Stelling van de week

Reactiescore
533
Dan vind ik het niet koosjer dat je de uitnodiging accepteert. Bewust spioneren is niet oke vind ik.
Draait niet meer rond spioneren dan, maar wel om hun domme acties uit te wereld te krijgen :)
 

DeletedUser34283

Guest
Dan moet je niet hun forum bekijken. Uit principe. Het doel heiligt niet de middelen.
 
Reactiescore
533
Ik vind niet dat je op zoek moet gaan naar spionnen, ik ken ook geen spionnen bizar genoeg.
Maar weet wel dat de kans dat er een spion in je stam zit altijd heel hoog is.

De enige moment dat ik zal kijken naar de info op iemands forum, is als de stam zelf mij die info geeft.
Dus als ze mij uitnodigen in die stam, ook al is dat dan als VV. Dan zal ik de info die in mijn schoot geworpen is bekijken. Ik ben in mijn ogen niet in fout dan.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69092

Guest
Ik ben spion voor het leven!:ridder: try to catch me hiehhaaaaa:licht:
 

DeletedUser51578

Guest
Ik vind niet dat je op zoek moet gaan naar spionnen, ik ken ook geen spionnen bizar genoeg.
Maar weet wel dat de kans dat er een spion in je stam zit altijd heel hoog is.

De enige moment dat ik zal kijken naar de info op iemands forum, is als de stam zelf mij die info geeft.
Dus als ze mij uitnodigen in die stam, ook al is dat dan als VV. Dan zal ik de info die in mijn schoot geworpen is bekijken. Ik ben in mijn ogen niet in fout dan.

hier ben ik het ook mee eens.
ik zal altijd trouw zijn aan me eigen stam.
maar als ze zelf zo blunder maken oke ja dan zal ik het ook doen net zo als iedereen
 

DeletedUser

Guest
K krijg soms ook VV's van de vijand, verdomd grappig om te lezen wat ze allemaal schrijven! :D
 

DeletedUser

Guest
K krijg soms ook VV's van de vijand, verdomd grappig om te lezen wat ze allemaal schrijven! :D

Het ligt er een beetje aan wat voor stam het is. Als het een klein stammetje is wat niks voor stelt, oké. Meestal is er in die stammen toch geen sprake van enkele vorm van communicatie. Het is dan gewoon grappig om te lezen hoe weinig ze daar kunnen.

Maar als het daarentegen een grote stam zal zijn. Ik neem nu als voorbeeld -ST-. Ik zou nooit en de nimmer een vv vanuit hun stam accepteren, ook al is hij dan perrongeluk bij mij terecht gekomen. Liever eervol ten onder gaan na een spannende strijd dan te winnen omdat ik het voordeel had dat hun planning bij mij bekend was.

Nu denken jullie vast, wat een heilig boontje. Als hij zo'n kans krijgt neemt hij deze gewillig. Maarja die twijfel kan ik moeilijk wegnemen :p

Ik ben spion voor het leven!:ridder: try to catch me hiehhaaaaa:licht:

Ik heb jou al gekicked. Spionnen zijn wij hier niet van gediend :wink:
 

DeletedUser69092

Guest
wat ik me dan meer afvraag.... hoe kan de VV van je vijand nou per ongeluk bij jou komen? Dat heb ik dus nog nooit meegemaakt, enigste wat ik zou kunnen begrijpen is als je tegen één of ander flutstammetje een oorlog hebt
 

DeletedUser69914

Guest
Het ligt er een beetje aan wat voor stam het is. Als het een klein stammetje is wat niks voor stelt, oké. Meestal is er in die stammen toch geen sprake van enkele vorm van communicatie. Het is dan gewoon grappig om te lezen hoe weinig ze daar kunnen.

Maar als het daarentegen een grote stam zal zijn. Ik neem nu als voorbeeld -ST-. Ik zou nooit en de nimmer een vv vanuit hun stam accepteren, ook al is hij dan perrongeluk bij mij terecht gekomen. Liever eervol ten onder gaan na een spannende strijd dan te winnen omdat ik het voordeel had dat hun planning bij mij bekend was.

Nu denken jullie vast, wat een heilig boontje. Als hij zo'n kans krijgt neemt hij deze gewillig. Maarja die twijfel kan ik moeilijk wegnemen :p

de meeste zijn altijd al op de hoogte van onze planning hoor door de spy
 

DeletedUser

Guest
de meeste zijn altijd al op de hoogte van onze planning hoor door de spy

Hebben jullie zulke onbetrouwbare leden dan? :(

Wij hier in M M weten trouwens niks van jullie planning, in het verleden ook nooit geweten ;)
 
Reactiescore
533
Ergens is spioneren wel toegelaten.

Er bestaat nergens een richtlijn dat je geen spionnage mag gebruiken en als we kijken naar oorlogen zijn er altijd al spionnen geweest.
Zelfs bij onze soldaatjes zijn er verkenners. Dus "spionnen".

Misschien is het eerder omdat we er op TW een verkeerd beeld over hebben dat het niet geapprecieerd wordt...
Want let's face it. Om een echt spionnage-systeem op de poten te brengen. Daar kruipt toch ook wel veel werk in lijkt me...
 

DeletedUser63354

Guest
Ergens is spioneren wel toegelaten.

Er bestaat nergens een richtlijn dat je geen spionnage mag gebruiken en als we kijken naar oorlogen zijn er altijd al spionnen geweest.
Zelfs bij onze soldaatjes zijn er verkenners. Dus "spionnen".

Misschien is het eerder omdat we er op TW een verkeerd beeld over hebben dat het niet geapprecieerd wordt...
Want let's face it. Om een echt spionnage-systeem op de poten te brengen. Daar kruipt toch ook wel veel werk in lijkt me...

Ik denk dat het meer gaat om de spionage 'verdediging' die lastig is.
 
Reactiescore
533
Ik denk dat het meer gaat om de spionage 'verdediging' die lastig is.
Tuurlijk is dat lastig, alleen als je er eens over nadenkt is het zo vreemd nog niet dat er spionage is in dit spel.
En zijn we dus aan het overdrijven in het zeggen dat spioneren onfair zou zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ergens is spioneren wel toegelaten.

Er bestaat nergens een richtlijn dat je geen spionnage mag gebruiken en als we kijken naar oorlogen zijn er altijd al spionnen geweest.
Zelfs bij onze soldaatjes zijn er verkenners. Dus "spionnen".

Misschien is het eerder omdat we er op TW een verkeerd beeld over hebben dat het niet geapprecieerd wordt...
Want let's face it. Om een echt spionnage-systeem op de poten te brengen. Daar kruipt toch ook wel veel werk in lijkt me...

Bondgenoten gaan ook niet massaal bij elkaar clusterfucken vlak voordat de betrekking afloopt. Dat is gewoon niet netjes. Dat heb ik ook met spionage. Een beetje praten met je vijand dat hoort erbij. Dat hij dan perongeluk informatie doorgeeft terwijl hij dat zelf niet doorheeft, oké. Maar opzettelijk een spionage systeem opzetten gaat mij iets te ver, zelfs als je Johnny English heet :cool:
 
Reactiescore
533
Bondgenoten gaan ook niet massaal bij elkaar clusterfucken vlak voordat de betrekking afloopt. Dat is gewoon niet netjes. Dat heb ik ook met spionage. Een beetje praten met je vijand dat hoort erbij. Dat hij dan perongeluk informatie doorgeeft terwijl hij dat zelf niet doorheeft, oké. Maar opzettelijk een spionage systeem opzetten gaat mij iets te ver, zelfs als je Johnny English heet :cool:
Wat maakt dat zo erg dan?
Je kan er eigenlijk alleen maar op antwoorden: Je zou het zelf ook niet leuk vinden.

Maar je kan er niet omheen dat oorlogen voor een groot stuk gewonnen kunnen worden door info. En het is een oorlogsspel.

Ik heb nog nooit een spionagenetwerk opgezet ofzo en gebruik er ook geen. Maar eigenlijk is het vrij dom om dat niet te doen toch?

PS: Als je loopt clusterfucken dan hebben al mijn leden van mij toestemming die dorpen te edelen. NAP/BG of niet. Dat moet je maar aanvaarden.
 
Bovenaan