Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser69459

Guest
Lijkt me nogal vroeg om nu al uit te maken wie w21 gaat winnen hoor. Wie weet komt er nog een splitsing van Fruit of Resist en zo zijn er nog talloze mogelijkheden...
 

DeletedUser60153

Guest
Nog altijd gaat het om wat je ingame presteert en niet om wat voor teksten je op een forumpje kunt plaatsen. Leuk voor je dat je tenminste iets kunt; maken van belachelijk lange posts. Zeker een kunst, maar het heeft totaal niks met je kwaliteiten in het spel te maken.

En ja; wij kunnen ook wel lange stukken typen hoor. Zo hebben we in Fear! best leuke War-stories (stuk of 8 verhalen over enkele successen van Fear! door de leden zelf gemaakt), maar omdat die redelijk subjectief zijn, worden die niet op het AF gegooid.

Ooit van propaganda gehoord? Lees mijn posts maar is terug, oorlogsverklaringen etc. Subjectiviteit met harde feiten door elkaar verweven. Dit keer moest ik het wat objectief houden.

@Peeta, ik weet zeer zeker dat of Resist of Fruit de wereld zal winnen. Als Resist uitelkaar valt zullen ze op bb gaan, niet meer verder knokken.
 

DeletedUser68583

Guest
Zo subjectief is het niet als je vanaf het moment rekent waarbij de stats werden opgeleukt door een fusie.

Daarom neem deze maar.
6kUnr.png
 

DeletedUser60153

Guest
Zo subjectief is het niet als je vanaf het moment rekent waarbij de stats werden opgeleukt door een fusie.

Daarom neem deze maar.
6kUnr.png

Heerlijk dit. Klopt, als ik de stats reken vanaf het moment van de fusie is het objectief.
Als je woordjes nog niet hebt geleerd moet je ze ook niet gebruiken schat.

En dit is Fruit vs Resist, ik ga discussie niet nogmaals aan en het is juist zo neergezet omdat dit een reeele afspiegeling laat zien (om en nabij gelijke stand).
 

DeletedUser62361

Guest
Mooi geschreven freso en zoepie

En op stats terug te komen, je kan stats naar je eigen hand zetten, is niet moeilijk, dus mischien stoppen met zeuren over stats.

Fres zet de stats neer die hij belangrijk vind, is uiteindelijk zijn post. Weet je het beter maak dan een eigen post met je eigen stats
 

DeletedUser68583

Guest
Oeps, foutje bedankt.
@Robin ik zet toch de stats in mijn eigen post?
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me nogal vroeg om nu al uit te maken wie w21 gaat winnen hoor. Wie weet komt er nog een splitsing van Fruit of Resist en zo zijn er nog talloze mogelijkheden...

Zoals Harmen al heeft aangehaald, zal een van de 2 kanten winnen. Als de andere kant geen zin meer heeft of de handdoek in de ring gooit zal het groepje dat overblijft nooit kunnen winnen van de stam die in haar geheel blijft staan.

Zo subjectief is het niet als je vanaf het moment rekent waarbij de stats werden opgeleukt door een fusie.

Daarom neem deze maar.
6kUnr.png

Er is in het andere topic ook al eens gezegd dat de oorlog die nu loopt vertekende stats heeft ivm de stats van HAP! (meer Aegon) erbij getrokken zijn. Mij maakt het in feite niet uit welke stats er gepakt wordt, meestal ga je er toch vanuit dat je de stats van de laatste maanden pakt om zo een conclusie te trekken over het verloop van de oorlog.

Verder voor Harmen, Mooi stukkie ;)
 

DeletedUser68583

Guest
Mooi om die activiteit gisternacht en vanochtend op leleke te zien.
Jammer dat die nu alweer over is :(
 

DeletedUser60153

Guest
Wij staan voor en wij gaan winnen.

Dat hetzelfde als jij bent noob en fruit gaat daardoor verliezen.

/////

Om even wat dieper op leleke in te gaan moet men zich in late-game kunnen inleven. Late-game zorgt aan de ene kant voor het spanningsveld van activiteit en aan de andere kant heb je zoveel mogelijk dorpjes nodig om een zo grote mogelijke slag te kunnen slaan. Kortom, als stam is het fijn om de meeste dorpen te hebben.

Nu heeft Resist hier over na gedacht en geconcludeerd dat no matter what, of het goeden of slechte spelers zijn, wij de overhand in dorpjes moeten hebben. We krijgen de bal teruggekaatst om hem zo maar even te zeggen, maar dit maakt niet uit. Deze dorpjes zouden jullie anders 100% zeker gepakt hebben.

Dit maakt het zeker niet goed wat er op leleke gebeurt, maar het is wel een verklaring, voor wat dat voor nut heeft. Jullie zullen hier toch jaren over doorzagen. Enkel is er wel een verschil m.b.t. Aleksandrakos, hier werd er vanuit de leiding alleen maar ondersteunend gesproken en pas na enkele weken gesproken van een fout, wat ik overigens apart vond want is aleksandrakos immers niet met een en dezelfde reden Fruit binnen gestapt als leleke bij ons?
 

DeletedUser

Guest
Dat hetzelfde als jij bent noob en fruit gaat daardoor verliezen.

/////

Om even wat dieper op leleke in te gaan moet men zich in late-game kunnen inleven. Late-game zorgt aan de ene kant voor het spanningsveld van activiteit en aan de andere kant heb je zoveel mogelijk dorpjes nodig om een zo grote mogelijke slag te kunnen slaan. Kortom, als stam is het fijn om de meeste dorpen te hebben.

Nu heeft Resist hier over na gedacht en geconcludeerd dat no matter what, of het goeden of slechte spelers zijn, wij de overhand in dorpjes moeten hebben. We krijgen de bal teruggekaatst om hem zo maar even te zeggen, maar dit maakt niet uit. Deze dorpjes zouden jullie anders 100% zeker gepakt hebben.

Dit maakt het zeker niet goed wat er op leleke gebeurt, maar het is wel een verklaring, voor wat dat voor nut heeft. Jullie zullen hier toch jaren over doorzagen. Enkel is er wel een verschil m.b.t. Aleksandrakos, hier werd er vanuit de leiding alleen maar ondersteunend gesproken en pas na enkele weken gesproken van een fout, wat ik overigens apart vond want is aleksandrakos immers niet met een en dezelfde reden Fruit binnen gestapt als leleke bij ons?

Ik kan je zeggen dat Alexandrakos niet onder dezelfde reden in fruit is gegaan als Leleke ;)
 
Reactiescore
768
Josh. Wel ff rustig aan he. Je reageert bijna nooit op het forum en nu je winst boekt bij leleke betekent niet dat je kunt zeggen dat fruit gaat winnen ect (grote praatjes vertonen). Laat leleke maar eerst 2500 dorpen kwijt raken ;)
 

DeletedUser63278

Guest
Het verschil zit hem erin dat fruit altijd dorpen pakt bij een massa, cfr Monsigneur/Bearguy/leleke/Muay

Resist heeft al meedere massa's gedaan dan fruit, doch meer dan 70 % zonder resultaat.
 

DeletedUser60153

Guest
Het verschil zit hem erin dat fruit altijd dorpen pakt bij een massa, cfr Monsigneur/Bearguy/leleke/Muay

Resist heeft al meedere massa's gedaan dan fruit, doch meer dan 70 % zonder resultaat.

Het leuke is dat Resist veel meer massa's doet en dat daardoor het verschil in het niet valt.
 

DeletedUser65039

Guest
Dat hetzelfde als jij bent noob en fruit gaat daardoor verliezen.

/////

Om even wat dieper op leleke in te gaan moet men zich in late-game kunnen inleven. Late-game zorgt aan de ene kant voor het spanningsveld van activiteit en aan de andere kant heb je zoveel mogelijk dorpjes nodig om een zo grote mogelijke slag te kunnen slaan. Kortom, als stam is het fijn om de meeste dorpen te hebben.

Meer dorpen willen hebben dan de vijand en ze vervolgens niet gebruiken helpt niks en de logica hierin is ver te zoeken.
 
Bovenaan