Spring Games

  • Topicstarter kevin seeldrayers
  • Startdatum

DeletedUser62248

Guest
42 #Dutch 24.680 10 2.468 10 2.468

Weer wat rangen gestegen! Daarnaast wil ik hierbij graag nog even ons nieuwe teamlid verwelkomen. Spelers daarop zijn topperts en het acc is dus zeker een aanwinst voor ons team!
 

DeletedUser62248

Guest
Update;

Rang 32, veroveringsfase is hier gestart nu bij aantal spelers, dus gaat hard zo. Lekker bezig allemaal :D
 

DeletedUser59349

Guest
Hoe gaat het hier?

Vannacht geedelt omdat mijn grote beschermheer daar mij heeft laten stikken en geen defence leverde wanneer ik het vroeg :mad: Als excuus kreeg ik, ja sorry ik was er de hele dag niet :( Zijn medespeler had de pm wel gelezen maar die had niks gedaan... :eek:

Nu is dit hoofdstuk volledig afgesloten voor mij. In de finale ben ik er weer ;)
 

DeletedUser

Guest
Gaan jullie nog de finale spelen? De qualifier zat nl. al vol met stabbers. Wat moet dat in de finale dan wel niet zijn...
 
Reactiescore
1.089
Gaan jullie nog de finale spelen? De qualifier zat nl. al vol met stabbers. Wat moet dat in de finale dan wel niet zijn...

Ehm dat kan ik nog wel vertellen van de finale van Summergames '12. Het zit vol met stabbers, mensen die je al 5x weggespeeld hebt, maar worden geinvite in een top 20 stam en zo overleven, mensen die express zich laten farmen door hun buren, zodat die ziek kunnen groeien. Dat soort dingen..
 

DeletedUser59349

Guest
Gaan jullie nog de finale spelen? De qualifier zat nl. al vol met stabbers. Wat moet dat in de finale dan wel niet zijn...

Ehm dat kan ik nog wel vertellen van de finale van Summergames '12. Het zit vol met stabbers, mensen die je al 5x weggespeeld hebt, maar worden geinvite in een top 20 stam en zo overleven, mensen die express zich laten farmen door hun buren, zodat die ziek kunnen groeien. Dat soort dingen..

Ik heb ook gemerkt dat er vieze spelletjes gespeeld worden... En niet alleen dat, zoals je zegt, farmaccounts worden aangemaakt en noem maar op... Gewoon al omdat je Nederlands bent kom je er niet tussen... Ik heb het nog geprobeert ik dacht ook dat het me gelukt was maar tevergeefs... Kun je nagaan hoe het er idd in de finale aan toe gaat...

Maar als de stam start met de activiteit zoals aan het begin van deze ronde dan doe ik graag mee. We hebben namelijk een mooie oplossing :D Geen vieze oplossing oid. Gewoon een tactische ;)
 
Reactiescore
1.089
In finale raad ik echt aan om in de rim te starten ;)
Ik kan wel een heel lang verhaal gaan lullen waarom dat handiger is. Maar ik heb t zelf meegemaakt, is echt de beste keuze ;)
 

DeletedUser59349

Guest
In finale raad ik echt aan om in de rim te starten ;)
Ik kan wel een heel lang verhaal gaan lullen waarom dat handiger is. Maar ik heb t zelf meegemaakt, is echt de beste keuze ;)

Juist dat is onze tactische beslissing geworden haha :p
In de core kwamen we namelijk tekort omdat die andere spelers meer gefarmd(of andere dingen :p) hadden dan ons. Ze hadden veel eerder een AH, waar wij dus machteloos tegen stonden... We konden ze wel prima backtimen her en der maar daar schoten we niks mee op toen de treintjes kwamen... Maarja ik ben wel benieuwd of we uberhaupt hetzelfde team hebben als in het begin.
 

DeletedUser

Guest
Ik was een beetje de interesse verloren nadat iedereen inactief werd :p
 
Bovenaan