Strijd der Titanen: W21 VS W22 RaR!

Reactiescore
1.089
Doe dan gemiddelde instellingen van de wereld 21 en 22.. ik ben geen fan van speeds maar als dit doorgezet doe ik wel mee. Mn co krijg ik ook wel mee gok ik :p

Ben hier niet zo'n fan van. Ben hier alleen maar gekomen om een (ex) stamgenoot te helpen. Waarschijnlijk haalt het het ook niet mja /care.:p
Ik zit hier namelijk niet zo lang..
 
Reactiescore
323
Ben hier niet zo'n fan van. Ben hier alleen maar gekomen om een (ex) stamgenoot te helpen. Waarschijnlijk haalt het het ook niet mja /care.:p
Ik zit hier namelijk niet zo lang..

Hehe. Ik zit al sinds de start op W21. Klassieke werelden vind ik opzich ook wel leuk.. maar bij speeds. liever niet :p

Een kerk moeten we wel doen dan :p
 

DeletedUser62248

Guest
Hehe. Ik zit al sinds de start op W21. Klassieke werelden vind ik opzich ook wel leuk.. maar bij speeds. liever niet :p

Een kerk moeten we wel doen dan :p

Ik zal wel een enquête starten als het zeker is dat de RaR gerealiseerd kan worden. Dan zorgen we er gewoon voor dat er voor iedereen wat wils is :)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet zien hoe het eraantoegaat op jou wereld.
Die agressie tegen jou wereld heb je inmiddels al gewekt.

Speeden heeft zeker wel connecties met orginele werelden.
Kun je goed samenwerken? Kun je treinen? kun je snipen?
natuurlijk kunnen jullie dit maar beter dan ons?

( goede ) speeders kunnen over het algemeen al sneller snipen dan mensen op een normale wereld omdat je binnen 5 minuten een trein aan kunt laten komen, het is dus op een speed wereld gewoon een skill om snel te kunnen snipen als je bijv een snipe mist heb je al een dure kans gemist en mss zelfs een dorp.

Een speed wereld is totaal niet te vergelijken met een normale wereld maar ik zal me vanmiddag inschrijven keer een RaR rondje doen is ook lachen :p
 

DeletedUser62248

Guest
( goede ) speeders kunnen over het algemeen al sneller snipen dan mensen op een normale wereld omdat je binnen 5 minuten een trein aan kunt laten komen, het is dus op een speed wereld gewoon een skill om snel te kunnen snipen als je bijv een snipe mist heb je al een dure kans gemist en mss zelfs een dorp.

Een speed wereld is totaal niet te vergelijken met een normale wereld maar ik zal me vanmiddag inschrijven keer een RaR rondje doen is ook lachen :p

Heb je maar alvast in het lijstje gezet, ik wacht je officiële aanmelding nog wel even af ;)
 

DeletedUser

Guest
ik doe mee :D

wel appart dat bijna niemand van w21 hier zin in heeft. beetje bang :)

Bang is niemand van w21, 12 uur lang een spelletje spelen om te bewijzen wie er beter is is een ander verhaal een Privé leven bestaat ook nog. En even 12 uurtjes speeden is andere koek dan een dagje TW'en op w21 vergt heel ander inzicht en een heel andere tacktiek om te spelen;)
 

DeletedUser

Guest
natuurlijk is het niet te vergelijken, maar het is toch eerlijk? van allebij de werelden zul je goede speeders hebben en slechte.... dus dat komt in evenwicht dus het is alsnog goed om te kijken wie het beste is.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn helemaal geen speeders op w21 voor zover ik weet, in fruit zit geen enkele speeder is toch al de helft van de wereld die speelt. en Resist verwacht ik ook niets van een speeder...
 

DeletedUser62248

Guest
Er zijn helemaal geen speeders op w21 voor zover ik weet, in fruit zit geen enkele speeder is toch al de helft van de wereld die speelt. en Resist verwacht ik ook niets van een speeder...

Wij hebben ook geen speeders (1tje die het af en toe voor de lol doet) in de stam als ik me niet vergis, dus dat is nog steeds wel eerlijk.

En langzaam maar zeker komt er ook een w21-team tot stand. Dus gaat helemaal goed komen. Al 6 mensen uit w21 die zich hebben aangemeld :D
 

DeletedUser34690

Guest
Leuk idee! Ik hoop dat er genoeg aanmeldingen komen:)
Succes :D
 

DeletedUser62248

Guest
ja tuurlijk, lekker cashen eh $$$$

Tjonge xd Gaat hen echt niet om die paar 10tjes die wij hier aan uitgeven hoor..

Voor de duidelijkheid; de duur van de ronde kan eventueel ook nog aangepast worden. Dat zal ook in de enquête, die ik binnenkort op zal stellen wanneer het duidelijk is of het plan gerealiseerd kan worden, aan bod komen!

Heb deze opmerking ook in de beginpost geplaatst...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62248

Guest
Zolang mogelijk met slaapmodus dan :p

We kunnen eventueel 2 uur slaapmodus erin zetten als we die van 12 uur doen, maar lijkt mij een beetje zonde van het geld. Je betaalt dan namelijk wel dezelfde prijs als wanneer je gewoon door speedt.
 
Reactiescore
1.089
Bang is niemand van w21, 12 uur lang een spelletje spelen om te bewijzen wie er beter is is een ander verhaal een Privé leven bestaat ook nog. En even 12 uurtjes speeden is andere koek dan een dagje TW'en op w21 vergt heel ander inzicht en een heel andere tacktiek om te spelen;)

Ik zie daar ook wel een beetje tegen op hoor persoonlijk, daarom dat ik ook onder voorbehoud in schrijf.
Was ook immers mijn idee niet. Maar ik heb het gewoon niet zo met 12 uur achter elkaar lopen spelen...
 

DeletedUser62248

Guest
Ik zie daar ook wel een beetje tegen op hoor persoonlijk, daarom dat ik ook onder voorbehoud in schrijf.
Was ook immers mijn idee niet. Maar ik heb het gewoon niet zo met 12 uur achter elkaar lopen spelen...

En daarom heb ik ook maar even aangegeven dat die 12 uur nog niet vast staat. We kunnen de 12 uur wel doen met slaapmodus dan tussendoor, maar we kunnen ook het wat inkorten tot bijvoorbeeld 6 of 8 uur. (van een speed van 4 uur ben ik dan weer geen voorstander, want dat blijkt in praktijk meestal erg kort te zijn)
 

DeletedUser62448

Guest
( goede ) speeders kunnen over het algemeen al sneller snipen dan mensen op een normale wereld omdat je binnen 5 minuten een trein aan kunt laten komen, het is dus op een speed wereld gewoon een skill om snel te kunnen snipen als je bijv een snipe mist heb je al een dure kans gemist en mss zelfs een dorp.

Een speed wereld is totaal niet te vergelijken met een normale wereld maar ik zal me vanmiddag inschrijven keer een RaR rondje doen is ook lachen :p

Gemiddeld ligt de snelheid van speed een stukje hoger.
Als je 5 minuten loopt met 1 edelman, ga je de gehele speedwereld over..
Als je een oorlogje hebt met een speler naast je, lopen edels al snel 30 seconde.;)
 

DeletedUser62248

Guest
Gemiddeld ligt de snelheid van speed een stukje hoger.
Als je 5 minuten loopt met 1 edelman, ga je de gehele speedwereld over..
Als je een oorlogje hebt met een speler naast je, lopen edels al snel 30 seconde.;)

Goed samenwerken dus en zorgen dat de vijand geen kans heeft om je te edelen als je naast hem ligt. Wat betreft de edelafstanden e.d. valt er nog veel te regelen met de personen die over de RaR gaan. In principe is (bijna) alles mogelijk.

Dan denk ik dus vooral aan wat men doet bij die speciale speeds; dat je ingedeeld wordt in die 2 stammen en dat dan beide stammen aan een aparte kant van de wereld beginnen. Als men dit wil, dan valt het vast wel te regelen.
 

DeletedUser52513

Guest
zou wel fijn zijn als we met wat grotere accs kunnen spelen als 30k accs :p
 

DeletedUser62248

Guest
zou wel fijn zijn als we met wat grotere accs kunnen spelen als 30k accs :p

Volgens mij kan er een aantal dorpen ingesteld worden (tot maximaal 5) waarmee je start. Dat is dus een optie, maar dan moeten er meer mensen zijn die dat willen.
 
Bovenaan