M M + Remain + Swiss vs -ST-

DeletedUser68418

Guest
Dat is wel erg plat natuurlijk. Hij zat met dik gestackte clusterfucks in het cluster van de Buurman, + daarbij had hij daar edelclears staan. Dat hij die clears nou kapot laat lopen, kapot laat beuken, of weg laat edelen heeft niet te maken met een 2M vs 7M situatie. Dat is gewoon onoplettendheid en daarbij dus een dik compliment naar mijn stamgenoot.

heb je iets tegen clusterfucken ????

Vraag dan maar eens na wat je stamgenootje Atjar In mijn cluster komt clusterfucken.

Jullie zeiden een mooie oorlog.

Wat ik ondertussen al heb gezien van jullie "mooie" oorlog

is even met 7 op 1 speler gaan knallen ondertussen al 13 dagen ligt Loud onder vuur en Bravo jullie hebben 30 dorpjes kunnen veroveren.

owja die heb ik tactisch laten vallen na een miscommunicatie met men vv'er.

Er is geen sprake van timen, de aanvallen daar zit geen enkele structuur in oh kom we gooien de smederij plat wat een prachtige tactiek XD

Dan gaan ze nog clusterfucken omdat ze simpelweg zo hard falen en dat terwijl ik niet zo geweldig actief ben.

van een 'mooie' oorlog is er hier geen sprake. maarja wat wil je als je tegen pubers moet spelen die enkel tijdens de nacht durven edelen en dan nog falen in hun opzet.

Wat ik hier dus mee wil duidelijk make is dat Atjar een groentje is in het spel. dave1229 is stukken beter maar zelfs van hen had ik meer verwacht en JH tja dat is simpelweg een lachertje 5 mil ptn dat samen met 3 co's en dan nog kan er geen een timen.

Als je perse een massa wil doen zie dan dat je de nodige tactieken beheerst.



Mvg

Cédric|Loud
 

DeletedUser63354

Guest
heb je iets tegen clusterfucken ????

Vraag dan maar eens na wat je stamgenootje Atjar In mijn cluster komt clusterfucken.

Jullie zeiden een mooie oorlog.

Wat ik ondertussen al heb gezien van jullie "mooie" oorlog

is even met 7 op 1 speler gaan knallen ondertussen al 13 dagen ligt Loud onder vuur en Bravo jullie hebben 30 dorpjes kunnen veroveren.

owja die heb ik tactisch laten vallen na een miscommunicatie met men vv'er.

Er is geen sprake van timen, de aanvallen daar zit geen enkele structuur in oh kom we gooien de smederij plat wat een prachtige tactiek XD

Dan gaan ze nog clusterfucken omdat ze simpelweg zo hard falen en dat terwijl ik niet zo geweldig actief ben.

van een 'mooie' oorlog is er hier geen sprake. maarja wat wil je als je tegen pubers moet spelen die enkel tijdens de nacht durven edelen en dan nog falen in hun opzet.

Wat ik hier dus mee wil duidelijk make is dat Atjar een groentje is in het spel. dave1229 is stukken beter maar zelfs van hen had ik meer verwacht en JH tja dat is simpelweg een lachertje 5 mil ptn dat samen met 3 co's en dan nog kan er geen een timen.

Als je perse een massa wil doen zie dan dat je de nodige tactieken beheerst.



Mvg

Cédric|Loud

Heerlijk die frustratie, gooi het er maar uit jongen :D
 

DeletedUser68418

Guest
even over onze purrpurfect

Jij moet opzich niet al te hoog van je gaan aafblazen ik heb je dorps indeling gezien en man wat een prutser

speer, zwaard,bijl gewoon alle troepen in een dorp ( Voor je dit als je verdediging gaat gebruiken: neen het was niet in 1 dorp maar een dorp of 20 )

Frustratie ???

Waar heb je dat nou weer gehaald? Jullie zeiden we hopen op een mooie oorlog (staat in de oorlogsverklaring en de pm die je me geschreven hebt)

Ik zal hier even alle clusterfuckers in de 3 stammen vermelden.

Swiss heeft er geen waarvoor ik ze enorm respecteer

Remain: Atjar & WOLPC

M M :
-JurjenNxs
- HWieker


Clusterfucken hoort niet bepaald bij een mooie oorlog ofwel soms ?

eveneens Atjar is niet zo geweldig met stacken heb ik al gemerkt dus ik hoop voor hem dat die die dorpjes ondertussen al defitg gestacked heeft althans waarschijnlijk laat die ze stacken.
 
Reactiescore
533
Meer van dat soort reacties hier. :cool:

Is altijd leuk te lezen.
 
Reactiescore
533
Reactiescore
533
de ramptoerist is daar weer ze :p



dan zet je kata toch niet op muur? (effe tussendoor :p)
valt te zien. Heeft de fake enkel kata mee. Waarom zou je hem dan op boer zetten fzo?
Dan ben je idd nog beter op muur.

Al is smederij of AH ook een rotte
 

DeletedUser68418

Guest
was idd enkel kata met wat scouts maar dan nog vind ik de muur een zeer raar katadoelwit stuur dan rammen me he :p is goedkoper
 
Reactiescore
533
Ik kan wel wat redenen bedenken waarom het kata + scout zijn.
 

DeletedUser68418

Guest
haha dat moet zoiets zijn :p ik heb een hele hoop fans in M M ik heb vrijwel de helft op bezoek gekregen zelfs tijdens de laatste aanvalsstop :)
 
Reactiescore
533
@ azerty5566
PS: Als je toch op het AF bent, maak ook maar een golden awards lijstje :D
Leuk om te lezen steeds ^^
 

DeletedUser34283

Guest
haha dat moet zoiets zijn :p ik heb een hele hoop fans in M M ik heb vrijwel de helft op bezoek gekregen zelfs tijdens de laatste aanvalsstop :)

Muur als kata als handig mochten mensen willen edelen. Scheelt weer wat troepen. Daarom. Maar je bent een sympathieke speler, dus ik vind het leuk dat je hier bent:)
Ger
 

DeletedUser68418

Guest
Moesten de fakes nu op men front komen dan kan ik het idd begrijpen maar niet als ze zoals ze daadwerkelijk deden random in men cluster werden gegooid :p

@Johnny wat bedoel je met een golden awards lijstje :p
 
Bovenaan