rate de top 25!

DeletedUser

Guest
Vetgedrukte doet met wat in het haar wrijven. Werd hier niet ten stelligste ontkend dat er geen OS van beide partijen naar de andere ging?

Daarmee bedoelde ik niet dat wij OS naar UWS stuurden, al komt het idd zo over nu ik het teruglees. Ik kan je bevestigen dat UWS geen def van Fear! heeft ontvangen alleen hulp via VV.
 

DeletedUser55201

Guest
Maar goed dat Fear geen os gegeven had, of UWS had letterlijk alles volgepropt met 12+dorpen def :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag het me ook af hoe jullie dat doen. Ik kom er nog wel op :D

magic :D:D:D

en hoe? :rolleyes:

Of ga je nu beweren dat het eerlijk is? xD

jullie moeten maar niet zo stout zijn! Al die bans zullen wel niet puur toeval zijn :D Je kan wel zeggen dat het zever is van de support maar zonder harde bewijzen doen ze niets ;) en dat wij ervan profiteren is idd zo! maar ik herriner me nog goed dat modus ons ook geen tijd gaf om vorteks terug op poten te zetten, waarom zouden wij dan nu wel de tijd moeten geven om TNW dat te laten doen :p maar door de goede samenwerking in fear! hebben we ervoor kunnen zorgen dat vorteks terug op zijn poten staat ;) ben is benieuwd hoe het bij TNW gaat lopen de komende weken :D
 

DeletedUser69459

Guest
magic :D:D:D



jullie moeten maar niet zo stout zijn! Al die bans zullen wel niet puur toeval zijn :D Je kan wel zeggen dat het zever is van de support maar zonder harde bewijzen doen ze niets ;) en dat wij ervan profiteren is idd zo! maar ik herriner me nog goed dat modus ons ook geen tijd gaf om vorteks terug op poten te zetten, waarom zouden wij dan nu wel de tijd moeten geven om TNW dat te laten doen :p maar door de goede samenwerking in fear! hebben we ervoor kunnen zorgen dat vorteks terug op zijn poten staat ;) ben is benieuwd hoe het bij TNW gaat lopen de komende weken :D

Lees eens terug aub. Heb al miljoen keer gezegd dat support 53uur erover doet om een straf uit te voeren die 5min na zijn laatste bericht is geaccepteerd.

Waren jullie er anders in geslaagd te edelen van striker? I don't think so ;)
Ik defde 15min en had al 7treinen geblocked/gesniped :p
 

DeletedUser52513

Guest
waarom dan de moeite nemen om die eerste 7e treintjes te snipen :p
 

DeletedUser52513

Guest
van 12 uur die maar 40min-1:10 liepen, die waren niet gesniped nee xd
 

DeletedUser69459

Guest
van 12 uur die maar 40min-1:10 liepen, die waren niet gesniped nee xd

Omdat ik toen momenteel een voetbalmatch een het spelen was mss? ;)

Dan gewoon wat treinen geblockt en gesnipet om toch maar iets te doen die zondagmiddag en zoals hiervboven al gezegd, laten zien dat ze het heel hard cadeau hebben gekregen.
 
Bovenaan