Lievelingsspeler

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739

DeletedUser5148

Guest
Inderdaad je laat kata fakes gewoon je dorpen afbreken :rolleyes:

Heb je eigenlijk al wel eens een deftige aanval afgeslagen ? Hier al zeker niet, voor we de kans kregen was je weg :( Retired was het he ? Lachertje :)

En precies ik moet van in het begin weten dat het over kata-fakes gaat?! Wie is er nu zo achterlijk om 50katapulten in je defdorpen te produceren om daarmee te lopen faken. Dat zijn 400boerunits weggegooid voor niets.
Mensen uitmaken vanop een anoniem forumaccount is ook een lachertje. Ik hoef mij niet te verantwoorden tegen een no-namer zoals jij.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
weet je wat ik net las?!?

=

Sneer, betweter, noob, Sneer, kleineer, betweter, kleineer.


Zo kom jij over,
(niet dat ik het oneens ben met de weggegooide boerunits ;))
 

DeletedUser

Guest
Dit AF valt echt wel mee qua moddergooien :p
Van de 4 AF werelden die ik gevolgd hebben is dit AF wereld met het minste ge-moddergooi.

W19 de ergste:D... (De fokke vs Harm)

Zou best kunnen :D W19 was idd naar verhalen heel veel moddergooien. Mar 29 is de eerste wereld die ik echt actief volg qua AF. Voor de rest heb ik nog geen enkele wereld echt goed gevolgd maar ik vind dat er op 29 ook wel veel is gemoddergooid. Trouwens wel leuk dat het forum nog zo actief is ruim 1 1/2 jaar na de start :D:D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Klopt


W19 is al bijna 3 jaar bezig, of bedoel je w29?
 

DeletedUser5148

Guest
weet je wat ik net las?!?

=

Sneer, betweter, noob, Sneer, kleineer, betweter, kleineer.


Zo kom jij over,
(niet dat ik het oneens ben met de weggegooide boerunits ;))

Weet je wat ik net las?!?

= Sneer, betweter, noob, sneer, kleineer, betweter, kleineer.

En weet je hoe ik dat interpreteerde?

= Ik snap u niet, ik snap u niet, ik snap u niet, ik snap u niet, ik snap u niet, ik snap u niet, ik snap u niet.

én dat met nadruk op de derde 'ik snap u niet'.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Weet je wat ik net las?!?

= Sneer, betweter, noob, sneer, kleineer, betweter, kleineer.

En weet je hoe ik dat interpreteerde?

= Ik snap u niet, ik snap u niet, ik snap u niet, ik snap u niet, ik snap u niet, ik snap u niet, ik snap u niet.

én dat met nadruk op de derde 'ik snap u niet'.

Dan zul je toch echt even aan je eigen interpretatie moeten werken, Als je niet in kan zien dat de manier die jij gebruikt om te verwoorden wat je wil zeggen, door bijna iedereen op een negatieve manier geinterpreteerd word.
Je zou bijna geloven dat jij jezelf werkelijk boven andere ziet staan. Het is bijna zonde als goede spelers een slechte naam krijgen doordat ze enkel kleineren, snauwen etc etc, en dat zelf niet eens in kunnen zien.

En zoals gedacht, je hapt zo makkelijk :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
En precies ik moet van in het begin weten dat het over kata-fakes gaat?! Wie is er nu zo achterlijk om 50katapulten in je defdorpen te produceren om daarmee te lopen faken. Dat zijn 400boerunits weggegooid voor niets.
Mensen uitmaken vanop een anoniem forumaccount is ook een lachertje. Ik hoef mij niet te verantwoorden tegen een no-namer zoals jij.
Alsof de mensen die aanvielen def-dorpen met katapulten hebben? Die kan je prima in je aanvalsdorpen zetten hoor, dat doet jou geliefde stammetje ook altijd. En volgens mij is er ooit al eens gezegd wie er op dat account speelt. Maar lezen is niet jullie beste punt. Daarbij kan je hem een 'no-namer' noemen, maar hoe weet je dat, als je niet eens weet waar hij speelt? :rolleyes:
 

DeletedUser70993

Guest
Is dat niet het hele idee van een fake, dat er een aanval aankomt uit een ander dorp dan de clear om het de tegenstander moeilijker te maken? Sorry voor deze grove onderbreking, maar dit is toch wel redelijk tegendraads.
 

DeletedUser5148

Guest
Dan zul je toch echt even aan je eigen interpretatie moeten werken, Als je niet in kan zien dat de manier die jij gebruikt om te verwoorden wat je wil zeggen, door bijna iedereen op een negatieve manier geinterpreteerd word.
Je zou bijna geloven dat jij jezelf werkelijk boven andere ziet staan. Het is bijna zonde als goede spelers een slechte naam krijgen doordat ze enkel kleineren, snauwen etc etc, en dat zelf niet eens in kunnen zien.

En zoals gedacht, je hapt zo makkelijk :D

Nee maar serieus Roald, je wil me toevoegen als AF-vriend en dan kom je hier wat dom doen, doe zelf eens wat aan je geloofwaardigheid. Ik kan er niet aan doen dat ik Nederlandse woorden zoals sneer en kleineer niet ken. Dus aan mijn Belgisch referentiekader is er niets mis. Het is aan jou om duidelijker te communiceren en dat in de taal die zowel jij en ik verstaan. Het is inderdaad een zonde dat spelers zoals jij me eerst voor noob gaan uitmaken en daarna toch weer beweren dat ik een goede speler ben. En opnieuw is het inderdaad jammer dat ik me letterlijk boven anderen moet zien staan. Vroeger moest ik me verweren tegen mensen enkel én alleen zoals PJ, Billygeets & co. Dan mag je inderdaad aannemen dat ik me niet noob laten noemen door iemand die m'n geschiedenis niet kent. Ik speel waarschijnlijk al een paar jaar langer dan jullie in de game en heb dan ook veel meer recht van spreken hier. Als ik dan zeg dat je niet per sé alle fakes hoeft te blocken omdat dat veel tijd kost, dan moet je me niet uitschelden voor noob. Dat het om kata-fakes gaat dat wist ik al helemaal niet. Dus ja de reactie van Privateer was kort door de bocht. En net door me te verwijten van noob tonen jullie hier aan dat jullie geen besef hebben van welke vv's en welke acties ik allemaal heb ondersteund op deze en andere werelden.

Alsof de mensen die aanvielen def-dorpen met katapulten hebben? Die kan je prima in je aanvalsdorpen zetten hoor, dat doet jou geliefde stammetje ook altijd. En volgens mij is er ooit al eens gezegd wie er op dat account speelt. Maar lezen is niet jullie beste punt. Daarbij kan je hem een 'no-namer' noemen, maar hoe weet je dat, als je niet eens weet waar hij speelt? :rolleyes:

Kijk dit zou ik pas onlogisch noemen. Waarom zou je kata's in offdorpen produceren om die niet mee te sturen in een clear? Dan doe je dubbel werk, nogmaals een raad van oom Sera: hou tw simpel & snel, gebruik een script ofzo.

Is dat niet het hele idee van een fake, dat er een aanval aankomt uit een ander dorp dan de clear om het de tegenstander moeilijker te maken? Sorry voor deze grove onderbreking, maar dit is toch wel redelijk tegendraads.

Deze jongen begrijpt het, wat een held.
 

DeletedUser

Guest
Kijk dit zou ik pas onlogisch noemen. Waarom zou je kata's in offdorpen produceren om die niet mee te sturen in een clear? Dan doe je dubbel werk, nogmaals een raad van oom Sera: hou tw simpel & snel, gebruik een script ofzo.
En wat nou hé als die clear nog niet klaar is? En wat nou als je die clears binnenkort nodig hebt? En die 10 katapulten wel kan missen? Dat kost amper tijd om te herbouwen, en het is voor de deffer veel kutter.

En over dat script kan ik jou wel raad vragen, toch?
 

DeletedUser70993

Guest
En wat nou hé als die clear nog niet klaar is? En wat nou als je die clears binnenkort nodig hebt? En die 10 katapulten wel kan missen? Dat kost amper tijd om te herbouwen, en het is voor de deffer veel kutter.

En over dat script kan ik jou wel raad vragen, toch?

Gossie, dat ik hier nogsteeds over doorga:p, maar hetzelfde geld toch voor een defdorp? Ik gooi daar 10 katas in en stuur wat verkennertjes mee, merk geneens dat ze weg zijn.
Daarbovenop komt nog iets, ik heb dan niet ervaring met enorme accounts zoals jullie. Maar mijna 'massa' van laatst wachtte ik tot zo veel mogelijk clears klaar waren, miste er misschien twee. In jullie geval zal dat dan misschien 20 zijn. 20 fakes heeft niet het effect van 300 fakes als de def dorpen erbij worden gebruikt.
 

DeletedUser

Guest
Gossie, dat ik hier nogsteeds over doorga:p, maar hetzelfde geld toch voor een defdorp? Ik gooi daar 10 katas in en stuur wat verkennertjes mee, merk geneens dat ze weg zijn.
Daarbovenop komt nog iets, ik heb dan niet ervaring met enorme accounts zoals jullie. Maar mijna 'massa' van laatst wachtte ik tot zo veel mogelijk clears klaar waren, miste er misschien twee. In jullie geval zal dat dan misschien 20 zijn. 20 fakes heeft niet het effect van 300 fakes als de def dorpen erbij worden gebruikt.
10x8 = 80 bevolking = 40 speer / zwaard wat je weggooit. Doe dat keer 700 en je mist 21000 speer en 21000 zwaard.
 

DeletedUser70993

Guest
10x8 = 80 bevolking = 40 speer / zwaard wat je weggooit. Doe dat keer 700 en je mist 21000 speer en 21000 zwaard.

True, true. Iedereen zijn eigen speelstijl dan denk ik. Ik ga toch maar voor de fakes.
 

DeletedUser

Guest
En precies ik moet van in het begin weten dat het over kata-fakes gaat?! Wie is er nu zo achterlijk om 50katapulten in je defdorpen te produceren om daarmee te lopen faken. Dat zijn 400boerunits weggegooid voor niets.
Mensen uitmaken vanop een anoniem forumaccount is ook een lachertje. Ik hoef mij niet te verantwoorden tegen een no-namer zoals jij.

Je moet blijkbaar nog veel leren, ik zal je paar gratis tips geven omdat jij het bent ;) Katas in def dorpen zijn handig omdat:
- het verhoogt het aantal fakes dat je kan sturen zonder 200 bevolking uit je off dorpen te halen
- het demotiverend effect op de vijand als hij/zij ze dodged
- looptijden bij het deffen kunnen soms handig zijn (os timen, snipen, en dergelijke)

Deze voordelen wegen wel degelijk op tegen een paar boederijplaatsjes.

Anoniem ? Niet echt, ik heb altijd op Amalthea. gespeeld en dat was hier ook bekend. Maarja iedereen gaat blijkbaar op BB. Je hoeft je tegen niemand te verantwoorden, de geschiedenis spreekt voor zich en dat is ja, simpelweg, een lachertje.
 
Bovenaan