Spring games

Deleted User - 24028

Guest
Het is 10982347192437x aangegeven dat je geen Nederlands mag op je profiel. Dat jullie het dan nog steeds doen is gewoon idioot. Moet je hier niet huilie huilie doen.

Voor 1 keer moet ik die NOOB w22'er gelijk geven :D
 

DeletedUser

Guest
Het ergste is ik heb het er alvast niet opgezet ;)

maar goed, 3 uur, maakt mij niet :D khad moetten voorstellenof ze 20 % punten aftrek deden :p (dat is dan in dorpen) en kheb maar 1 Dorp .. is 0.8 ... afgerond is dat geen straf.

Maar goed, zijn ze al gewoon Die S geven we een Ban, anders is de lol eraf voor al de rest :D
 

DeletedUser60153

Guest
Het is 10982347192437x aangegeven dat je geen Nederlands mag op je profiel. Dat jullie het dan nog steeds doen is gewoon idioot. Moet je hier niet huilie huilie doen.

Mag ik je erop wijzen dat wij het niet op ons eigen profiel hadden staan? Stammenprofiel... Maar we zijn oprichters dus de lul.
 

DeletedUser

Guest
Mag ik je erop wijzen dat wij het niet op ons eigen profiel hadden staan? Stammenprofiel... Maar we zijn oprichters dus de lul.

Als jullie een goede leiding hadden gehad, was zoiets opgemerkt en eruit gehaald. Nu hadden jullie dat niet en zijn jullie als stamleider er verantwoordelijk voor. Ik vind het terecht.
 

DeletedUser60153

Guest
Als jullie een goede leiding hadden gehad, was zoiets opgemerkt en eruit gehaald. Nu hadden jullie dat niet en zijn jullie als stamleider er verantwoordelijk voor. Ik vind het terecht.

Lol. Ik val van m'n stoel van het lachen van die opmerking. Als we een goede leiding hadden gehad. WHAHAHAHAHA. Even erop wijzen dat we hier stamleiders hebben zitten die zich op elke wereld waar ze hebben gespeeld hebben bewezen als goede stamleider?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als jullie een goede leiding hadden gehad, was zoiets opgemerkt en eruit gehaald. Nu hadden jullie dat niet en zijn jullie als stamleider er verantwoordelijk voor. Ik vind het terecht.

lullige is als je dus andere mensen aangeeft met nederlandse woorden in hun profiel die niet worden gebanned .. is ook triest dat er met twee maten wordt gemeten
 

DeletedUser62248

Guest
lullige is als je dus andere mensen aangeeft met nederlandse woorden in hun profiel die niet worden gebanned .. is ook triest dat er met twee maten wordt gemeten

Dan zal daar toch een duidelijk verschil in zitten, want tw heeft toch wel een heel duidelijk en eerlijk straffen-systeem ;)
 

DeletedUser

Guest
Dan zal daar toch een duidelijk verschil in zitten, want tw heeft toch wel een heel duidelijk en eerlijk straffen-systeem ;)

mag jij het verschil uitleggen aan mij

mijn profiel stond : hier zijn we weer

een willekeurig ander profiel :

70HYM.png


dus wat is het verchil dat ik een ban krijg en deze niet (is ook aangegeven deze speler)
 

DeletedUser

Guest
Als jullie een goede leiding hadden gehad, was zoiets opgemerkt en eruit gehaald. Nu hadden jullie dat niet en zijn jullie als stamleider er verantwoordelijk voor. Ik vind het terecht.

ik hoor jullie niet meer ???

lukt het niet op springgames ? ....
hahaha hoogmoed komt voor de val heh ;)
 

DeletedUser62248

Guest
Ik zie onze stam anders nog altijd ruim in de top 50 staan, dus niks te vrezen ;)
 

DeletedUser71860

Guest
Wat een ***n00bs zijn het toch joh. Mentaal ga ik ook kapot vanbinnen. Schaam me er bijna voor :D

Ik zag dat 13Lad3r trouwens terug speelt :eek:. Als die actief speelt is iedereen bij voorbaat kansloos :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jep. Het is alleen Tanasja die speelt, maar alsnog is het een enorme aanwinst voor ons :)
 

DeletedUser

Guest
Lol, wanneer jullie geedeld worden komen jullie wel weer met smoesjes als 'we waren niet online '. Boeit geen reet wat er nu gebeurd is. Top 50 gaan we makkelijk halen en dan kunnen we in de finale niet dezelfde fouten maken als nu. Kunnen we beter deze ronde hebben dan in de finale.
 
Bovenaan