M M + Remain + Swiss vs -ST-

Reactiescore
533
naar -ST- komen was nog steeds een optie hoor en begrijp dat dat niet gemakkelijk is maar dan nog blijf ik het zwak vinden dat wanneer de aanvalletjes dan ook op sick. beginnen te lopen om dan te gaan weglopen?
had nou net iets meer van je verwacht, schatte je heel hoog in maar je hebt me toch beetje teleurgesteld moet ik bekennen.
Swiss was voor hem en voor ons een win-win situatie.

Soms moet je kunnen van je hart een steen maken en zeggen ik ga nu eens heel even aan mezelf denken en mijn eigen toekomst en account uitbouwen.
Ik snap jou loyaliteit ten opzichte van -ST- en respecteer je daar echt wel in. Maar het blijft een zeer logische keuze om naar Swiss te gaan. Het is nu ook niet dat wij boemannen zijn he :)
 

DeletedUser69914

Guest
Swiss was voor hem en voor ons een win-win situatie.

Soms moet je kunnen van je hart een steen maken en zeggen ik ga nu eens heel even aan mezelf denken en mijn eigen toekomst en account uitbouwen.
Ik snap jou loyaliteit ten opzichte van -ST- en respecteer je daar echt wel in. Maar het blijft een zeer logische keuze om naar Swiss te gaan. Het is nu ook niet dat wij boemannen zijn he :)

ik zeg niets over of dat een goede of slechte keuze was hoor want voor hem is dat uiteraard beter om van sick. naar swiss te gaan, denk niet dat er iemand is die me daarin zal tegenspreken ;)
het is alleen spijtig om mensen te zien weglopen waardoor onze kans op overleven alleen maar verkleint.
ik ben van mening bij je stam blijven dat ze dood is en zeker als je stamleider bent want dan laat je je stam nog meer in de steek maar verschilt van persoon tot persoon wat ie op de eerste plaats zet he :p

Wacht. Is Cgrain mariogalaxy?

kun je in zijn handtekening toch ook lezen? :p
 
Reactiescore
533
Wacht. Is Cgrain mariogalaxy?
;)
ik zeg niets over of dat een goede of slechte keuze was hoor want voor hem is dat uiteraard beter om van sick. naar swiss te gaan, denk niet dat er iemand is die me daarin zal tegenspreken ;)
het is alleen spijtig om mensen te zien weglopen waardoor onze kans op overleven alleen maar verkleint.
ik ben van mening bij je stam blijven dat ze dood is en zeker als je stamleider bent want dan laat je je stam nog meer in de steek maar verschilt van persoon tot persoon wat ie op de eerste plaats zet he :p
Tja de vraag is een beetje of je kan blijven aan kar sleuren met kapotte wielen.
Als men in Sick. al geen moeite meer deed voor VV te draaien en/of zelfs os te sturen. Dan werkt dat heel deprimerend voor een stamleider. Want dat soort mensen steken wel veel tijd en energie in TW en worden daar helaas niet altijd voor beloont...
En aan het blijven sleuren en trekken ga je als stamleider mentaal ook wel wat aan kapot hoor. En is dat dan de reden waarom je een spel speelt?

Waarom niet naar -ST-?
Misschien wou hij iets helemaal nieuw. Batterijen terug opladen en plezier vinden :)
 

DeletedUser

Guest
Gekke Jorg die het andersom doet, 2 miljoen vs 7 miljoen! En dorpen dat hij pakt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Voortaan post ik elke zondag een samenvatting om de ontwikkeling te volgen.
Duur van de oorlog is vandaag precies een maand..

6iRUk.png
 

DeletedUser63354

Guest
speler van dikke 2 miljoen tegen speler van 7 miljoen, vind je het raar dat ie zakt? :eek:

Dat is wel erg plat natuurlijk. Hij zat met dik gestackte clusterfucks in het cluster van de Buurman, + daarbij had hij daar edelclears staan. Dat hij die clears nou kapot laat lopen, kapot laat beuken, of weg laat edelen heeft niet te maken met een 2M vs 7M situatie. Dat is gewoon onoplettendheid en daarbij dus een dik compliment naar mijn stamgenoot.
 

DeletedUser69914

Guest
Dat is wel erg plat natuurlijk. Hij zat met dik gestackte clusterfucks in het cluster van de Buurman, + daarbij had hij daar edelclears staan. Dat hij die clears nou kapot laat lopen, kapot laat beuken, of weg laat edelen heeft niet te maken met een 2M vs 7M situatie. Dat is gewoon onoplettendheid en daarbij dus een dik compliment naar mijn stamgenoot.

Wil je ook zo vriendelijk zijn op mij te antwoorden Sam :)?

nou weet niet goed wat daarop te antwoorden aangezien ik het een beetje naast de kwestie vind?
heeft weinig te maken met dat ik zeg dat her normaal is dat ie dorpjes verliest, toch?
 

DeletedUser63354

Guest
ik weet de reden en wed dat je paar dagen geleden die rapportjes niet tegenkwam of toch niet veel? ;)

Och tuurlijk ligt het daar aan. Die dorpen stonden vanaf het begin al zo vol, anders waren we er wel doorgekomen. Er komt nog eens bij dat op de dorpen die overgenomen zijn vannacht of vandaag geen os liep. Dus dat doet mij wel denken dat dat dorp zo gestacked stond. Oftewel, hij verdeelt zn def gewoon niet goed, tjah das kut voor Haantje.
 
Bovenaan