Grappige aanvallen

Reactiescore
7.931
Duss je bent een uitkerings onvanger?

Als dat het geval is en je de gehele dag thuis bent, is het niet echt reëel om abrikoos nolife te noemen.
 

DeletedUser

Guest
Ook op het Af aanwezig ? :D altijd lachen als jij langskomt breng je wat leven in de brouwerij meestal
 

DeletedUser50484

Guest
Heerlijk om dit zo te lezen hoor... En dan ook nog te zien dat Ringotje gebannend is, lol... zal hij wel verdiend hebben :rolleyes:
 

DeletedUser50484

Guest
wel wel ... ringo niet meer gebanned, waar blijft de eerste post toch ... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik mis ringo's posts. Er is nu niks meer te lachen.. :(

Mijn laatste post op w7 forum dan speciaal voor jou

Bij deze feliciteer ik alvast twr en exe met hun eventuele gezamelijke overwinning van w7 tenzij ze zelf nog de eindstrijd met elkaar aangaan

Ik ben inmiddels gestopt met w7 omdat ik wel realiteitszin heb en weet wanneer een stam de oorlog niet meer zal winnen

Only was jarenlang de beste stam die er was op w7 en blijft wat dat betreft voor mij ook de beste stam echter de waarheid is nu wel dat de vut van w7 bij elke stam er wel uit is

En laat ik wel duidelijk zijn ik zwicht niet voor wat zinlose massa aanvallen op mij dat weten mijn aanvallers ook wel degelijk


maar als er geen vut meer zit in een stam en spelers teveel clusters verliezen binnen Only (zonder hun de schuld ervan te geven want een ieder heeft zijn eigen reden en verhaal) dan moet je de handdoek gewoon in de ring gooien en je verlies nemen

echter dit houdt niet in dat ik op delete ga of ineens weg blijf maar ik speel nu gewoon nog ff mijn eigen spel en zal het twr moeilijk blijven maken zolang ik er nog zin in heb
 

DeletedUser

Guest
Mijn laatste post op w7 forum dan speciaal voor jou

Bij deze feliciteer ik alvast twr en exe met hun eventuele gezamelijke overwinning van w7 tenzij ze zelf nog de eindstrijd met elkaar aangaan

Ik ben inmiddels gestopt met w7 omdat ik wel realiteitszin heb en weet wanneer een stam de oorlog niet meer zal winnen

Only was jarenlang de beste stam die er was op w7 en blijft wat dat betreft voor mij ook de beste stam echter de waarheid is nu wel dat de vut van w7 bij elke stam er wel uit is

En laat ik wel duidelijk zijn ik zwicht niet voor wat zinlose massa aanvallen op mij dat weten mijn aanvallers ook wel degelijk


maar als er geen vut meer zit in een stam en spelers teveel clusters verliezen binnen Only (zonder hun de schuld ervan te geven want een ieder heeft zijn eigen reden en verhaal) dan moet je de handdoek gewoon in de ring gooien en je verlies nemen

echter dit houdt niet in dat ik op delete ga of ineens weg blijf maar ik speel nu gewoon nog ff mijn eigen spel en zal het twr moeilijk blijven maken zolang ik er nog zin in heb

Vooral dat speciaal voor jou maakte me blij :D

Maar goed, je was een goed tegenstander, en misschien wel de eerste die dit inziet!
 

DeletedUser

Guest
Vooral dat speciaal voor jou maakte me blij :D

Maar goed, je was een goed tegenstander, en misschien wel de eerste die dit inziet!

Tja dat ik me niet klein liet krijgen weet ik, ik heb 3 grote massa aanvallen makkelijk overleefd

mede door mijn hoge online tijd en mede door def van paar spelers

Maar helaas hebben paar belangrijke spelers het laten afweten wat ze niet kwalijk te nemen valt
 

DeletedUser

Guest
Tja dat ik me niet klein liet krijgen weet ik, ik heb 3 grote massa aanvallen makkelijk overleefd

mede door mijn hoge online tijd en mede door def van paar spelers

Maar helaas hebben paar belangrijke spelers het laten afweten wat ze niet kwalijk te nemen valt

De oorlog is nog altijd niet voorbij, al lijkt Farwen nu de volgende te zijn die het opgegeven heeft.
Maar respect ook voor Davide, speler waar ik nog nooit een kwaad woord van heb gehoord en geeft in principe het zelfde aan als King ook doet.

Zolang Only nog bestaat zal de oorlog ook door gaan hier maar kan ook begrijpen als Only binnen korte tijd het toch zal opgeven. Niemand die een hele stam kan vv doen en iedereen ziet ook wel dat binnen Only amper nog 2-3 spelers actief zijn. Dit geeft TWR als Exe een boost om extra actief te zijn want dit is toch iets waar lang na uitgekeken is. Zoals ik aangeef de oorlog is nog in gang want Only is er nog altijd maar toch respect naar vele spelers op W7 die de wereld toch jaren lang spannend hebben gehouden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tja dat ik me niet klein liet krijgen weet ik, ik heb 3 grote massa aanvallen makkelijk overleefd

mede door mijn hoge online tijd en mede door def van paar spelers

Maar helaas hebben paar belangrijke spelers het laten afweten wat ze niet kwalijk te nemen valt

Nu zijn wij degene met de hoge online tijden denk ik :(
 

DeletedUser

Guest
Nu zijn wij degene met de hoge online tijden denk ik :(

Klopt wat je zegt nu, maar laten wij eerlijk zijn de beste tijden zijn al lang voor bij op W7.
Men heeft lang moeten wachten tot er 1 stam zou breken, het kan nog altijd anders verlopen maar dan zal Only nu iets terug moeten doen alleen hoor van sommige al dat het binnen Only denkelijk niet meer er in zit.
Logisch dat TWR en Exe nu volle bak los gaan, het is lang wachten geweest op dit moment dat 1 van de 3 stammen zou breken. De inactiviteit binnen Only heeft binnen TWR een boost gegeven waardoor de accounts die normaal ook in winter slaap liggen nu eruit zijn en vol op mee doen. Er zijn altijd 4-5 spelers door blijven vechten en dit resulteert nu ook in resultaten op Only. Hoelang Only nog door zal gaan zou het niet weten maar TWR is in volle gang nu en word moeilijk nu voor Only om dit te gaan afstoppen.
 

DeletedUser

Guest
Klopt wat je zegt nu, maar laten wij eerlijk zijn de beste tijden zijn al lang voor bij op W7.
Men heeft lang moeten wachten tot er 1 stam zou breken, het kan nog altijd anders verlopen maar dan zal Only nu iets terug moeten doen alleen hoor van sommige al dat het binnen Only denkelijk niet meer er in zit.
Logisch dat TWR en Exe nu volle bak los gaan, het is lang wachten geweest op dit moment dat 1 van de 3 stammen zou breken. De inactiviteit binnen Only heeft binnen TWR een boost gegeven waardoor de accounts die normaal ook in winter slaap liggen nu eruit zijn en vol op mee doen. Er zijn altijd 4-5 spelers door blijven vechten en dit resulteert nu ook in resultaten op Only. Hoelang Only nog door zal gaan zou het niet weten maar TWR is in volle gang nu en word moeilijk nu voor Only om dit te gaan afstoppen.

Nou dat is niet zo moeilijk meer, Only is dood
kingringo op delete
zoto96 stam uit gegaan

en 3 accounten die dik verliezen knabbelaar-farwen en pariah

de rest vertel ik maar niet, 2 mensen verdienen net iets meer lof dan de anderen , davide1 altijd bereid om mee te doen
en trukzilla die alle v.v. vaak gedaan heeft

en hoe goed demo73 de stam ooit op de kaart heeft gezet hoe mider goed hij het laatste jaar dit volgehouden heeft maar neem hem niks kwalijk want ik ken zijn rl situatie en wens hem en zijn meisie alle gezondheid verder toe
 
Bovenaan