Aftellen

DeletedUser30462

Guest
De wereld is nog niet eens afgelopen en ze beginnen al met de reünies. Moet Vision er toch maar eens snel een eind aan breien :p

Of Phoex natuurlijk, ik begreep namelijk: "The quickest way to end a war is to lose it" George Orwell
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56631

Guest
als het tijd is voor reünie meld ik me ook maar. De mooiste tijd gehad op deze geweldige wereld. Met als leermeester Zw3lgje Zoeperman en natuurlijk augustus. Ketel1 was de stam haha. Later TPO ook gezellig leuke stam:D Jammer om te zien dat de wereld op zijn einde loopt!
Spijtig dat er ook bepaalde zaken zijn gebeurt op deze wereld want dan had echt het wat als systeem ontstaan, maarja wat loop ik te raaskallen Vision bestond al heel lang de terechte winnaar lijkt me:D

groetjes Kevin
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56631

Guest
je tekst loopt nog steeds niet .security ;)

hihi(A) Nog steeds oplettend zo te zien! Hoe is het allemaal of moet ik dit via pm allemaal verder vragen.
Dit was echt de mooiste wereld waar ik gespeeld heb in ieder geval! Prachtige en leuke herinnering.
 

DeletedUser

Guest
Concluderen dat de wereld op zijn einde loopt vind ik een beetje te voorbarig. Als neutrale kijker, zie ik namelijk nog steeds een ongeveer gelijke strijd aan aantal dorpen. Als Vision op deze manier blijft door edelen zijn ze eind 2020 ongeveer klaar. Kortom Phoex heeft nog wel tijd om zich te reorganiseren, maar nieuwe spelers vinden voor zulke acc's is tegenwoordig bijna onmogelijk.
Respect voor Vision, knap hoe ze nog steeds presteren. Lijkt alsof de tegenstanders nooit tegenstand bieden, maar ik als oud-FFC speler weet wel beter.

Keep your head up Phoex, geef je niet zomaar gewonnen.
 

DeletedUser46057

Guest
Tja we moeten nog best wat edelen om te winnen:) naja dan moet dat maar!
Ik zal niet stoppen voordat Vision wint :D Hoe meer dorpen ik heb hoe meer Clears ik kan sturen, hehe
Deze situatie en de situatie met FFC kan je niet vergelijken, nu hebben we 10 keer zo veel clears tot onze beschikking.
wat we tegen FFC met de halve stam moesten sturen kunnen we nu met 3 spelers....

Als Phoex wat wilt doen moeten ze als Team gaan werken, niet een stuk front ontzetten vol zetten, en dan verder op ons gewoon laten lopen.

Ps val ook wat meer aan :) vooral Jonkos!!!! heb nog wat ODD nodig namelijk :)
 

DeletedUser30462

Guest
ach, Phoex is met z'n fusies nu wel groter, maar je kan in de stats zien dat Vision deze maand al 2k dorpen binnen heeft gehaald, terwijl Phoex van de 1800 die ze binnen hebben gehaald er al weer 1000 kwijt zijn ;)

Maar je hebt gelijk Corne, zoals ze het nu doen mag Vision nog wel even door edelen :p (er vanuit gaande dat Phoex z'n accounts bemand kan houden, anders gaan ze zonder dat ze ge-edeld worden barbaar)
 

DeletedUser34283

Guest
Concluderen dat de wereld op zijn einde loopt vind ik een beetje te voorbarig. Als neutrale kijker, zie ik namelijk nog steeds een ongeveer gelijke strijd aan aantal dorpen. Als Vision op deze manier blijft door edelen zijn ze eind 2020 ongeveer klaar. Kortom Phoex heeft nog wel tijd om zich te reorganiseren, maar nieuwe spelers vinden voor zulke acc's is tegenwoordig bijna onmogelijk.
Respect voor Vision, knap hoe ze nog steeds presteren. Lijkt alsof de tegenstanders nooit tegenstand bieden, maar ik als oud-FFC speler weet wel beter.

Keep your head up Phoex, geef je niet zomaar gewonnen.

Niets moeilijks aan hoor, spelers vinden! Ze vragen alleen nooit iemand.

Ik zou bij elke willekeurige stam kunnen instappen als ze me vragen, als het maar niet meer Phoex is ;)
 

DeletedUser34283

Guest
Nee hoor, ik ben al voorzien op wereld 31 :p

Ik probeer maar aan te geven dat als mensen de juiste mensen kennen, ze best wel mensen kunnen vinden! Mezelf inderdaad als voorbeeld, haha.
 

DeletedUser30462

Guest
ik wilde net zeggen, ik kan wel een accountje voor je regelen in Phoex ;) :p

maar je hebt in zoverre gelijk als je de juiste mensen kent kan je wel spelers vinden, aan de andere kant, je moet wel iets zinnigs te bieden hebben, en als je in de negatieve spiraal zit (meer spelers die stoppen dan nieuw komen), dan is het heel lastig om daaruit te komen. Trek je een keer een goed blik open, dan gaat het vaak ook meteen de juiste kant op, je kan je spelers nu eenmaal makkelijker houden wanneer ze leuke en actieve buren hebben. Het is uiteindelijk een groepsspel.
 

DeletedUser

Guest
Tja we moeten nog best wat edelen om te winnen:) naja dan moet dat maar!
Ik zal niet stoppen voordat Vision wint :D Hoe meer dorpen ik heb hoe meer Clears ik kan sturen, hehe
Deze situatie en de situatie met FFC kan je niet vergelijken, nu hebben we 10 keer zo veel clears tot onze beschikking.
wat we tegen FFC met de halve stam moesten sturen kunnen we nu met 3 spelers....

Als Phoex wat wilt doen moeten ze als Team gaan werken, niet een stuk front ontzetten vol zetten, en dan verder op ons gewoon laten lopen.

Ps val ook wat meer aan :) vooral Jonkos!!!! heb nog wat ODD nodig namelijk :)

Er moeten meer denkers komen in Phoex na mijn mening. Waren de tijd na FFC allemaal verdwenen. Terwijl je ziet dat vision heel goed heeft nagedacht over ligging van acc's ten opzichte van het front. Lange cluster van continenten lang en een klein frontje. Terwijl FFC van de grote fronten (soms wel een continent groot) met actieve leden waren, die de stam jarenlang draaiende hielden. Op een gegeven moment was TPO weg en toen hadden veel spelers (die veel def leverde aan het visionfront) ineens geen front meer, waardoor ze stopten en er dus geen def meer vanuit safe-zone kwam. 1 en 1 is 2. Natuurlijk waren er ook wat rotte appels en zijn er meer dingen gebeurt die niet door de beugel konden, maar dat is wel de grootste oorzaak.
 

DeletedUser30462

Guest
Er moeten meer denkers komen in Phoex na mijn mening. Waren de tijd na FFC allemaal verdwenen. Terwijl je ziet dat vision heel goed heeft nagedacht over ligging van acc's ten opzichte van het front. Lange cluster van continenten lang en een klein frontje. Terwijl FFC van de grote fronten (soms wel een continent groot) met actieve leden waren, die de stam jarenlang draaiende hielden. Op een gegeven moment was TPO weg en toen hadden veel spelers (die veel def leverde aan het visionfront) ineens geen front meer, waardoor ze stopten en er dus geen def meer vanuit safe-zone kwam. 1 en 1 is 2. Natuurlijk waren er ook wat rotte appels en zijn er meer dingen gebeurt die niet door de beugel konden, maar dat is wel de grootste oorzaak.

Klinkt alsof de "denkers" bij FFC een aantal strategische fouten hebben gemaakt, zeker als je bedenkt dat het door jou omschreven scenario al voorspelt is voordat TPO viel ;)
 

DeletedUser

Guest
Klinkt alsof de "denkers" bij FFC een aantal strategische fouten hebben gemaakt, zeker als je bedenkt dat het door jou omschreven scenario al voorspelt is voordat TPO viel ;)

Dat kun je wel stellen, ja.
 

DeletedUser46057

Guest
Er moeten meer denkers komen in Phoex na mijn mening. Waren de tijd na FFC allemaal verdwenen. Terwijl je ziet dat vision heel goed heeft nagedacht over ligging van acc's ten opzichte van het front. Lange cluster van continenten lang en een klein frontje. Terwijl FFC van de grote fronten (soms wel een continent groot) met actieve leden waren, die de stam jarenlang draaiende hielden. Op een gegeven moment was TPO weg en toen hadden veel spelers (die veel def leverde aan het visionfront) ineens geen front meer, waardoor ze stopten en er dus geen def meer vanuit safe-zone kwam. 1 en 1 is 2. Natuurlijk waren er ook wat rotte appels en zijn er meer dingen gebeurt die niet door de beugel konden, maar dat is wel de grootste oorzaak.

Maar je zegt nu eigenlijk dat er in FFC ook geen denkers zaten, want er komen spelers zonder front te zitten en ze stoppen, dan hadden jullie ze toch al een front moeten laten maken bij een anderen vijand. Hier hebben we in de zelfde situatie gezetten, alleen iedereen heeft wel een nieuwe front gehad en dat werd geregeld voordat het anderen front stopte.

Maar het voor elkaar klaar staan! dat is nog veel belangrijker, in de tijd van FFC en Lief hebben jullie Bas van kleef en willie bijna kapot gespeeld. Maar uit eindelijk is jullie front speler kapot gespeeld Ceuclum en Bennos. het was een kwestie samenwerking, vol deffen en ook nog vol de tegen aanval in gaan. dit zag ik bij jullie nooit gebeuren....
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook weinig doen als de desbetreffende speler zelf niets doet of wilt doen of gewoon wegloopt bij de minste aanvallen hé.
Of als de speler niet weet hoe hij het deftig moet aanpakken.. Zo kan je moeilijk ook helpen als er geen hulpaanvraag komt, of als die er pas komt na een week dorpen te verliezen.. Zo kan je moeilijk winnen. Er is zelfs geen beginnen aan in mijn ogen. Overleven, dat is nu prioriteit, voor mij althans!
 
Bovenaan