Het verschil in morele waarden op w24

Reactiescore
1.089
Dit kreeg ik van de support:
Duckje 2014-02-22 22:47:26
Beste Isidorus van Sevilla,

De wereld is automatisch gesloten en tevens gearchiveerd, de info op de wiki is dus ook foutief en niet correct. Dit zal gewijzigd worden. Er is een verschil tussen een automatische en manuele sluiting. In dit geval een automatische. We kunnen de informatie dus ook niet voor je ophalen.

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl
Isidorus van Sevilla 2014-02-23 03:37:19
Beste Seppe,

Dit betekent dus oprecht dat wij de wiki hebben aangehouden, daarop onze strategie en ideeën hebben bepaald en dat deze wiki verkeerd is? Ik begrijp dat dit net zo vervelend is voor jullie als voor ons: jullie hebben een verkeerde wiki opgesteld wat vervelend is en wij zijn uitgegaan van "spelregels" die niet bleken te kloppen.

Is er echt geen enkele manier om de informatie die ons van tevoren via de wiki (oftewel de spelregels) is beloofd op te halen?

Ik hoop ten zeerste dat dit wel het geval is, anders zou het nogal zuur/vervelend zijn dat wij uitgaan van jullie/Innogames spelregels/wiki en dat dit foutief blijkt te zijn. In dat geval hadden wij ons namelijk anders opgesteld en ons anders gemanifesteerd. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

Met vriendelijk groet,
Isidorus van Sevila

Zwaar treurig dus weer... :eek:

Dat is inderdaad zwaar treurig. En eerlijk gezegd snap ik ook niet dat dat fout staat op de wiki. Dat had als een van de eerste dingen gecontroleerd moeten worden na de fout van w16.
Dat is zeker iets wat aangerekend kan worden. En ik vind dan ook eigenlijk dat er een enige vorm van extra vergoeding moet komen voor de tanken spelers.

Tw had de kans om van hun fout te leren na w16, en dat is niet gedaan. Daar moeten consequenties voor komen..

Met die 500 PA punten bedoelt hij het omkopen.
Last! bood spelers van Tanken PA aan om te leave, MMJO kreeg 500 aan geboden.

Echt? Hahaha :D
 

DeletedUser71152

Guest
Wanneer os w16 geëindigd? Want w28 ging wel in vredesmodus...
 
Reactiescore
1.089
Wanneer os w16 geëindigd? Want w28 ging wel in vredesmodus...

1 oktober 2013 ging daar de vredesmodus in die ong een week zou duren,
en de wereld sloot op 1 oktober 2013 (14 uur na begin vredesmodus)
 

DeletedUser71152

Guest
Nou ja nog geen 2 maanden later was w28 ook klaar en die ging direct de vredesmode in...
 

DeletedUser

Guest
Aardig vreemd dus allemaal, maarja zeg dan gewoon eerlijk dat je er geen zin aan hebt om w24 nog een week langer in de lucht te houden.
 

DeletedUser71152

Guest
Daar gaat het ook niet om. Het gaat om het mooie verhaal dat ik graag van Zaletio over Tanken zou willen lezen :D
 

DeletedUser59349

Guest
Daar gaat het ook niet om. Het gaat om het mooie verhaal dat ik graag van Zaletio over Tanken zou willen lezen :D

Dat vind ik ook wel jammer, zeker ook voor de buitenstaanders zou dit zeer interessant geweest zijn, want er is enorm veel gebeurt. Ik zou zo'n stuk ook erg graag willen lezen.
 

DeletedUser71152

Guest
Ach, het moest er toch eens van komen...

Haha ook op het AF de barman van de praathoek? :D

Dat vind ik ook wel jammer, zeker ook voor de buitenstaanders zou dit zeer interessant geweest zijn, want er is enorm veel gebeurt. Ik zou zo'n stuk ook erg graag willen lezen.

Inderdaad erg intresand en ook gewoon leuk. Ook voor speler die er niet gespeeld hebben, maar ook voor bemande accounts die veel later erbij kwamen, maar helaas zit het niet mee en gaan we dit nooit te lezen krijgen :(
 

DeletedUser61241

Guest
Haha ook op het AF de barman van de praathoek? :D



Inderdaad erg intresand en ook gewoon leuk. Ook voor speler die er niet gespeeld hebben, maar ook voor bemande accounts die veel later erbij kwamen, maar helaas zit het niet mee en gaan we dit nooit te lezen krijgen :(

Bedankt tw! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jou heb ik ook een tijd niet meer gezien op het af :O

Zat je nog wel tot het einde op frederik?

Frederik en ik zijn anderhalve maand voor het einde van de wereld gestopt met spelen? :p
Veel te druk IRL voor beide... :mad:
 

DeletedUser71152

Guest
Ow dat wist ik niet had anders ff nog wat clears naar je gestuurd :p
 

DeletedUser26046

Guest
Daar gaat het ook niet om. Het gaat om het mooie verhaal dat ik graag van Zaletio over Tanken zou willen lezen :D

Inderdaad, hij was nog heel wat van plan...........jammer.

Dat vind ik ook wel jammer, zeker ook voor de buitenstaanders zou dit zeer interessant geweest zijn, want er is enorm veel gebeurt. Ik zou zo'n stuk ook erg graag willen lezen.

Ja na dit gezeik met Duckje en het zoveelste gefaal van Tribalwars was ik het helemaal zat. Ik heb ontzettend veel inside informatie waar zelfs Tanken leden niet alles vanaf wisten (denk bv aan de affaire rond Gulio7). Alle bewijzen en gesprekken stonden echter in mijn notities, PMs (archief) en het stamforum. Dat was ontzettend veel informatie met onder andere kaartjes van de situatie waarin w24 zich op dat moment bevond.

Zonder dat wordt het een groot lulverhaal zonder enige onderbouwing of what so ever. Dat vond ik niet de moeite waard en ik was/ben het spel door dit constante gevecht met TW zelf (regels die niet kloppen, onverklaarbare banns, regels die achteraf verandert worden waardoor je dan alsnog "rechtmatig" gestraft wordt) dat ik ook amper ben ingelogged. Vandaar dat ik ook al een hele tijd niet op TW/het AF ben geweest. Dus zo doende ook mijn late reactie.

Misschien heb ik ooit nog zin om het alsnog te gaan typen maar om nu uren en uren erin te gaan steken om alleen al mijn geheugen chronologisch correct te krijgen daar heb ik echt geen enkele motivatie voor. Mijn excuses aan iedereen van w24 die hierop gerekend had! Ik had het graag anders gezien en door middel van supportaanvragen heb ik het geprobeert te halen maar dat is dus mislukt. Mijn excuses dus nogmaals. Succes verder aan iedereen op TW die doorspeelt en aan degene die stoppen: succes IRL!
 

DeletedUser59349

Guest
Ik begrijp het zeker Zaletio, ik ben het dan ook helemaal met je eens dat je daar geen zin in hebt.

Jij ook succes met je RL! :) Of mocht je nog ergens anders gaan spelen, veel succes daar ;)
 
Bovenaan