Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser

Guest
Lol. Alsof ik er tijd in ga steken, we hebben wel wat anders te doen. Ik ga mij niet inzetten voor een of ander naab acc'tje. Dat jullie stamleider daar wel tijd in wil steken, tja, kiest hij voor. Ik heb een leven buiten TW en zelfs een andere wereld op dit moment. (klessik :D)

We hebben er geen stamdeff instaan gast. Dat is allang teruggestuurd.

Voor de rest is dat de skype van Jan. Harremans2 is mijn skype, staat ook onder m'n plaatje een skype logo...

En het gaat er helemaal niet om of jullie weten wie er op dat account zit. Het gaat erom dat jullie de intentie hebben om de grootste noob ooit in jullie stam te willen halen.

Je steekt geen tijd in één of ander naab account, maar je stak wel tijd in bisdejugend? :rolleyes: Die redenering volg ik niet helemaal. Geen stamdef? De geschiedenis herhaalt zich, nu enkel met een andere zondebok....
 

DeletedUser60153

Guest
Lol. Alsof ik er tijd in ga steken, we hebben wel wat anders te doen. Ik ga mij niet inzetten voor een of ander naab acc'tje. Dat jullie stamleider daar wel tijd in wil steken, tja, kiest hij voor. Ik heb een leven buiten TW en zelfs een andere wereld op dit moment. (klessik :D)

We hebben er geen stamdeff instaan gast. Dat is allang teruggestuurd.

Voor de rest is dat de skype van Jan. Harremans2 is mijn skype, staat ook onder m'n plaatje een skype logo...

En het gaat er helemaal niet om of jullie weten wie er op dat account zit. Het gaat erom dat jullie de intentie hebben om de grootste noob ooit in jullie stam te willen halen.

Reageer hier is op cornetto.

Je kan wel blijven zeiken dat we hem gekicked hebben om de stats op te schonen etc, ja duh. We hebben geen zin in een account erin te houden die ons totaal tegenwerkt. Dat we nu nog dat account hebben wil ik wel die clears inzetten. Deffen kost veel tijd en levert vrij weinig op. Jij hebt 't account van de binnenkant niet gezien en daarnaast heeft het gewoon een te groot front. Aleksandrakos kon je nog deffen door een deff wall op te trekken. Bij leleke kan dit niet. We hadden een berekening gedaan om te kijken hoeveel 't zou kosten en we zouden rond de 8.500 k deff dorpen nodig hebben. Sorry dat hebben we niet en dan kan je gewoon heel simpel een keuze maken om hem te kicken. Het account heeft geen toegevoegde waarde, waarom zou je hem dan in je stam houden? Om jullie ego te strelen? Het gaat niet om wat jullie vinden, het gaat om hoe onze stam het beste functioneerd. Als stamleiding merkte we dat het een negatieve swing in de stam bracht en dat het nu een opluchting is. Niet meer verantwoordelijkheid voor iemand die geen verantwoordelijkheid pakt.

Je steekt geen tijd in één of ander naab account, maar je stak wel tijd in bisdejugend? :rolleyes: Die redenering volg ik niet helemaal. Geen stamdef? De geschiedenis herhaalt zich, nu enkel met een andere zondebok....

Het komt bijna in de buurt. Ik wilde weer overstappen en weer kon ik niet op 't account komen. Daarnaast werd hier ook weer laat gecommuniceerd en is er niets voorbereid. Allebei mensen die geen verantwoordelijkheid nemen en allebei noob zijn. Ja, ik zie overeenkomsten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Op het stukje dat leleke in de stam kon? :p

was vermoedelijk eerder iets vluchtigs want ik las het pas op het af :p.

Natuurlijk mag die het altijd afstaan aan ons :D
 

DeletedUser63278

Guest
Ik heb geen leven, enkel TW ;)

Zal me ook als leider volledig geven voor elk fruitlid, daarom hebben wij er ook nog geen enkele moeten kicken in tegenstelling tot ... :D

De nOObs uit fruit hebben jullie toch al wat motten gegeven denk ik zo anders, dus er kan nog wel eentje bij.

Reageer jij hier eens op als je durft:

Niet goed genoeg voor resist als account, wel goed genoeg om de vv'ers ermee aanvallen te laten sturen. Het is het een of het ander hee.

Konden de vv'ers die nu aanvallen versturen niet deffen dan ?

We hadden een berekening gedaan om te kijken hoeveel 't zou kosten en we zouden rond de 8.500 k deff dorpen nodig hebben. Sorry dat hebben we niet en dan kan je gewoon heel simpel een keuze maken om hem te kicken. Het account heeft geen toegevoegde waarden.

En dat weten jullie nu pas :D

Knap rekruteringsbeleid ... Weet je, jullie hebben gegokt met leleke en verloren, in de hoop dat de aangrenzende fruitaccounts niet echt actief waren.

Net als Hap! heeft gegokt met Aegon, en heeft verloren.
 

DeletedUser

Guest
Echt gehoopt dat Ik inactief was ? :eek:

beetje roestig ... dat wel maar inactief dat niet hoor :D
 

DeletedUser45033

Guest
jullie kicken inderdaad geen spelers, ze vertrekken zelf en vallen jullie dan aan. Zo een leuke stam is het bij jullie ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Ik heb geen leven, enkel TW ;)

Zal me ook als leider volledig geven voor elk fruitlid, daarom hebben wij er ook nog geen enkele moeten kicken in tegenstelling tot ... :D

De nOObs uit fruit hebben jullie toch al wat motten gegeven denk ik zo anders, dus er kan nog wel eentje bij.

Reageer jij hier eens op als je durft:

En dat weten jullie nu pas :D

Knap rekruteringsbeleid ... Weet je, jullie hebben gegokt met leleke en verloren, in de hoop dat de aangrenzende fruitaccounts niet echt actief waren.

Net als Hap! heeft gegokt met Aegon, en heeft verloren.

Lees m'n post aub goed door voordat je mij dingen gaat verwijten.

Dat we nu nog dat account hebben wil ik wel die clears inzetten. Deffen kost veel tijd en levert vrij weinig op.

Daarnaast blijft het gewoon raar dat jullie iemand graag in de stam willen die net is afgedroogd door je eigen leden, zitten jullie zo zwaar in nood? Echt sorry, maar leleke is een faal recruit maar die actie was eigenlijk nog falender.
 

DeletedUser

Guest
ik had hem nog een account switch kunnen voorstellen :p. Dan had ik er gespeeld :p en kon die met mijn Co spelen:p
 

DeletedUser

Guest
Bij toetreding van leleke heeft de speler gemeld dat hij graag deel wou uitmaken van Resist, omdat Fruit in het verleden het actieve deel van hun ex-BG PR (TLP dus) gestabbed had. Hij was heel enthousiast over massa's sturen, gaf hoge aantallen fakes bij inventarisaties, kortom: het leek goed. Nu kunnen wij natuurlijk vooraf niet voorspellen hoe dergelijke spelers gaan reageren bij incommings. Gaan ze het wel kunnen trekken? Gaan ze vluchten? Gaan ze tips en adviezen opvolgen? Zeker met zo'n front als leleke zijn dit cruciale vragen.

Bij nader inzien zou elke vraag negatief beantwoord worden in het geval leleke. Maar zoals gezegd: wij konden dat niet voorspellen. Zijn enthousiasme en vastberadenheid om Fruit terug te pakken deed ons geloven in hem. Er is daarop door verschillende mensen een frontcheck gedaan en het account stond redelijk goed. We namen het account dus op in Resist, wetende dat eerder vroeg dan laat een massa zou komen. Maar hey, de schijnbare motivatie van de bespeler toen deed ons geloven in hem.

Tot ja, de aanvallen kwamen. De speler logde niet meer, gaf vv af terwijl er niets gedaan werd en daar zat Resist dan met een acc dat redelijk zwaar onder aanval lag en in feite leeg stond. Door vv'ers is er gedaan wat kon, enorm veel tijd is in het account gekropen, maar een zinkend schip kan je niet meer redden. Front met 4 spelers die allemaal edeloverschotten hebben is geen sinecure. Er is overwogen om een defwall te maken, maar dat zou alleen maar nog meer front opleveren. Dat zou dan al helemaal niet te deffen vallen. Na uitgebreid overleg is uiteindelijk besloten om het account te kicken en te internen. Met zulke spelers kunnen we in Resist niets aanvangen. Hier is enkel plaats voor spelers waarop we kunnen bouwen en waarin we vertrouwen hebben. Daar de speler van leleke hier in geen enkel opzicht aan voldoet, is het alleen maar balast. Balast die overboord moet gesmeten worden.

Op het moment van de kick van leleke had ik dus de vv. Het account was helemaal hopeloos, dus besloot ik er geen werk meer in te steken. Ik heb dan gemeld dat het zo niet verder kan en de meest passende oplossing was een kick. Uiteraard is er dan ook maar weinig activiteit meer op het account zelf. Waarom zouden we in zulke accounts werk steken? Dan kan ik beter mijn tijd steken in andere dingen, zoals leren scripten :D

De kick van het account heeft dan ook niets te maken met statsgeilen, maar gewoonweg met de filosofie van Resist: er zijn voor elkaar.
 

DeletedUser

Guest
Toch straf dat wij soortgelijke Mails gekregen hebben van Leleke ongeveer 3 maand geleden :)
Daar is niet tot een overeenkomst gekomen, en dus is leleke zoals alle verwachtingen bij resist gaan aankloppen.

Die had reeds al een massa van fruit overleefd (Meerdere zelfs).
en die vond ik persoonlijk goed gedeffed. Het aantal fakes dat ik verstuurd had kwam evenveel aantal rode berichtjes terug.
De clears die ik verstuurde deden enkel wat stof opwaaien. Nu hebben we er wel een paar meer verstuurd, en werdt er ook niet geconcentreerd op 1 stuk front. En iedereen moet toch weten dat zo een groot front bijna niet te verdedigen is, (toch niet lang allesinds) En dat zeker niet als je je qua effectieve clears er toch een kleine 3 K krijgt en 1 K op achterland waar ook alles kapot geslagen wordt. als er dan nog hier en daar een paar stacks sneuvelen zonder dat het de bedoeling is en ze beginnen je achterland te edelen, waardoor er nog eens extra def verdwijnt uit (zwaar) gestackte front dorpen. en nadien niet meer taggen. Nuja dat is een recept voor falen.

Alles Correct taggen = reeds het halve defwerk :D
 

DeletedUser

Guest
Lees de post van Harmen (Het Verhaal van leleke) nog eens door. Speler was te laat met vv-aanvraag ==> veel is fout getagd.
De bespeler heeft qua preventieve def ook niets zelf gedaan. Alles is door stamgenoten gedaan. Op zich niet zo'n groot issue, als hij al de rest wel had gedaan. Maar de opeenstapeling van blunders van hem, zijn non-activiteit en dan toch nog zijn weigerachtige houding tegenover Harmen die naar leleke zou jumpen, lieten ons als stam maar weinig keuze. Zo'n account moet gekickt worden.
 

DeletedUser

Guest
Lees de post van Harmen (Het Verhaal van leleke) nog eens door. Speler was te laat met vv-aanvraag ==> veel is fout getagd.
De bespeler heeft qua preventieve def ook niets zelf gedaan. Alles is door stamgenoten gedaan. Op zich niet zo'n groot issue, als hij al de rest wel had gedaan. Maar de opeenstapeling van blunders van hem, zijn non-activiteit en dan toch nog zijn weigerachtige houding tegenover Harmen die naar leleke zou jumpen, lieten ons als stam maar weinig keuze. Zo'n account moet gekickt worden.

Lees mijn post nog eens goed :p wijs ik dan zo hard met de vinger naar jouw ?

er staat toch in dat correct taggen de helft van het deffen is, heb ik gezegd die er fout / niet getagged heeft ?

Natuurlijk kan je er wel vanuit gaan dat de meeste RAM/KATA waren :p.
Ook als je verder leest dan je neus lang is en je gaat enkele pagina's terug dan zie je ook dat ik gemeld heb,
dat bij het deffen het grootste deel door de speler zelf moet gedaan worden. En dat de VV's vooral dienen om de tijden te vullen dat de persoon 'verplichtingen' heeft. Geen zin telt hier dus niet bv.

En lees dan nog eens je laatste post, en vooral het vetgedrukte.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk wijs je niet met de vinger, maar je begint te praten over op tijd taggen e.d. Als er niemand aanwezig is omdat er geen vv is aangevraagd, kan er moeilijk getagd worden hey? En aangezien dat al reeds het halve defwerk is volgens jou...
 

DeletedUser

Guest
Zucht, tegen dat je je school hebt afgemaakt kom je nog maar eens een potje Tw-en.

Ik snap niet waarom je blijft herhalen dat er geen VV is aagevraagd, we weten onderhand al wel dat de hoofdspeler op Leleke, er gewoon niets mee uitgestoken heeft, en dat de meubelen niet te redden waren, ik zal het nog eens zeggen mogelijk begrijp je het nu. Het blijft leleke zijn hoofdverantwoordelijkheid.

Verder moet je er toch niet telkens proberen de laatste zin proberen neer te pennen, want zo blijf ik maar mijn eigen post herhalen.
 

DeletedUser

Guest
Dus dan is het toch ook logisch dat er niets getagged is en dat er slecht gedeffed werd én dat het account uit Resist werd gezet? Er was immers niets meer te redden. Raar dat Resist dan toch statsgeilers wordt genoemd hé? Maar in elk geval: fijn dat je dat inziet. Alleen: leg dat dan maar eens uit aan je stamgenootje metaladx, die zo trots is op zijn verkregen dorpjes en ODA.
 

DeletedUser

Guest
Sjah, je kon de keuze maken om er toch nog het beste van te maken als heel de stam, en dan 'waardig' de losses te slikken en het dan te internen... hadden ze zeker meer begrip voor gehad.

Nu lijkt het Stats'vervalsen'.
 

DeletedUser45033

Guest
Sjah, je kon de keuze maken om er toch nog het beste van te maken als heel de stam, en dan 'waardig' de losses te slikken en het dan te internen... hadden ze zeker meer begrip voor gehad.

Nu lijkt het Stats'vervalsen'.

daar kan ik gerust inkomen dat het lijkt op stats vervalsen of statsgeilen of hoe je het ook wilt noemen. Maar de oorlog win je niet door stats te vervalsen dus we hebben er geen baat bij. De overwinnaar gaat niet zijn wie wint met de stats maar degene die het langste het spel kan volhouden. Om dit te kunnen moet het goed draaien in de stam en mogen er niet te veel frustraties zijn. M.a.w iedereen moet zin hebben om te spelen en iedereen moet voor iedereen willen werken. Als er dan een "rotte appel" in is gekropen die de boel verziekt en er strubbelingen komen dan gaat deze eruit.

Hiermee wens ik dan jullie ook proficiat met de overwinning op leleke. Goed gespeeld en mooie aktie. Maar zoals er ooit wel eens iemand gezegd heeft... het is niet omdat je een gevecht verliest dat je ook de oorlog gaat verliezen (en zijn vele varianten van deze uitspraak natuurlijk)

En nu maar verder met de oorlog :D
 
Bovenaan