Het grote W16 praattopic

Reactiescore
1.094
ja echt belachelijk.
Ik had nog allemaal informatie staan; voornamelijk wachtwoorden van inactieve/gestopde accounts.
En contact gegevens van stamgenoten. Die kan ik dus allemaal niet meer bereiken. Daarbij was de helft niet ingelogd. En nog niemand verteld hoe en wat het werkt met de PA.
 
Reactiescore
1.094
Dank.

We hopen nog over enkele dagen een mooie afscheidspost te plaatsen. Want we hadden niet zien aankoemn dat dat gister moest.
 

DeletedUser41610

Guest
hallo w16,
proficiat voor degenen die gewonnen hebben. Alles is gegaan zoals het is gegaan, maar heb op deze wereld toch vele leuke uurtjes doorgebracht met stamgenoten, maar ook met tegenstanders voor de (in mijn opinie) vervelende periode die aanbrak na/door onze fusie met High 5. In O² heb ik een hele fijne tijd in een hecht team gehad met o.a. mitchel39, Vitellenius III, holypunsh, basehead, baddream, sir burpalot, Sandam, commander 101, Xanthrax en Tabbertje. Ook aan Zonnnn, Narcotic. en Martine1 heb ik goede herinneringen.
Ik heb me nooit geuit op het forum, wil nu toch even afscheid nemen.
groet,
Notorious P.I.G.
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser41926

Guest
Gefeliciteerd GoHXL al noem ik het liever nogsteeds 40+
Ik heb hier vele jaren gespeeld maar ben 1,5 jaar geleden hier gestopt.
Gestart op Alonsofan en de oorlog tussen .Lic43 en ~Troy was op dat acc een hoogtepunt.
Daarna actief geweest op Johnny Drama(ONE) en de overstap naar Astra gemaakt door op Pluisje-en-zijn-vrienden te gaan spelen.
Super leuke tijd gehad in Astra dat in zijn oude formatie zeker deze wereld had moeten winnen. Met Spongebob en The Infinity kreeg het rake klappen te voorduren.
Na een meningsverschil met Astra nog voor *SY* met vrienden Paul en Stefan op Ronalddje gespeeld en wederom een leuke tijd gehad.
Speciaal bedankt nog eens TurboTurbo(Thom), Hedzer(Hedzer), Rots9, Abdelya (Lya), Totally Spies(Robbie), Ronalddje(Paul en Stefan), bambamutreg (Mario).
Tuurlijk mogen wat 'vijanden' ook nog wat eer opstrijken. W16 was een wereld met hoog niveau. Rosswell heeft 40+ de goede weg op geholpen en voor mij persoonlijk de basis voor deze overwinning gelegd. Ook Sydsney1 was een waardig tegenstander.

Proficiat GoH met jullie winst.
 

DeletedUser

Guest
Een lange tijd geleden dat ik hier iets gepost heb:eek:


Zoals velen mij kennen en gekent hebben, heb ik natuurlijk af en toe nog eens gespiekt hoe het er op W16 aan toe ging. Mental en GOH, allen complimenten!

De spelers welke nog spelen vanaf het begin wil ik allen in het bijzonder feliciteren met het behalen van de eindstreep. Goed gedaan!
Enorm jammer dat ik wegens de studie er niet bij kon zijn. Ik had het graag meegemaakt.

Jullie kunnen trots zijn op jullie zelf! :bijl:

Gegroet,
Rick (Lil-john)
 
Reactiescore
1.094
Oh wat mis ik de propaganda oorlogen die er vroeger waren.
Er waren ook wel wat mensen heel kenmerkend voor hun stam of groep wat zeker olie op het vuur betekende.
Ik heb ook wel regelmatig plat gelegem om de hoeveelheid hilariteit.
Zeker oa rointhewoods was er altijd wel curam dat haat en nijt vertoonde. Of wanneer groot khan sprak, stond nilva weer op zijn teentjes getrapt. En dan vaak rake punten/ klappen die door 3/4 spelers van FUL/Mental aan allerlei stammen werden uitgedeeld qua propaganda (Yero fosgate/gig graham II/ philips/ amagonsan en nog regelmatig een paar)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
zeker ik mis het nu al heel erg wr 5 en 16 supper geweest jammer dat 16 zo snel eindigen dat vind je niet echt snel meer curam ja dat is een verhaal -__=
 
Reactiescore
1.094
was al een tijdje toch?
 

DeletedUser

Guest
Geen idee ik log niet zo vaak meer in op GGII, aangezien ik er geen wereld meer mee heb.
 
Reactiescore
2.064
mensen die een w16 premade willen doen??
op w36? Skype me dan

Rene3641
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser35742

Guest
Willen de heren en dames van Nilva zich even bij mij melden op W37? Dank u:)
 
Bovenaan