Dreamteam

DeletedUser69459

Guest
zulke posts zijn nou net de reden dat jij altijd de grond ingeboord word;)

ik weet nu niet precies hoelang je op ATS zit maar maak eerst dit maar eens goed voordat je hier komt stoer doen..

Zijde 1:
Spelers: Atomic Skull
Zijde 2:
Spelers: NippleGate, xXx Extreme, Asmodeus Revolution

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 198
Verschil: 193

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 41,054
Kant 2: 1,354,683
Verschil: 1,313,629

chart

Grappig. Ik speel morgen exact 2weken op ats. Heb der skypeberichten voor. En weet je wel waarover je praat? Ik wil eens met een schoon front beginnen en geen cf's dus worden mijn dorpen opgegeven.( Kzal ook eventjes zeggen dat hij 4 dorpen cf'te tijdens deweek dat ik niet speelde en general vv'de) Dus dat btengt de stand op 1-0 voor nipple. Maar uhm hoeveel cleartjes heb ik gestuurd op nipple? Juisy ja, geen ;) En hoeveel treinen heeft nipple gestuurd op dorpen in mijn cluster vanuit frontdorpen en zijn clusterfcks? 20-30 :) Hoeveel heeft hij ermee gepakt? Eentje omdat mijn snipe van 23zc te weinig was uiteindelijk. Dus waarop slaat jouw hele post? Juist ja, op niets :eek:

Kga je ook maar erns blokkeren op skype. Je vijandigheid tegenover mij de laatste weken sinds ik in modus zit ipv Tnwstelt me een beetje teleur.
 

DeletedUser69389

Guest
Gemakkelijk om te zeggen ik geef die dorpen toch af. Schoon schip blabla. Je toont pas ballen als je daadwerkelijk die dorpen probeert te behouden.
 

DeletedUser69459

Guest
Gemakkelijk om te zeggen ik geef die dorpen toch af. Schoon schip blabla. Je toont pas ballen als je daadwerkelijk die dorpen probeert te behouden.

Jij bent net zo hilarisch als Steff. Al de 2de domme post in een paar uur van Fear!. Ik dacht dat ik de enige was die ze postte, blijkbaar niet ;)

Hoe ga jij zo'n 50-100dorpen (dat waren het er wel in het begin ongeveer) behouden terwijl ats een zooi is en je het account herschikt naar mijn goesting?
En ik heb toch wel bewezen dat ik ballen aan mijn lijf heb hoor. Als je het AF daadwerkelijk hebt gevolgd dan weet je dat je dikke onzin brabbelt hier :eek:
 

DeletedUser62448

Guest
Jij bent net zo hilarisch als Steff. Al de 2de domme post in een paar uur van Fear!. Ik dacht dat ik de enige was die ze postte, blijkbaar niet ;)

Hoe ga jij zo'n 50-100dorpen (dat waren het er wel in het begin ongeveer) behouden terwijl ats een zooi is en je het account herschikt naar mijn goesting?
En ik heb toch wel bewezen dat ik ballen aan mijn lijf heb hoor. Als je het AF daadwerkelijk hebt gevolgd dan weet je dat je dikke onzin brabbelt hier :eek:

2e domme post van fear!..
 

DeletedUser69459

Guest
Naja eerder verlatings angst dan ballen.

Achzo. Wanneer heb ik het opgegeven? En jullie zijn wel dikke zeveraars hoor. Ene week vind je mij goede speler en andere week is het weer dit en dat en volgende week weer dit en dan weer dat de volgende week en zo gaat het maar verder. Als je mij nu eens wijst op een account dat daadwerkelijk gefaald is enkel en alleen door mij, dan mag je mij een slechte speler noemen. Beetje triest dat ik nu word afgeschilderd als iemand die bang is om te verliezen terwijl ik kweetniwat gedaan heb afgelopen maanden om Tnw erbovenop te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Stefaan, niet naar luisteren. Een groot deel van wat Fear verteld klopt voor geen meter. :)
 

DeletedUser52513

Guest
Achzo. Wanneer heb ik het opgegeven? En jullie zijn wel dikke zeveraars hoor. Ene week vind je mij goede speler en andere week is het weer dit en dat en volgende week weer dit en dan weer dat de volgende week en zo gaat het maar verder. Als je mij nu eens wijst op een account dat daadwerkelijk gefaald is enkel en alleen door mij, dan mag je mij een slechte speler noemen. Beetje triest dat ik nu word afgeschilderd als iemand die bang is om te verliezen terwijl ik kweetniwat gedaan heb afgelopen maanden om Tnw erbovenop te krijgen.

Wat een TNW mentaliteit zeg, tis elke paar dagen weer wat anders :p
 

DeletedUser

Guest
Nee, mlicka, laatste periode heb ik dit jammer genoeg moeten ondervinden.
 

DeletedUser62454

Guest
Naja eerder verlatings angst dan ballen.

Achzo. Wanneer heb ik het opgegeven? En jullie zijn wel dikke zeveraars hoor. Ene week vind je mij goede speler en andere week is het weer dit en dat en volgende week weer dit en dan weer dat de volgende week en zo gaat het maar verder. Als je mij nu eens wijst op een account dat daadwerkelijk gefaald is enkel en alleen door mij, dan mag je mij een slechte speler noemen. Beetje triest dat ik nu word afgeschilderd als iemand die bang is om te verliezen terwijl ik kweetniwat gedaan heb afgelopen maanden om Tnw erbovenop te krijgen.

Je snapt het niet.
Ik bedoel dat jij verlatings angst hebt. Hoevaak heb je welniet gezegd dat je stopte, dan weer niet en dan weer wel.
De zin die eronderstaat bevestigd het nogeens. 'heel vaak maar niet echt, je gaat altijd door'
Je hebt namelijk nooit opgegeven, en dat ontken ik ook niet.
Ik bedoel met verlatings angst ook niet dat je geen goede speler bent, waar komt dat ineens vandaan?

Miscommunication
 
Reactiescore
1.089
Je snapt het niet.
Ik bedoel dat jij verlatings angst hebt. Hoevaak heb je welniet gezegd dat je stopte, dan weer niet en dan weer wel.
De zin die eronderstaat bevestigd het nogeens. 'heel vaak maar niet echt, je gaat altijd door'
Je hebt namelijk nooit opgegeven, en dat ontken ik ook niet.
Ik bedoel met verlatings angst ook niet dat je geen goede speler bent, waar komt dat ineens vandaan?

Miscommunication

Nuja ben liever een speler als peeta rijker dan kwijt.
Iemand die vast beraden is en zich kei hard inzet.

Bovendien laat hij zich leiden door zijn stam. Als zijn stam zegt wij stoppen ermee. Dan gaat hij toch ook niet door solo, ondanks dat het wel zou getuigen van moed etc. Is dat gewoon niet leuk, en het is een spel dus dan terecht dat hij zegt van nouja bekijk het.
En als zijn stam dan zegt van nouja we gaan wel door, dan doet hij dat ook gewoon. Niks mis mee opzich, getuigd gewoon van inzet.

Doen wij ook toch? T gaat alleen nog steeds bagger, dus hoe lang dat nog duurt vraag ik me af maar goed
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69459

Guest
Nuja ben liever een speler als peeta rijker dan kwijt.
Iemand die vast beraden is en zich kei hard inzet.

Bovendien laat hij zich leiden door zijn stam. Als zijn stam zegt wij stoppen ermee. Dan gaat hij toch ook niet door solo, ondanks dat het wel zou getuigen van moed etc. Is dat gewoon niet leuk, en het is een spel dus dan terecht dat hij zegt van nouja bekijk het.
En als zijn stam dan zegt van nouja we gaan wel door, dan doet hij dat ook gewoon. Niks mis mee opzich, getuigd gewoon van inzet.

Doen wij ook toch? T gaat alleen nog steeds bagger, dus hoe lang dat nog duurt vraag ik me af maar goed

We moeten gwn eens iets beslissen in modus. Nemen we het risico ofniet.
 

DeletedUser69205

Guest
Nuja ben liever een speler als peeta rijker dan kwijt.
Iemand die vast beraden is en zich kei hard inzet.

Bovendien laat hij zich leiden door zijn stam. Als zijn stam zegt wij stoppen ermee. Dan gaat hij toch ook niet door solo, ondanks dat het wel zou getuigen van moed etc. Is dat gewoon niet leuk, en het is een spel dus dan terecht dat hij zegt van nouja bekijk het.
En als zijn stam dan zegt van nouja we gaan wel door, dan doet hij dat ook gewoon. Niks mis mee opzich, getuigd gewoon van inzet.

Doen wij ook toch? T gaat alleen nog steeds bagger, dus hoe lang dat nog duurt vraag ik me af maar goed

op de inzet van Peeta is niets aan te merken.
Maar misschien dat ie soms ff moet nadenken voordat ie iets op het AF post. al meerdere keren gebeurd dat ie een uitspraak/mededeling poste en later t omgekeerde zei/uitvoerde.

en hoe je het ook wend of keert: Peeta zn actie was misschien niet de oorzaak van, maar wel (onbedoeld) de aanleiding tot het einde van TNW ;)
 

DeletedUser69459

Guest
op de inzet van Peeta is niets aan te merken.
Maar misschien dat ie soms ff moet nadenken voordat ie iets op het AF post. al meerdere keren gebeurd dat ie een uitspraak/mededeling poste en later t omgekeerde zei/uitvoerde.

en hoe je het ook wend of keert: Peeta zn actie was misschien niet de oorzaak van, maar wel (onbedoeld) de aanleiding tot het einde van TNW ;)

Allemaal correct maar als ik missions niet had overgepakt in augustus toen rene op vakantie ging was alles 10keer zo snel gegaan en was tnw al weg in october. Had ik niet liggen zagen vr massa's op team waren die er ook niet gekomen.
 

DeletedUser62454

Guest
Allemaal correct maar als ik missions niet had overgepakt in augustus toen rene op vakantie ging was alles 10keer zo snel gegaan en was tnw al weg in october. Had ik niet liggen zagen vr massa's op team waren die er ook niet gekomen.

Ik zie teveel als, kunnen we niet een punt zetten achter dit verhaal :(
 

DeletedUser59349

Guest
Omdat ik trots ben op mijn topic plaats ik hier nog eens een lijstje :)

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Dat zijn er meerdere. Alle leden van Team! horen hierbij. Ook heb ik enorm veel respect voor quintkiller.

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
The Group, mn maatje van het begin :)

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Fear!/No End

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Ach, ik ben al lang blij als iemand even een oogje in het zeil kan houden als ik er niet kan zijn :)

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Momenteel geen.

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
De halve wereld tegenwoordig? :p (door slechte skills uiteraard)

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
De krachten op deze wereld zijn al bepaald vind ik zelf :)

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Fear! of No End

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Deze wereld geen.

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Iedereen doet wat hem gevraagd wordt in No End/Fear!/Team!

11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?
Quintkiller/jan.jansen.

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Mlicka, Wanderke.

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
Ikzelf uiteraard :D Maar die van Iamfamous/Wanderke kunnen er ook wat van :p

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
Guppie

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
-

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Team! heeft mij meerdere malen op de been gehouden. Vooral de mensen waar ik vertrouwen in heb en vice versa kunnen het beste in mij naar boven halen.

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Respect, samenwerking, vertrouwen en gezelligheid.
 
Bovenaan