M M + Remain + Swiss vs -ST-

DeletedUser69092

Guest
tja ik vind niks vreemds aan clusterfucken, het is gewoon een tacktiek die super irritant is en werkt. Zelf doe ik het eigenlijk niet, 1x poging gedaan voor de kerststop, maar toen edelde SLNC dat barbarendorp net toen me edels nog 15 uur moesten lopen xD

hoort bij die ouderwetse speelstijl wel dat het normaal is om spionnen te hebben ? :p
 

DeletedUser

Guest
Alert: jorgs ochtendhumeur / middaghumeur en avondhumeur incoming.... :D
 

DeletedUser69092

Guest
Wannabe gek en wannabe noob, maar het lukt me gewoon niet om dat te worden :(
 
Reactiescore
533
tja ik vind niks vreemds aan clusterfucken, het is gewoon een tacktiek die super irritant is en werkt. Zelf doe ik het eigenlijk niet, 1x poging gedaan voor de kerststop, maar toen edelde SLNC dat barbarendorp net toen me edels nog 15 uur moesten lopen xD

hoort bij die ouderwetse speelstijl wel dat het normaal is om spionnen te hebben ? :p
Bwa ik zie het nut niet echt in van clusterfucks buiten dat het de andere frustreert. Maar dat is hoe ik erover denk.

En geef me dan eens een argument waarom spion-gebruik niet normaal zou zijn? :)
 

DeletedUser70936

Guest
heb je iets tegen clusterfucken ????

Vraag dan maar eens na wat je stamgenootje Atjar In mijn cluster komt clusterfucken.

Jullie zeiden een mooie oorlog.

Wat ik ondertussen al heb gezien van jullie "mooie" oorlog

is even met 7 op 1 speler gaan knallen ondertussen al 13 dagen ligt Loud onder vuur en Bravo jullie hebben 30 dorpjes kunnen veroveren.

owja die heb ik tactisch laten vallen na een miscommunicatie met men vv'er.

Er is geen sprake van timen, de aanvallen daar zit geen enkele structuur in oh kom we gooien de smederij plat wat een prachtige tactiek XD

Dan gaan ze nog clusterfucken omdat ze simpelweg zo hard falen en dat terwijl ik niet zo geweldig actief ben.

van een 'mooie' oorlog is er hier geen sprake. maarja wat wil je als je tegen pubers moet spelen die enkel tijdens de nacht durven edelen en dan nog falen in hun opzet.

Wat ik hier dus mee wil duidelijk make is dat Atjar een groentje is in het spel. dave1229 is stukken beter maar zelfs van hen had ik meer verwacht en JH tja dat is simpelweg een lachertje 5 mil ptn dat samen met 3 co's en dan nog kan er geen een timen.

Als je perse een massa wil doen zie dan dat je de nodige tactieken beheerst.



Mvg

Cédric|Loud

Ben nou toch wel benieuwd wie die 7spelers zijn? Atjar, JH en ik vallen je regelmatig aan, WOLPC heeft volgensmij 2x aanvallen verstuurd. Wie zijn die andere dan?
 

DeletedUser68027

Guest
De constatering van Azerty5566 dat Atjar een "groentje" zou zijn, is al erg opmerkelijk.
Volgens mij is Atjar erg goed bezig, en is het zekers geen "groentje".
Hij staat z'n mannetje, en weet als geen ander wat druk houden betekent, Loud.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een beetje het idee dat er door sommige personen hier veel te veel wordt gegeneraliseerd:

- Enkele spelers clusterfucken en meteen wordt dat bestempeld als de tactiek van MM.
- Er worden enkele frontspelers weggespeeld en meteen wordt heel -ST- Overrated genoemd.
- Zitten een paar arrogante mannetjes in Swiss en meteen is Swiss een arroganten stam.

Het is wel makkelijk, maar ik vind het kortzichtig en naief overkomen. Als je jezelf een beetje intelligent (Niet als een volslagen maloot) wilt neerzetten hier, zou je moeten inzien dat je iedere persoon afzonderlijk moet beoordelen en niet meteen de hele stam over een kam scheren, als er slechts spraken is van individuele gevallen.

Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar ik denk dat de personen die ik bedoel zich wel aangesproken zullen voelen.
 

DeletedUser

Guest
De constatering van Azerty5566 dat Atjar een "groentje" zou zijn, is al erg opmerkelijk.
Volgens mij is Atjar erg goed bezig, en is het zekers geen "groentje".
Hij staat z'n mannetje, en weet als geen ander wat druk houden betekent, Loud.

Welke "druk"? af en toe wat aanvallen sturen is geen druk houden hoor?

Ik heb een beetje het idee dat er door sommige personen hier veel te veel wordt gegeneraliseerd:

- Enkele spelers clusterfucken en meteen wordt dat bestempeld als de tactiek van MM.
- Er worden enkele frontspelers weggespeeld en meteen wordt heel -ST- Overrated genoemd.
- Zitten een paar arrogante mannetjes in Swiss en meteen is Swiss een arroganten stam.

Het is wel makkelijk, maar ik vind het kortzichtig en naief overkomen. Als je jezelf een beetje intelligent (Niet als een volslagen maloot) wilt neerzetten hier, zou je moeten inzien dat je iedere persoon afzonderlijk moet beoordelen en niet meteen de hele stam over een kam scheren, als er slechts spraken is van individuele gevallen.

Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar ik denk dat de personen die ik bedoel zich wel aangesproken zullen voelen.

Wauw :) Eindelijk begint iemand het te begrijpen
 

DeletedUser69092

Guest
Bwa ik zie het nut niet echt in van clusterfucks buiten dat het de andere frustreert. Maar dat is hoe ik erover denk.

En geef me dan eens een argument waarom spion-gebruik niet normaal zou zijn? :)

Spionnen zie andere topic.

cluster fuck het voordeel:
- Speler moet directe omgeving clusterfuck verdedigen, zijn dit 3 aparte clusterfucks direct liggend aan een 6-8 tal dorpen is de verdedigende speler minimaal 15 def dorpjes kwijt. Verdedigd hij dit niet, dan heb je kans dat er vanuit de clusterfuck gesloopt of geedeld gaat worden.
- Verdedigende speler vind clusterfuck irritant en wilt deze weghebben, clusterfuck vol gooien met defence en even 15 clears er op kapot laten lopen.

Het grootste voordeel van de clusterfuck is toch echt punt 1, je dwingt de verdediger zijn verdediging te spreiden en niet alleen zijn front te verdedigen, mooi voorbeeld is nu SLNC, ik weet niet hoe hij verdedigt rond zijn clusterfucks, ik heb er namelijk geen, maar hij zou in principe of daar heel kwetsbaar zijn (zoals eigenlijk overal in zijn 3e linie en verder) en dan houdt hij zijn def aan het front, of hij heeft def van het front moeten verplaatsen (of def die daar had kunnen staan moeten gebruiken) om die dorpen rond die clusterfuck te verdedigen
 
Reactiescore
533
Ik heb een beetje het idee dat er door sommige personen hier veel te veel wordt gegeneraliseerd:

- Enkele spelers clusterfucken en meteen wordt dat bestempeld als de tactiek van MM.
- Er worden enkele frontspelers weggespeeld en meteen wordt heel -ST- Overrated genoemd.
- Zitten een paar arrogante mannetjes in Swiss en meteen is Swiss een arroganten stam.

Het is wel makkelijk, maar ik vind het kortzichtig en naief overkomen. Als je jezelf een beetje intelligent (Niet als een volslagen maloot) wilt neerzetten hier, zou je moeten inzien dat je iedere persoon afzonderlijk moet beoordelen en niet meteen de hele stam over een kam scheren, als er slechts spraken is van individuele gevallen.

Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar ik denk dat de personen die ik bedoel zich wel aangesproken zullen voelen.
Ik weet niet hoor. De stam is ook wel een eenheid en ik vind dat je die soms ook zo moet benaderen.
Je kan niet altijd elk individu gaan bespreken.
Wat je wel moet weten is dat het niet is omdat een speler in een bepaalde stam zit hij automatisch aan al die eigenschappen voldoet.

Spionnen zie andere topic.

cluster fuck het voordeel:
- Speler moet directe omgeving clusterfuck verdedigen, zijn dit 3 aparte clusterfucks direct liggend aan een 6-8 tal dorpen is de verdedigende speler minimaal 15 def dorpjes kwijt. Verdedigd hij dit niet, dan heb je kans dat er vanuit de clusterfuck gesloopt of geedeld gaat worden.
- Verdedigende speler vind clusterfuck irritant en wilt deze weghebben, clusterfuck vol gooien met defence en even 15 clears er op kapot laten lopen.

Het grootste voordeel van de clusterfuck is toch echt punt 1, je dwingt de verdediger zijn verdediging te spreiden en niet alleen zijn front te verdedigen, mooi voorbeeld is nu SLNC, ik weet niet hoe hij verdedigt rond zijn clusterfucks, ik heb er namelijk geen, maar hij zou in principe of daar heel kwetsbaar zijn (zoals eigenlijk overal in zijn 3e linie en verder) en dan houdt hij zijn def aan het front, of hij heeft def van het front moeten verplaatsen (of def die daar had kunnen staan moeten gebruiken) om die dorpen rond die clusterfuck te verdedigen
Ja ik ken het wel.

Maar als je bv. een redelijk hechte cluster hebt dan hoef je maar 3 def dorpen in de buurt hebben staan en kan je door actief te zijn en schuifdef te hebben ook alles redelijk easy afblokken. Heb er namelijk ook zo'n in mijn cluster. Komt zo af en toe eens piepen en stuurt dan clears + edels de deur uit.
Ik maak er mij echter niet echt druk in. Gewoon actief zijn en er is niets aan het handje :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69092

Guest
nee klopt actief is niks aan de hand, maar een lekkere clusterfuck ligt gewoon direct tegen 3-4 andere dorpen, en binnen 2 velden van nog eens 2-3 dorpen, dan red je dat niet met 1 def dorpje!
Maargoed altijd actief zijn is wel de sleutel tot succes, en niet alleen bij dit maar overal bij! Toch blijft een looptijd van onder 1 uur gewoon kut om op te letten :p
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg door al dit gelul spontaan zin om nog een clusterfuck in het cluster van Slnc te nemen! :) Vind het een prima manier om wat extra druk op een speler te houden.

Bij Dagobert is het voor mij niet echt een kwestie van clusterfucken, meer kwestie van het front uitbreiden.
 

DeletedUser72345

Guest
Belangrijker dan de complete discussie over wel of niet clusterfucken:

ff0a348a59e37d37842f2240f9119ce2.png


M M heeft Remain achterhaalt in de oorlog tegen -ST-. Hoewel de stam meer leden heeft dan de beide bondgenoten is M M aanmerkelijk later begonnen met aanvallen. Uiteraard geen reden om overmoedig te worden en feest te vieren maar toch zeker het vermelden waard lijkt me.

Ook de actuele tussenstand van 688-88 is dan weer duidelijk :D
 

DeletedUser

Guest
gAsbp6Z.jpg


haha, hier zijn de stats duidelijk verkeerd ;)
Is enigszins toch wat minder negatief, dus dat helpt het moraal weer he:cool:

*En nee, het is niet bewerkt...
 
Reactiescore
533
gAsbp6Z.jpg


haha, hier zijn de stats duidelijk verkeerd ;)
Is enigszins toch wat minder negatief, dus dat helpt het moraal weer he:cool:

*En nee, het is niet bewerkt...
Dan zijn die stats fout lijkt me?
Totaal #veroverde dorpen moet toch gelijk zijn aan totaal #verloren dorpen.

Of zouden er daar van Roroana uit zijn?
 

DeletedUser

Guest
Dan zijn die stats fout lijkt me?
Totaal #veroverde dorpen moet toch gelijk zijn aan totaal #verloren dorpen.

Of zouden er daar van Roroana uit zijn?


Ik weet het niet ^^ maar die stats zijn alleen bij mij zo :confused:
maar ik dat mijn account nog hoop voor -ST- heeft, vandaar dat die doelbewust de stats veranderd :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan