Spotprenten

Reactiescore
1.018
Feit blijft dat Kragtwijk gewoon brono wegspeeld, en daarmee ook MT.
Want dat Brono geen defflijst opgeef, is dom, maar daar kan MT wat aan doen.

Maar als MT zijnde kan je ook gewoon de vv opeisen en het zelf doen?
random sturen mag ook :p
Neuh, komt wel goed schat, maak je maar geen zorgen;)

leuk gezegd, maar je weet zelf ook dat ze dat niet willen ^^
Zonder laurens of met laurens, aldo gaat denk ik niet meer in MT na wat ik hoor :D
Kragtwijk komt er sowieso niet meer in, hoe vaak moet ik het zeggen voor het tot je doordringt?

Kragtwijk wordt weggespeeld, maar niet zo makkelijk als vele andere op W29 daar zijn we het allemaal mee eens. Als de ex-infjes zijn weggespeeld is er te weinig def en zullen wij het niet lang houden. Iemand kan zo'n overmacht aan. Ik hoop dat dit nog gebeurt voor ik stop op de datum die bekent is bij jullie, maar dat licht aan jullie.
Theo moet maar eens dooredelen dan:D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
''ik heb Mea aan het begin van de wereld gezegd dat ik haar nooit zal aanvallen of een aanval op haar zal gaan plannen en hier houd ik mij ook aan''

dat zal ook niet nodig zijn;)

leuk gezegd, maar je weet zelf ook dat ze dat niet willen ^^
Zonder laurens of met laurens, aldo gaat denk ik niet meer in MT na wat ik hoor :D

Is ook leuker als ze dat niet doen, anders hoeft er nooit meer een vv gedraaid te worden :|

Roald volgens mij heb ik de keuze al gemaakt in welke stam ik wil zitten, ik wilde ooit naar para! zij hebben naar mij idee mij te lang aan een lijntje gehouden(kan aan mij ongeduld gelegen hebben).

Je begrijpt toch ook wel dat als een bg jullie kicked en daarmee tot vijand maakt, wij als para zijnde niet een vijand van een bontgenoot in onze stam opnemen. Ongeacht of de reden geldig of niet was.

Kragtwijk wordt weggespeeld, maar niet zo makkelijk als vele andere op W29 daar zijn we het allemaal mee eens. Als de ex-infjes zijn weggespeeld is er te weinig def en zullen wij het niet lang houden. Iemand kan zo'n overmacht aan. Ik hoop dat dit nog gebeurt voor ik stop op de datum die bekent is bij jullie, maar dat licht aan jullie.

Ahja laurens beweerde ook tot zn laatste dorpje te vechten, Helaas voor QA / Crowe.....
Maar ongetwijfeld zal het niet zo makkelijk zijn als vele andere op w29. Wetend dat enkele weken geleden een tiental accounts gewoon op delete zijn gegaan. terwijl er spelers tussen zaten die amper iets van de oorlog hebben mee gekregen. Naast het sturen van deffs en offs

Zou wat sneller gaan als noobjes als Neo en tormund niet honderden barbaren edelen waar we ook weer langs moeten. Reken eerst maar op de komst van de MT'ers. Voordat Para! door Tormund etc heen is, zijn we vele maanden verder. En dat vanwege het dorpenaantal.
 

DeletedUser65921

Guest
Ja dat zei ik.
Later gezien was 3 weken aan een stuk massa, zonder vv of stacks, tijdens de examens genoeg om mijn vechtlust weg te nemen.
Vooral dan omdat Crowie (die dit echt niet waard is) en QA torenhoog stacked stonden dus ik niks terug kon doen.
Als ik dan nog weet dat van zodra mijn acc weg is ik kan gaan spelen op één waar ik veel meer kan uithalen dan gewoon wat rekken weet ik het wel.
 
Reactiescore
2.478
Je begrijpt toch ook wel dat als een bg jullie kicked en daarmee tot vijand maakt, wij als para zijnde niet een vijand van een bontgenoot in onze stam opnemen. Ongeacht of de reden geldig of niet was.

Doe jij je huiswerk maar eens goed, dan praten we veder...
 

DeletedUser

Guest
Als ik dan nog weet dat van zodra mijn acc weg is ik kan gaan spelen op één waar ik veel meer kan uithalen dan gewoon wat rekken weet ik het wel.

Als alles blijft zoals het is is het ook niet meer dan tijd rekken ? Of zie ik dit nu verkeerd. Hiermee bedoel ik kaartjes / stats van andere GEK spelers.
 
Reactiescore
60

DeletedUser65921

Guest
Als alles blijft zoals het is is het ook niet meer dan tijd rekken ? Of zie ik dit nu verkeerd. Hiermee bedoel ik kaartjes / stats van andere GEK spelers.

Maar op een andere manier tijd rekken :p
Eentje waar ik meer kan doen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Aangezien Brono een onbreekbare muur was en dit topic dringend een bump nodig heeft:

7o1DM.jpg

I came in like a wreeeecking ball :D
 
Bovenaan