M M + Remain + Swiss vs -ST-

DeletedUser63648

Guest
het topic "Golden Awards" gemaakt door vitalise, en dan daarvan een lijstje maken zoals in de eerste post staat :)
Leuk om je hier ook te zien trouwens :)
 

DeletedUser68418

Guest
Jou heb ik al lang niet meer gehoord :)

en weer moeten vaststellen dat M M zich weer van de zwakste kant laat zien en met een 3e speler komt clusterfucken

Ditmaal is het Teammafkees ze doen iig hun naam eer aan.
 

DeletedUser63354

Guest
even over onze purrpurfect

Jij moet opzich niet al te hoog van je gaan aafblazen ik heb je dorps indeling gezien en man wat een prutser

speer, zwaard,bijl gewoon alle troepen in een dorp ( Voor je dit als je verdediging gaat gebruiken: neen het was niet in 1 dorp maar een dorp of 20 )

Frustratie ???

Waar heb je dat nou weer gehaald? Jullie zeiden we hopen op een mooie oorlog (staat in de oorlogsverklaring en de pm die je me geschreven hebt)

Ik zal hier even alle clusterfuckers in de 3 stammen vermelden.

Swiss heeft er geen waarvoor ik ze enorm respecteer

Remain: Atjar & WOLPC

M M :
-JurjenNxs
- HWieker


Clusterfucken hoort niet bepaald bij een mooie oorlog ofwel soms ?

eveneens Atjar is niet zo geweldig met stacken heb ik al gemerkt dus ik hoop voor hem dat die die dorpjes ondertussen al defitg gestacked heeft althans waarschijnlijk laat die ze stacken.

:D:D:D
Dat heet luiheid als je een dorp overneemt en je maakt er off van. Dat er dan in sommige dorpjes 200 zwaardjes staan, bujeh?
Op zich vind ik het een mooie oorlog, wordt nog mooier als jij net zoals je buurman op grijs gaat :)
 

DeletedUser63354

Guest
Overigens vrij tactisch om over clusterfucks te beginnen. Wolpc edelt de oude dorpjes van je buurman, vind je dat clusterfucks?

Hoeveel mensen heeft ST die aant clusterfucken zijn :D?
-vlemis
-elimination
-haantje
-prinsvos

En ik zal er vast nog 1 over het hoofd zien.

Verder maakt het ook helemaal niet uit of je het doet. Geen problemen mee, als je er tegen bent moet je het keihard afstraffen. Enkel denk ik dat je daar de tijd niet voor krijgt omdat je al 2 weken onder druk ligt. Als je dat niet aan kunt stop je maar beter gewoon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69092

Guest
clusterfucken is gewoon een tactiek, wat is het probleem? Zelfde als kata's op de boederij, zelfde als teller op laten lopen door middel van fakes en boeien of ze op muur of boederij komen, midden in je cluster is je dorpje toch veilig (tog?!).
Heeft niks te maken met een 'niet mooie' oorlog, 's nachts aanvallen versturen hoort daar ook bij, je hebt van 1 tot 7 in de ochtend het voordeel als verdediger, die periode ervoor en erna kan je in tijden van oorlog gewoon aanwezig zijn zonder absurde tijden te moeten spelen.
Spionnen, backstabs en stamleden die elkaar in de steek laten, dat zijn zaken die met een niet mooie oorlog te maken hebben, maargoed daar is geen/weinig spraken van volgens mij? Met 7 man 1 persoon aanvallen, weet niet of je het over jezelf of over SLNC hebt, maar dat maakt ook weinig uit. Het spel heet niet voor niets TRIBAL wars, denk je dat ze in een oorlog ook 1 op 1 alles uitvechten?
 

DeletedUser51729

Guest
Jou heb ik al lang niet meer gehoord :)

en weer moeten vaststellen dat M M zich weer van de zwakste kant laat zien en met een 3e speler komt clusterfucken

Ditmaal is het Teammafkees ze doen iig hun naam eer aan.

Jongen, teammafkees komt aan het front bij jou te liggen met 1 dorpje en je vindt dat al gelijk clusterfucken? Rare standaards hanteer jij dan.
 

DeletedUser

Guest
Jou heb ik al lang niet meer gehoord :)

en weer moeten vaststellen dat M M zich weer van de zwakste kant laat zien en met een 3e speler komt clusterfucken

Ditmaal is het Teammafkees ze doen iig hun naam eer aan.

Mafkees edelt drie dorpen diep in jouw cluster. Shocking.

Overigens vrij tactisch om over clusterfucks te beginnen. Wolpc edelt de oude dorpjes van je buurman, vind je dat clusterfucks?

Hoeveel mensen heeft ST die aant clusterfucken zijn :D?
-vlemis
-elimination
-haantje
-prinsvos

En ik zal er vast nog 1 over het hoofd zien.

Verder maakt het ook helemaal niet uit of je het doet. Geen problemen mee, als je er tegen bent moet je het keihard afstraffen. Enkel denk ik dat je daar de tijd niet voor krijgt omdat je al 2 weken onder druk ligt. Als je dat niet aan kunt stop je maar beter gewoon.

Slnc en Lenaco.
 

DeletedUser

Guest
Jou heb ik al lang niet meer gehoord :)

en weer moeten vaststellen dat M M zich weer van de zwakste kant laat zien en met een 3e speler komt clusterfucken

Ditmaal is het Teammafkees ze doen iig hun naam eer aan.

ClusterFucken? Kan je alsjeblieft de coordinaten geven, want voor zover ik kan zien heeft hij geen dorpje in je cluster gepakt?
 

DeletedUser

Guest
Inmiddels kan je slnc ook als clusterfucker beschouwen, z'n oude front ligt in MM cluster :rolleyes2:
 

DeletedUser63354

Guest
Ohja slnc clusterfuckt zelfs int cluster van remain.
Overigens clusterfucken dave, atjar en wolpc niet. Barbs van rz edelen lijkt me gewoon je overwinning 'vieren', loudje.
 

DeletedUser

Guest
Wow, wat een hoop gezeik om 'clusterfucken' zeg....
Er is maar een definitie voor clusterfucken en dat is wanneer een speler midden/diep in je cluster, BB-dorpen gaat edelen... het edelen van (BB)dorpen aan het front is heus geen schande, want dat kan een goede (tactische) zet zijn om je tegenstander wat beter af te zijn. Maar het is dus geen clusterfuck ;)

*Let op de vetgedrukte woorden :eek:

Ohja slnc clusterfuckt zelfs int cluster van remain.
Overigens clusterfucken dave, atjar en wolpc niet. Barbs van rz edelen lijkt me gewoon je overwinning 'vieren', loudje.

Dat is een schijnbaar een jumpdorpje, dus geen clusterfuck :confused:
 

DeletedUser63354

Guest
Wow, wat een hoop gezeik om 'clusterfucken' zeg....
Er is maar een definitie voor clusterfucken en dat is wanneer een speler midden/diep in je cluster, BB-dorpen gaat edelen... het edelen van (BB)dorpen aan het front is heus geen schande, want dat kan een goede (tactische) zet zijn om je tegenstander wat beter af te zijn. Maar het is dus geen clusterfuck ;)

*Let op de vetgedrukte woorden :eek:



Dat is een schijnbaar een jumpdorpje, dus geen clusterfuck :confused:

Juist ja. Jumpdorpje in remaingebied aan de rim! Goed idee!
Overigens moet je zelf weten of je clusterfuckt, zo heb ik ook een dorpje vsn vlemis in zeveraar gebied gezien. Maarja, als dat een goede tactiek blijkt, toch ?
 

DeletedUser

Guest
Overigens moet je zelf weten of je clusterfuckt, zo heb ik ook een dorpje vsn vlemis in zeveraar gebied gezien. Maarja, als dat een goede tactiek blijkt, toch ?

Je bedoelt dit dorpje toch?

L9C2FuV.jpg


We kunnen gaan discussiëren of dit een clusterfuck is of niet maar volgens mij is 42 dagen geleden de datum 6-7 December geweest. En technisch gezien gelden die nap tussen Remain & -ST- nog, dus je kan het ook indelen in de catorgie 'Safedorp' :eek:
 

DeletedUser63354

Guest
Je bedoelt dit dorpje toch?

L9C2FuV.jpg


We kunnen gaan discussiëren of dit een clusterfuck is of niet maar volgens mij is 42 dagen geleden de datum 6-7 December geweest. En technisch gezien gelden die nap tussen Remain & -ST- nog, dus je kan het ook indelen in de catorgie 'Safedorp' :eek:

Zou kunnen hoor :p
Vind het ook niet erg. Eigenlijk alsnog best raar, in het cluster edelen van je bg/nap XD
 

DeletedUser

Guest
Zou kunnen hoor :p
Vind het ook niet erg. Eigenlijk alsnog best raar, in het cluster edelen van je bg/nap XD

hmm, nja ik begrijp het wel :) NAP wordt beëindigt en er wordt nog één laatste week 'NAP' aangekondigd, en om dan nog een dorpje daar te gaan edelen voordat je toekomstige vijand dat doet is lijkt mij toch wel handig?
 

DeletedUser63354

Guest
hmm, nja ik begrijp het wel :) NAP wordt beëindigt en er wordt nog één laatste week 'NAP' aangekondigd, en om dan nog een dorpje daar te gaan edelen voordat je toekomstige vijand dat doet is lijkt mij toch wel handig?

Ik vind het een goede tactiek hoor. Al ben ik meer iemand die het woord 'beuken' een begrip probeert te maken hehe :D
 
Bovenaan