Grappige aanvallen

DeletedUser

Guest
C26,27 compleet barbaar en C36,37 voor een overgroot deel ook pff. Niet echt een uitdaging om te edelen :rolleyes:
 

DeletedUser52801

Guest
C26,27 compleet barbaar en C36,37 voor een overgroot deel ook pff. Niet echt een uitdaging om te edelen :rolleyes:

Haha voor w10 spelers juist wel hoor :rolleyes:
kijk Summerloree staat in top 5 maar heeft dit bereikt door BB's edelen en te internen ;)

118k gewone dorpen
93k bb dorpen
211k dorpen in totaal

39 spelers


ongeveer 44 procent van de wereld is bb
56 procent is beheerd door die 39 spelers

haha 44%! dit was z'n 1.5 jaar terug nog boven de 50%??
 

DeletedUser

Guest
Ja snap ik ook wel maar ik bedoel dat het niet veel aan is alleen beetje clearen en je hoeft je edels niet eens te timen ofzo ;) Maarja binnenkort mn cluster maar eens opschonen dan hebben we weer werk zat :D
 

DeletedUser52801

Guest
Ja snap ik ook wel maar ik bedoel dat het niet veel aan is alleen beetje clearen en je hoeft je edels niet eens te timen ofzo ;) Maarja binnenkort mn cluster maar eens opschonen dan hebben we weer werk zat :D

op welk account speel je?
 

DeletedUser

Guest
denk het wel mischien hier en daar een verdwaalt dorpje maar verder..
zijn nog genoeg andere bb's in deze wereld :rolleyes:

Ja, maar dat komt wel net door de activiteit die er nog is ^^
Buiten Herman de Pool en Chicco, zijn de meeste andere accounts op delete gegaan omdat ze het opgaven. Zie dat nu ook Steef op delete is gegaan, ironisch genoeg door :catapult:en van Rebel (en aanhoudende aanvallen van Lagoon).
 

DeletedUser52801

Guest
Ja, maar dat komt wel net door de activiteit die er nog is ^^
Buiten Herman de Pool en Chicco, zijn de meeste andere accounts op delete gegaan omdat ze het opgaven. Zie dat nu ook Steef op delete is gegaan, ironisch genoeg door :catapult:en van Rebel (en aanhoudende aanvallen van Lagoon).

bedoel je hiermee de afgelopen maanden of na de val van Sangu tot nu? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
bedoel je hiermee de afgelopen maanden of na de val van Sangu tot nu? :rolleyes:

De afgelopen maanden ;)
Want jij was ineens ook gewoon gestopt zeker? En Together die je VV op 1 of andere manier had gekregen heeft ook niet veel meer gedaan om je account te verdedigen. :p
 

DeletedUser52801

Guest
De afgelopen maanden ;)
Want jij was ineens ook gewoon gestopt zeker? En Together die je VV op 1 of andere manier had gekregen heeft ook niet veel meer gedaan om je account te verdedigen. :p

Ik ben inderdaad ook gestopt maar het idee was dat er een andere speler op het account zou komen.
Dit is echter niet gebeurd dus wat er verder met mijn account is gebeurd weet ik niet, daar kan je me alles over wijsmaken :p
Wel jammer dat mijn account zo ten einde moest komen want volgens mij was het een mooi account die een leuke hoofdcluster had + 70% aanvals dorpen :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nog bijna je buurman geweest NLS :) Wss met het acc spatje lage ranking hoor want ik starte een jaar/meer later als de rest en toen de stam MNA uiteenviel ben ik bij Harald gaan spelen ;)
 

DeletedUser52801

Guest
Ik ben nog bijna je buurman geweest NLS :) Wss met het acc spatje lage ranking hoor want ik starte een jaar/meer later als de rest en toen de stam MNA uiteenviel ben ik bij Harald gaan spelen ;)

ohhh ja die naam ken ik nog wel, en een lage rang zegt niet alles he ;)
toen ik startte had de nr. 1 ook al z'n 8m punten. toen ik ongeveer stopte stond ik groeirang 2 en zelf rang 19.
het is soms meer uithoudingsvermogen + skills dan domweg alleen skills ;)

speel je nog op dat account dan?
 

DeletedUser

Guest
Haha excuus ik zie net dat ik 2 jaar later als jou starte :eek: Starte naast vuurmonster die mij zo'n beetje geadopteerd heeft en me geholpen tot 900k en toen viel de stam uit elkaar en ging iedereen zn eigen weg. Toen ben ik gestopt en na half jaartje weer terug naar Harald :)
 

DeletedUser52801

Guest
Haha excuus ik zie net dat ik 2 jaar later als jou starte :eek: Starte naast vuurmonster die mij zo'n beetje geadopteerd heeft en me geholpen tot 900k en toen viel de stam uit elkaar en ging iedereen zn eigen weg. Toen ben ik gestopt en na half jaartje weer terug naar Harald :)

haha dat zal best. Ik bedoel meer dat niet altijd alles zegt, het verklaart wel waarom je mischien kleiner bent maar punten zeggen echt niet alles ;)
en Vuurmonster was een goeie kerel! :D
 

DeletedUser

Guest
Idd een goeie gozer ik had destijds maar 100 punten ofzo toen ik vroeg om wat bescherming en ik kreeg gelijk alle bescherming en kwam in de stam terecht was tevens ook mn eerste wereld :)
 

DeletedUser52801

Guest
Idd een goeie gozer ik had destijds maar 100 punten ofzo toen ik vroeg om wat bescherming en ik kreeg gelijk alle bescherming en kwam in de stam terecht was tevens ook mn eerste wereld :)

haha heb je wel geluk mee gehad, de meeste stranden de 1e keer en worden als barbaren dorp (zeg maar :p) weg geedelt :p
maar hij is ook gestopt zie ik, of speelt hij nu op een ander account?
 

DeletedUser

Guest
Ehm ja speelde eerst een tijd op chicco maar dat acc wer door een co op del gezet tpen hij er even niiet was ofzo en nu speelt ie op bking :)
 
Bovenaan