Daybreak zoekt connecties

DeletedUser

Guest
Hallo,

Wij (van daybreak) zoeken bondgenoten in de strijd.
Er zijn wel voorwaarden:
- de stam heeft meer dan 1000 punten
- de stam heeft minstens 5 members
- de stam begint met een nap, en na een of twee weken kun je bondgenoot worden, het enige is dat je nog steeds niet aanvalt :p

Voldoet je stam niet aan deze voorwaarden, vrees niet: je kunt altijd nog fuseren, want iedereen is welkom ;)
 

DeletedUser

Guest
hmmm, aangezien ik te lui ben om ingame te checken....
wat zijn de eigenschappen van jouw stam?......

zoals aantal leden, rang, puntengemiddelde etc?
 

DeletedUser

Guest
+ Naam van de stam?
Daybreak

+ totaal punten? Gemiddelde punten? Punten van de 40 beste spelers?
geen id, wordt steeds hoger :p (nu 1500+)

+ Aantal leden? Ledenlimiet?
7, maar de fusiestammen komen er nog in, geen llimiet

+ Op welke continent? Of maakt dat niet uit voor een opname?
maakt niet uit

+ Minimum puntenaantal voor een opname?
boven de 100

+ bondgenoten? NAPs? Oorlog?
bondgenoten: pitbul
naps: -
oorlog: -

+ Doelen? Aggressief? of liever veel bondgenoten?
Veel bescherming, en alleen aanvallen voor grondstoffen of in oorlog. Val ons aan en wij slaan harder terug.

+ Aan wie moeten de mensen schrijven als ze in jouw stam willen?
maakt niet uit
 

DeletedUser

Guest
+ totaal punten? Gemiddelde punten? Punten van de 40 beste spelers?
geen id, wordt steeds hoger :p (nu 1500+)
Antwoord eens op de 3 vragen aub

+ Aantal leden? Ledenlimiet?
7, maar de fusiestammen komen er nog in, geen llimiet
Geen limiet = noob stam die kans maakt om massastam te worden.

+ Doelen? Aggressief? of liever veel bondgenoten?
Veel bescherming, en alleen aanvallen voor grondstoffen of in oorlog. Val ons aan en wij slaan harder terug.
Leuk om te weten dat jullie niemand nobelen :D
Hard terugslaan met 7 leden, grappig xD
 

DeletedUser

Guest
Leafarz,

Zou ik niet doen.. beperk je tot één regio, anders is het al vanaf het begin niet werkbaar.. kan het weten zit in W2 met een stam die verspreid is over drie continenten (helaas door herstart/overname van leden) Dit is verre van ideaal en zeker als je dit al accepteerd vanaf de 1e dag.

+ Op welke continent? Of maakt dat niet uit voor een opname?
maakt niet uit
 

DeletedUser

Guest
Antwoord eens op de 3 vragen aub


Geen limiet = noob stam die kans maakt om massastam te worden.


Leuk om te weten dat jullie niemand nobelen :D
Hard terugslaan met 7 leden, grappig xD

Dit gaat allemaal over het begin van de stam...
En het liefst noordoost...
 

DeletedUser

Guest
zeg nou maar even of je een bondgenootschap of nap wil...
 

DeletedUser

Guest
graag on-topic blijven:

neej, wij zoeken geen nieuwe bondgenoten of nap's
stammen die voor ons een bedreiging zouden kunnen vormen, waarvan wij denken dat ze het waard zijn, zullen wij contacteren voor een bondgenootschap.

daarnaast moet je bij order in de buurt liggen om in aanmerking te kunnen komen.
-------------------------------------

zo'n constructie zou ook aan te raden zijn voor jou stam, probeer bondgenoten te worden met de sterkere stammen in je buurt en bouw daarop verder.
 

DeletedUser

Guest
Leafarz,

Zou ik niet doen.. beperk je tot één regio, anders is het al vanaf het begin niet werkbaar.. kan het weten zit in W2 met een stam die verspreid is over drie continenten (helaas door herstart/overname van leden) Dit is verre van ideaal en zeker als je dit al accepteerd vanaf de 1e dag.

Er zijn uitzonderingen op de regel. Bijv. Axis. Die zit heel erg verspreid, maar door de ervaring en nog wat andere redenen doen ze het toch erg goed en denk dat ze het wel blijven doen.
 

DeletedUser

Guest
Jongens, allemaal graag in het noordoosten, ik zal morgen 2 continenten noemen waar wij zitten...
 

DeletedUser

Guest
Klopt, dat is een ander verhaal.... al zou ieder lid van hun individueel spelen zouden ze w.s. het nog wel redden.. Echter ben ik nog steeds vanming dat de beste manier één continent is...

Er zijn uitzonderingen op de regel. Bijv. Axis. Die zit heel erg verspreid, maar door de ervaring en nog wat andere redenen doen ze het toch erg goed en denk dat ze het wel blijven doen.

Denk niet dat je het hoeft te zeggen.. verwacht dat er geen enkel persoon intresse heeft in je stam.

Jongens, allemaal graag in het noordoosten, ik zal morgen 2 continenten noemen waar wij zitten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
toch niks mis met een noobstam? wie weet wordt het later nog wel een redelijk stammetje.

bekijk het zo, noobs zoeken ook stammen om te joinen.
 

DeletedUser

Guest
precies. en als de noobs zich nou lekker allemaal in noobstammen verzamelen, heeft dr niemand last van.:)
 

DeletedUser

Guest
Een leuke discussie over noobs...

het gaat om de continenten 44,45 en 46
zeg het of je een nap of bondgenootschap wil, anders: hou dan alsteblieft je klep
 

DeletedUser

Guest
maak dan een topic aan over daybreak: de noobstam...
ik post dit topic voor bondgenoten en NAP's, niet om afgezeken te worden XD
 
Bovenaan