Een Virtuele Wereld

DeletedUser

Guest
Hij is ouder dan jou...

ik ben zowat 17 :rolleyes:

Jullie verpesten ook al onze topics, dus waarom wij die van jullie niet? Bang een discussie te verliezen? (zo begon het trouwens ook met jullie in ons 'wereldoorlog' topic als ik me niet vergis) Die Nick Huisman12 kun je een noob noemen, maar als een noob 5 accounts tegelijkertijd kan deffen, zonder dat er deff op staat en zonder één enkel dorp te verliezen, een acc waar hij opkomt uit de penarie helpt tot 2x toe (w1 en w22, acc was afgeschreven tot hij erop kwam), hij als enige van zijn oude stam, die tevens gevallen is, dorpenwinst weet te bereiken op de voormalig nummer 1 stam, dan noem ik dat geen noob ;) En dan ook niet te vergeten hoe hij in w6 en in w23 zijn omgeving behoorlijk domineerde :rolleyes:

zozo, en wat voor halve waren die aanvallers? :rolleyes:
En je kan nooit als je een goede massa over je heen krijgt 5 accounts tegelijkertijd deffen want daar heb je simpelweg de tijd niet voor, kost veelste veel tijd om het goed te deffen, tenzij het een kutmassa is, dan is het easy peasy...
 

DeletedUser63278

Guest
Kan je dit hier verder aanvullen met het wanbeleid van Resist ?
 

DeletedUser60153

Guest
Wanbeleid? Mag ik je erop wijzen dat het als stamleiding niet altijd een makkelijke keuze is om iemand te kicken. Je weet hoe er op gereageerd gaat worden op het forum etc. Je doet het niet als het account nog in leven is te houden, je zoekt naar oplossingen als een speler over plaatsen of iets dergelijks. Soms is het gewoon wijzer om iemand te kicken.
 

DeletedUser69459

Guest
Elk account valt te redden met activiteit. Alles ddodgen en snipen/backtimen totdat stamdef er is volstaat.
 

DeletedUser

Guest
Elk account valt te redden met activiteit. Alles ddodgen en snipen/backtimen totdat stamdef er is volstaat.

Correct, moet er echter wel een speler op spelen die ook opteert voor een goede oplossing. Blijkbaar was dit in het geval Leleke niet zo. Enfin, boeit mij natuurlijk vrij weinig wij pakken gewoon door en pakken zoveel we kunnen.
 

DeletedUser60153

Guest
Elk account valt te redden met activiteit. Alles ddodgen en snipen/backtimen totdat stamdef er is volstaat.

Niet als de speler gevlogen is en niets meer van hem laat horen. Ook niet op haar emailadres (heb hem nog gemaild). Anders zouden we het acc gewoon volgooien... Nu werk je dan puur om 't acc te kunnen kicken.
 

DeletedUser71860

Guest
Voor meer uitleg verwijs ik naar het laatste hoofdstuk van dit topic. Doordat de wereld een bipolaire wereld werd, werden ook de laatste zwakke spelers de kans gegeven zich te bewijzen bij 1 van de grootmachten. Voor hen omdat er anders geen toekomst was. Voor Resist/Fruit omdat anders de vijand er mss wel mee zou gaan lopen. Dat de rekruut dan van mindere kwaliteit kan zijn , is zo zeker mogelijk :)
 

DeletedUser

Guest
Voor meer uitleg verwijs ik naar het laatste hoofdstuk van dit topic. Doordat de wereld een bipolaire wereld werd, werden ook de laatste zwakke spelers de kans gegeven zich te bewijzen bij 1 van de grootmachten. Voor hen omdat er anders geen toekomst was. Voor Resist/Fruit omdat anders de vijand er mss wel mee zou gaan lopen. Dat de rekruut dan van mindere kwaliteit kan zijn , is zo zeker mogelijk :)

Correct, echter moet ook die rekruut een bepaald niveau hebben vooraleer ze binnen gelaten worden. Leleke had ook bij ons een sollicitatie lopen, echter wilde hij zijn account niet loslaten om als co bij een ander toe te treden. Is het niet met de zachte hand, dan wel met de harde hand. Maar we hebben hem gezegd dat zijn dorpjes hoe dan ook van ons zouden worden :p
 

DeletedUser

Guest
In de tijd dat jij dit hebt geschreven had ik van menig beginnende tw speler een top 20 speler gevormt. Maar wel respect dat jij de wilskracht hebt kunnen vinden zodat mensen door je artikel heen kunnen scrollen.

Keurig werk afgelevert :).
 
Bovenaan