit een slecht spel is.... iedereen heeft zijn mening dusja.... onzin discussie dus....
 
Bovenaan