rate de top 25!

DeletedUser59349

Guest
Is dat niet in veel van de stammen zo op W22? xD

In Team! zit procentueel 66.7% de oorspronkelijke speler er nog op ^^

En bij de oorspronkelijke spelers in Team! (The Group, White angel, Reunited. en cruiseman56) is het 75% :p
 

DeletedUser69459

Guest
Oke, ik zal de vraag dan maar anders stellen want het was niet echt duidelijk precies.

Hoeveel spelers heeft Fear! eropgezet?
 

DeletedUser69459

Guest
Je kunt hieruit concluderen dat het eigelijk niet het oorspronkelijke UWS is omdat Fear! de spelers gewoon onder controle heeft.
 

DeletedUser

Guest
Daar heb ik ook eerlijk gezegd geen idee van, ik ben niet degene die de spelers zoekt :p We hebben er wel een paar geregeld dat weet ik wel, aantallen kan ik verder niet geven.

En dan alsnog is er toch niet veel mis mee? Wij hebben een samenwerking met UWS tegen Modus, net zoals TNW met Modus heeft, jullie helpen elkaar toch ook onderling? VV's, OS dat soort dingen. Nieuwe spelers regelen is volgens mij ook niet iets wat raar is dan ofzo.

Hoezo zouden wij de spelers onder controle hebben? Is toch onzin, wij brengen mensen in contact met de spelers uit UWS en zij besluiten dat ze op het account mogen, lijkt me niet dat wij eerst een keuring houden van ben jij wel een slaafje die luistert naar wat Fear! wilt?
 

DeletedUser69459

Guest
En waarom mag ik dan geen vriendendienst geven aan mijn ex-co?
 

DeletedUser62448

Guest
Zeg eens hoeveel oorspronkelijke spelers er nog actief spelen in uws. Hoeveel ga je er nog overhouden? 5?

Is dat niet in veel van de stammen zo op W22? xD



Oke, ik zal de vraag dan maar anders stellen want het was niet echt duidelijk precies.

Hoeveel spelers heeft Fear! eropgezet?

Fear! heeft geholpen met spelers zoeken.;)



Je kunt hieruit concluderen dat het eigelijk niet het oorspronkelijke UWS is omdat Fear! de spelers gewoon onder controle heeft.

Momenteel staat er geen enkele speler van Uws onder onze vv.
Wij helpen Uws enkel er weer bovenop te komen toen zei dit nodig hadden.
Er zijn hierdoor inderdaad banden ontstaan, tussen spelers.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Daar heb ik ook eerlijk gezegd geen idee van, ik ben niet degene die de spelers zoekt :p We hebben er wel een paar geregeld dat weet ik wel, aantallen kan ik verder niet geven.

En dan alsnog is er toch niet veel mis mee? Wij hebben een samenwerking met UWS tegen Modus, net zoals TNW met Modus heeft, jullie helpen elkaar toch ook onderling? VV's, OS dat soort dingen. Nieuwe spelers regelen is volgens mij ook niet iets wat raar is dan ofzo.

Hoezo zouden wij de spelers onder controle hebben? Is toch onzin, wij brengen mensen in contact met de spelers uit UWS en zij besluiten dat ze op het account mogen, lijkt me niet dat wij eerst een keuring houden van ben jij wel een slaafje die luistert naar wat Fear! wilt?

Vetgedrukte doet met wat in het haar wrijven. Werd hier niet ten stelligste ontkend dat er geen OS van beide partijen naar de andere ging?
 

DeletedUser52513

Guest
ik heb nog geen enkele OS aanvraag gezien van zowel Fear! als UWS naar de andere partij hoor :eek:
 

DeletedUser62448

Guest
Vetgedrukte doet met wat in het haar wrijven. Werd hier niet ten stelligste ontkend dat er geen OS van beide partijen naar de andere ging?

Dat was aan jullie gericht, als archument dat wij ook dingen doen voor Uws, zoals Spelers zoeken.
Gup noemt enkel voorbeelden op, Alsof Fear! het kan permiteren alle stammen def te geven.
Modus is groter dan ons, heeft meer defense beschikbaar zou ik zeggen, heb van verschillende spelers gehoord dat Modus een def-tekort had. dan mag je toch wel even achter de oren gaan krabben, hoe Fear! 2 stammen deft & ook nog eens hunzelf..
 

DeletedUser69459

Guest
Dat was aan jullie gericht, als archument dat wij ook dingen doen voor Uws, zoals Spelers zoeken.
Gup noemt enkel voorbeelden op, Alsof Fear! het kan permiteren alle stammen def te geven.
Modus is groter dan ons, heeft meer defense beschikbaar zou ik zeggen, heb van verschillende spelers gehoord dat Modus een def-tekort had. dan mag je toch wel even achter de oren gaan krabben, hoe Fear! 2 stammen deft & ook nog eens hunzelf..

Ik vraag het me ook af hoe jullie dat doen. Ik kom er nog wel op :D
 

DeletedUser62448

Guest
Ik vraag het me ook af hoe jullie dat doen. Ik kom er nog wel op :D

Succes ermee dan!
Dan kom je er vanzelf achter dat wij Uws niet ossen & dat wij gewoonweg veel met onze troepen schuiven.;)
 

DeletedUser62454

Guest
haha, :rolleyes:
wij deffen niemand ieder voor zich. Easy win is no win.
 
Bovenaan