Rate de speler.

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
De mensen die iemand raten worden daarna gerate, de rating wordt aan deze punten beoordeeld:
Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:

Good luck!
 

DeletedUser

Guest
als je je ingame naam geeft wil ik je wel raten ;)

maar anders kan je beginnen bij mij:

DaCapital
 

DeletedUser

Guest
als je je ingame naam geeft wil ik je wel raten ;)

maar anders kan je beginnen bij mij:

DaCapital

Punten: 8 Voor je start datum prima punten aantal.
ODA: 8 Ziet er ook prima uit
Ligging: 7 Wat weinig bb dorpen in de buurt. Wel leuke edel targets.
Stam: 6 Kan er niet veel over zeggen, maar als ik naar de spelers kijk zie ik niet zo snel toppers voorbij komen.
Reputatie: 9 Goede speler en op veel goede accounts gespeeld!

Rate: Bouwtijden Halveren
 

DeletedUser56459

Guest
Rate: Bouwtijden Halveren

Punten: 9 Valt vrij weinig over te zeggen. Punten stijgingen zijn op een moment van 2k-5k 1k per dag gestegen dus winterevent gebruiker. Hoeveel is een raadsel maar toch een 9 je ijkt me geen PP gebruiker voor het event :)
ODA: 9 Niets op aan te merken, je hoeft niet meer ODA te halen dan je nodig hebt om de dorpen te edelen :)
Ligging: 6 naar mijn smaak iets te veel in de kern en daar hou ik zelf niet van. Ik zou er niet willen liggen
Stam: 9 zeer mooie stam op het eerste zicht. Enkel hopen dat ze stand houd.
Reputatie: 5 Ken je niet dus neutrale stem.


Mijn acc: electiones.
 

DeletedUser

Guest
Punten: 9 Valt vrij weinig over te zeggen. Punten stijgingen zijn op een moment van 2k-5k 1k per dag gestegen dus winterevent gebruiker. Hoeveel is een raadsel maar toch een 9 je ijkt me geen PP gebruiker voor het event :)
ODA: 9 Niets op aan te merken, je hoeft niet meer ODA te halen dan je nodig hebt om de dorpen te edelen :)
Ligging: 6 naar mijn smaak iets te veel in de kern en daar hou ik zelf niet van. Ik zou er niet willen liggen
Stam: 9 zeer mooie stam op het eerste zicht. Enkel hopen dat ze stand houd.
Reputatie: 5 Ken je niet dus neutrale stem.


Mijn acc: electiones.

Wij hebben alleen de gratis x draaien gebruikt. Meer niet! Bedankt voor de rating!
 

DeletedUser

Guest
hij was er op w 31 ook en das nog niet zo lang geleden?:p

mja, w31 noem ik niet er terug zijn ^^ ik heb daar een paar weken wat gespeeld meer ook niet, was al vergeten dat ik er effectief nog had gespeeld :p dacht eerlijk dat w21 mijn laatste wereld was buiten die nlc4 maar goed, kennelijk ben ik ergens bij die classic toch nog ff op een gewone wereld gaan spelen :)
 

DeletedUser66265

Guest
mja, w31 noem ik niet er terug zijn ^^ ik heb daar een paar weken wat gespeeld meer ook niet, was al vergeten dat ik er effectief nog had gespeeld :p dacht eerlijk dat w21 mijn laatste wereld was buiten die nlc4 maar goed, kennelijk ben ik ergens bij die classic toch nog ff op een gewone wereld gaan spelen :)

Ik kan me ook niet herinneren dat je er actief was, alleen dat je er speelde.
En dat kwam allemaal door jim met zijn grote mond ^^
Je was plosteling weg blabla en weet ik veel wat hij er allemaal van maakte:p
 

DeletedUser61932

Guest
Mijn acc: electiones.

Punten: 9
Ziet er mooi puntenaantal uit.

ODA: 9
Kan perfect behaald worden met weinig troepenverliezen. Weet niet of je slim gecleared hebt, maar veronderstel van wel gezien je puntenaantal.


Ligging: 8
Naar mijn mening heb jij nog een redelijke ligging tov je stam. Maar vrees er toch voor dat het daar later een mierennest gaat worden. Ook qua targets ligt het goed. Je kunt iets verspreider edelen waardoor je groter farmoppervlak hebt.

Stam: 7
Vooral hoog puntenaantal. Ligging van de stam vind'k niet zo wow.
Zitten volgens mij ook nog minder ervaren spelers tussen aangezien de selectie op basis van puntenaantal gebeurde.
In plaats van de confrontatie met mooie tegenstanders/leuke targets aan te gaan werd er voor gekozen om handje in handje te lopen.

Reputatie: -
Ken je niet dus neutrale stem.


Ingame: Doge
 

DeletedUser

Guest
Punten: 7.5
Top 100, maar dat kost tegenwoordig niet al teveel moeite dan wel skills.

ODA: 8
Mooi ODA tov rang en aantal dorpen, 11k per dorp ongeveer.

Ligging: 8
Lekker Safe tussen je stamgenoten, met genoeg ruimte om naar de rim te groeien. Maar dat is ook niet altijd even leuk

Stam: 6.5
De stam ligt te ver uit elkaar om daadwerkelijk elkaar van dienst te kunnen zijn wanneer dat nodig mocht zijn, wat toch wel de kernpunten van een stam zijn. Wel veel ervaring en deze wereld is volgens mij tot een zekere hoogte prima solo te voldoen.


Reputatie: -
Ken je niet dus neutrale stem.

The-Legolas
 

DeletedUser68372

Guest
The-Legolas

Punten: 8, redelijk wat punten voor iemand die ( naar mijn mening weinig/ niet aan het rad heeft gedraaid)

ODA: 9, Prima gemiddeld 15k ODA per dorp dat is zeker netjes

Ligging 7,5 , Redelijk makkelijke ( op het oog) tegenstanders om je heen, je hebt enkel wel veel stamgenoten om je heen die uiteindelijk je edelruimte kunnen beperken.


Stam: 8, zitten wel leuke spelers tussen, maar liggen wel vrij dicht op elkaar, dus de toekomst moet dit uitwijzen

Reputatie: Nieuw AF account dus zou het niet weten

//RussianWodka
 

DeletedUser

Guest
RussianWodka

Punten: Kan beter, desalniettemin is het lastig in te schatten met die event, dus geef je een 7.5/10
ODA: Al redelijk veel moeten clearen, altijd jammer in het begin. 6/10
Ligging: Je ligt tussen de pp-boost spelers, dus ik schat het redelijk slecht in 4/10
Stam: Leuk groepje, niet echt veel uitblinkers 7.5/10
Reputatie: Ken je eerlijk gezegd niet, dus laat deze over.

25/40

Rate: Saltzer
 

DeletedUser69488

Guest
Saltzer
Punten: Redelijke aantal punten ivm event fiasco. 7,5
ODA: Gevochten voor zijn dorpen zo te zien;) 7,5
Ligging: Je dorpen liggen best uit elkaar, dit heeft zo zijn voordelen en nadelen natuurlijk 7
Stam: Redelijke stam, niet echt wat negatiefs over gehoord of mee gemaakt 7
Reputatie: Aantal posts gezien, maar niet echt voldoende om je op je reputatie te beoordelen 6,5

35,5/50

Account: Ciroc
 

DeletedUser67609

Guest
Ciroc
Punten: 17k. Net geen top 100 kan beter maar zeker niet verkeerd omdat hij als er geen boosters waren waarschijnlijk stuk hoger stond 8/10
ODA: Bijna precies gelijk aan rank hier ook een 8/10
Ligging: Mooi buurtje easy om te ownen. Wel te ver van mij om je te internen. 7/10
Stam: 5/10
Reputatie: Nou deze jongen is een echte tjikkies player. Ook is hij een mooiboy en ondanks dat hij uit gelderland komt is het toch een goede jongen. Ook is hij gwn soms wel een baas en komt hij met goede opmerkingen. Kortom 1 shout out naar deze man! 9,5/10
 

DeletedUser70541

Guest
Punten: 9/10 Lekkere start gehad en staat er goed voor, zonder de event profiteerders top 5 zeker denk ik, dus zeker netjes!
ODA: 8,5/10 Hoger dan jullie eigen rang, en zeker niet alles voor niets gehad dus
Ligging: 8,5/10 Lekkere farms en nog wel aardig wat targets zoals dorpen van 4-6k
Stam: 6/10 Vind ik persoonlijk wat minder maar denk dat het niet de stam is waar je zal blijven:p
Reputatie: 9/10 Goede reputatie weet ik van de spelers die ik weet dat er spelen, weinig op aan te merken dus;)

Rate: Sneaky Joe Grimbeard (Startdatum 19-12-13)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Punten:
Mooi aantal voor die startdatum.
8.5/10
ODA:
Niet teveel, niet te weinig.
9/10
Ligging:
Genoeg farms, misschien wat weinig goede dorpen om te gaan clusteren.
8/10
Stam:
Heb ik mijn twijfels over, zitten wat spelers bij met lage puntenaantallen en weinig geplunderde dorpen voor die punten.
6.5/10
Reputatie: Hier heb ik geen idee van. Skip :D

Rate: Pour it up-- (startdatum 23/12/13)
Plunderaar (Zilver - Level 3)
Plunder 1.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Volgende level: Plunder 10.000 maal andere dorpen!
9.070 / 10.000
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Saltzer
Punten: Redelijke aantal punten ivm event fiasco. 7,5
ODA: Gevochten voor zijn dorpen zo te zien;) 7,5
Ligging: Je dorpen liggen best uit elkaar, dit heeft zo zijn voordelen en nadelen natuurlijk 7
Stam: Redelijke stam, niet echt wat negatiefs over gehoord of mee gemaakt 7
Reputatie: Aantal posts gezien, maar niet echt voldoende om je op je reputatie te beoordelen 6,5

35,5/50

Account: Ciroc

Jonge blind of zo?
 

DeletedUser

Guest
account pour it up--

Punten:
Mooi aantal voor die startdatum.
8.5/10
ODA:
niet zo gek veel is niet nodig ook zonde van je troepen kan je beter mee farmen idd en mee clearen als het nodig is.
8/10
Ligging:
Genoeg farms of ze vol zitten weet ik niet bij jou :p
7/10
Stam:
geen idee , ziet er wel redelijk uit
6/10
Reputatie: op AF niet altijd even goed heb ik idee ? ingame ken ik je niet dus maak ik mooi gemiddelde van een 6/10


reet mie :D

MR. Jodela E.T.
 

DeletedUser

Guest
Reputatie: op AF niet altijd even goed heb ik idee ? ingame ken ik je niet dus maak ik mooi gemiddelde van een 6/10

Denk dat Corne wel een reputatie heeft, vooral op het speedforum.
Maar ik ben idd niet echt bekend :p
 
Bovenaan