Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser

Guest
Er wordt weer grondig met kak naar elkaar gesmeten ... dit is hier niet de grens tussen oost en west - vlaanderen he jongens :D.


nogmaals ter info: Interne zaken bij fruit staan strak hoor :D ik ben terug ;)
 

DeletedUser65460

Guest
Er wordt weer grondig met kak naar elkaar gesmeten ... dit is hier niet de grens tussen oost en west - vlaanderen he jongens :D.


nogmaals ter info: Interne zaken bij fruit staan strak hoor :D ik ben terug ;)

Jij die strakke plannen maakt voor fruit?
Dat is net zoals een blanke Obama, kans is 0.000000%
 

DeletedUser62862

Guest
harmen2.jpg


quoteoso.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Die slaat wel heel erg de plank mis :p Ik ga op dingen in waar ik op in wil gaan als ik op de rest van je verhaaltje in was gegaan had je dat wel gezien... Resist mag dan 8000 dorpjes voor staan, jullie missen de beslissende factoren in de oorlog Wij doen het in elk op zicht beter ( ODA/dorpen verhouding, ODA resist ODD fruit verhouding. ) In de oorlog staan wij het dichtst bij de eindstreep dat is wel duidelijk.

Nee. Er is nog niet echt een overwicht aan beide kanten. Wij kunnen het op dit moment permiteren om onze ODD verhouding slechter te hebben omdat we 4.000 deff dorpen meer hebben dan fruit (uitgaande van 50/50 verhouding).

Het is vrij kortzichtig om na kleine overwinningen direct te roepen dat je het dichts bij de eindstreep bent. De eindstreep is er nog lang niet, zoals chippie bijv al goed laat zien in z'n post (januari 2015 lijkt me vrij reeel)

Er kan nog zoveel gebeuren. Om bijv iets te noemen, Jack kan vanuit z'n studie een baan aangeboden krijgen en gaan werken ofzo. (kan ook bij Resist, nog beter zulke dingen gebeuren op dit moment bij Resist) Zo iets kan weer net een andere smaak aan Fruit / de oorlog geven. Kortom, om nu over de eindoverwinning uitspraken te doen is puur irriationeel en daarom stiekem ook wel leuk :p
 

DeletedUser60153

Guest
Lul aub geen schijt. Flikker een end op. En ja Max, op zo'n post kan ik dit zeggen.
Aegon is niet door druk van Resist gekicked. Waar haal jij dat nou weer opeens vandaan?

Man man man, de een roept, ja hij was er 5 dagen niet daarom gekicked, de ander we hebben gewacht totdat er geen edels meer liepen en weer een ander zegt dat hij niet zeker weet dat er edels zouden komen ook al loopt de teller vanuit moises opeens een paar 1000 omhoog.

En waarom edelen we geen 100den dorpen? Omdat dit account poepie makkelijk te verdedigen is. Komop zeg, een Phalanx cluster met actieve buren en een hele bak aan safe deff. Koz had daarentegen nog een klein clustertje naast 'm liggen en z'n safe was lang lopen. Kon amper schuiven. Leleke is totaal niet te vergelijken met het 2 brede front van stecol. Dat hij nog dorpen is verloren is bijna om te huilen, maar dat weet je zelf ook wel.

Dus als je dan reageert, reageer aub reeel en niet zo verdomt kinderachtig. En dat voor één van de oudste posters op dit forum.

Ga hier is op in Cornettoijsje...:rolleyes:
 

DeletedUser63264

Guest
Nee. Er is nog niet echt een overwicht aan beide kanten. Wij kunnen het op dit moment permiteren om onze ODD verhouding slechter te hebben omdat we 4.000 deff dorpen meer hebben dan fruit (uitgaande van 50/50 verhouding).

Het is vrij kortzichtig om na kleine overwinningen direct te roepen dat je het dichts bij de eindstreep bent. De eindstreep is er nog lang niet, zoals chippie bijv al goed laat zien in z'n post (januari 2015 lijkt me vrij reeel)

Er kan nog zoveel gebeuren. Om bijv iets te noemen, Jack kan vanuit z'n studie een baan aangeboden krijgen en gaan werken ofzo. (kan ook bij Resist, nog beter zulke dingen gebeuren op dit moment bij Resist) Zo iets kan weer net een andere smaak aan Fruit / de oorlog geven. Kortom, om nu over de eindoverwinning uitspraken te doen is puur irriationeel en daarom stiekem ook wel leuk :p

Ik denk dat eerder iemand zijn baan verliest :D
 

DeletedUser62862

Guest
Nee. Er is nog niet echt een overwicht aan beide kanten. Wij kunnen het op dit moment permiteren om onze ODD verhouding slechter te hebben omdat we 4.000 deff dorpen meer hebben dan fruit (uitgaande van 50/50 verhouding).

Het is vrij kortzichtig om na kleine overwinningen direct te roepen dat je het dichts bij de eindstreep bent. De eindstreep is er nog lang niet, zoals chippie bijv al goed laat zien in z'n post (januari 2015 lijkt me vrij reeel)

Er kan nog zoveel gebeuren. Om bijv iets te noemen, Jack kan vanuit z'n studie een baan aangeboden krijgen en gaan werken ofzo. (kan ook bij Resist, nog beter zulke dingen gebeuren op dit moment bij Resist) Zo iets kan weer net een andere smaak aan Fruit / de oorlog geven. Kortom, om nu over de eindoverwinning uitspraken te doen is puur irriationeel en daarom stiekem ook wel leuk :p

Eigenlijk geef je hier wel toe hoe de situatie nu is !

harmengeef.gif
 

DeletedUser60153

Guest
Zeer zeker niet en ik weet niet waar jij dat uit m'n woorden vandaan haalt? Overigens is het wel cool dat je steeds plaatjes voor me maakt :)
 

DeletedUser62862

Guest

Raar dat mijn reactie bij deze afbeelding niet wordt weer gegeven :rolleyes:
Dus daarom mijn post nog eens opnieuw !

Als de Mods niet willen dat bepaalde reacties op het AF mogen moet ze mij dat ff melden want dan steek ik daar geen tijd meer in.

Irritant gedoe daar ben ik zoizo niet voor

Zeer zeker niet en ik weet niet waar jij dat uit m'n woorden vandaan haalt? Overigens is het wel cool dat je steeds plaatjes voor me maakt :)

Jij bent mijn inspiraratiebron om maar prentjes te maken :D:D

Sorry mods :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Vind je nieuwe, niet geschoren look best wel sexy hoor Chippie :)
 

DeletedUser62862

Guest
Was hier vroeger GRASPOP niet de man die de lakens uit deelde !

showthread.php


En gelijk had ik een berisping aan mijn broek hangen :rolleyes:

Dan is dit dubbelposting en tevens een prenty waar ik natuurlijk weer een straf voor kijg :)

Doe jullie ding

Waarom wordt niet weer gegeven !
http://www.schoollife.nl/upload/images/graspoqxq.jpg

wordt een beetje misselijk van dat gedoe
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan