Lievelingsspeler

DeletedUser70993

Guest
Hmm, moet ik maar mod worden, vind mensen pesten altijd wel leuk.
 
Reactiescore
556
Axfire, vanwaar dit strenge regime? Niemand heeft er last van als wij hier een gezellig gesprekje houden toch? Of heb ik dat nou verkeerd?

dat kan je in praathoek doen ^^
mss komt er dan wat meer uit dan hoi en hallo daar :)
 

DeletedUser70993

Guest
Snap het idee erachter ook wel, maar het forum is simpelweg niet populair genoeg om überhaupt moderatie nodig te hebben. Laat staan geneuzel over gesprekken die niet over het onderwerp gaan te lopen controleren.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Moderatie moet er wel zijn, en opzich is het ook wel fijn als serieuze topics ontopic blijven.
Alhoewel ik dit nog wel enigzins on-topic vind. Het is in ieder geval geen spam
 

DeletedUser34690

Guest
Snap het idee erachter ook wel, maar het forum is simpelweg niet populair genoeg om überhaupt moderatie nodig te hebben. Laat staan geneuzel over gesprekken die niet over het onderwerp gaan te lopen controleren.

Moderatie moet er wel zijn, en opzich is het ook wel fijn als serieuze topics ontopic blijven.
Alhoewel ik dit nog wel enigzins on-topic vind. Het is in ieder geval geen spam

Hoi,

Soms is het nodig om weer een beetje terug te keren naar het onderwerp, er zijn namelijk niet voor niets verschillende topics... zo behoud je het overzicht. Natuurlijk kan een discussie soms is een klein beetje afwijken van het onderwerp, maar er moet een moment zijn dat je weer een beetje terug komt bij het onderwerp.
Anders hebben de verschillende topics ook helemaal geen zin.
Door toch telkens een beetje bij het onderwerp te blijven krijg je ook overzicht.
Maar goed, zoals je ziet is de discussie ook voor een groot deel blijven staan, maar is het dan nu wel weer de bedoeling om bij het onderwerp te blijven. Ik hoop dat ik hier een beetje duidelijkheid in heb kunnen geven.
Uiteindelijk doe ik dit zodat het voor iedereen prettig blijft om het forum te bezoeken.
Voor eventuele verdere vragen kun je me een PM sturen, nu dus weer on-topic a.u.b.:)
 
Bovenaan