Het Grote W21 Fotoplakboek

DeletedUser71860

Guest
kijk dit is nuvanila (steven)

5Wnvh.jpg

Nula Nivelo :D
 

DeletedUser

Guest
Het gezin Fruit:

cornetto

A26_dikkePAUL_blgNB.jpg.h380.jpg.568.jpg

speeders

10-dingen-die-je-nog-niet-wist-over-huilende-baby-s-5166.jpg

En zijn broer ejo

21mada_huilbaby_car.jpg

Michel :)D)

images

metaladx

the-game_jpeg_250x564_q85.jpg

full-time

13967.png

warre

1df687179bb06d6053c8c64f99037dd1058eebfbfda7acf01a6082ffd50bdb2d.jpg

purpletail

moraalridder.jpg

kids pkr

downie.PNG
 

DeletedUser60153

Guest
Ik snap Cornetto, warre en Kids pkr niet. De rest vind ik vrij geestig.
 

DeletedUser63278

Guest
Ik snap niet dat je mensen met een beperking hier ludiek wil laten overkomen ...

Zegt wat over jezelf, triestig topic dit en mag dan ook direct worden gesloten mijn part.
 

DeletedUser45033

Guest
Ik snap niet dat je mensen met een beperking hier ludiek wil laten overkomen ...

Zegt wat over jezelf, triestig topic dit en mag dan ook direct worden gesloten mijn part.

oei, zo snel op je teen getrapt? Humor is van alle tijden en de mensen die hier op de foto staan hebben duidelijk wel hun toestemming gegeven hoor dat deze foto getrokken werd dus de betrokken personen zullen zeker niet gekwetst zijn. Maar jij bent zeker iemand zonder humor en zal dan ook nooit lachen met moppen over Belgen, marokkanen, turken, negers (en de rest van de wereldbevolking) pastoors die met hun handjes niet van de kinderen kunnen blijven, gehandicapten, gelovigen, vrouwen, mannen, blondjes, homo's, lesbiennes.... en zo kan ik nog een tijd doorgaan hoor.

Triestig leven zonder humor...
 

DeletedUser60153

Guest
Ik snap niet dat je mensen met eenik vond ze beperking hier ludiek wil laten overkomen ...

Zegt wat over jezelf, triestig topic dit en mag dan ook direct worden gesloten mijn part.

Ik vond ze zelf ook wel hard maar zo'n reactie is wel weer een beetje overtrokken. Bent met Philip eens en als de plaatjes te koppelen waren zou ik t grappig vinden, maar ik zie de link niet echt. :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Beter een leven zonder humor dan helemaal geen elven he flipje :D
 

DeletedUser45033

Guest
Beter een leven zonder humor dan helemaal geen elven he flipje :D

ik heb een geweldig leven warre, ik heb het geluk op mijn "werk" TW te spelen dus ik wordt eigenlijk betaald om dit spelletje te spelen :p

En net terug van een weekend Hogerheide (wk veldrijden, was de moeite, nog nooit zoveel zatte mensen samen gezien :D)
 

Deleted User - 24028

Guest
Heb toch niet gezegd dat jij geen leven hebt :D
Zo een gelukzak die TW kan spelen op werk :eek: Ik ga eens bij innogames horen of ze gen TW testers nodig hebben die goed betaald worden :p
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet dat je mensen met een beperking hier ludiek wil laten overkomen ...

Zegt wat over jezelf, triestig topic dit en mag dan ook direct worden gesloten mijn part.

en welke stam is hiermee begonnen ??

uhm oja fruit ...


zegt meer over fruit .. en een beperking en dement


PS het is trouwens niet iemand met een beperking waarmee resist spot hoor ??
is echt gewoon fresomania ??

Zoiets?

5cFng.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
en welke stam is hiermee begonnen ??

uhm oja fruit ...


zegt meer over fruit .. en een beperking en dement


PS het is trouwens niet iemand met een beperking waarmee resist spot hoor ??
is echt gewoon fresomania ??

Zijn wij met het topic begonnen ? Sinds wanneer zit Idunno in Fruit ? Hij heeft er zelfs nooit in gezeten :confused:
 

DeletedUser

Guest
Zijn wij met het topic begonnen ? Sinds wanneer zit Idunno in Fruit ? Hij heeft er zelfs nooit in gezeten :confused:

het ging om de foto's piet.
het ging meer om deze post .. waarin iemand met een beperking wordt gebruikt , waar iemand mee is begonnen

Wat fotootjes van de recentste teammeeting in het Resistkamp :)

Frozenduck2:
justin-bieber-09.jpg

Fresomania:
Meme-HD-Wallpaper-Widescreen.jpg

Bingokiller:
13048.jpg

Bringoutthebottles:
kop-in-zand.jpg

Team Zonpon:
SouthParkKopInHetZand.jpg

No More Idols:
Error 404: No Location
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71860

Guest
Dat was ik Bingo :p.

Wat een moraalridders hier. Ik doe vrijwilligerswerk around the globe. Moet ik jullie nu ook afmaken omdat jullie geen poot uitsteken terwijl je al het leed van de wereld ziet op TV? Moet ik jullie afmaken omdat jullie elke dag per se vlees moeten eten. Ook al weet je dat jouw maaltijd eerst opgesloten wordt, dan vetgemest om dan een vlijmscherpe pin door de kop gejaagd te krijgen... Maar ooo maar, als er ietwat zwarte humor aan te pas komt

Ik dacht: even wat perspectief in jullie kleine wereld. En ja dit zijn assumpties. Gebaseerd op de gemiddelde Belg/Hollander
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan