XvsX(vsXvsX) #9

DeletedUser52001

Guest
soms is het wel duidelijk wie daarvan de schuldige is he, dan kan je degene die niet op komt dagen gewoon als verliezer opschrijven.

maar ben benieuwd naar de punten dan



ook redelijk lullig :p

Waarom is dat laatste lullig?

Trouwens, nu we het toch hierover hebben.
Bij opdracht 1b had ik ruim 3000 punten meer dan de nummer 2.
En toch kreeg ik maar 1 punt meer dan die nummer 2.

Ik verwacht daarvoor ook bonuspunten.

Dat was al een individuele opdracht he, dit is teamopdracht! Groot verschil!
 

DeletedUser

Guest
Dat was al een individuele opdracht he, dit is teamopdracht! Groot verschil!

Quechua wil bonuspunten voor een individuele prestatie.
Dan wil ik dat ook! :D

Maar serieus, dan overklas je de competitie zo erg en krijg je maar 1 punt meer.
Dat kan natuurlijk niet.
 

DeletedUser55797

Guest
Uitslag Opdracht 5a + 5b:

2j0cj11.png


Hier zitten dus de bonussen voor individuele prestaties bij!

Dan nu de afvallers + tussenstand:

2hofkmd.png


Ik verwacht bij de volgende opdrachten meer activiteiten!! Deze ronde ben ik mild geweest met waarschuwingen uitdelen en inactiviteit. (Heb de mensen die wel mee hebben gedaan aan het teamopdracht geen waarschuwing gegeven).

De waarschuwingen voor deze ronde:
Boertjeee & MarcoKnight
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Yo ik wil niet lullig doen maar Ik heb gvd ingestuurd, en dit is al de tweede keer dat mijn score niet genoteerd staat? Oh wacht mijn score staat er wel maar heb geen punten -_-
 

DeletedUser55797

Guest
Yo ik wil niet lullig doen maar Ik heb gvd ingestuurd, en dit is al de tweede keer dat mijn score niet genoteerd staat? Oh wacht mijn score staat er wel maar heb geen punten -_-

Score staat er wel.. enkel geen punten :confused:

Denk dat er iets is misgegaan met het invullen door mijn collega Laurens. Anyway, pas het aan!
 

DeletedUser16768

Guest
EDIT: zie nu dat ik hem niet opgestuurd heb....
Zie maar wat je er mee doet. Ik snap als je hem niet mee telt.

Misschien nog als extra bewijs dat ik wel op tijd heb gespeeld: (komt uit de pokerchat)
[4-3-2014 19:25:03] Flexibility: wat zijn jullie scores bij opdracht 5a? :D
[4-3-2014 19:25:21] Bappos: 1255 geloof ik
 

DeletedUser

Guest
SOrry, ik had een score van 980, waardoor ik toh geen punten zou krijgen, dus heb ik bewust niet ingeleverd :X
En tsja, ik snap backgammon nog niet, na meerdere giudes gespeeld te hebben, en toen ben ik het een beetje vergeten te spelen :X
Ik zal weeractiever zijn deze opdracht :)
 

DeletedUser

Guest
Yo ik wil niet lullig doen maar Ik heb gvd ingestuurd, en dit is al de tweede keer dat mijn score niet genoteerd staat? Oh wacht mijn score staat er wel maar heb geen punten -_-

Same here. Ik had 1347 ofzo geloof ik.

Overigens genaaid bij die andere opdracht dat SOF en die andere knakker er nooit waren. Wat kan ik daaraan doen? Ik was hier de hele tijd om tetris te spelen en heb het meerdere keren in het topic gevraagd.

Verder moeten jullie eens ophouden met het zelf gaan bepalen van de regels voor puntentoekenning tijdens het spel of als de scores al bekend zijn. Lekker makkelijk om als het je uitkomt te zeggen 'ja dit is beter zus of zo.' Leiding is onervaren dus zal hier wellicht nog wel voor vallen ook, lijkt me niet fair richting hun en de rest. Beetje asociaal zelfs.
 

DeletedUser

Guest
[7-3-2014 17:33:41] *** Senne verstuurde blosics.png ***
[0:51:07] Melvin Ooteman: je bestand is niet goed aangekomen. kan je die nogmaals versturen?
[11:30:11] Senne: oh shit sorry
[11:30:16] Senne: daarvoor moet jij online zijn toch

Hij laadt nog steeds niet. Maar heb zeker de op twee na beste score, dus noteer dat maar vast, ik bewijs het later wel. Bij mij verbindt ie niet maar wellicht kan iemand in team Koen hem posten want daar heb ik m ook gestuurd.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik denk dat de leiders prima in staat zijn te bepalen wat een eerlijke toevoeging zou zijn of niet Senne.

Ik zou ook voor volgende teamopdrachten dit aanhouden. Anders loont het helemaal niet om je in te zetten voor het team, er komt toch een samensmelting waarin je uiteindelijk voor jezelf moet.
 

DeletedUser

Guest
Er mogen ook wel wat grotere verschillen in punten zijn bij teamspellen, want weer wint ons team maar we schieten er nauwelijks iets meer op, 6 puntjes uitloop op de laatsten.

En wat mij betreft had je gewoon een 2-0 overwinning gerekend voor mij op Deviance, ik heb vaak genoeg pogingen gedaan om tegen hem te spelen maar als ik geen reactie krijg en hij geen initiatief toont kan ik daar ook niks aan doen..
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat de leiders prima in staat zijn te bepalen wat een eerlijke toevoeging zou zijn of niet Senne.

Ik zou ook voor volgende teamopdrachten dit aanhouden. Anders loont het helemaal niet om je in te zetten voor het team, er komt toch een samensmelting waarin je uiteindelijk voor jezelf moet.

Je hebt ook gelijk hoor dat het beter anders kan, maar zeg het dan vlak na de opdracht en niet als alles als bekend is. Het zijn inderdaad weldenkende leiders maar als ervaren forummers zoals jij gaan lopen klagen weet jij zelf ook wel dat spelleiders daar gevoelig voor zijn, anders zou je het ook niet doen.
 
Bovenaan