Grappige IGM's

DeletedUser71860

Guest
A curious thing called Google Translate

Mo0rdenaar 18.01.14 18:09
Can I enter to your tribe?? Thanks

Allosaurus Maximus 18.01.14 18:09
Are u english?

Mo0rdenaar 18.01.14 18:50
If I speak english??

Mo0rdenaar 20.01.14 15:47
Je zou kunnen gaan om je stam?
heel hartelijk bedankt

Allosaurus Maximus 25.01.14 19:42
I guess you won't be our teammember :/

Mo0rdenaar 25.01.14 21:22
Omdat ik niet een ei zuigen?
Kijk, heb je slecht nu, maar als ik had dezelfde hoeveelheid mensen die je, of als ik had twee mensen niets meer u een verkrachting dat je weinig links kloppen en zou je niet meer wilt spelen om tribale lul oorlogen.


(ik heb hem geadeld)


Vraag me wel af wat de uitdrukking is achter een ei zuigen :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71860

Guest
Dubbelpost, Steven moet ik dit melden? :rolleyes:

TrollForum. Toen ik 'een Virtuele Wereld' wilde plaatsen versmolten mijn posten steeds. Meer dan een uur geklooid om alles erop te krijgen (moest constant wisselen van AF-account - er was niemand online die ik kende die ochtend).

En nu kan het dubbelposten ineens wel :eek:
 

DeletedUser65460

Guest
TrollForum. Toen ik 'een Virtuele Wereld' wilde plaatsen versmolten mijn posten steeds. Meer dan een uur geklooid om alles erop te krijgen (moest constant wisselen van AF-account - er was niemand online die ik kende die ochtend).

En nu kan het dubbelposten ineens wel :eek:

Die virtuele wereld was wel zware spam ja, al die dubbelposts :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
2cs6tg3.png

Die gast zit me al hele tijd vol te spammen met seksistische zever en als ik wat terug wil schrijven dan blokkeert ie me :confused:
 

DeletedUser

Guest
Heb je niet gereport :eek:? Had ik meteen gedaan :D, wij hebben gelukkig weinig haatmail gehad tot dusver, alleen af en toe een of andere onverlaat die denkt dat ie stoer is mja.. :p
 

DeletedUser

Guest
Nee, nog niet gereport, doe ik meestal niet zo snel :p. Maar ga het wel doen denk ik, als je dan toch de stoere jongen wilt uithangen dan moet je me ook wat terug laten zeggen anders is het wel heel erg zwak vind ik.
 

DeletedUser65460

Guest
Nee, nog niet gereport, doe ik meestal niet zo snel :p. Maar ga het wel doen denk ik, als je dan toch de stoere jongen wilt uithangen dan moet je me ook wat terug laten zeggen anders is het wel heel erg zwak vind ik.
Hij had schrik van je reactie :cool:
 

DeletedUser

Guest
Nee, nog niet gereport, doe ik meestal niet zo snel :p. Maar ga het wel doen denk ik, als je dan toch de stoere jongen wilt uithangen dan moet je me ook wat terug laten zeggen anders is het wel heel erg zwak vind ik.

Hmm ja mee eens, sommige mensen zijn gewoon onredeljik, gewoon niet mee in discussie gaan :). Hij zal stiekum idd wel bang zijn voor je :p
 
Bovenaan