Signum vs Inf.

DeletedUser54934

Guest
Je voelt jou ook direct grappig he :)

Nee hoor verre van zelfs, maar eveneens weer bedankt voor je geweldige reactie die een hoop bijdraagt aan de propagandavoering van jullie stam! Ik kijk erg tegen je op en zal me dus proberen te meten aan de geweldige poëet die je bent met dit mooie gedichtje dat ik voor Inf. heb gemaakt.

Er brand een kaarsje
Het vlammetje wordt
Kleiner en kleiner
Er blijft niets over

Alleen de herinneringen
Blijven over van dit vlammetje
Het duurt een hele poos
Voordat herinneringen weg vloeien

Jouw Inf. dat was zo teer
Word langzaam afgebroken
Het deed ons zo zeer
Maar we kregen geen weerstand meer…

Het vlammetje is uit
Herinneringen zijn er
Die langzaam aan
Weg vloeien

Ze blijven bestaan
Tot het einde
Van de week
Dan vloeien ze weg.


Ik hoop dat je me nu misschien serieus kan nemen en me als je gelijke kan zien want dat is alles wat ik zoek met mijn onzekere gedrag in deze heftige wereld die iedereen probeert te slopen .
 

DeletedUser

Guest
Is er nog iemand van Inf. die zijn woordje komt doen met bijv. de gebruikelijke smoes dat de speler 'inactief'/op vakantie/in het ziekenhuis' was?

Ik zal dan wel ff mijn woordje doen ;)

Allereerst, mooie aanval van Signum. Slecht erop gereageerd door ons, Inf. Het is erg jammer dat er gewoonweg niet meer gecommuniceerd werd en de accounts het voor gezien hielden, zonder een VV af te geven. (bekro2, stecol, dwibbel). Ik vond het heel erg dat er niet gereageerd werd op OS aanvragen en er überhaupt niet meer gepraat werd op het forum (dit geldt uiteraard niet voor iedereen van Inf.)
 

DeletedUser54934

Guest
Smoesjes, smoesjes, smoesjes. Dwibbel scheet hem idd al in zijn broek toen nog maar 2 aanvallen liepen . Stecol heeft aan het begin deftig verdedigt maar gaf het pas later op naar de aanvallen van 'de perfecten' als Dcranea en Justus. Bekro2 verdedigt nog steeds en kan gewoon niet op tegen ons.
 

DeletedUser

Guest
Smoesjes, smoesjes, smoesjes. Dwibbel scheet hem idd al in zijn broek toen nog maar 2 aanvallen liepen . Stecol heeft aan het begin deftig verdedigt maar gaf het pas later op naar de aanvallen van 'de perfecten' als Dcranea en Justus. Bekro2 verdedigt nog steeds en kan gewoon niet op tegen ons.

Ken je nagaan dat je dan meer weet dan ik, ik heb verder niks meer gehoord van Stecol en Bekro2. Idd aan het begin zaten ze nog te verdedigen, maar praten deden ze niet. Dus waarom zijn dit smoesjes?
 

DeletedUser5148

Guest
Illy stop eens met de boel op te blazen... Kunnen we even goed dat Nooble-topic terug aanhalen.
 

DeletedUser54934

Guest
Illy stop eens met de boel op te blazen... Kunnen we even goed dat Nooble-topic terug aanhalen.

Wat heeft dat er nou mee te maken dan? Ik vind je beste kerel hoor ;) maar Nooble heeft hier vrij weinig mee te maken lijkt me ? Nooble en Signum zijn compleet anders Nooble faalde en Signum is een compleet andere organisatie zoals ik je al eerder vertelde. De boel opblazen mag jij het noemen maar ik noem het eenzijdige-propagandavoering aangezien er hier weinig word gereageerd door leden van Inf. Laat ons ook even een feestje vieren na deze aanval van 'de perfecten'.
 

DeletedUser5148

Guest
Wat heeft dat er nou mee te maken dan? Ik vind je beste kerel hoor ;) maar Nooble heeft hier vrij weinig mee te maken lijkt me ? Nooble en Signum zijn compleet anders Nooble faalde en Signum is een compleet andere organisatie zoals ik je al eerder vertelde. De boel opblazen mag jij het noemen maar ik noem het eenzijdige-propagandavoering aangezien er hier weinig word gereageerd door leden van Inf. Laat ons ook even een feestje vieren na deze aanval van 'de perfecten'.

Ik refereer naar dat Nooble-topic omdat er werd gepost op laag niveau. Het is inderdaad de boel uitvergroten en ik ben niet de enige die dat zo interpreteert als ik de reactie van swoof kan lezen. Daarnaast vind ik het een trieste zaak dat je jezelf en Signum als perfect aanschouwd. Dat zijn hilarische uitspraken die je doet, zeker na de halvering van CFA.

Mensen die vallen in pretentie en de bescheidenheid vergeten zijn gedoemd. Hoge bomen vangen veel wind... En edels.
En ja dat heb ik zelf uitgevonden :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wel een beetje jammer dat thunderwar het hazenpad kiest, en en Signum hem dan nog aanneemt ook...
 

DeletedUser

Guest
Ik refereer naar dat Nooble-topic omdat er werd gepost op laag niveau. Het is inderdaad de boel uitvergroten en ik ben niet de enige die dat zo interpreteert als ik de reactie van swoof kan lezen. Daarnaast vind ik het een trieste zaak dat je jezelf en Signum als perfect aanschouwd. Dat zijn hilarische uitspraken die je doet, zeker na de halvering van CFA.

Mensen die vallen in pretentie en de bescheidenheid vergeten zijn gedoemd. Hoge bomen vangen veel wind... En edels.
En ja dat heb ik zelf uitgevonden :cool:

Kan met onze stamnaam te maken hebben.. #dtv :rolleyes:
 

DeletedUser54934

Guest
Illy = aandachtzoeker

Ik zie dat jij mij goed kent! Ik zou mezelf ook graag beschouwen als onzeker maar dat zou jij vast al moeten weten aangezien je mij zo goed kan omschrijven.

Ik refereer naar dat Nooble-topic omdat er werd gepost op laag niveau. Het is inderdaad de boel uitvergroten en ik ben niet de enige die dat zo interpreteert als ik de reactie van swoof kan lezen. Daarnaast vind ik het een trieste zaak dat je jezelf en Signum als perfect aanschouwd. Dat zijn hilarische uitspraken die je doet, zeker na de halvering van CFA.

Mensen die vallen in pretentie en de bescheidenheid vergeten zijn gedoemd. Hoge bomen vangen veel wind... En edels.
En ja dat heb ik zelf uitgevonden :cool:


Er werd idd gepost op laag niveau maar dat lag niet aan mij, ik vergroot idd de boel maar hoort dat niet bij propaganda voering? Ik dacht dat ik hier bij Wereld 35 Politiek & Propaganda was maar dat zal ik dan wel verkeerd hebben ;_. Ik vergroot trouwens liever de boel op een nette manier dan dat ik een topic ga vervuilen met alleen een 'lol' of 'illy is een aandachtzoeker' als hij serieus zou reageren zou ik nooit op zo'n manier reageren maar zulke uitspraken als die van hem zal ik nooit maar dan ook nooit serieus kunnen nemen. CFA was gewoon een foutje met een te vroege overstap van een co, ik denk dat iedereen dat wel eens overkomen is dus daar hoeven jullie je allemaal niet zo druk over te maken lijkt me? De 'perfectie' is gewoon een verwijzing naar onze stamnaam wat een komische bedoeling moet hebben en dat zullen mijn stamgenoten wel snappen. Mooie uitspraak die je daar doet maar na mijn mening vat je het allemaal veel en veel te serieus op.
 

DeletedUser

Guest
Dat er op laag niveau gepost word, kan misschien komen omdat dit een spelletje is en geen politiek? Sommige mensen hechten echt hun leven aan dit spel :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest

(rofl)

Illy is juist niet zo type, Illy loopt altijd lekker te trollen en mensen belachelijk te maken. Verder speelt die het spelletje erbij voor zijn lol. Er zijn mensen die zeiken als je 1 post op laag niveau hebt, dat vind ik van die zielloze nolivers.

Trouwens, moet jij je stam niet helpen inplaats van posten wat niet eens waar is :rolleyes:?
 

Deleted User - 487958296

Guest
ik snap jou niet goed wat gebeurt er mss? :)

Denk toch echt dat jij nergens over mag klagen als je zelf niet eens een fatsoenlijke zin kan maken met interpunctie, kan ook aan mij liggen natuurlijk.:rolleyes:
 
Bovenaan