Dreamteam

DeletedUser

Guest
Moet robryman dan commentaar geven op Stefaan als hij hier nog maar 2 dagen speelt?
 
Reactiescore
1.089
Ja ik zat ook al te kijken van; huh? Dat is toch hartstikke hypocriet dan :p
 

DeletedUser69459

Guest
Dit is geen onderdeel van het derde stuk right?
Je zin is onduidelijk, nu weet ik niet wat je bedoeld.

- Weet je dat nu pas ( dat hij nog maar 2 dagen op robry speelt) , na al jou posts naar hem toe?

of

- Gebruik je archumenten om underground tacticz. wijs te maken, wie hier de grootste noob is?

Nu ik

Je gebruikt archumenten om jezelf te verdedigen & gelijk een slag op underground tacticz. te slaan.
Door gebeurtenissen op te noemen, die zich afspeelden voordat underground tacticz. robry bemande.
Wat gaat er allemaal in jou hoofd om, als ik vragen mag?
1 + 1 = 2, maar op papier komt er in plaats van een 2 een 3 te staan.
Gebruik dat geen wat jou een goede speler IG maakt, & dat jou een goeie denker maakt.
Nou ook eens om een goede poster te worden..

Ik zag de naam robryman staan en aangezien ik underground noch een speler van team robryman al op het forum heb gezien dacht ik dat het degene was die al heel de tijd op Robryman speelt. Je eerste gedachte was dus juist. Ik wist na de berichten pas dat hij nog maar 2dagen op robryman speelt.

En uhm, ig en tactisch denken is iets anders dan goeie posts schrijven :D
 

DeletedUser69459

Guest
Ik heb de heisa laatste maanden gevolgd en ik ben dan ook van mening dat ik er wel een oordeel over kan vormen.;)

Hoe vaak wordt de waarheid verteld op het AF? Als je je hierop gaat baseren dan zit je op vtm-niveau. maw onder de grond ;)

Ik denk dat iedereen wel weet dat ik slecht ben in posten en dat ik soms arrogant overkom(wat niet mijn bedoeling is) maar dat ik er wel sta ig. Front met Team! op Slither heb ik toch wel goed gehouden en op Slither heb ik 95% van de tijd gespeeld dus daar heb ik al niet op gefaald. missions heb ik niet gefaald. Was onmogelijk te houden met vv. dagen en niemand pakte vv. over. Striker was mijn fout met die block maar ik ging het account wel een toekomst geven. Marcel hebk ook niet gefaald. Conclusie: Stop met onzin te verkondigen ;)
 
Reactiescore
1.367
Allemaal nieuwe mensen hier :d
 

DeletedUser69459

Guest
Allemaal nieuwe mensen hier :d

Haha, je bent echt wel een noob he ? Wordt de grond onder je voeten te heet? Je hebt wat je al tijden wou nl. een nieuwe stam. Je wilt al tijden modus verlaten zei je me vorige week. Nu heb je een aparte stam en kan je eindelijk de strijd uitvechten met modus maar dan vlucht je met de staart tussen de benen. Je bent zeker naar Fear! overgestapt? :eek: Gwn zielig zo'n ventjes. Mensen die alles doen om te winnen. Spijtig dat er een w 21 ego'tje speelt op nipplenoob. Khad je graag de grond in geboord. Je bent nu echt zielig in mijn ogen :eek:.
 

DeletedUser56496

Guest
zulke posts zijn nou net de reden dat jij altijd de grond ingeboord word;)

ik weet nu niet precies hoelang je op ATS zit maar maak eerst dit maar eens goed voordat je hier komt stoer doen..

Zijde 1:
Spelers: Atomic Skull
Zijde 2:
Spelers: NippleGate, xXx Extreme, Asmodeus Revolution

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 198
Verschil: 193

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 41,054
Kant 2: 1,354,683
Verschil: 1,313,629

chart
 

DeletedUser

Guest
Wat maken die stats uit? Kijk welke dorpen geedeld zijn en dan zie je dat die dorpen in de categorie opgeven stonden. ;-)
 

DeletedUser62448

Guest
Wat maken die stats uit? Kijk welke dorpen geedeld zijn en dan zie je dat die dorpen in de categorie opgeven stonden. ;-)

Die categorie is behoorlijk lang.
Echter verbranden jullie hem wekelijks.;)

Verder ga ik momenteel niet verder in op mijn post van vanmorgen, dit door redenen.
 
Reactiescore
1.089
zulke posts zijn nou net de reden dat jij altijd de grond ingeboord word;)

ik weet nu niet precies hoelang je op ATS zit maar maak eerst dit maar eens goed voordat je hier komt stoer doen..

Zijde 1:
Spelers: Atomic Skull
Zijde 2:
Spelers: NippleGate, xXx Extreme, Asmodeus Revolution

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 198
Verschil: 193

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 41,054
Kant 2: 1,354,683
Verschil: 1,313,629

chart


Nochtans speelt hij verre weg van een maand op ats, ik schat zo rond een week.
Dan komt het uit op ong 7 dorpen. Nou wouw..

Ik heb de heisa laatste maanden gevolgd en ik ben dan ook van mening dat ik er wel een oordeel over kan vormen.;)

Nou ik vind van niet. Behalve dat je de IG situatie niet wist, gezien dat vrijwel niet op het AF werd gezet. Vond ik de heisha van de afgelopen maanden op Peeta echt pure kul. Alle misstappen van de leiding van TNW werden op hem afgeschoven omdat hij al het vuile werk opknapte daar. En dus werd gezien als het boegbeeld.
Echter vergat men dat hij geen leider is.

Ik vind het dan ook bijzonder hypocriet dat elke misstap van modus afgeschoven werd door Fear etc. als een fout van de leiding van modus. En alle misstappen van TNW in de afgelopen maanden op juist iemand die geen leider was.
Dat iemand een ban kan krijgen om een wat ongelukkige overstap, moet je hem daarvoor de grond in boren? He is only human..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Haha, je bent echt wel een noob he ? Wordt de grond onder je voeten te heet? Je hebt wat je al tijden wou nl. een nieuwe stam. Je wilt al tijden modus verlaten zei je me vorige week. Nu heb je een aparte stam en kan je eindelijk de strijd uitvechten met modus maar dan vlucht je met de staart tussen de benen. Je bent zeker naar Fear! overgestapt? :eek: Gwn zielig zo'n ventjes. Mensen die alles doen om te winnen. Spijtig dat er een w 21 ego'tje speelt op nipplenoob. Khad je graag de grond in geboord. Je bent nu echt zielig in mijn ogen :eek:.

Ik had een stam, mijn lieve medespelers die de afgelopen 4maand niet actief zijn geweest besloten ineens terug te komen en mij te vertellen wat ik mag doen.

Dat is voor mij een no no.

Ik speel ni op w22 niemand wilt me hebben :(
 

DeletedUser

Guest
Ik had een stam, mijn lieve medespelers die de afgelopen 4maand niet actief zijn geweest besloten ineens terug te komen en mij te vertellen wat ik mag doen.

Dat is voor mij een no no.

Ik speel ni op w22 niemand wilt me hebben :(

joh gek he
 
Bovenaan