Top Stammen w7

DeletedUser

Guest
GHEHE!!die ormazd last van alzheimer??:D
ik help je effe herinneren aan je eigen leidinggevenden oriskany en amuntje.
(p.s INQ moet vooral doorgaan met forumberichten wissen)ach nee,sorry dat heet amunralicisme of ariskanycisme:eek:

En weer heeft deze niet InQ lid commentaar op de stam Inquisitie. Ja we weten dat het je niet je favoriete stam is. So what? Wat wil je hiermee bewijzen? doelloze post

hup* Hup* ga terug in je grot en de wereld zal je nooit meer vinden. :D

*ZUCHT*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
4 _InQ_ 66.872.514 66.872.514 28 2.388.304 6722 9.948
5 Only 66.219.827 67.248.742 47 1.430.824 6745 9.970

Uiteindelijk trekken wij aan het langste eind. :D
 

DeletedUser

Guest
Leer het nou eens, ik heb geen eigen netwerkje van mensen die mij overstelpen met informatie. Ik ken niet alle toppers van deze wereld en onderhoud geen nauwe banden met andere leiders van topstammen. Ik houd niet van achterkamertjespolitiek, mijn eigen sores laat ik buiten de publiciteit. Ik volg alleen dit publieke forum en wat ik daaruit heb opgemaakt in dat jij en je grote vriend altijd voor Dennemen en Only in de bres sprongen. Dat beschouwde ik als een hint dat jullie hun zaak in ieder geval steunde en zo kwam bij mij het vermoeden op dat er ook sprake was van diplomatieke verhoudingen. Het is allemaal heel simpel ;)

Maar als jij dergelijke bewerkingen ontkracht doe ik er gaarne afstand van, vond het destijds toch opmerkelijk en dat soort dingen vergeet ik niet.
Ik heb altijd veel meer gevoeld bij mensen die iets anders laten horen of zien, pas niet zo goed in een kudde denk ik. Vandaar ook dat ik gesteld was op dennemen op dit forum (ook los van Peevee1). Maar ig was hij anders dan op dit forum. Ik wil niet zeggen minder, maar wel degelijk anders.
Wij hadden dan ook absoluut geen bondgenootschap tussen S.A.M en only, zo zie je maar weer eens hoe misleidend bepaalde signalen kunnen zijn...

Je zegt dat het voor _InQ_ riskant zou worden als jullie je hierin zouden mengen, maar dat betwijfel ik. De doorsnee +TFC+'er ziet er niet uit alsof hij/zij gewend is om in een conflict verzeild te raken. Volgens mij ontbreekt het ze aan ervaring en aan doorzettingsvermogen. Het lef om iets uit te richten is er niet. En dat maakt ze niet tot een gevaarlijke opponent. Natuurlijk kan schijn bedriegen en zal het allemaal wel niet zo erg zijn als ik hierboven beweer, maar volgens mij is _InQ_ allerminst bedreigd door jullie. De grensspelers bij jullie zitten er echter niet te wachten op zoveel onrust, dus ik denk niet dat zij het zouden toejuichen. En dat bedoel ik met riskant. Ik denk dat jullie niet voorbereid zijn op zo'n treffen. Maar zoals gewoonlijk zeg ik dat onder voorbehoud :)
Ik ben zo'n grensspeler jarl en ik zou wat actie helemaal niet erg vinden... Wat het hele gebeuren extra pikant maakt, is dat mijn buren luisteren naar de namen Peer123 en nasty-nick...
 

DeletedUser

Guest
:( jammer, mij niet, had anders wel eens willen komen koffiedrinken hoor:D

Altijd welkom brigitte en zóóó ver is het nou ook weer niet...:D
Geinig dat er wel degelijk topstammen zijn die op een normale manier met elkaar kunnen communiceren... Dank daarvoor;)
 

DeletedUser

Guest
Altijd welkom brigitte en zóóó ver is het nou ook weer niet...:D
Geinig dat er wel degelijk topstammen zijn die op een normale manier met elkaar kunnen communiceren... Dank daarvoor;)

respect is er altijd hoor, jij zit wel in een andere stam, maar dat wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor je hoor.

Er zouden er beter eens meerdere hier zo overdenken in plaats van elkaar altijd uit te schelden;)
 

DeletedUser

Guest
respect is er altijd hoor, jij zit wel in een andere stam, maar dat wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor je hoor.

Er zouden er beter eens meerdere hier zo overdenken in plaats van elkaar altijd uit te schelden;)


Ben het roerend met je eens, maar helaas denkt een groot aantal anderen daar heel anders over. Respect is het uitgangspunt, hoe minder respect je echter toont voor een ander, hoe minder je zelf zult krijgen... Zo zie ik het en daarom post ik ook wel eens wat minder vriendelijke berichten naar, voornamelijk, dezelfde personen...;)
 

DeletedUser

Guest
hoe minder respect je echter toont voor een ander, hoe minder je zelf zult krijgen...

Daarom heb ik als speler weinig respect voor je. ;) Over dingen oordelen waar je geen weet van heb. Over stammen slecht praten terwijl je er niet in gezeten hebt.

Hoe kan ik jouw nou serieus nemen?
 

DeletedUser

Guest
Daarom heb ik als speler weinig respect voor je. ;) Over dingen oordelen waar je geen weet van heb. Over stammen slecht praten terwijl je er niet in gezeten hebt.

Hoe kan ik jouw nou serieus nemen?

amunraatje toch,wat zeg je nu jochie!:D
iedereen die tegen jou is,of het niet eens is met jou beslissingen en/of tegen het beleid wat je wilt voeren heeft het volgens jou gedaan.
vervolgens probeer je erover te praten in een PM,wat uitloopt op bedreigingen van jou kant uit((maar geen daden):eek:
of je krijgt als antwoordt "loop me inbox niet onder te spammen",en als je het effe niet meer weet,of als er kritisch uitgelaten wordt over 1 van je mede-leiders waarop je vervolgens geen antwoordt meer krijgt.
alleen al het feit dat je het woordt amunralicisme:D:D:D uitgevonden hebt,zegt meer dan genoeg over jezelf,je EGO is groter dan je uiteindelijke daden.

ik zie het al helemaal voor me,dat ik het peerilicisme ga uitroepen:D:D:D,hoe bedoel je jezelf belachelijk maken.
maar goed dat snappen kleine kindertjes niet,en nou hup terug je onderdanen,die niet tegen je in durven te gaan:eek:
 

DeletedUser

Guest
amunraatje toch,wat zeg je nu jochie!:D
iedereen die tegen jou is,of het niet eens is met jou beslissingen en/of tegen het beleid wat je wilt voeren heeft het volgens jou gedaan.
vervolgens probeer je erover te praten in een PM,wat uitloopt op bedreigingen van jou kant uit((maar geen daden):eek:
of je krijgt als antwoordt "loop me inbox niet onder te spammen",en als je het effe niet meer weet,of als er kritisch uitgelaten wordt over 1 van je mede-leiders waarop je vervolgens geen antwoordt meer krijgt.
alleen al het feit dat je het woordt amunralicisme:D:D:D uitgevonden hebt,zegt meer dan genoeg over jezelf,je EGO is groter dan je uiteindelijke daden.

ik zie het al helemaal voor me,dat ik het peerilicisme ga uitroepen:D:D:D,hoe bedoel je jezelf belachelijk maken.
maar goed dat snappen kleine kindertjes niet,en nou hup terug je onderdanen,die niet tegen je in durven te gaan:eek:

:eek: peerilicisme :eek:
 

DeletedUser

Guest

ghehe!!!:D
ja toch,ik bedoel welke (moet op me woorden passen,waarschuwing)verzint dat nou?
dan denk je echt naar mijn inzien dat alles om jou draait en je jezelf wel heel belangrijk vindt:eek:

AMUNTJE!je bent niet belangrijk:p
 

DeletedUser

Guest
amunraatje toch,wat zeg je nu jochie!:D
iedereen die tegen jou is,of het niet eens is met jou beslissingen en/of tegen het beleid wat je wilt voeren heeft het volgens jou gedaan.
vervolgens probeer je erover te praten in een PM,wat uitloopt op bedreigingen van jou kant uit((maar geen daden):eek:
of je krijgt als antwoordt "loop me inbox niet onder te spammen",en als je het effe niet meer weet,of als er kritisch uitgelaten wordt over 1 van je mede-leiders waarop je vervolgens geen antwoordt meer krijgt.
alleen al het feit dat je het woordt amunralicisme:D:D:D uitgevonden hebt,zegt meer dan genoeg over jezelf,je EGO is groter dan je uiteindelijke daden.

ik zie het al helemaal voor me,dat ik het peerilicisme ga uitroepen:D:D:D,hoe bedoel je jezelf belachelijk maken.
maar goed dat snappen kleine kindertjes niet,en nou hup terug je onderdanen,die niet tegen je in durven te gaan:eek:

Kijk, iedereen maakt fouten
Van wat ik heb vernomen moest hij een tijdje helemaal alleen zijn stam leiden omdat zn medeleiders gestopt waren...

In principe draag je dan je hele stam en zit er heel wat druk op je

Ik zou graag willen zien wat jij zou hebben gedaan in hetzelfde situatie...
 

DeletedUser

Guest
Kijk, iedereen maakt fouten
Van wat ik heb vernomen moest hij een tijdje helemaal alleen zijn stam leiden omdat zn medeleiders gestopt waren...

In principe draag je dan je hele stam en zit er heel wat druk op je

Ik zou graag willen zien wat jij zou hebben gedaan in hetzelfde situatie...

Jij snapt het. ;)

Een topstam is ook als je het spel met je prive leven in balans kan krijgen. Het Yin/Yang filosofie. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat de gemiddelde forumlezer ziet wie er nu daadwerkelijk zichzelf belachelijk loopt te maken. Amun-Ra doet goed werk wat betreft het leiden van zijn stam en verdiend daarvoor respect. Denken jullie nu echt dat Amun-Ra het woord "Amunralicisme" serieus bedoeld? Kom op, als jullie niet eens zien dat het een grappige ondertoon bevat zijn jullie echt blind.

Bullix, het klopt dat je meestal tijd stopt in je posten en probeert ze goed te onderbouwen. Mijn respect daarvoor. Wel, ben je erg subjectief ingesteld jegens _InQ_ (VOC, Volcae etcetera), waarom? Probeer het is van een objectief standpunt te bekijken en dan zul je zien dat ze inderdaad gewoon goed bezig zijn.

Ook wil ik graag even terugkomen op het volgende:

Arrogantie:

Waarom maken jullie hier altijd zo'n punt van. Het is zeker weer dat Nederlandse ideaal, de zogenaamde zesjes cultuur. Wat is er slecht aan om jezelf aan te prijzen? Als iemand ergens hard voor werkt en dan trots is op het resultaat en dit verkondigd aan de rest van de "wereld" is dat toch niet meer dan normaal? Je mag toch trots zijn dat je je doel hebt bereikt?

In het verleden werd ook ik arrogant genoemd. Waarom? Omdat ik trots was dat ik samen met *Flavio* een topstam had opgebouwd en ook zelf in de top 3 stond, zowel met OD als algemene rang. Als ik daar iets over zei werd ik meteen uitgemaakt voor "arrogant". Mensen mensen, gun een ander ook is iets in plaats van al die haat en nijd.

Voor zover mijn bijdrage.
 

DeletedUser

Guest
Kijk, iedereen maakt fouten
Van wat ik heb vernomen moest hij een tijdje helemaal alleen zijn stam leiden omdat zn medeleiders gestopt waren...

In principe draag je dan je hele stam en zit er heel wat druk op je

Ik zou graag willen zien wat jij zou hebben gedaan in hetzelfde situatie...

huh,huh!!
zo ken ik er ook nog een paar,voormalig VOC heeft meer medeleiders gehad dan heel k-32 bij elkaar,waar zo kritiek op was,dus ga nou niet met dat argument komen dat er stoppende spelers zijn,die zijn er overal.

en ja ik heb ervaring met het leiden van een stam(S.A.M)en ik citeer amunra' s woorden,dat tie meer respect had voor S.A.M onder mijn leiding,dan wat erna gebeurt is.
en iedereen weet wat er van S.A.M terecht is gekomen na mijn vertrek.:eek:

I REST MY CASE
 

DeletedUser

Guest
huh,huh!!
zo ken ik er ook nog een paar,voormalig VOC heeft meer medeleiders gehad dan heel k-32 bij elkaar,waar zo kritiek op was,dus ga nou niet met dat argument komen dat er stoppende spelers zijn,die zijn er overal.

Volgens mij werd het VOC toch geleid door Artreides en mij. ;) + Ik leiden ook West (nu Inquisitie).

Corrigeer me als ik fout zit. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat de gemiddelde forumlezer ziet wie er nu daadwerkelijk zichzelf belachelijk loopt te maken. Amun-Ra doet goed werk wat betreft het leiden van zijn stam en verdiend daarvoor respect. Denken jullie nu echt dat Amun-Ra het woord "Amunralicisme" serieus bedoeld? Kom op, als jullie niet eens zien dat het een grappige ondertoon bevat zijn jullie echt blind.

Bullix, het klopt dat je meestal tijd stopt in je posten en probeert ze goed te onderbouwen. Mijn respect daarvoor. Wel, ben je erg subjectief ingesteld jegens _InQ_ (VOC, Volcae etcetera), waarom? Probeer het is van een objectief standpunt te bekijken en dan zul je zien dat ze inderdaad gewoon goed bezig zijn.

Ook wil ik graag even terugkomen op het volgende:

Arrogantie:

Waarom maken jullie hier altijd zo'n punt van. Het is zeker weer dat Nederlandse ideaal, de zogenaamde zesjes cultuur. Wat is er slecht aan om jezelf aan te prijzen? Als iemand ergens hard voor werkt en dan trots is op het resultaat en dit verkondigd aan de rest van de "wereld" is dat toch niet meer dan normaal? Je mag toch trots zijn dat je je doel hebt bereikt?

In het verleden werd ook ik arrogant genoemd. Waarom? Omdat ik trots was dat ik samen met *Flavio* een topstam had opgebouwd en ook zelf in de top 3 stond, zowel met OD als algemene rang. Als ik daar iets over zei werd ik meteen uitgemaakt voor "arrogant". Mensen mensen, gun een ander ook is iets in plaats van al die haat en nijd.

Voor zover mijn bijdrage.

als je bedoelt met geen tegenspraak dulden,niet reageren op pm's,het blijven verzinnen van nieuwe stamnamen en/of constructies doet tie zeker goed werk:D
inclusief jezelf natuurlijk:eek:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij werd het VOC toch geleid door Artreides en mij. ;) + Ik leiden ook West (nu Inquisitie).

Corrigeer me als ik fout zit. :eek:

oh,dacht dat je via "krondor"orde op zaken kwam stellen in voormalig voc|n,
kan me eigen vergissen natuurlijk,maar verder geen verweer armuntje?

je slaat een stuk over
 
Bovenaan