Grappige aanvallen

DeletedUser

Guest
Nou dat is niet zo moeilijk meer, Only is dood
kingringo op delete
zoto96 stam uit gegaan


Het vermoeden was hier al toen jullie uit Only zijn gegaan, toch blijft het jammer vijand of niet. Voor W7 is dit toch weer een stap verder naar het einde toe.

en 3 accounten die dik verliezen knabbelaar-farwen en pariah

de rest vertel ik maar niet, 2 mensen verdienen net iets meer lof dan de anderen , davide1 altijd bereid om mee te doen
en trukzilla die alle v.v. vaak gedaan heeft
"

Klopt en in mijn vorige post gaf ik het ook aan, voor TWR en Exe is dit een soort boost want meerdere accounts zijn toch wakker geworden en denk zelf ook niet dat Only hier nog iets aan kan veranderen. Davide is onze buurman paar gesprekken mee gehad en lijkt mij een aardige speler. Als hij zou stoppen zou dit voor ons account ook grote gevolgen hebben want hij is de enige in zuid die nog iets doet.

en hoe goed demo73 de stam ooit op de kaart heeft gezet hoe mider goed hij het laatste jaar dit volgehouden heeft maar neem hem niks kwalijk want ik ken zijn rl situatie en wens hem en zijn meisie alle gezondheid verder toe

Denk dat niemand zal ontkennen dat demo een goede stam heeft geleid, maar er zijn meerdere stammen waar stamleiders zitten die respect verdienen het is niet iets dat je zo maar doet. Demo ben ik nooit fan van geweest binnen het TW gebeuren maar zoals ik jou hoor is er iets in RL en wens hem en zijn vriendin alle beste toe.

Voor de rest zullen wij zien hoe lang W7 nog zal door gaan.
 

DeletedUser

Guest
Dacht dat Ringo een grapje maar, doch hij is echt op del gegaan..

Respect naar mijn oude vijand, we hadden zo wel eens onze meningsverschillen en ruzies, toch was je voor mij de grootste motivatie door te gaan, wou je zo graag oprollen :p
 

DeletedUser

Guest
Dacht dat Ringo een grapje maar, doch hij is echt op del gegaan..

Respect naar mijn oude vijand, we hadden zo wel eens onze meningsverschillen en ruzies, toch was je voor mij de grootste motivatie door te gaan, wou je zo graag oprollen :p

Dat snap ik dat je dat graag wilde maar dat was je toch niet gelukt

3 keer scheepsrecht zegt men wel eens en die 3 massa aanvallen heb ik steeds overleefd

ik hoop dat heel only op delete gaat dan hebben jullie nog een jaartje bb te edelen voordat je de overwinning kan opeisen tenzij je die overwinning samen met exe opeist
 

DeletedUser

Guest
tja ... dit doet me toch denken aan ratten die een zinkend schip verlaten ...
 

DeletedUser

Guest
tja ... dit doet me toch denken aan ratten die een zinkend schip verlaten ...

A ik ben geen rat dat ben jij altijd geweest met je teveel aan accounten

B zinkend schip verlaten, zit beetje waarheid in

C ik gun jou gewoon niet het plezier om te blijven aanvallen zonder succes wie is er nu een idiote noob? die zijn rl en relaties op het spel zet door elke dag duidenden aanvallen te blijven sturen
 

DeletedUser

Guest
A ik ben geen rat dat ben jij altijd geweest met je teveel aan accounten

B zinkend schip verlaten, zit beetje waarheid in

C ik gun jou gewoon niet het plezier om te blijven aanvallen zonder succes wie is er nu een idiote noob? die zijn rl en relaties op het spel zet door elke dag duidenden aanvallen te blijven sturen

haha, zo kennen we ringo weer .... en by the way, het verhoopte succes is er wel degelijk: jij hebt het opgegeven :D
 

DeletedUser

Guest
haha, zo kennen we ringo weer .... en by the way, het verhoopte succes is er wel degelijk: jij hebt het opgegeven :D

Ik heb niks opgegeven want je hebt geen succes gehaald en er liepen geen aanvallen meer op mij omdat je met 13 man mij niet kon ownen

ik ben gestopt omdat ik zag dat andere stamleden helaas wel verloren en Only als stam w7 niet meer kon winnen en dan kan ik mijn tijd beter besteden

als ik had gewild had ik je in mijn eentje opgerold zoals ik al vaker bewezen heb dat je niks voorsteld
zelfs je stammaatjes bevestigen dat je gefrustreerd was dat je me niet kon ownen
 

DeletedUser

Guest
Ik zal ook nog maar een keer van me laten horen :D

Lange tijd heb ik op markiekjh fun gehad op deze wereld , InS en CN waren voor mij toch echt wel de mooiste tijden. Ik heb geprobeerd om een comeback te maken op kayx22 en ben toch nog een heel eindje gekomen. Helaas ging het eind vorig jaar niet meer zo goed kwa tijd/gezondheid en allerlei andere zaken waardoor ik er geen tijd meer in wilde stoppen. Daarbij komt ook dat er te weinig mensen actief zijn in de stam om de VV's op te vangen. Ik kan mijn gezondheid op het spel zetten en de verliezen uitstellen, maar we zijn gewoon met te weinig.

Daarom heb ik in januari besloten om er mee te stoppen voor mezelf. Ik denk dat Jjjoonnaatt / carpontie dat wel gemerkt hebben, want ze kwamen er ineens makkelijk door :p Succes nog allemaal, bedankt voor de mooie jaren op w7 en wie weet tot ziens :D
 

DeletedUser

Guest
Valt best mee hoe gefrusteerd abrikoosje is. Hij is ook maar een arme abrikoos.
 

DeletedUser

Guest
frustraties????? hahaha ... nul frustraties .... alles ging prima naar wens .... ik was meer en meer dorpen aan het pakken rond ringo om dan uiteindelijk ringo zelf aan te pakken ... want dat was het enige probleem tot nu toe .... de slagkracht van dichtbij was te beperkt .... maar dat nadeel heb je automatisch als aanvallende speler die steeds verder wil oprukken ....

afin, het is gegaan zoals het gegaan is en only heeft uiteindelijk het onderspit gedolven ....
 

DeletedUser

Guest
Dan zal deze wereld nu wel snel tot een einde komen....gefeliciteerd aan de winnaars.

BTW gaan jullie na deze wereld ook weer ergens opnieuw beginnen?
 

DeletedUser25273

Guest
Whatje heeft al zijn moed bijeen geraapt en durft me eindelijk aan te vallen nu bijna al mijn stamgenoten barbaar zijn geworden en zijn gemiddelde stack van 15 rijen dorpen diep aan zijn front er als volgt uit ziet:

Aantal: 207984 126963 6353 208897 4501 2539 422 34981 210 104 0 0

Ben blij dat er nog echte helden zijn.:D:D:D:p:eek:

Ook echte pro's.^^

Ondersteuning voor 55 E2 Z Demo73 Only Us! 168


Edel (558|652) abrikoos07 F60
Herkomst Speler: abrikoos07
Dorp: Abrikoos 55-65 D14 (558|652) C65
Doel Speler: Demo73
Dorp: 55 E2 Z Demo73 Only Us! 168 (538|595) C55
Aankomst: 22.03.14 22:59:59
Aankomst in: 32:18:15
» Verzamelplaats
» Looptijden tonen (Tag-tool)

Mogelijke looptijden tussen de dorpen
Eenheid Looptijd Verstuurtijd Geleden Bevel herbenoemen
Edelman Edelman 35:14:15 op 21.03. 11:45:44 2 uren, 55 minuten


Gefeliciteerd met de overwinning Exe.!, jullie hebben de langste adem. Na 6 jaar w7 heeft nagenoeg elke speler van Only er de brui aan gegeven, wereld heeft te lang geduurd. We hebben lang strijd kunnen bieden, maar met 3 man tegen 2 miljard aan accounts het hoofd bieden is een beetje teveel van het goede, we kunnen nuttigere dingen met onze tijd doen. Leuke tijd op w7 gehad tot een jaar of 2-3 geleden, daarna is het steeds een beetje minder leuk geworden, teveel spelers gestopt waar het leuk mee samenwerken was. InnoGames heeft inmiddels wel genoeg aan me verdiend de afgelopen 6 jaar, dus het ga jullie goed allemaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20611

Guest
Demo73 het was altijd fijn praten met je! Bedankt voor de VV's!
Of je nu wint of niet, je hebt een uitmuntende prestatie neergezet, respect daarvoor!

Veel succes in je leven!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Whatje heeft al zijn moed bijeen geraapt en durft me eindelijk aan te vallen nu bijna al mijn stamgenoten barbaar zijn geworden en zijn gemiddelde stack van 15 rijen dorpen diep aan zijn front er als volgt uit ziet:

Aantal: 207984 126963 6353 208897 4501 2539 422 34981 210 104 0 0

Ben blij dat er nog echte helden zijn.:D:D:D:p:eek:

Ook echte pro's.^^

Ondersteuning voor 55 E2 Z Demo73 Only Us! 168


Edel (558|652) abrikoos07 F60
Herkomst Speler: abrikoos07
Dorp: Abrikoos 55-65 D14 (558|652) C65
Doel Speler: Demo73
Dorp: 55 E2 Z Demo73 Only Us! 168 (538|595) C55
Aankomst: 22.03.14 22:59:59
Aankomst in: 32:18:15
» Verzamelplaats
» Looptijden tonen (Tag-tool)

Mogelijke looptijden tussen de dorpen
Eenheid Looptijd Verstuurtijd Geleden Bevel herbenoemen
Edelman Edelman 35:14:15 op 21.03. 11:45:44 2 uren, 55 minuten


Gefeliciteerd met de overwinning Exe.!, jullie hebben de langste adem. Na 6 jaar w7 heeft nagenoeg elke speler van Only er de brui aan gegeven, wereld heeft te lang geduurd. We hebben lang strijd kunnen bieden, maar met 3 man tegen 2 miljard aan accounts het hoofd bieden is een beetje teveel van het goede, we kunnen nuttigere dingen met onze tijd doen. Leuke tijd op w7 gehad tot een jaar of 2-3 geleden, daarna is het steeds een beetje minder leuk geworden, teveel spelers gestopt waar het leuk mee samenwerken was. InnoGames heeft inmiddels wel genoeg aan me verdiend de afgelopen 6 jaar, dus het ga jullie goed allemaal.


tja, eens een blèter, altijd een blèter zeker? en wat dat stoppen betreft, het lukt niet zo goed zeker? last van afkickverschijnselen of zo? altijd leuk om eens wat edels te sturen naar zo'n zelfverklaarde 'stopper' om dan te zien dat ze het echt niet kunnen laten om de edels te killen ....
 

DeletedUser25273

Guest
Volgens mij was jij al meerdere keren een zelfverklaard stopper en ben jij er toch ook nog altijd om aan te tonen dat je de grootste noob van wereld 7 bent?!:rolleyes: Ik heb nog een PM liggen bij Exe.!, eens kijken of ze toch de ballen hebben om de strijd tegen =OAD= aan te gaan om de wereld op een leuke manier te eindigen. Ik zie jou namelijk graag nog even van wereld 7 verdwijnen voor er een overwinning geclaimd wordt. Only is inderdaad gedaan, met 3 man is het niet vol te houden.

Jouw enige "skill" is het sturen van veel aanvallen en daarbij zoveel mogelijk kata sturen om dorpen te slopen.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij was jij al meerdere keren een zelfverklaard stopper en ben jij er toch ook nog altijd om aan te tonen dat je de grootste noob van wereld 7 bent?!:rolleyes: Ik heb nog een PM liggen bij Exe.!, eens kijken of ze toch de ballen hebben om de strijd tegen =OAD= aan te gaan om de wereld op een leuke manier te eindigen. Ik zie jou namelijk graag nog even van wereld 7 verdwijnen voor er een overwinning geclaimd wordt. Only is inderdaad gedaan, met 3 man is het niet vol te houden.

Jouw enige "skill" is het sturen van veel aanvallen en daarbij zoveel mogelijk kata sturen om dorpen te slopen.

juist, ja ... ik ben ook al een paar keren van plan geweest om te stoppen (iedereen op w7 waarschijnlijk), het verschil is dat ik toen effectief dagen niet meer bezig geweest ben met tw ... eventuele aanvallen liet ik gewoon lopen, edels of geen edels ... pas na een tijd kwam de goesting terug ...

er is toch een verschil met iemand die verklaart te stoppen maar nog altijd de edels blijft killen ... zo iemand wil niet echt stoppen maar vreest gewoon teveel verlies en dekt zich dan maar in met een 'ik stop toch - het kan me niet schelen - ik verspil geen tijd en geld meer aan tw'-verklaring ...

en ochot, die 'skills' ... dit spel vereist geen skills ... enkel maar tijd en aanwezigheid .... en op het juiste moment op een knopje drukken .... als DAT skills zijn dan is dit een spel voor zwakbegaafden met teveel tijd, lol ....

overigens, ik zou graag mijn ODD nog wat opkrikken voor w7 ten einde is, kun jij geen lading clears sturen?
 
Bovenaan