Spring games

DeletedUser60153

Guest
Omdat W21 de beste W is :)D:D:D) op de NL server en ik best wel is prijzen wil winnen met TW lijkt het me lachen op met wat lui van W21 mee te doen aan de springgame. Resist en Fruit united, de beste spelers bij elkaar en hoppa ownen.

Lijkt jullie dit wat?
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel meedoen voor 1 keer :$, ... weet alleen niet of ik het ga volhouden :D,

alsook weet ik absoluut niet wat het inhoud :D... Indien er een nieuwe computer bij zit ter overwinning ! dan doe ik mee... mijn laatste nieuwe computer (1 week oud) deugt niet :D en heb dus dringend nood aan een nieuwe nieuwe :p
 

DeletedUser60153

Guest
6IBat.png
 

DeletedUser62248

Guest
Omdat W21 de beste W is :)D:D:D) op de NL server en ik best wel is prijzen wil winnen met TW lijkt het me lachen op met wat lui van W21 mee te doen aan de springgame. Resist en Fruit united, de beste spelers bij elkaar en hoppa ownen.

Lijkt jullie dit wat?

Na-apers, maar is goed, we maken jullie af :)

Succes met het zoeken van jullie team!
 

DeletedUser

Guest
Als er meer duidelijkheid komt omtrend rondes etc en de finale wil ik wel mee doen als co :) Want ik wil er niet te veel tijd in stoppen:p maar ff komen deffen en ze de kwaliteiten laten zien van Resist&Fruit lijkt me wel lache^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Buh niet bepaald de prijzen die mijn intresseren, kan ik ze omruilen voor PA ?

Aangezien mijn job mij voorziet van allerhande leuke toestelletjes zoals hierboven beschreven, Nuja dan dingen we gewoon niet mee voor de prijzen en vul ik wel ergens aan waar het nodig is ;)

Schrijf me maar ergens op de lijst.

Natuurlijk moet ik er wel bij zeggen, dat je op die manier geen extra Kb info extra krijgt ivm fruit. Op W21 blijf je zo goed de vijand die ineen gemept dient te worden :D
 

DeletedUser68583

Guest
Ja steven, 50% van de marktwaarde in PA als je ze naar mij stuurt :D

Ik wil wel meedoen .
 

DeletedUser

Guest
Ja steven, 50% van de marktwaarde in PA als je ze naar mij stuurt :D

Ik wil wel meedoen .

Daar zie ik een Deal in :D natuurlijk....

Je hebt een Co, ... dus je krijgt al maar 50 % dus 50 % van 50 % is 25 % van het totaal pakket of zie ik dat verkeerd ? of is het wat veel 50% voor jouw ? :D
 

DeletedUser

Guest
Alle landen waar wordt getw'd.

Wie organiseert dit? Ik heb wel tijd, dus zou best willen, maar als er anderen zijn... :p

Degelijke kennis van het Engels is een must!
 

DeletedUser71637

Guest
Beter alle nederlanders worden bondgenoten van elkaar en we maken iedereen af.
Dan hebben we dadelijk een finale met 30 stammen vol nederlanders.
 

DeletedUser68583

Guest
Lezen Promi
Summergames is op twmasters dus ik heb daar geen co :eek:
 

DeletedUser

Guest
Lezen Promi
Summergames is op twmasters dus ik heb daar geen co :eek:

Dan wil ik nog de jouwe niet zijn, :p jij loopt alleen maar in de weg ;)

ik zou iemand moetten hebben van 6-16H ;) en liefst iemand die in het weekend telkens gaat vissen fzo :p
 
Bovenaan