Stelling van de Dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser69785

Guest
100% waar wat je zegt
Hihi ik verveel me gewoon en ben totaal niet matuur, sorry AF is echt niet voor me weggelegd.

Mag ik mosschien neen vraagje stellen aan the fallen?
Ik zou graag weten welke recente accounts je had, gewoon om mogelijk respect te tonen ;)

Vaarwel!
 

DeletedUser66217

Guest
100% waar wat je zegt
Hihi ik verveel me gewoon en ben totaal niet matuur, sorry AF is echt niet voor me weggelegd.

Mag ik mosschien neen vraagje stellen aan the fallen?
Ik zou graag weten welke recente accounts je had, gewoon om mogelijk respect te tonen ;)

Vaarwel!

Mijn AF-Account = w27
The Fall of anarchy. = W32
Where is your god now? = w34

Zijn de accies waar ik enigszins op door heb gespeeld, m'n classique accountje zal je vanzelf terugzien in mijn handtekening binnenkort.
 

DeletedUser69785

Guest
Tegen dan ben ik weer weg...
In pm miss, ik heb geen vrienden dus zeg ik het tegen niemand hoor.

Leuke accountjes naar mijn mening. Maar overdreven respect zal toch uitblijven.
Veel succes
 

DeletedUser65460

Guest
Mijn AF-Account = w27
The Fall of anarchy. = W32
Where is your god now? = w34

Zijn de accies waar ik enigszins op door heb gespeeld, m'n classique accountje zal je vanzelf terugzien in mijn handtekening binnenkort.

Komt er dan ook in te staan dat je samen met Sam speelt? ^^
 

DeletedUser

Guest
STELLING: Iedereen die vandaag (25/01) een stal heeft is pro...?

Nee, dat kan je in dit stadium van het spel nog niet zeggen, anderen die geen stal hebben kunnen ook wel 'Pro' zijn. Nu staan de PA-geilers bovenaan, die mogen dan wel veel punten hebben, een stal hebben en een mooi profielplaatje enz. maar dat heeft niks met hun 'skills' of 'proheid' te maken. Dit zullen we pas later in het spel zien.
 

DeletedUser51729

Guest
Nee, dat kan je in dit stadium van het spel nog niet zeggen, anderen die geen stal hebben kunnen ook wel 'Pro' zijn. Nu staan de PA-geilers bovenaan, die mogen dan wel veel punten hebben, een stal hebben en een mooi profielplaatje enz. maar dat heeft niks met hun 'skills' of 'proheid' te maken. Dit zullen we pas later in het spel zien.

Kun je in een later stadium dan wel zeggen dat de mensen die op 25/01 een stal hadden pro waren? :D
Btw, er wordt in de stelling niet gezegd dat je geen pro bent als je geen stal hebt, maar juist dat je pro bent als je dan al wel een stal hebt staan, kwestie van goed lezen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Stelling: Een massastam (+ 30 leden) kan geen goede stam zijn.

Ik vind 30 leden absoluut geen massa-stam :p. Kwaliteit is zeker belangrijk, maar kwantiteit even goed. Heel leuk als je met 10 geweldig goede spelers in 1 stam gaat, maar een stam met 35 'degelijke' spelers hier volgens mij gewoon van winnen, mits goed georganiseerd.

Zolang een stam goed geleid wordt, actief is, degelijke spelers bevat, maken die extra leden volgens mij echt niet uit.

Stelling: Tw is nog hetzelfde spelletje als vroeger, ondanks de vele nieuwe functies.

Ik vind vooral de halveer/reduceerfuncties idioot. Je hebt 2 factoren, tijd en gs. 1 van de 2 'wegnemen' dmv premiumfuncties (of de tijd of de gs) kan, maar nu kan beide en dat geeft een idioot groot voordeel, wat niet zou mogen, naar mijn mening natuurlijk.

In dat opzicht is het er vast op achteruit gegaan, al kan ik maar gissen want ik was er nog niet toen er slechts PA, AM en FA was :)
 

DeletedUser

Guest
Kun je in een later stadium dan wel zeggen dat de mensen die op 25/01 een stal hadden pro waren? :D
Btw, er wordt in de stelling niet gezegd dat je geen pro bent als je geen stal hebt, maar juist dat je pro bent als je dan al wel een stal hebt staan, kwestie van goed lezen :cool:

Haha nee maar dan kun je wel zien wie de 'Pro,s' zijn. Oke, ik ga even werken aan mijn lees-skills doei.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61932

Guest
Kun je in een later stadium dan wel zeggen dat de mensen die op 25/01 een stal hadden pro waren? :D
Btw, er wordt in de stelling niet gezegd dat je geen pro bent als je geen stal hebt, maar juist dat je pro bent als je dan al wel een stal hebt staan, kwestie van goed lezen :cool:

Nee, maar daar komt het wel ongeveer op neer. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind 30 leden absoluut geen massa-stam :p. Kwaliteit is zeker belangrijk, maar kwantiteit even goed. Heel leuk als je met 10 geweldig goede spelers in 1 stam gaat, maar een stam met 35 'degelijke' spelers hier volgens mij gewoon van winnen, mits goed georganiseerd.

Zolang een stam goed geleid wordt, actief is, degelijke spelers bevat, maken die extra leden volgens mij echt niet uit.

Eens en oneens, als je in de start +30 personen in een stam doet moeten die wel allemaal op elkaar liggen. Vooral met die kleine werelden tegenwoordig en met pre-registratie. Dat ''er vallen toch mensen af''-smoesje vind ik ook bullshit. Je gaat toch geen stam leiden met de visie dat er toch mensen afvallen.

Heel veel topstammen (vooral van eerdere werelden) bevatten gewoon +30 leden. Tegenwoordig zie je het niet meer zo snel, vermoedelijk door de kleine werelden. Maar een +30 stam is idd zeker niet per definitie een massa-stam.
 
Reactiescore
2.039
Ik vind vooral de halveer/reduceerfuncties idioot. Je hebt 2 factoren, tijd en gs. 1 van de 2 'wegnemen' dmv premiumfuncties (of de tijd of de gs) kan, maar nu kan beide en dat geeft een idioot groot voordeel, wat niet zou mogen, naar mijn mening natuurlijk.

In dat opzicht is het er vast op achteruit gegaan, al kan ik maar gissen want ik was er nog niet toen er slechts PA, AM en FA was :)

Goede uitleg Sophie, tw bestaat uit cijfertjes waar je samen formules van bouwt. Enkel zijn de variabelen nu niet meer vast, maar afhankelijk van de hoeveelheid pp. :(
 
Bovenaan